Rally Guanajuato Mexico III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Rally Guanajuato Mexico III päev
Mehhiko ralli kolmas võistluspäev SS21-SS24, kokku 74,76km
Mehhiko MM-ralli teisel võistluspäeval läbiti seitse kiiruskatset, millest neli võitsid Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC) ja kolmel näitasid kiiremat aega Sébastien Loeb – Daniel Elena (Citroen DS3 WRC).
Avakatsena sõidetud 29,90 km pikkuse Ibarrilla katse esimesel läbimisel näitas parimat aega Fordi piloot Jari-Matti Latvala, kes kerkis selle tulemusega üldarvestuse kolmandale positsioonile möödudes Mads Østbergist.
Laupäeva teise katsena läbiti võistluspäeva pikim katse Otates, millel pikkust 41,88 km.
Katsevõidu võtsid viiekordsed Mehhiko ralli võitjad Loeb – Elena.
Avakatsel viiendat ja järgneval kuuendat aega näidanud Ott Tänak – Kulda Sikk (Ford Fiesta WRC) tegid päeva pikima katse esmakordselt läbimisel väikese sõiduvea, mille tulemusena kaotati mõned väärtuslikud sekundid.
"Viimase kiiruskatse keskel tegime spinni, mille tõttu auto mootor välja suri. Kuna jõuallikas oli väga kuum, siis see ei käivitunud kohe. Arvan, et kaotasime sellega 10-20 sekundit," kommenteeris eestlane.
Peale hoolduspausi läbiti kordusena hommikused kiiruskatsed ning kohe hakkas juhtuma.
Pärast avapäeva ebaõnne siiski võidumõtteid heietanud Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila heitlus esikohale sai suure tagasilöögi 15.kiiruskatsel, kui Ford Fiesta WRC-l purunes vasak esirehv ning liidrile kaotati 49,6 sekundit.
Võistluspäeva teise kiiruskatse võidu võtnud Sébastien Loeb kommenteeris katse finišis Latvala aega: „Kas Jari sõitis sellise aja katkise rehviga? Nüüd me siis teame, et kui meil peaks katsel rehv minema ning veel u. 20 kilomeetrit katse lõpuni, siis võime ilma vahetamata jätkata.“
Latvala rehvipurunemise tõttu kerkis absoluutarvestuse kolmandaks meeskonnakaaslane Petter Solberg, kes möödus lisaks Latvalale ka Mads Østbergist.
Sarnaselt Latvalaga purunes samal katsel ka Ott Tänaku võistlusmasina vasak esirehv ning eestlase edu meeskonnakaaslase Novikovi ees oli sulanud nagu kevadine lumi.
Enne hoolduspausi meeskonnakaaslase ees 58,4 sekundilist edu hoidnud Tänak juhtis nüüd vaid 4,2 sekundiga.
Järgmiseks läbiti kordusena päeva pikim kiiruskatse Otates ning päeva teise kiiruskatse võidu võtsid Fordi sõitjad Latvala – Anttila, kes möödusid selle tulemusega ning võtsid tagasi endale kuulunud kolmanda positsiooni.
16.kiiruskatse jäi päeva viimaseks ekipaažile Chris Atkinson - Stephane Prévot.
Monster WRT meeskonna sõitjad said küll katseaja kirja, kuid sõitsid pidurite puudumise tõttu peale katse finišit teelt välja ning katkestasid.
Ralli 17.kiiruskatse tähendas rallipubliku jaoks, et kohe hakatakse nägema kauneid õhulende, sest just Comanjilla katsel asub Mehhiko MM-ralli üks atraktiivsemaid trampliine.
Ilusa õhulennu ja kiireima ajaga lõpetasid katse Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila, kes edestasid meeskonnakaaslaseid Petter Solberg – Chris Patterson´i 3,8 sekundiga.
