Hooaeg 2015
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hooaeg 2015
Avaldati tuleva hooaja kalender. Kavas on 20 etappi - kõik selleaastased ja lisaks Mehhiko naasmine - kuigi - neist 20-st võiks Bahreini ja Sotši pikema jututa canceldada. India naasmine ka edasi lükkunud ja NJ tundub suur mull olema. Mexico rada ka paraku kastreeritud versioonis (ka Champcaris kasutatud pesapallistaadionilt läbisõit Peraltada asemel...).
March 15 - Australia (Melbourne)
March 29 - Malaysia (Sepang)
April 5 - Bahrain (Sakhir)
April 19 - China (Shanghai)
May 10 - Spain (Barcelona)
May 24 - Monaco (Monte Carlo)
June 7 - Canada (Montreal)
June 21 - Austria (Red Bull Ring)
July 5 - Britain (Silverstone)
July 19 - Germany (Nurburgring)
July 26 - Hungary (Budapest)
August 23 - Belgium (Spa-Francorchamps)
September 6 - Italy (Monza)
September 20 - Singapore (Singapore)
September 27 or October 4 - Japan (Suzuka)
October 11 - Russia (Sochi)
October 25 - Mexico (Mexico City)
November 1 - United States (Austin)
November 15 - Brazil (Interlagos)
November 22 or November 29 - Abu Dhabi (Yas Marina)
Sõitjaterivis on mu spekulatsioon, et peale Verstappen jr võib muutusi tulla vaid tänastes kolmes tagaotsatiimis. Kuigi Räiku võiks juba praegu kiivri igaveseks varna riputada ja noorematele vendadele (Bianchi/Hülk) teed anda :@ , lisaks Maldonado koht on ka kusagil mujal kui F1-s, paraku siiani on ta rahakotiga saanud laamendada.
Pakkumine:
Mercedes: Rosberg, Hamilton
RBR: Vettel, Ricciardo
Williams: Massa, Bottas
Ferrari: Alonso, Räikkönen
McLaren: Button, Magnussen
Force India: Hülkenberg, Perez
STR: Verstappen, Kvjat
Lotus: Maldonado, Grosjean
Sauber: Sutil/Gutierrez/Bianchi/Nasr/vd Garde
Marussia: Bianchi/Chilton/Rossi/mr X (Vandoorne?)
Caterham: Sainz jr/Merhi/Ericsson/Nasr/mr X
March 15 - Australia (Melbourne)
March 29 - Malaysia (Sepang)
April 5 - Bahrain (Sakhir)
April 19 - China (Shanghai)
May 10 - Spain (Barcelona)
May 24 - Monaco (Monte Carlo)
June 7 - Canada (Montreal)
June 21 - Austria (Red Bull Ring)
July 5 - Britain (Silverstone)
July 19 - Germany (Nurburgring)
July 26 - Hungary (Budapest)
August 23 - Belgium (Spa-Francorchamps)
September 6 - Italy (Monza)
September 20 - Singapore (Singapore)
September 27 or October 4 - Japan (Suzuka)
October 11 - Russia (Sochi)
October 25 - Mexico (Mexico City)
November 1 - United States (Austin)
November 15 - Brazil (Interlagos)
November 22 or November 29 - Abu Dhabi (Yas Marina)
Sõitjaterivis on mu spekulatsioon, et peale Verstappen jr võib muutusi tulla vaid tänastes kolmes tagaotsatiimis. Kuigi Räiku võiks juba praegu kiivri igaveseks varna riputada ja noorematele vendadele (Bianchi/Hülk) teed anda :@ , lisaks Maldonado koht on ka kusagil mujal kui F1-s, paraku siiani on ta rahakotiga saanud laamendada.
Pakkumine:
Mercedes: Rosberg, Hamilton
RBR: Vettel, Ricciardo
Williams: Massa, Bottas
Ferrari: Alonso, Räikkönen
McLaren: Button, Magnussen
Force India: Hülkenberg, Perez
STR: Verstappen, Kvjat
Lotus: Maldonado, Grosjean
Sauber: Sutil/Gutierrez/Bianchi/Nasr/vd Garde
Marussia: Bianchi/Chilton/Rossi/mr X (Vandoorne?)
