Lõuna-Eesti ralli 2011
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Pean silmas seda, et 90ndatel oli Raidami ja Partsi vahe ühe ralli finišis nullis. Siis läks võit väidetavalt Raidamile, kellel oli parem esimese katse aeg. Kuid konks on selles, et siis võeti aega sekundi täpsusega. Ja nii me ei teagi, oli see 0,1 või 0,9. Murakast veel niipalju, et peale seitsmenda lõppu olid neil rattapoldid lahti, kolm oli alles, need aga ei pidanud ratast kinni ja üheksandal paar kilti enne lõppu murdusid poldid pooleks ja ratas alt.uhtikas kirjutas:Käidud - tehtud! Tore ralli ja eriti vinge esikoha eest võitlemine...
Kiiver - mis sa Ruudulipus silmas pead, et "üks napimaid võite" Eesti ralliajaloos
Ja nagu näha, Kiiver, oled sa päeva jooksul foorumit ka asjade käiguga suutnud kursis hoida. Super!
Et siis hooletuse viga?Kiiver kirjutas:Murakast veel niipalju, et peale seitsmenda lõppu olid neil rattapoldid lahti, kolm oli alles, need aga ei pidanud ratast kinni ja üheksandal paar kilti enne lõppu murdusid poldid pooleks ja ratas alt.
Ja kas tõesti ei hoia 3 mutrit/polti ratast kinni?
Jääb mulje nagu ei oleks viitsitud neid kolme ka enam kinni tõmmata..
www.keretood.ee - Autode kereremont Viljandis.
Aga suured tänud, et nii kiirelt ajalooõppetunni tegid! Siis ei saa jah Rauli ja Kaspari vahet esmakordseks kirjutadaKiiver kirjutas:Pean silmas seda, et 90ndatel oli Raidami ja Partsi vahe ühe ralli finišis nullis. Siis läks võit väidetavalt Raidamile, kellel oli parem esimese katse aeg. Kuid konks on selles, et siis võeti aega sekundi täpsusega. Ja nii me ei teagi, oli see 0,1 või 0,9. Murakast veel niipalju, et peale seitsmenda lõppu olid neil rattapoldid lahti, kolm oli alles, need aga ei pidanud ratast kinni ja üheksandal paar kilti enne lõppu murdusid poldid pooleks ja ratas alt.uhtikas kirjutas:Käidud - tehtud! Tore ralli ja eriti vinge esikoha eest võitlemine...
Kiiver - mis sa Ruudulipus silmas pead, et "üks napimaid võite" Eesti ralliajaloos
Ja nagu näha, Kiiver, oled sa päeva jooksul foorumit ka asjade käiguga suutnud kursis hoida. Super!
vastandid rallipäevadest. http://foto.urmo.ee/2011/08/tiislermuur ... sti-ralli/ ja http://foto.urmo.ee/2011/08/vorobjovszi ... sti-ralli/
Kiiver, kes sul artikleid kirjutab? Postimehes Kaurist samade sõnadega artikkel aga Kalvik on autor.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Ei tule jah üllatusena tegelikult, lihtsalt Kiiver ise ka siin ning hea öelda.-huviline2- kirjutas:Kas see, et Postimees muudest portaalidest artikleid kopeerib tuleb üllatusena?Karlip kirjutas:Kiiver, kes sul artikleid kirjutab? Postimehes Kaurist samade sõnadega artikkel aga Kalvik on autor.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
ss7l oli nauditav jälgida koitla ja vorobjovsi sõitu. muda + vihm ...need 2 olid täiesti teisest maailmast (vähemalt kurvis kus mina olin). pole halba ilma on halb varustus peaks seekordset ettevõtmis kommenteerima. + tehnika korralikult kannatada. (kondents objektiivi vahel ja teine kaamera yldse loobus edasisest koostööst)
Mõtlesin seda et vanadel WRCdel (kasvõi nt Eestis olevad 2004 aasta masinad) on rattad nelja mutri/poldiga kinni. A need muidu ka laiali viidud.Gustav kirjutas:Ega ikka ei hoia küll, kui ratas sellist koormust saab. Tänavasõit on teine asi.Rajareits kirjutas: Ja kas tõesti ei hoia 3 mutrit/polti ratast kinni?
www.keretood.ee - Autode kereremont Viljandis.