Nendele järgnenud Citroeni meeskonna sõitjad Sébastien Loeb ja Mikko Hirvonen kinnitasid katse lõpus mõlemad kui ühest suust, et enam suuri riske ei võeta ning nüüd on oluline positsiooni hoida.
Korraldajate otsus 18 ja 19 kiiruskatse ühendada tähendas seda, et publikukatse läbiti topelt pikkuses. Võistluspäeva kolmanda kiiruskatse võidu võttis Sébastien Loeb.
Ott Tänak - Kuldar Sikk sõitsid publikukatsel välja päeva parima tulemuse olles neljandad.
"Tore oli publikukatsel võidelda Petter Solbergi vastu. Üritasime ilmselt isegi liiga kõvasti, sest kohe esimeses kurvis sõitsin välja ja kaotasin veidi aega,“ rääkis Tänak Fordi pressiteenistuse vahendusel.
„Muidu on kõik ok päeva viimased katsed olid täitsa head. Võrdlesime ennast pidevalt Jevgeni Novikovi aegadega."
Viimasel kiiruskatsel näitasid end taaskord kehvemast küljest Mehhiko rallifännid, kes olid teepeale lükanud suure kivi, mis nii mõnelegi ekipaažile probleeme valmistas, kuid õnneks endaga raskemaid tagajärgi kaasa ei toonud.
Comanjilla teise läbimise võitsid sarnaselt esimesega Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila, kes lõpetasid võistluspäeva kolmandana, kaotades liidritele 01.53,0.
„Rõõm on näha, et meie võistlusmasin on väga konkurentsi võimeline. Ilma juhtunud äpardusteta võiks me positsioon olla suurepärane,“ kommenteeri soomlane võistluspäeva lõpus.
Mehhiko MM-ralli liidritena jätkavad ka peal teist võistluspäeva Sébastien Loeb – Daniel Elena, kelle edu meeskonnakaaslaste Mikko Hirovnen – Jarmo Lehtinen ees on 36,2 sekundit.
„Meil on hea ja turvaline edu, kuid veel pikk maa on minna ja läbida tuleb 54.kilomeetri pikkune kiiruskatse, seega midagi pole veel kindel,“ sõnas kuuendat Mehhiko MM-ralli võitu püüdev Sébastien Loeb. „Mehhiko on ralli, kus ma olen olnud edukas ja ma loodan, et see saab jätku homme.“
Neljandana jätkavad peale teist võistluspäeva Petter Solberg – Chris Patterson, kes kaotavad kolmandat positsiooni hoidvatele meeskonnakaaslastele 17,9 sekundiga.
„Hoolimata väikestest piduriprobleemidest olen võistluspäevaga väga rahul,“ kommenteeris norralane. „Reedel purunes meil kolm rehvi, kuid täna ühtegi, seega olen õnnelik.“
Mehhiko MM-ralli avapäeva järel kolmandat positsiooni hoidnud Mads Østberg - Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) pidid küll endast mööda laskma kaks Fordi tehasemeeskonna pilooti, kuid edu kuuendal kohal oleva Ott Tänaku ees on piisav, et viimasel päeval veidi riskivabamalt sõita.
Ott Tänak – Kuldar Sikk heitlesid terve võistluspäeva meeskonnakaaslastega, kuid kuna Novikov – Giraudet sõitsid viimasel katsel ratta alt ning katkestasid läks ka eestlaste elu lihtsamaks.
"Päeva viimasel kiiruskatsel nägime, et Novikovil on probleemid ning võtsime kohe hoo maha, sest me ei pea enam tempot üleval hoidma. Meil on järgnevate ees piisavalt suur vahe. Pühapäeval teeme tööd selle nimel, et täiustada oma rajalegendi järgmise aasta ralliks," sõnas Tänak.
Tänu Novikovi probleemidele kerkisid seitsmendaks Qatar WRT meeskonna sõitjad Nasser Al-Attiyah – Giovanni Bernacchini (Citroen DS3 WRC), kellele järgnevad Armindo Araújo – Miguel Ramalho (Mini WRC).