Caterham: Sainz jr/Merhi/Ericsson/Nasr/mr X
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
McLaren: Vettel, Alonso
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Hooaeg 2015
Ferrari to announce Vettel later today as one of their 2015 drivers!!!
http://www.f1today.net/en/news/vettel-t ... y-for-2015
http://www.f1today.net/en/news/vettel-t ... y-for-2015
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
Ja eile sama lehekülg avaldas teate, kus Marchionne teatab, et Alonso ja Räikonen ei lähe kuhugi! They (Alonso and Kimi Raikkonen) will continue with us.maailmameister kirjutas:Ferrari to announce Vettel later today as one of their 2015 drivers!!!
http://www.f1today.net/en/news/vettel-t ... y-for-2015
http://www.f1today.net/en/news/alonso-a ... marchionne
Ei autosport.com, gpupdate.net ega ka formula1.com räägi mingitest uutest Ferrari sõitjatest.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2015
Ei usu ka seda eriti, pigem toimub see 2016.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2015
Sahinad siin-seal käivad, aga mingit väga konkreetset muudatust pole välja tulnud tõesti. Ferrari puhul on natukene segadust tekitanud muidugi raskekahurväe lahkumise eesotsas di Montezemologa. See on tekitanud teatud võimuvaakumi ning selles olukorras ei tea ka sõitjad päris kindlalt, mis edasi saab ja kas tasub selles võistkonnas jätkata - s.t kindlus tuleviku osas.
Aga ilmselt peaks asi siiski kiirelt lahenduse saama. Ma arvan, et kui Mercedes pakuks Alonsole kohta, lahkuks ta ilma suurte kõhklusteta, aga reaalselt pole tal eriti kusagile minna ning McLareni puhul on ka konkurentsvõime(tuse) küsimärk õhus. Kuigi Räikkönen pole hästi esinenud, tundub, et kehtiv leping päästab ka tema veel üheks hooajaks.
Vettel-McLaren/Honda kohta lugesin viimati väidet nagu Vettel sooviks pigem ühe aasta oodata (et kui hea see McLaren-Honda combo ikkagi on) ning kaaluda liitumist aastast 2016 võimaliku 2+1 lepinguga. Teame, et McLaren on varemgi sõitjaid varakult kinnitanud (Montoya liitus 2005 ja leping sõlmiti 2003 lõpus, samamoodi Alonso vastavalt 2007 ja 2005). Igal juhul hetkeseisuga tundub tõenäoline mrali stsenaarium, et 2015 jätkatakse praeguses rütmis ja võib-olla siis 2016 tulevad mingid muudatused paremates tiimides.
Olen varemgi mänginud mõttega, et Vettel vahetab tiimi ja tegelikult ma arvan siiamaani, et ükskord see juhtub - karjääri lõpuni ta Red Bulli ei jää. Küsimus on ainult aastas, millal see juhtub, ja ka tiimis (varem on palju Ferrarit pakutud). Igaüks tahab mingil hetkel uut väljakutset ja nüüd arvestades uut väljakujunenud olukorda, seda enam. Olukorra all mõtlen seda, et Vettel ei ole enam nn kuldse poisi staatuses Red Bullis ja kipub pigem varju jääma (Ricciardo). Uue tiimiga oleks hea n-ö värskendus karjääri tuua ja ehk veidi oma kaduma minevat mainet parandama hakata.
Aga ilmselt peaks asi siiski kiirelt lahenduse saama. Ma arvan, et kui Mercedes pakuks Alonsole kohta, lahkuks ta ilma suurte kõhklusteta, aga reaalselt pole tal eriti kusagile minna ning McLareni puhul on ka konkurentsvõime(tuse) küsimärk õhus. Kuigi Räikkönen pole hästi esinenud, tundub, et kehtiv leping päästab ka tema veel üheks hooajaks.
