RFMV HISPAANIA RALLY 2012
Moderaatorid: Jaanus, Sparco, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
RFMV HISPAANIA RALLY 2012
RFMV HISPAANIA RALLY 2012
LEG 1: stage 1-5
LEG 2: stage 6-10
Avatud: 08.01.2012 19:00
Kinni: 15.01.2012 19:00
Man and machine against mother nature.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ralli läbi sõidetud, jäljed ette tehtud. Ma ei hakka siia kirjutama kuidas läks. Aga tahaks ära mainida, et See Ford ei taha oma tagatiiba kuidagi küljes hoida. 10-st katsest 8 sõitsin ilma antitiivata. Loodan mõned punktid ära tuua.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Kohe kuue minuti jooksul peab uuesti sisse minema siis saab. Mul viskas ka poweri laadides deskile. Teise korraga sain sisse.Tsakk kirjutas:õõh...,ralli läbi, powerstage algul viskas mängu ilusti alla :S, ei käinud püüdmas mingit tulemust, pigem kindlapeale ja rahulikult.
rallinimekirja alt tuleb valida Continiue rally>valid ralli ja lähed sisse
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ralli läbi. Vähemalt viimaseks ei jäänud. Plaan oli lõpuni tulla crashimata, mis ei õnnestunud kahjuks. Puldiga uued asfaldi rajad on ikka superrasked sõita. Eksida ei tohi mm isegi. Treeningutel tuli ette palju spinne ja siis murult ei saanud minema. Õnneks võistlusel seda ei juhtunud. Rajale läksin kruusaseadega ja see oli nii naljakalt 50cm kõrge. Kogu aeg tahti külili minna. Esimesed 4 katset ilusti lõpuni. SS5 tulin väga hästi kuni lõpuni jäi mõned kurvid ja siis suurel kiirusel otse puusse kümppi. Arvasin, et siia jään. Tagurdasin ja õnneks sain lõpuni. SS6 tuli väga hästi. Lasin lõpus hoo maha et mitte crashida. Ja siis tuli SS7. Fullspiidi pealt ülikõrge masin tõstis rattad õhku ja pani 10 tirelit ja siis veel sama....kändude vahele 10m teest. Kartsin, et sinna jään. Tagurpidi käik sisse ja nõksutades tasakesi välja. Hullult kahju aga samas rõõmus et lõpuni sain. Edasi tulin rahulikult lõpuni. Üldiselt rahul.
1 Leg sõidetud. Ei hakanud kohe teist legi järgi panema, sest SS5 lõpp läks liialt käest ära ja ei saanud üldse enam.
Kruusakatsed sai võetud väga rahulikult ning põhieesmärk oli C4H'st hoiduda, mis ka õnnestus. DC peal tuli kaks spinni ja kaks katust.
Tanneriga peab rahul olema. Esimest korda asfaldil mängisin ja suuremaid vigu ei tulnud. Viimased suuremad kurvid võtsin vääga aeglaselt, sest kruusaga mängides on tavaliselt seal 2 offi garanteeritud olnud.
Spirkakimi polnud ka ennem asfaldil kordagi sõitnud ning kruusal ei mäleta ka, et lõppu oleks välja vedanud Kuni viimase splitini tuli enda jaoks hästi välja, aga siis hakkas juhtuma...Max speedil läks vähe rohupeale väikses jõnksus ja viskas kohe ära...Puud ümber ringi, hea, et kuskile kümnesse ei lennanud...Natukene maad edasi, kui jälle max speed sees oli tuli metsavahel spinn...Aega kulus kõvasti rohkem kui esimeses ning sai ka õrnalt puu käia, aga õnneks jäi masin terveks.
Seal see asfaldil sõit on kuradima suurtel kiirustel. Enamjaolt koguaeg peab 6. käik sees olema, mis mulle üldse ei istu
Kruusakatsed sai võetud väga rahulikult ning põhieesmärk oli C4H'st hoiduda, mis ka õnnestus. DC peal tuli kaks spinni ja kaks katust.
Tanneriga peab rahul olema. Esimest korda asfaldil mängisin ja suuremaid vigu ei tulnud. Viimased suuremad kurvid võtsin vääga aeglaselt, sest kruusaga mängides on tavaliselt seal 2 offi garanteeritud olnud.
Spirkakimi polnud ka ennem asfaldil kordagi sõitnud ning kruusal ei mäleta ka, et lõppu oleks välja vedanud Kuni viimase splitini tuli enda jaoks hästi välja, aga siis hakkas juhtuma...Max speedil läks vähe rohupeale väikses jõnksus ja viskas kohe ära...Puud ümber ringi, hea, et kuskile kümnesse ei lennanud...Natukene maad edasi, kui jälle max speed sees oli tuli metsavahel spinn...Aega kulus kõvasti rohkem kui esimeses ning sai ka õrnalt puu käia, aga õnneks jäi masin terveks.