Üheksandana jätkavad Škoda Fabia S2000 masinal sõitvad ja VW Motorsport värve esindavad Sébastien Ogier – Julien Ingrassia.
Viimase katsega kerkisid viimasele punktikohale Monster WRT sõitjad Ken Block – Alessandro Gelsomino, kes edestavad enne viimast võistluspäeva 11.positsioonil jätkavat ekipaaži Novikov – Giraudet 37,3 sekundiga.
Mehhiko MM-ralli kolmandal võistluspäeval läbitakse neli kiiruskatset kogupikkusega 74,76 kilomeetrit. Ralli otsustavaim katse saab olema SS22 Guanajuatito , millel pikkust 54,3km.
Ralli viimase katsena läbitakse 5,46 kilomeetri pikkune VW Power Stage.
Mehhiko MM-ralli 2. võistluspäevaga seotud videod:
Mehhiko MM-ralli teise 2.võistluspäeva parimad hetked
Ott Tänak ja Kuldar Sikk lõpetasid Mehhiko MM-ralli teise võistluspäeva kuuendal positsioonil
Foto: M-Sport Ford WRT
Katsevõite 2.võistluspäeval:
4 (SS13,16,17,20) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
3 (SS14,15,18 ) – Sébastien Loeb Citroen DS3 WRC
Mehhiko ralli järjestus peale SS20:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 03:25:17,5
2.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:36,2
3.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +01:53,0
4.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +02:10,9
5.Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +02:44,2
6.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +4:22,1
7. Nasser Al-Attiyah Citroën DS3 WRC +06:00,8
8. Armindo Araújo Mini John Cooper Works WRC +10:42,1
9.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +12:02,7
10.Ken Block Ford Fiesta RS WRC +13:51,8
Mehhiko MM-ralli 3. võistluspäeva stardijärjestus
Mehhiko ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS21-SS24, kokku 74,76km
Pühapäev 11.03
SS21 Super Special 5 4,42km 17:30
SS22 Guanajuatito 54,3km 18:33
SS23 Derramadero 10,58km 20:06
SS24 VW Power Stage 5,46km 20:31
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.rallymexico.com/site/en
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
http://www.wrc.com/results/2012/rally-g ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Mehhiko MM-ralli teisel võistluspäeval läbiti seitse kiiruskatset, millest neli võitsid Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC) ja kolmel näitasid kiiremat aega Sébastien Loeb – Daniel Elena (Citroen DS3 WRC).
Avakatsena sõidetud 29,90 km pikkuse Ibarrilla katse esimesel läbimisel näitas parimat aega Fordi piloot Jari-Matti Latvala, kes kerkis selle tulemusega üldarvestuse kolmandale positsioonile möödudes Mads Østbergist.
Laupäeva teise katsena läbiti võistluspäeva pikim katse Otates, millel pikkust 41,88 km.
Katsevõidu võtsid viiekordsed Mehhiko ralli võitjad Loeb – Elena.
Avakatsel viiendat ja järgneval kuuendat aega näidanud Ott Tänak – Kulda Sikk (Ford Fiesta WRC) tegid päeva pikima katse esmakordselt läbimisel väikese sõiduvea, mille tulemusena kaotati mõned väärtuslikud sekundid.
"Viimase kiiruskatse keskel tegime spinni, mille tõttu auto mootor välja suri. Kuna jõuallikas oli väga kuum, siis see ei käivitunud kohe. Arvan, et kaotasime sellega 10-20 sekundit," kommenteeris eestlane.
Peale hoolduspausi läbiti kordusena hommikused kiiruskatsed ning kohe hakkas juhtuma.
Pärast avapäeva ebaõnne siiski võidumõtteid heietanud Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila heitlus esikohale sai suure tagasilöögi 15.kiiruskatsel, kui Ford Fiesta WRC-l purunes vasak esirehv ning liidrile kaotati 49,6 sekundit.