Vettel-McLaren/Honda kohta lugesin viimati väidet nagu Vettel sooviks pigem ühe aasta oodata (et kui hea see McLaren-Honda combo ikkagi on) ning kaaluda liitumist aastast 2016 võimaliku 2+1 lepinguga. Teame, et McLaren on varemgi sõitjaid varakult kinnitanud (Montoya liitus 2005 ja leping sõlmiti 2003 lõpus, samamoodi Alonso vastavalt 2007 ja 2005). Igal juhul hetkeseisuga tundub tõenäoline mrali stsenaarium, et 2015 jätkatakse praeguses rütmis ja võib-olla siis 2016 tulevad mingid muudatused paremates tiimides.
Olen varemgi mänginud mõttega, et Vettel vahetab tiimi ja tegelikult ma arvan siiamaani, et ükskord see juhtub - karjääri lõpuni ta Red Bulli ei jää. Küsimus on ainult aastas, millal see juhtub, ja ka tiimis (varem on palju Ferrarit pakutud). Igaüks tahab mingil hetkel uut väljakutset ja nüüd arvestades uut väljakujunenud olukorda, seda enam. Olukorra all mõtlen seda, et Vettel ei ole enam nn kuldse poisi staatuses Red Bullis ja kipub pigem varju jääma (Ricciardo). Uue tiimiga oleks hea n-ö värskendus karjääri tuua ja ehk veidi oma kaduma minevat mainet parandama hakata.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Seniilse vanamehe uusimad mõttevälgatused:
- topeltpunktid viimaselt etapilt võivad jääda 2014 teemaks ja 2015 kaduda uuesti.
- seniilne vanamees soovib ikka kolmeautotiime 2015-ks. Ja sellega Suberi/Marussia/Caterhami kadu.
- topeltpunktid viimaselt etapilt võivad jääda 2014 teemaks ja 2015 kaduda uuesti.
- seniilne vanamees soovib ikka kolmeautotiime 2015-ks. Ja sellega Suberi/Marussia/Caterhami kadu.
Re: Hooaeg 2015
Loodetavasti see 3 auto jutt läbi ei lähe. Suured tiimid küll pooldaks seda aga Lotuse ja Force India ning liituva Haasi võistkonnal läheks siis keeruliseks.
Re: Hooaeg 2015
Minu arusaamist mööda ei ole see kolme-auto-plaan mitte eesmärk omaette, vaid pigem n-ö varuvariant juhul kui osa tiime peaks ära kaduma. Ja nagu teame, on üsna mitme võistkonnaga kehva lugu, sh Sauber, Lotus, Caterham. Bernie'l on telekanalitele antud tingimus, et ta peab vähemalt 20 auto osalemise tagama. Aga muidugi uue hooaja alguseni ei saa oodata, kas tuua 3 autot või mitte, tiimide tulevik peab varem selgeks saama. Mul on hetkel natuke raske uskuda, et juba järgmisel aastal 3-auto-tiimid tulevad. Eks sõltub, kui kehvaks/heaks tagumiste tiimide finantsseis ning jätkamisvõimekus loetakse.
Ja noh, siis tuleb mängu veel lisaasju. Nt Red Bullil oleks siis 6 autot (RBR+STR). Kahtlen, et nad nii paljusid sõidutada tahaksid, pigem nad ühendaksid oma kaks võistkonda.
P.S. Tahtsin lisada, et minu arust on F1-l aastate jooksul isegi väga hästi läinud, et nii palju n-ö erinevaid konstruktoreid on alles jäänud ja ühtlasi 2-auto-tiimid. Enamikes sarjades on heal juhul 3-4 tootjat ning kõik ülejäänud ostavad teiste tootjate tehnikat sisse. 1990ndate IndyCaris oli ka 3-4 šassiitootjat, kelle kaupa siis kõik ostsid. Nüüdseks on neil üldse n-ö spec-šassii. Olengi mõelnud, kaua F1 sellise unikaalsusega (10+ erinevat konstruktorit) vastu peab.