Seal see asfaldil sõit on kuradima suurtel kiirustel. Enamjaolt koguaeg peab 6. käik sees olema, mis mulle üldse ei istu
-
- II järgu kommentaator
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai 2009, 10:52
Leg1 seljataga, ja võib vist tõesti rahul olla. Esimene katse sai siis korra puud proovitud, aga õnneks oli see katse lõpuosas, mis ei tähendand halba. Teisel katsel vigu ei tulnud, aga ei leidnud seda õiget kiirust. Kolmanda katsega olen vist kõige rohkem rahul, kuna see ei tulnud trennis üldse välja, ja nüüd sain puhtalt lõppu ja hea ajaga. Neljas katse möödus ka probleemide vabalt, korra käisin murul ja lasin spinni, aga muidu oli puhas ja hea. Viienda katsega nii rahul ei ole, varu jäi, oleks võinud rohkem vajutada, aga ei julgend, tahtsind puhtalt lõpuni saada, ja see õnnestus, nii, et leg1-e võib lugeda kordaläinuks:)
2. leg võttis nii tuju kui ka närvid ära
SS6 läks totaalselt pekki, aga siis katse lõpus vaatasin, et teistel kah läinud ning 3. kohale tõusnud.
SS7 mõtlesin, et võtan rahulikult poole gaasiga läbi ning peaeesmärk on teele jääda...Essa split õnnestus selle taktikaga ja aeg oli vägagi hea...Siis, aga lihtsalt ühel hüppel viskas auto nii lendu ning lendas nina peale ja kukkus rullima ning jäi külili ja C4H tuli...Katse edasi, siis igas bumpis viskas kas puude vahele või spinne...Samal katsel tuli ka teine C4H otsa.
Peale SS7't oli tuju nullis ning punktilootused pühitud ning järgnevad katsed sai rahulikult läbi tinistades...Tanner II'l algul kohe C4H.
Power Stagel mõtlesin, et midagi kaotada enam pole ja üritaks kiiret aega sõita, et äkki õnnestub TOP5'te saada See lõppes sellega, et kohe esimesse kurvi sai liiga optimistlikult sisse lennatud ning rullima see auto ennast ka kohe hakkas.
Nüüd siis pikem paus järgmise võistlusega ning tuleb hoolega seeaeg hakata Soome kruusa kõmmutama, et õnnestuks seal punktiarve avada
SS6 läks totaalselt pekki, aga siis katse lõpus vaatasin, et teistel kah läinud ning 3. kohale tõusnud.
SS7 mõtlesin, et võtan rahulikult poole gaasiga läbi ning peaeesmärk on teele jääda...Essa split õnnestus selle taktikaga ja aeg oli vägagi hea...Siis, aga lihtsalt ühel hüppel viskas auto nii lendu ning lendas nina peale ja kukkus rullima ning jäi külili ja C4H tuli...Katse edasi, siis igas bumpis viskas kas puude vahele või spinne...Samal katsel tuli ka teine C4H otsa.
Peale SS7't oli tuju nullis ning punktilootused pühitud ning järgnevad katsed sai rahulikult läbi tinistades...Tanner II'l algul kohe C4H.
Power Stagel mõtlesin, et midagi kaotada enam pole ja üritaks kiiret aega sõita, et äkki õnnestub TOP5'te saada See lõppes sellega, et kohe esimesse kurvi sai liiga optimistlikult sisse lennatud ning rullima see auto ennast ka kohe hakkas.
Nüüd siis pikem paus järgmise võistlusega ning tuleb hoolega seeaeg hakata Soome kruusa kõmmutama, et õnnestuks seal punktiarve avada
Ralli läbi ja võib ilmselt kokkuvõttes esimese sõiduga rahule jääda.
1leg oli küll ikka paras katsumus, sest sai sõidetud läpaka taga mis jooksis kõike muud kui hästi. 2leg oli juba normaalne ja vedas et power stage tööle läks. Osa katseid lihtsalt ei tööta minu arvutis. Aga peaasi, et lõpuni jõudis!
1leg oli küll ikka paras katsumus, sest sai sõidetud läpaka taga mis jooksis kõike muud kui hästi. 2leg oli juba normaalne ja vedas et power stage tööle läks. Osa katseid lihtsalt ei tööta minu arvutis. Aga peaasi, et lõpuni jõudis!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Huvitav on see, et nende uute tarmacide radade füüsika on kahtlane, auto on realisticuga 5x tugevam. Ma panin full speediga täpselt kümpi, 8 katust... ja autol pole midagi juhtunud..kahtlane?Milor kirjutas:25sekk võib olla 1 off ja 1 paukLithium kirjutas: Kuskil 25 sekki jäi täna maha, offe ja pauke oli kõvasti.
Lithium kirjutas:Huvitav on see, et nende uute tarmacide radade füüsika on kahtlane, auto on realisticuga 5x tugevam. Ma panin full speediga täpselt kümpi, 8 katust... ja autol pole midagi juhtunud..kahtlane?Milor kirjutas:25sekk võib olla 1 off ja 1 paukLithium kirjutas: Kuskil 25 sekki jäi täna maha, offe ja pauke oli kõvasti.
Vaidleks vastu Mul chirdonheadil läks suhteliselt pehmelt auto külili, kuid rattad lõi kohe kõveraks. Power stagel panin kh kohe katuse ja siis olid kah rattad kohe kõverad all ning radikas läbi.