Sest turbo vajab jahutamist. Korrektne jahutamine on turbo kestmise alustala. Lased iga kord peale kõva tallamist autol vaikselt tiksuda minuti-kaks ja ei pea oma pead vaevama.
Üks subaruga võistlev rallisõitja soovitas kunagi panna tänavasõidu masinale N rühma turbo kõri, et saada aru, kui palju erineb rallika mootor tänava omast. Igapäevaliikluseks mõeldud impreza pidi muutuma masendavalt tuimaks ja jõuetuks.
alex kirjutas:See pole nagu seotud selle õlitamisega, vaid SUBARUGA. Ja Õnneks mul ei ole seda autot.
Aga mitte Sind ei mõelnud vaid teema alustajat.
Muide olen kuulnud, et mõned rahvaralli esiotsa mehed on oma autodele pannud võidusõidu aju ja ilma kõrita sõidavad. Evo 6-st võetakse 360-376 hobust....
Eelmisel aastal kurtis Kert UUsi kaardilugeja Reinsalu, et rahvaralli evodele nemad oma N-rühma autoga vastu ei saa. Pole ka midagi imestada, kui uue IMPREZA saab poest kätte 306 HJ-lise võimsusega.
See millega Remmak praegu sõidab on ju Raidami auto ja sellel kyll mingit võidusõidu aju ei ole ja ilma kõrita.
Aga jah Palmi evo on küll võidusõidu ajuga, paugu systeem peal, ilma kõrita jne. Muraka oma peaks ka paras püss olema, minuarust ei sõida nad ka tavalise bensuga.