Ja noh, siis tuleb mängu veel lisaasju. Nt Red Bullil oleks siis 6 autot (RBR+STR). Kahtlen, et nad nii paljusid sõidutada tahaksid, pigem nad ühendaksid oma kaks võistkonda.
P.S. Tahtsin lisada, et minu arust on F1-l aastate jooksul isegi väga hästi läinud, et nii palju n-ö erinevaid konstruktoreid on alles jäänud ja ühtlasi 2-auto-tiimid. Enamikes sarjades on heal juhul 3-4 tootjat ning kõik ülejäänud ostavad teiste tootjate tehnikat sisse. 1990ndate IndyCaris oli ka 3-4 šassiitootjat, kelle kaupa siis kõik ostsid. Nüüdseks on neil üldse n-ö spec-šassii. Olengi mõelnud, kaua F1 sellise unikaalsusega (10+ erinevat konstruktorit) vastu peab.
Re: Hooaeg 2015
Alonso-McLaren kuulujutud on suureks paisunud. Ei julge veel öelda, et see juhtub, aga arutelu on liiga palju selleks, et seda varianti ignoreerida.
Tundub, et Ferrari uue juhtkonna (Mattiacci ja Marchionne) ning Alonso läbisaamine ei ole hetkel kõige kergem. Kauplevad tingimuste üle, millisel moel nende koostöö võiks jätkuda. Vaatame, mis sellest välja tuleb.
Tundub, et Ferrari uue juhtkonna (Mattiacci ja Marchionne) ning Alonso läbisaamine ei ole hetkel kõige kergem. Kauplevad tingimuste üle, millisel moel nende koostöö võiks jätkuda. Vaatame, mis sellest välja tuleb.
Re: Hooaeg 2015
Tundub, et olukord on selginemas. Alonso on tõepoolest Ferrarist lahkumas. Ilmselt McLarenisse. Eelmine aasta oli raske uskuda, et Räikkönen võiks Ferrarisse naasta pärast sealt vallandamist, nüüd sama asi Alonso-McLareni puhul, arvestades, mis nende vahel juhtus aastal 2007. Nii et F1 maailmas vaenlaseid ei ole - kui väga vaja ja olukord nõuab, võib ka nendega koostööd teha, kellega muidu üldse läbi ei saa(nud).
Segaseid asju on veelgi. Võib-olla Ron Dennis jällegi lahkub McLareni tüüri juurest. Tuli ta aasta alguses tagasi, aga ilmselt ta nägigi seda n-ö ajutise lahendusena, et natukene päästa uppumas paati.
Mida teeb Ferrari? Ilmselgelt pärast Honda (McLaren) tippsõitja hankimise katseid on nüüd nemad järgmised, kellele see nüüd suureks ülesandeks on. Hamilton või Vettel? Mõlema mehe leping lõpeb 2015. aasta järel. Hetkel räägitakse palju Vettelist (Hamilton on parimas autos ja oma olukorraga ilmselt rahulolevam), ning võimalik, et juba pikki aastaid spekuleeritud Vettel-Ferrari kombo saab tõesti teoks. Lahtine on veel see, kas see juhtuks 2016 või õnnestub ta juba järgmiseks aastaks lepingust välja osta.
Kui nn tippsõitjat ei õnnestu Ferraril omale 2015. aastaks hankida, siis kes? Üsna võimalik, et Bianchi. Ehk on ka nt Hülkenberg või Pérez kaalumisel... või koguni Button, kui just tema peaks Alonso McLarenisse siirdumise järel vabaks lastama. Aga hetke oletuste põhjal pakuks prantslast.
