ADAC Rallye Deutschland II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
ADAC Rallye Deutschland II päev
Elu on täis üllatusi, nii halbu kui häid. Saksa ralli esimese päeva foorumi kommentaarium oli pigem täis halbu üllatusi ja seepärast üllatangi sellega, et päeva ei alusta suurepärane Strike, vaid väike filosoofia.
Nimelt on 1983.a. Tallinna kirjastus „Valgus“ välja andnud raamatu pealkirjaga “Võõrsõnade leksikon“ ja tsiteerin sealt selgituse sõnale “foorum“:
Tsitaat: foorum (ld. forum turuplats), vanaaja linnades rahva kogunemiseks määratud väljak, linna äri- ja poliitiline keskus; kohtu asupaik, kohus; tänapäeval: esindajate kokkutulek Tsitaat läbi.
Tänapäeva kontekstis tahaks väga loota, et need „esindajad“, kes siia foorumisse on kogunenud oma teadmisi teistega jagama, mõtleksid väga oma väljaöeldava mõtte tarkuse ja mõttekuse peale. Eks?
Ja veel, et jätkuvalt oleks tunduvalt toredam päevakokkuvõtet lugeda, kui kommentaarile (nt „ott´il jube hea splitt“) oleks lisatud vihjena ka kiiruskatse number (nt ss3) . . .
Tänan Strike´i järgneva suurepärase päeva sissejuhatuse eest ja kõiki foorumlasi sõbraliku ja teineteist austava käitumise eest nüüd ja igavesti
Nimelt on 1983.a. Tallinna kirjastus „Valgus“ välja andnud raamatu pealkirjaga “Võõrsõnade leksikon“ ja tsiteerin sealt selgituse sõnale “foorum“:
Tsitaat: foorum (ld. forum turuplats), vanaaja linnades rahva kogunemiseks määratud väljak, linna äri- ja poliitiline keskus; kohtu asupaik, kohus; tänapäeval: esindajate kokkutulek Tsitaat läbi.
Tänapäeva kontekstis tahaks väga loota, et need „esindajad“, kes siia foorumisse on kogunenud oma teadmisi teistega jagama, mõtleksid väga oma väljaöeldava mõtte tarkuse ja mõttekuse peale. Eks?
Ja veel, et jätkuvalt oleks tunduvalt toredam päevakokkuvõtet lugeda, kui kommentaarile (nt „ott´il jube hea splitt“) oleks lisatud vihjena ka kiiruskatse number (nt ss3) . . .
Tänan Strike´i järgneva suurepärase päeva sissejuhatuse eest ja kõiki foorumlasi sõbraliku ja teineteist austava käitumise eest nüüd ja igavesti
ADAC Rallye Deutschland teine võistluspäev SS7-14, 150,14km
Hooaja esimese asfaldiralli avapäev kujunes oodatult Citroeni pilootide siseheitluseks. Fordi meeskonna parimaks hetkeks jäi Jari-Matti Latvala poolt võidetud avakatse.
Saksamaa teedel peetava MM-ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed lõpetas parima üldajaga ralli kaheksakordne võitja Sebastien Loeb. Prantslane võitis kavas olnud kiiruskatsetest pooled.
Ainsana suutis Loebi tempole vastata prantslase meeskonnakaaslane Sebastien Ogier. Citroen Total WRT meeskonna piloot võitis kaks kiiruskatset ning stardib teisele võistluspäevale 7,4 sekundilises kaotuseisus.
Peale ralli avakatset tundus, et Fordi piloodid on teinud hea kodutöö ning valmis lahinguks alistada Citroen ning seda tõestas ka Latvala katsevõit, kuid juba järgmisel katsel selgus, et ilmselgelt vale rehvivaliku tõttu ei suudeta Citroenide tempos siiski püsida.
Fordi esipiloot Mikko Hirvonen kaotab peale avapäeva Loebile ligi poolteist minutit. Lisaks valele rehvivalikule kogunes soomlase arvele kaotussekundeid ka neljandal kiiruskatsel, kus sõiduvea tõttu purunes Ford Fiesta WRC vedrustus.