Võistluspäeva teise kiiruskatse võidu võtnud Sébastien Loeb kommenteeris katse finišis Latvala aega: „Kas Jari sõitis sellise aja katkise rehviga? Nüüd me siis teame, et kui meil peaks katsel rehv minema ning veel u. 20 kilomeetrit katse lõpuni, siis võime ilma vahetamata jätkata.“
Latvala rehvipurunemise tõttu kerkis absoluutarvestuse kolmandaks meeskonnakaaslane Petter Solberg, kes möödus lisaks Latvalale ka Mads Østbergist.
Sarnaselt Latvalaga purunes samal katsel ka Ott Tänaku võistlusmasina vasak esirehv ning eestlase edu meeskonnakaaslase Novikovi ees oli sulanud nagu kevadine lumi.
Enne hoolduspausi meeskonnakaaslase ees 58,4 sekundilist edu hoidnud Tänak juhtis nüüd vaid 4,2 sekundiga.
Järgmiseks läbiti kordusena päeva pikim kiiruskatse Otates ning päeva teise kiiruskatse võidu võtsid Fordi sõitjad Latvala – Anttila, kes möödusid selle tulemusega ning võtsid tagasi endale kuulunud kolmanda positsiooni.
16.kiiruskatse jäi päeva viimaseks ekipaažile Chris Atkinson - Stephane Prévot.
Monster WRT meeskonna sõitjad said küll katseaja kirja, kuid sõitsid pidurite puudumise tõttu peale katse finišit teelt välja ning katkestasid.
Ralli 17.kiiruskatse tähendas rallipubliku jaoks, et kohe hakatakse nägema kauneid õhulende, sest just Comanjilla katsel asub Mehhiko MM-ralli üks atraktiivsemaid trampliine.
Ilusa õhulennu ja kiireima ajaga lõpetasid katse Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila, kes edestasid meeskonnakaaslaseid Petter Solberg – Chris Patterson´i 3,8 sekundiga.
Nendele järgnenud Citroeni meeskonna sõitjad Sébastien Loeb ja Mikko Hirvonen kinnitasid katse lõpus mõlemad kui ühest suust, et enam suuri riske ei võeta ning nüüd on oluline positsiooni hoida.
Korraldajate otsus 18 ja 19 kiiruskatse ühendada tähendas seda, et publikukatse läbiti topelt pikkuses. Võistluspäeva kolmanda kiiruskatse võidu võttis Sébastien Loeb.
Ott Tänak - Kuldar Sikk sõitsid publikukatsel välja päeva parima tulemuse olles neljandad.
"Tore oli publikukatsel võidelda Petter Solbergi vastu. Üritasime ilmselt isegi liiga kõvasti, sest kohe esimeses kurvis sõitsin välja ja kaotasin veidi aega,“ rääkis Tänak Fordi pressiteenistuse vahendusel.
„Muidu on kõik ok päeva viimased katsed olid täitsa head. Võrdlesime ennast pidevalt Jevgeni Novikovi aegadega."
Viimasel kiiruskatsel näitasid end taaskord kehvemast küljest Mehhiko rallifännid, kes olid teepeale lükanud suure kivi, mis nii mõnelegi ekipaažile probleeme valmistas, kuid õnneks endaga raskemaid tagajärgi kaasa ei toonud.
Comanjilla teise läbimise võitsid sarnaselt esimesega Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila, kes lõpetasid võistluspäeva kolmandana, kaotades liidritele 01.53,0.
„Rõõm on näha, et meie võistlusmasin on väga konkurentsi võimeline. Ilma juhtunud äpardusteta võiks me positsioon olla suurepärane,“ kommenteeri soomlane võistluspäeva lõpus.
Mehhiko MM-ralli liidritena jätkavad ka peal teist võistluspäeva Sébastien Loeb – Daniel Elena, kelle edu meeskonnakaaslaste Mikko Hirovnen – Jarmo Lehtinen ees on 36,2 sekundit.