Kui Vettel on juba järgmisel aastal Ferraris, mis saab teisest Red Bulli sõitjakohast? Noorusele vaatamata on Daniil Kvjat ilmselt tugev pretendent. Järgmisel aastal oleks ta alles 20aastane, aga Red Bulli ei paista noorus heidutavat, kui nad juba 17aastase Max Verstappeni F1-te lasevad. Lisaks on Ricciardo edu neile tugevat optimismi süstinud, et nende programmi sõitjad on tõepoolest head ja väljastpoolt pole mõtet otsima hakata. Iseenesest oleks ka Vergne 'ok' valik Red Bulli - kogenud sõitja ja Ricciardost väga palju maha ei jäänud. Aga tema edutamine tunduks kummaline olukorras, kus RB sõitjateprogrammi eestvedajad on juba läbi lillede andnud mõista, et 2015 temale F1-s enam kohta ei jagu.
Mida teeb McLaren? Neil oleks nüüd valida, kas Button või Magnussen Alonso kõrvale. Tundub, et valik ei ole üldsegi lihtne. Ma usun, et ideaalis tahaks McLaren noort sõitjat edutada, aga...
a) võistluste analüüsi põhjal tuleb välja, et Button on sel aastal Magnussenist üsna stabiilselt sõitudes kiirem olnud, isegi kui kvalis on K-Mag tugevam (aga see alati Buttoni nõrkus olnud); b) Button on veel 34aastane ehk mitte "muldvana" (erinevalt 2010 Barrichello-Hülkenberg olukorrast, kus Rubens oli 38). Samas ei ole McLarenil suurt mõtet kahte 34-35aastast sõitjat hoida, nii et ehk võetakse ikkagi see risk ja loodetakse, et Magnusseni võistluskiirus 2015 paraneb.
---
Üks variant on veel. Alonso Red Bulli... Aga see eeldaks üsna mitme osapoole koostööd. Ferrari-Alonso leping katkestatud; Vettel Ferrarisse kinnitatud; ja siis Alonso on niikaua oodanud, et see Red Bulli kohta võtta. Ent kui huvitatud oleks RB sellest? Alonsole ilmselt meeldiks - kindlam variant kui tundmatu suurus nimega McLaren-Honda.
Segaseid asju on veelgi. Võib-olla Ron Dennis jällegi lahkub McLareni tüüri juurest. Tuli ta aasta alguses tagasi, aga ilmselt ta nägigi seda n-ö ajutise lahendusena, et natukene päästa uppumas paati.
Mida teeb Ferrari? Ilmselgelt pärast Honda (McLaren) tippsõitja hankimise katseid on nüüd nemad järgmised, kellele see nüüd suureks ülesandeks on. Hamilton või Vettel? Mõlema mehe leping lõpeb 2015. aasta järel. Hetkel räägitakse palju Vettelist (Hamilton on parimas autos ja oma olukorraga ilmselt rahulolevam), ning võimalik, et juba pikki aastaid spekuleeritud Vettel-Ferrari kombo saab tõesti teoks. Lahtine on veel see, kas see juhtuks 2016 või õnnestub ta juba järgmiseks aastaks lepingust välja osta.
Kui nn tippsõitjat ei õnnestu Ferraril omale 2015. aastaks hankida, siis kes? Üsna võimalik, et Bianchi. Ehk on ka nt Hülkenberg või Pérez kaalumisel... või koguni Button, kui just tema peaks Alonso McLarenisse siirdumise järel vabaks lastama. Aga hetke oletuste põhjal pakuks prantslast.
Kui Vettel on juba järgmisel aastal Ferraris, mis saab teisest Red Bulli sõitjakohast? Noorusele vaatamata on Daniil Kvjat ilmselt tugev pretendent. Järgmisel aastal oleks ta alles 20aastane, aga Red Bulli ei paista noorus heidutavat, kui nad juba 17aastase Max Verstappeni F1-te lasevad. Lisaks on Ricciardo edu neile tugevat optimismi süstinud, et nende programmi sõitjad on tõepoolest head ja väljastpoolt pole mõtet otsima hakata. Iseenesest oleks ka Vergne 'ok' valik Red Bulli - kogenud sõitja ja Ricciardost väga palju maha ei jäänud. Aga tema edutamine tunduks kummaline olukorras, kus RB sõitjateprogrammi eestvedajad on juba läbi lillede andnud mõista, et 2015 temale F1-s enam kohta ei jagu.