Neljandalt ja viiendalt positsioonilt leiame Mini piloodid Dani Sordo ja Kris Meeke. Mini sõitjad vältisid suuremaid sõiduvigu ning kogusid katse katselt aina rohkem enesekindlust ning kiirust.
Sarnaselt Fordi pilootidele sai ka Petter Solberigile saatuslikuks ralli teine kiiruskatse, kus ootamatult taevaluugid avanesid. Norralane eksis sellel kiiruskatsel ning tulemuseks rajalt väljasõit ning ligi minutiline ajakadu katse võitjale.
Vendade duellis kaotajaks jäänud Hennin Solbergil oli avapäeval probleeme Ford Fiesta WRC piduritega ning selle süü võttis Henning enda peale viidates kehvale sõidustiilile ehk siis põhjuseks liigne vasaku jalaga pidurdamine.
Kaheksanda ja üheksanda positsiooni duellis suutis avapäeva paremas tempos lõpetada soomlane Kimi Räikkonen, kuid FERM Tools meeskonna piloot Dennis Kuipers on kõigest 6,2 sekundi kaugusel.
Viimasel punktikohal lõpetas Saksamaa MM-ralli avapäeva Mini piloot Armindo Araujo.
Saksamaa ralli avapäev pakkus tõelise põnevusheitluse ka S-WRC klassis. Kõikide Eesti rallifännide lootused olid kõrged ning piloodid fänne alt ei vedanud. Esimese võistluspäeva tulemus oli sedavõrd võimas, et Eesti ekipaažide duo Ott Tänak – Kuldar Sikk, Karl Kruuda – Matrin Järveoja omavad peale avapäeva koguni kaksikjuhtimist.
Võistluspäeva viimasele kiiruskatsele startis ekipaaž Tänak – Sikk 11,9 sekundilise kaotusega S-WRC klassi liidrile Juho Hännisele. Soomlane eksis aga viimasel kiiruskatsel rängalt ning tulemuseks katkestamine.
„Hommikul oli oluline teha õige rehvivalik. Esimesel pehmema rehviga kõige parem polnud, teisel, kui sadas, oli see väga hea. Kolmandal oli taas pehme rehviga keeruline ja kaotasime aega. Päeva teine pool oli OK, homse taktika osas veel ei oska öelda, teeme otsused selles osas hiljem,“ sõnas Ott Tänak Ruudulipp.ee –le antud intervjuus
Südikat sõitu näidanud Karl Kruuda ja Martin Järjeojal oli küll probleeme kuumeneva käigukasti ning paari spinniga, kuid üldjuhul sujus kõik plaanipäraselt.
WRC Academy sarja üldliidrid Egon Kaur – Erik Lepikson lõpetasid ralli avapäeva klassi neljanda positsiooniga.
"Laias plaanis saab esimese päevaga rahule jääda, kiirus kasvas ja suuri apse polnud. Hommikul pidime rehvi vahetama, kuid suuri probleeme polnud," sõnas Egon Ruudulipule antud intervjuus.
Miko-Ove Niinemäe – Mait Laidvee platseeruvad peale avapäeva WRC Academy kaheteistkümnendal positsioonil.
Avapäeva kõige mustem päev oli Fordi piloodil Jari-Matti Latvalal. Soomlane võitis küll ralli avakatse, kuid peale seda läks kõik allamäge ning lisaks valele rehvivalikule streikis ka Latvala Ford Fiesta WRC mootor, mis oli vaid kolme silindriline. Õnneks sai see probleem lahenduse päeva viimases hooldusalas ning teisele võistluspäevale saab Fordi piloot startida töötava jõuallikaga.