„Meil on hea ja turvaline edu, kuid veel pikk maa on minna ja läbida tuleb 54.kilomeetri pikkune kiiruskatse, seega midagi pole veel kindel,“ sõnas kuuendat Mehhiko MM-ralli võitu püüdev Sébastien Loeb. „Mehhiko on ralli, kus ma olen olnud edukas ja ma loodan, et see saab jätku homme.“
Neljandana jätkavad peale teist võistluspäeva Petter Solberg – Chris Patterson, kes kaotavad kolmandat positsiooni hoidvatele meeskonnakaaslastele 17,9 sekundiga.
„Hoolimata väikestest piduriprobleemidest olen võistluspäevaga väga rahul,“ kommenteeris norralane. „Reedel purunes meil kolm rehvi, kuid täna ühtegi, seega olen õnnelik.“
Mehhiko MM-ralli avapäeva järel kolmandat positsiooni hoidnud Mads Østberg - Jonas Andersson (Ford Fiesta WRC) pidid küll endast mööda laskma kaks Fordi tehasemeeskonna pilooti, kuid edu kuuendal kohal oleva Ott Tänaku ees on piisav, et viimasel päeval veidi riskivabamalt sõita.
Ott Tänak – Kuldar Sikk heitlesid terve võistluspäeva meeskonnakaaslastega, kuid kuna Novikov – Giraudet sõitsid viimasel katsel ratta alt ning katkestasid läks ka eestlaste elu lihtsamaks.
"Päeva viimasel kiiruskatsel nägime, et Novikovil on probleemid ning võtsime kohe hoo maha, sest me ei pea enam tempot üleval hoidma. Meil on järgnevate ees piisavalt suur vahe. Pühapäeval teeme tööd selle nimel, et täiustada oma rajalegendi järgmise aasta ralliks," sõnas Tänak.
Tänu Novikovi probleemidele kerkisid seitsmendaks Qatar WRT meeskonna sõitjad Nasser Al-Attiyah – Giovanni Bernacchini (Citroen DS3 WRC), kellele järgnevad Armindo Araújo – Miguel Ramalho (Mini WRC).
Üheksandana jätkavad Škoda Fabia S2000 masinal sõitvad ja VW Motorsport värve esindavad Sébastien Ogier – Julien Ingrassia.
Viimase katsega kerkisid viimasele punktikohale Monster WRT sõitjad Ken Block – Alessandro Gelsomino, kes edestavad enne viimast võistluspäeva 11.positsioonil jätkavat ekipaaži Novikov – Giraudet 37,3 sekundiga.
Mehhiko MM-ralli kolmandal võistluspäeval läbitakse neli kiiruskatset kogupikkusega 74,76 kilomeetrit. Ralli otsustavaim katse saab olema SS22 Guanajuatito , millel pikkust 54,3km.
Ralli viimase katsena läbitakse 5,46 kilomeetri pikkune VW Power Stage.