Mida teeb McLaren? Neil oleks nüüd valida, kas Button või Magnussen Alonso kõrvale. Tundub, et valik ei ole üldsegi lihtne. Ma usun, et ideaalis tahaks McLaren noort sõitjat edutada, aga...
a) võistluste analüüsi põhjal tuleb välja, et Button on sel aastal Magnussenist üsna stabiilselt sõitudes kiirem olnud, isegi kui kvalis on K-Mag tugevam (aga see alati Buttoni nõrkus olnud); b) Button on veel 34aastane ehk mitte "muldvana" (erinevalt 2010 Barrichello-Hülkenberg olukorrast, kus Rubens oli 38). Samas ei ole McLarenil suurt mõtet kahte 34-35aastast sõitjat hoida, nii et ehk võetakse ikkagi see risk ja loodetakse, et Magnusseni võistluskiirus 2015 paraneb.
---
Üks variant on veel. Alonso Red Bulli... Aga see eeldaks üsna mitme osapoole koostööd. Ferrari-Alonso leping katkestatud; Vettel Ferrarisse kinnitatud; ja siis Alonso on niikaua oodanud, et see Red Bulli kohta võtta. Ent kui huvitatud oleks RB sellest? Alonsole ilmselt meeldiks - kindlam variant kui tundmatu suurus nimega McLaren-Honda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
Igal juhul 2015 Vettel ei jätka Red Bullis http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16433.html
Red Bulli uued sõitjad 2015 aastaks on Kyvat ja Ricciardo http://thisisf1.com/2014/10/04/kvyat-ri ... cing-2015/
ja veel http://www.autosport.com/news/report.php/id/116150
Pall on siis veerema pandud. Eks siis kuuleme mida teevad Ferrari ja McLaren.
Red Bulli uued sõitjad 2015 aastaks on Kyvat ja Ricciardo http://thisisf1.com/2014/10/04/kvyat-ri ... cing-2015/
ja veel http://www.autosport.com/news/report.php/id/116150
Pall on siis veerema pandud. Eks siis kuuleme mida teevad Ferrari ja McLaren.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Hooaeg 2015
Vettel pidi minema juba järgmisel etapil Alonso asemele. Alonso liigub järgmine hooaeg McLaren- ise Buttoni asemele ja Button vist paneb pillid kottiviplala kirjutas:Igal juhul 2015 Vettel ei jätka Red Bullis http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16433.html
Red Bulli uued sõitjad 2015 aastaks on Kyvat ja Ricciardo http://thisisf1.com/2014/10/04/kvyat-ri ... cing-2015/
ja veel http://www.autosport.com/news/report.php/id/116150
Pall on siis veerema pandud. Eks siis kuuleme mida teevad Ferrari ja McLaren.
Re: Hooaeg 2015
Vau, seda poleks oodanud, et Red Bull nii kiiresti tegutseb. Meenutab 2012. aastat, kui äkki eikuskilt kinnitati Pérez McLareni sõitjaks, samal ajal kui alles jutud käisid, mida Hamilton küll teha võib... Aga igal juhul Red Bulli osas läks nii nagu arvata võis (juhul, kui Vettel lahkuma peaks). Aga mingeid kuulujutte eelnevalt Kvyati osas ei olnud, puhtad oletused. Näis siis, mida järgmisel hooajal 20aastasena kihutav venelane tipptiimi roolis suudab. Ja ilmselt avab see tee Sainz juuniorile Toro Rosso tiimi. FR3.5 meister kippus Verstappeni tõttu juba F1 orbiidilt kõrvale jääma.
E: Igal juhul, kui domineeriv Mercedes välja jätta, siis igal pool mujal käib kohtade ümbermängimine. Vähemalt toob natuke põnevust 2015-te. Kuidas keegi uues keskkonnas hakkama saab.
