Lugesin VWmotorspordi saidist et VW on homologeerinud nii A kui N rühma tarvis Golf 4 GT TDI auto, tundub et ka diiselmootor võib järelikult autorallis päris kõva sõna olla. kasutatakse küll neid autosid ilmselt regionaalsetes sarjades, aga siiski.
Austria, Saksa ja Ungari meistrivõistlustel on diisel Golfid täiesti arvestatavad masinad autorallis. Isegi poodiumile on nende autodega jõutud ja nad on näidanud N-rühma Mitsudele tagatulesid.
xaus kirjutas:Austria, Saksa ja Ungari meistrivõistlustel on diisel Golfid täiesti arvestatavad masinad autorallis. Isegi poodiumile on nende autodega jõutud ja nad on näidanud N-rühma Mitsudele tagatulesid.
tulemus vist oleneb ka palju sõitja tasemest.Ei usu,et need autod muidu oleksid kiiremad,kui N-rühma Mitsud
Eks seda vist tule vaadata ka nii, nagu Eestis Jalava ja Laur näitavad tagatulesid N rühma autodele, aga mitte kõigile. Aga diisel Golfi headsest tulemustest on ka varem igasugu jutte käinud
tommi kirjutas:Ei tea kas on ka reaalset varianti et mõnd diiselmootoriga autot võiks ka kunagi mõne wrc teami koosseisus näha
No FIA võib ju varsti mõelda, et kallis ELF on liiga kulukas ja las sõidavad diiselküttega, siis saavad VEEL mõned mitte nii säravate majanduslike näitajatega meeskonnad sarjas osaleda..
Kusjuures mõte väga hea. Selleks et järgmine hooaeg lõpplikult segi keerata, nagu FIA juba mõnda aega üritab, võiksid nad teha kohustuslikuks diisel mootorid....
Ytleme et häält eriti ei olnudki. Käisin Leedus vaatamas 1000km sõitu ja seal sõitis yks ringraja diisel golf, yldse häältei teinud kuulsid ainult kuidas tuul mööda vuhises.