Mehhiko MM-ralli 2. võistluspäevaga seotud videod:
Mehhiko MM-ralli teise 2.võistluspäeva parimad hetked
Ott Tänak ja Kuldar Sikk lõpetasid Mehhiko MM-ralli teise võistluspäeva kuuendal positsioonil
Foto: M-Sport Ford WRT
Katsevõite 2.võistluspäeval:
4 (SS13,16,17,20) – Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC
3 (SS14,15,18 ) – Sébastien Loeb Citroen DS3 WRC
Mehhiko ralli järjestus peale SS20:
1. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 03:25:17,5
2.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC +00:36,2
3.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +01:53,0
4.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC +02:10,9
5.Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC +02:44,2
6.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC +4:22,1
7. Nasser Al-Attiyah Citroën DS3 WRC +06:00,8
8. Armindo Araújo Mini John Cooper Works WRC +10:42,1
9.Sébastien Ogier Škoda Fabia S2000 +12:02,7
10.Ken Block Ford Fiesta RS WRC +13:51,8
Mehhiko MM-ralli 3. võistluspäeva stardijärjestus
Mehhiko ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS21-SS24, kokku 74,76km
Pühapäev 11.03
SS21 Super Special 5 4,42km 17:30
SS22 Guanajuatito 54,3km 18:33
SS23 Derramadero 10,58km 20:06
SS24 VW Power Stage 5,46km 20:31
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.rallymexico.com/site/en
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
http://www.wrc.com/results/2012/rally-g ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Viimati muutis Strike, 11 Mär 2012, 14:38, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kuigi kõik on juba nö otsustatud, vahed on kõigi vahel suured. Novikov ainukesena, kes seal veel midagi muudab, tõenäoliselt möödudes nii Blockist kui Ogierist. Siis võibolla pakub natuke põnevust see 54km katse. Kuigi jah kahjuks, see vadi sõidetakse läbi, ei näe kahjuks tõsist andmist. Ja võibolla pakub mõnele lohutust ka power stage. Ei tea kas mingisugust pilti üldse võib sealt oodata?
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Miks sa arvad, et see pikk katse ainult läbi sõidetakse? Ma olen midagi kahe silma vahele jätnud.
Kaldun arvama, et see monster katse võib veel mingit rolli mängida.
Citroenid on sellel rallil saanud kenasti ilma probleemideta hakkama.
Kaldun arvama, et see monster katse võib veel mingit rolli mängida.
Citroenid on sellel rallil saanud kenasti ilma probleemideta hakkama.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Teistpidiselt KidrA arvamusele mine tea, 54 km on pikk ma ja kui aus olla siis vahed ei ole kõigil nii kindlad midagi Loeb VS Hirvonen 36,2 sek. Latvala VS Solberg 17,9 sek ja ega Østberg väga kaugel pole. Väike apsakas ja vahe on kinni sõidetud. Lõdvaks ei saa nii väga lasta siis on vead kerged tulema.
Nendest ajavahedest... Loeb ja Hivonen ju samas meeskonnas ehk siis Hiv peab Loebi kindlalt mööda laskma kui ta isegi kiirem on..pole nagu mõtet punnida eriti...sama seis on Latvala ja Solbegi vahel. Ainuke asi nüüd kui kellelgi pikal katsel midagi juhtub..rehv näiteks...selle eest pole keegi kaitstud ja see võib muudatusi sisse tuua küll.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
"Hirvonen peab Loebi kindlalt mööda laskma kui ta isegi kiirem on" - Vaadates selle ralli katse aegasid ja hetke seisu siis tundub, et Hirvonen pole kuidagi Loebist kiirem olnud sellel rallil. Loebil on alati olnud see ekstra käik varuks olnud.priitp kirjutas:Nendest ajavahedest... Loeb ja Hivonen ju samas meeskonnas ehk siis Hiv peab Loebi kindlalt mööda laskma kui ta isegi kiirem on..pole nagu mõtet punnida eriti...sama seis on Latvala ja Solbegi vahel. Ainuke asi nüüd kui kellelgi pikal katsel midagi juhtub..rehv näiteks...selle eest pole keegi kaitstud ja see võib muudatusi sisse tuua küll.
Ja ega Loebi ralli võidud pole siin nii sama sülle kokkunud. Mees teab kus sõidab ja kui kiiresti vaja sõita.
Latvalal ei lubata rallit rahulikult lõppuni kulgeda.
Ford-pomon käsky Latvalalle: Pidä kaasu pohjassa -- MTV3
Ford-pomon käsky Latvalalle: Pidä kaasu pohjassa -- MTV3
Lastakse vanu katseid.-helm- kirjutas:mis pagana see katse praegu käib ?..ss20 ajad on ammu olemas ja siis äkki räägib raadios..et nüüd tuleb Ott sisse ja räägib meiega juttu ?
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-