Sebastien Loeb – Daniel Elena näitasid avapäeval miks just nemad on Saksamaa MM-ralli kaheksakordsed võitjad
Foto: www.wrc.com / McKlein
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS3,4,6 ) – Sebastien Loeb Citroen DS3 WRC
2 (SS2,4) – Sebastien Ogier Citroen DS3 WRC
1 (SS1) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
ADAC Rallye Deutschland järjestus peale SS6:
1.Sebastien Loeb Citroën DS3 WRC 01:18:21,4
2.Sébastien Ogier Citroën DS3 WRC 01:18:28,8 +00:07,4
3. Mikko Hirvonen Ford Fiesta RS WRC 01:19:39,8 +01:18,4
4.Dani Sordo Mini WRC 01:20:01,7 +01:40,3
5.Kris Meeke Mini WRC 01:20:19,0 +01:57,6
6. Petter Solberg Citroën DS3 WRC 01:20:21,2 +01:59,8
7.Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC 01:21:43,5 +03:22,1
8. Kimi Räikkonen Citroën DS3 WRC 01:21:46,9 +03:25,5
9.Dennis Kuipers Ford Fiesta RS WRC 01:21:53,1 +03:31,7
10.Armindo Araujo Mini WRC 01:22:43,9 +05:07,7
13.Ott Tänak Ford Fiesta S2000 01:23:29,1 +05:46,9 (S-WRC 1.koht)
17. Karl Kruuda Skoda Fabia S2000 01:25:02,9 +06:41,5 (S-WRC 2.koht)
34. Egon Kaur Ford Fiesta R2 01:31:05,8 +12:44,4 (WRC Academy 4.koht)
49. Miko-Ove Niinemäe Ford Fiesta R2 01:34:29,9 +16:08,5 (WRC Academy 12.koht)
ADAC Rallye Deutschland teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-SS14 , kokku km 150,14 km
Laupäev 20.08
SS7 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 09:18
SS8 Bosenberg 1 14,29km 10:31
SS9 Birkenfelder Land 1 15,23km 11:29
SS10 Arena Panzerplatte 34,18km 12:07
SS11 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 16:18
SS12 Bosenberg 1 14,29km 17:31
SS13 Birkenfelder Land 1 15,23km 18:29
SS14 Arena Panzerplatte 34,18km 19:07
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2011/adac-ra ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Hooaja esimese asfaldiralli avapäev kujunes oodatult Citroeni pilootide siseheitluseks. Fordi meeskonna parimaks hetkeks jäi Jari-Matti Latvala poolt võidetud avakatse.
Saksamaa teedel peetava MM-ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed lõpetas parima üldajaga ralli kaheksakordne võitja Sebastien Loeb. Prantslane võitis kavas olnud kiiruskatsetest pooled.
Ainsana suutis Loebi tempole vastata prantslase meeskonnakaaslane Sebastien Ogier. Citroen Total WRT meeskonna piloot võitis kaks kiiruskatset ning stardib teisele võistluspäevale 7,4 sekundilises kaotuseisus.
Peale ralli avakatset tundus, et Fordi piloodid on teinud hea kodutöö ning valmis lahinguks alistada Citroen ning seda tõestas ka Latvala katsevõit, kuid juba järgmisel katsel selgus, et ilmselgelt vale rehvivaliku tõttu ei suudeta Citroenide tempos siiski püsida.
Fordi esipiloot Mikko Hirvonen kaotab peale avapäeva Loebile ligi poolteist minutit. Lisaks valele rehvivalikule kogunes soomlase arvele kaotussekundeid ka neljandal kiiruskatsel, kus sõiduvea tõttu purunes Ford Fiesta WRC vedrustus.
Neljandalt ja viiendalt positsioonilt leiame Mini piloodid Dani Sordo ja Kris Meeke. Mini sõitjad vältisid suuremaid sõiduvigu ning kogusid katse katselt aina rohkem enesekindlust ning kiirust.
Sarnaselt Fordi pilootidele sai ka Petter Solberigile saatuslikuks ralli teine kiiruskatse, kus ootamatult taevaluugid avanesid. Norralane eksis sellel kiiruskatsel ning tulemuseks rajalt väljasõit ning ligi minutiline ajakadu katse võitjale.