E: Igal juhul, kui domineeriv Mercedes välja jätta, siis igal pool mujal käib kohtade ümbermängimine. Vähemalt toob natuke põnevust 2015-te. Kuidas keegi uues keskkonnas hakkama saab.
Re: Hooaeg 2015
Nõndaks siis. Vettel lahkub Red Bullist ilmselt Ferrarisse, Alonso puhul oleks peale Mclareni variant ka Mercedes kuna Hamiltoni lepingut pole pikendatud seda küll 2016 aastaks aga on ka varaint et tahab lahkuda sest Rosbergiga on suhted nagu on. Samas oleks Mersust kui hetke parimast tiimist rumal lahkuda eriti kui tuleb maailmameistriks ka veel ja ilmselt jääb paigale. Seda kui hea on Honda ei tea ju keegi.
Mercedes, Williamsis peaks kõik seega samaks jääma. Williams seda ka varem kinnitanud. Ferrarisse jääb ilmselt Räikkonen ja 2016 tuleb juba Bianchi. Force Indias ilmselt miskit ei muutu kuigi Hulkenbergi kõrval võiks sõita ka Button või Grosjean. Viimasel on ilmselt Lotusest kõrini ja Mclarenisse jääb Magnussen. STR uus hooaeg uute pilootidega. Kuna Lotusel on olemas Maldonado rahad siis ilmselt võivad olla huvitatud Buttonist kes arendaks uue hooaja autot. Ja tagumises kolmikus peab Bianchi aastakese veel Marussias veetma ja ülejäänud kohad on keerulisemad.
Ilmselt 2015 on asi nii
Mercedes: Hamilton, Rosberg
Red Bull: Ricciardo, Kvyat
Williams: Massa, Bottas
Ferrari: Vettel, Raikkonen
Force India: Hülkenberg, Perez
McLaren: Alonso, Magnussen
STR: Verstappen, Sainz jr
Lotus: Maldonado, Button
Marussia: Bianchi, Rossi
Sauber: van der Garde, Sirotkin
Caterham: Ericsson, Gutierrez
Mercedes, Williamsis peaks kõik seega samaks jääma. Williams seda ka varem kinnitanud. Ferrarisse jääb ilmselt Räikkonen ja 2016 tuleb juba Bianchi. Force Indias ilmselt miskit ei muutu kuigi Hulkenbergi kõrval võiks sõita ka Button või Grosjean. Viimasel on ilmselt Lotusest kõrini ja Mclarenisse jääb Magnussen. STR uus hooaeg uute pilootidega. Kuna Lotusel on olemas Maldonado rahad siis ilmselt võivad olla huvitatud Buttonist kes arendaks uue hooaja autot. Ja tagumises kolmikus peab Bianchi aastakese veel Marussias veetma ja ülejäänud kohad on keerulisemad.
Ilmselt 2015 on asi nii
Mercedes: Hamilton, Rosberg
Red Bull: Ricciardo, Kvyat
Williams: Massa, Bottas
Ferrari: Vettel, Raikkonen
Force India: Hülkenberg, Perez
McLaren: Alonso, Magnussen
STR: Verstappen, Sainz jr
Lotus: Maldonado, Button
Marussia: Bianchi, Rossi
Sauber: van der Garde, Sirotkin
Caterham: Ericsson, Gutierrez
Re: Hooaeg 2015
Pigem eeldan, et Lotusesse jääb Grosjean, kui et võetakse Button. Lisaks on Lotuse finantsseis nigel, nad vaevu jõuavad sõitjatele maksta. Kahtlane, et Button on huvitatud kusagil rivi lõpus loksumisest peaaegu pankrotistunud tiimis. Oleneb muidugi, kas talvega tuleb uusi investoreid. Aga ka tiimi seisukohast pole mõtet Grosjeani Buttoni vastu vahetada. Grosjeanil endal pole vist kusagile minna, v.a kui McLarenis imet ei juhtu ja mõlemat sõitjat minema ei saadeta.