Vendade duellis kaotajaks jäänud Hennin Solbergil oli avapäeval probleeme Ford Fiesta WRC piduritega ning selle süü võttis Henning enda peale viidates kehvale sõidustiilile ehk siis põhjuseks liigne vasaku jalaga pidurdamine.
Kaheksanda ja üheksanda positsiooni duellis suutis avapäeva paremas tempos lõpetada soomlane Kimi Räikkonen, kuid FERM Tools meeskonna piloot Dennis Kuipers on kõigest 6,2 sekundi kaugusel.
Viimasel punktikohal lõpetas Saksamaa MM-ralli avapäeva Mini piloot Armindo Araujo.
Saksamaa ralli avapäev pakkus tõelise põnevusheitluse ka S-WRC klassis. Kõikide Eesti rallifännide lootused olid kõrged ning piloodid fänne alt ei vedanud. Esimese võistluspäeva tulemus oli sedavõrd võimas, et Eesti ekipaažide duo Ott Tänak – Kuldar Sikk, Karl Kruuda – Matrin Järveoja omavad peale avapäeva koguni kaksikjuhtimist.
Võistluspäeva viimasele kiiruskatsele startis ekipaaž Tänak – Sikk 11,9 sekundilise kaotusega S-WRC klassi liidrile Juho Hännisele. Soomlane eksis aga viimasel kiiruskatsel rängalt ning tulemuseks katkestamine.
„Hommikul oli oluline teha õige rehvivalik. Esimesel pehmema rehviga kõige parem polnud, teisel, kui sadas, oli see väga hea. Kolmandal oli taas pehme rehviga keeruline ja kaotasime aega. Päeva teine pool oli OK, homse taktika osas veel ei oska öelda, teeme otsused selles osas hiljem,“ sõnas Ott Tänak Ruudulipp.ee –le antud intervjuus
Südikat sõitu näidanud Karl Kruuda ja Martin Järjeojal oli küll probleeme kuumeneva käigukasti ning paari spinniga, kuid üldjuhul sujus kõik plaanipäraselt.
WRC Academy sarja üldliidrid Egon Kaur – Erik Lepikson lõpetasid ralli avapäeva klassi neljanda positsiooniga.
"Laias plaanis saab esimese päevaga rahule jääda, kiirus kasvas ja suuri apse polnud. Hommikul pidime rehvi vahetama, kuid suuri probleeme polnud," sõnas Egon Ruudulipule antud intervjuus.
Miko-Ove Niinemäe – Mait Laidvee platseeruvad peale avapäeva WRC Academy kaheteistkümnendal positsioonil.
Avapäeva kõige mustem päev oli Fordi piloodil Jari-Matti Latvalal. Soomlane võitis küll ralli avakatse, kuid peale seda läks kõik allamäge ning lisaks valele rehvivalikule streikis ka Latvala Ford Fiesta WRC mootor, mis oli vaid kolme silindriline. Õnneks sai see probleem lahenduse päeva viimases hooldusalas ning teisele võistluspäevale saab Fordi piloot startida töötava jõuallikaga.
Sebastien Loeb – Daniel Elena näitasid avapäeval miks just nemad on Saksamaa MM-ralli kaheksakordsed võitjad
Foto: www.wrc.com / McKlein
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS3,4,6 ) – Sebastien Loeb Citroen DS3 WRC
2 (SS2,4) – Sebastien Ogier Citroen DS3 WRC
1 (SS1) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
ADAC Rallye Deutschland järjestus peale SS6:
1.Sebastien Loeb Citroën DS3 WRC 01:18:21,4
2.Sébastien Ogier Citroën DS3 WRC 01:18:28,8 +00:07,4
3. Mikko Hirvonen Ford Fiesta RS WRC 01:19:39,8 +01:18,4
4.Dani Sordo Mini WRC 01:20:01,7 +01:40,3
5.Kris Meeke Mini WRC 01:20:19,0 +01:57,6
6. Petter Solberg Citroën DS3 WRC 01:20:21,2 +01:59,8
7.Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC 01:21:43,5 +03:22,1
8. Kimi Räikkonen Citroën DS3 WRC 01:21:46,9 +03:25,5
9.Dennis Kuipers Ford Fiesta RS WRC 01:21:53,1 +03:31,7
10.Armindo Araujo Mini WRC 01:22:43,9 +05:07,7
13.Ott Tänak Ford Fiesta S2000 01:23:29,1 +05:46,9 (S-WRC 1.koht)
17. Karl Kruuda Skoda Fabia S2000 01:25:02,9 +06:41,5 (S-WRC 2.koht)
34. Egon Kaur Ford Fiesta R2 01:31:05,8 +12:44,4 (WRC Academy 4.koht)
49. Miko-Ove Niinemäe Ford Fiesta R2 01:34:29,9 +16:08,5 (WRC Academy 12.koht)
ADAC Rallye Deutschland teise võistluspäeva kiiruskatsed SS7-SS14 , kokku km 150,14 km
Laupäev 20.08
SS7 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 09:18
SS8 Bosenberg 1 14,29km 10:31
SS9 Birkenfelder Land 1 15,23km 11:29
SS10 Arena Panzerplatte 34,18km 12:07
SS11 Hermeskeil/Gusenburg 1 11,37km 16:18
SS12 Bosenberg 1 14,29km 17:31
SS13 Birkenfelder Land 1 15,23km 18:29
SS14 Arena Panzerplatte 34,18km 19:07
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/results/2011/adac-ra ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: ADAC Rallye Deutschland II päev
Õige tähelepanek, kuigi ma ise üritan ühe silma kinni pigistada kui ma foorumit vahest loen siis pean sinuga uhtikas nõustuma.uhtikas kirjutas:Elu on täis üllatusi, nii halbu kui häid. Saksa ralli esimese päeva foorumi kommentaarium oli pigem täis halbu üllatusi ja seepärast üllatangi sellega, et päeva ei alusta suurepärane Strike, vaid väike filosoofia.
Nimelt on 1983.a. Tallinna kirjastus „Valgus“ välja andnud raamatu pealkirjaga “Võõrsõnade leksikon“ ja tsiteerin sealt selgituse sõnale “foorum“:
Tsitaat: foorum (ld. forum turuplats), vanaaja linnades rahva kogunemiseks määratud väljak, linna äri- ja poliitiline keskus; kohtu asupaik, kohus; tänapäeval: esindajate kokkutulek Tsitaat läbi.
Tänapäeva kontekstis tahaks väga loota, et need „esindajad“, kes siia foorumisse on kogunenud oma teadmisi teistega jagama, mõtleksid väga oma väljaöeldava mõtte tarkuse ja mõttekuse peale. Eks?
Ja veel, et jätkuvalt oleks tunduvalt toredam päevakokkuvõtet lugeda, kui kommentaarile (nt „ott´il jube hea splitt“) oleks lisatud vihjena ka kiiruskatse number (nt ss3) . . .
Tänan Strike´i järgneva suurepärase päeva sissejuhatuse eest ja kõiki foorumlasi sõbraliku ja teineteist austava käitumise eest nüüd ja igavesti
Ma ei tea kas ma olen vanaks jäänud ja siin on enamus hästi noored kasutajad või mis aga tihti on kirjapilt selline et ma tõesti mõtlen kas mõni kasutaja on 6 aastane või pole piisavalt haridust.
Ebainformatiivseid postitusi on samuti tõesti natuke liiga palju. Võiks natuke tagasi tõmmata selles osas, muidu läheb foorum täiesti käest ära.
Sõitja nimed võiks samuti olla korrektselt kirjutatud, mitte et igalühel on teatud sõitja kohta oma nimetus.
Ja lõpetuseks paluks natuke rohkem austust teiste kasutajate vastu, just lugesin 1 päeva foorumit ja tõesti, ei olnud tore. Meid pole siin palju ja kui need vähesed kes siin on hüppavad ka veel üksteisele turja siis kuhu me niimoodi jõuame?
Tänak läheb vaikselt, väga hea.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-