Force Indial on kaks head sõitjat ja on põhjust samamoodi jätkata, aga päris kindel ka olla ei julge. Kui keegi neile hea pakkumise teeb, võib midagi muutuda. Tavaliselt kinnitavad nad oma sõitjad üsna hilja (talvel).
Force Indial on kaks head sõitjat ja on põhjust samamoodi jätkata, aga päris kindel ka olla ei julge. Kui keegi neile hea pakkumise teeb, võib midagi muutuda. Tavaliselt kinnitavad nad oma sõitjad üsna hilja (talvel).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
Eddie Jordan spekuleerib Hülkenbergiga Porsche WEC tiimis ka. Niisamuti ka sellega, et Alonso võtab vaheaasta.
Aga kui suureks muutmiseks läheb, siis oleks Ferraril tagumine aeg Räikkönen selle aasta järel ka igaveseks pensile saata - pole sest vanakesest ning olemuselt p****istist tiimile ka mingit kasu enam ja. Üleüldse selle suht vanakeste (Räiku, Alonso jne) hoidmisega tuleb meelde ka ca 10 a tagune aeg, kus toona coulthardid-villekad noorte eest häid kohti kinni hoidsid.
STR koha teemal võttis täna sõna ka praegune GP3 üldliider Alex Lynn (kes ka RB programmi kasvandik).
Miskipärast ei usu ka Buttoni jätkamist, selleaastastest on löögi all siis veel - Vergne, Sutil, Gutierrez, Kobayashi, Chilton
Aga kui suureks muutmiseks läheb, siis oleks Ferraril tagumine aeg Räikkönen selle aasta järel ka igaveseks pensile saata - pole sest vanakesest ning olemuselt p****istist tiimile ka mingit kasu enam ja. Üleüldse selle suht vanakeste (Räiku, Alonso jne) hoidmisega tuleb meelde ka ca 10 a tagune aeg, kus toona coulthardid-villekad noorte eest häid kohti kinni hoidsid.
STR koha teemal võttis täna sõna ka praegune GP3 üldliider Alex Lynn (kes ka RB programmi kasvandik).
Miskipärast ei usu ka Buttoni jätkamist, selleaastastest on löögi all siis veel - Vergne, Sutil, Gutierrez, Kobayashi, Chilton
Re: Hooaeg 2015
Niki Lauda väitel Mersus Alonsole kohta pole.
Niki Lauda rules out move for Fernando Alonso and eyes new Lewis Hamilton deal -- Sky Sports
Niki Lauda rules out move for Fernando Alonso and eyes new Lewis Hamilton deal -- Sky Sports
Re: Hooaeg 2015
Ühe asjaga ma siin hästi nõus ei ole. Et Alonsot "hoitakse ilma asjata". Mees on hetkel 33aastane (mitte väga vana) pluss ta on F1 hetke üks parimaid sõitjaid kindlasti, kui mitte suisa parim. Coulthardi, Villeneuve'i jms võrdlus ei kannata siin minu arust kriitikat. Parem võrdlus oleks Michael Schumacheriga kusagil aastail 2002-2003, kui tema oli nii 33-34aastane tollal.mrali kirjutas: Aga kui suureks muutmiseks läheb, siis oleks Ferraril tagumine aeg Räikkönen selle aasta järel ka igaveseks pensile saata - pole sest vanakesest ning olemuselt p****istist tiimile ka mingit kasu enam ja. Üleüldse selle suht vanakeste (Räiku, Alonso jne) hoidmisega tuleb meelde ka ca 10 a tagune aeg, kus toona coulthardid-villekad noorte eest häid kohti kinni hoidsid.
Arvan, et Magnussenil saab järgmisel aastal väga raske olema Alonso kõrval. Tõsi, Hamilton suutis Alonsot üllatada (2007), aga seninähtu põhjal arvan, et K-Mag pole päris sama hea kui Hamilton. Sellise tasemega sõitjaid tuleb harva. Kuigi Magnussen on üsna "ok" sõitja.