DTM-i hooaeg 2014
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Re: DTM-i hooaeg 2014
Selline küsimus veel, kas BMW mitte tiimikorraldustega Wittmanni esimeseks organiseerinud? Ees olid kõik BMW-d ja Wittmann polnud sõidu algupoole nende vägesid juhtimas. Kusagilt käis läbi väide, et korraldused olid.
Igal juhul tiitliheitlus on küll üsna selgeks saamas. BMW-l on viimase etapi näitel selge toetatud esinumber olemas (muidugi ka õigustatult) ning ka ühegi konkureeriva margi sõitja ei ole suutnud olla piisavalt stabiilne.
Igal juhul tiitliheitlus on küll üsna selgeks saamas. BMW-l on viimase etapi näitel selge toetatud esinumber olemas (muidugi ka õigustatult) ning ka ühegi konkureeriva margi sõitja ei ole suutnud olla piisavalt stabiilne.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Täna seitsmes etapp Nürburgis - ja tundub, et Wittmann liigub tiitli poole, segastes ilmaoludes kvalis talle kiireim aeg - ja hämmmastavam veel see, et järgmine BMW (Martin) alles 12...ning Eki kukkus välja juba Q1-s - kiirem ta vaid Paffett'ist. Wittmanni järel viis Audit ja kolm MB-d.
Pos. Nr. Fahrer Auto Zeit auf F. auf V.
1 23 M. Wittmann BMW M4 1:22.780
2 15 E. Mortara Audi RS 5 1:22.925 0.145
3 1 M. Rockenfeller Audi RS 5 1:22.951 0.171 0.026
4 21 J. Green Audi RS 5 1:22.996 0.216 0.045
5 2 T. Scheider Audi RS 5 1:23.048 0.268 0.052
6 14 M. Molina Audi RS 5 1:23.163 0.383 0.115
7 19 D. Juncadella Mercedes C-Coupé 1:23.221 0.441 0.058
8 6 P. di Resta Mercedes C-Coupé 1:23.354 0.574 0.133
9 5 C. Vietoris Mercedes C-Coupé 1:23.388 0.608 0.034
10 22 N. Müller Audi RS 5 1:23.405 0.625 0.017
11 8 A. Tambay Audi RS 5 1:23.421 0.641 0.016
12 24 M. Martin BMW M4 1:23.495 0.715 0.074
13 12 R. Wickens Mercedes C-Coupé 1:23.565 0.785 0.070
14 3 A. Farfus BMW M4 1:23.592 0.812 0.027
15 25 P. Wehrlein Mercedes C-Coupé 1:23.593 0.813 0.001
16 17 T. Glock BMW M4 1:23.691 0.911 0.098
17 9 B. Spengler BMW M4 1:23.770 0.990 0.079
18 10 M. Tomczyk BMW M4 1:23.841 1.061 0.071
19 18 A. Felix da Costa BMW M4 1:27.479 4.699 3.638
20 17 J. Hand BMW M4 1:27.568 4.788 0.089
21 20 W. Petrow Mercedes C-Coupé 1:27.714 4.934 0.146
22 7 M. Ekström Audi RS 5 1:28.504 5.724 0.790
23 11 G. Paffett Mercedes C-Coupé 1:29.612 6.832 1.108
Pos. Nr. Fahrer Auto Zeit auf F. auf V.
1 23 M. Wittmann BMW M4 1:22.780
2 15 E. Mortara Audi RS 5 1:22.925 0.145
3 1 M. Rockenfeller Audi RS 5 1:22.951 0.171 0.026
4 21 J. Green Audi RS 5 1:22.996 0.216 0.045
5 2 T. Scheider Audi RS 5 1:23.048 0.268 0.052
6 14 M. Molina Audi RS 5 1:23.163 0.383 0.115
7 19 D. Juncadella Mercedes C-Coupé 1:23.221 0.441 0.058
8 6 P. di Resta Mercedes C-Coupé 1:23.354 0.574 0.133
9 5 C. Vietoris Mercedes C-Coupé 1:23.388 0.608 0.034
10 22 N. Müller Audi RS 5 1:23.405 0.625 0.017
11 8 A. Tambay Audi RS 5 1:23.421 0.641 0.016
12 24 M. Martin BMW M4 1:23.495 0.715 0.074
13 12 R. Wickens Mercedes C-Coupé 1:23.565 0.785 0.070
14 3 A. Farfus BMW M4 1:23.592 0.812 0.027
15 25 P. Wehrlein Mercedes C-Coupé 1:23.593 0.813 0.001
16 17 T. Glock BMW M4 1:23.691 0.911 0.098
17 9 B. Spengler BMW M4 1:23.770 0.990 0.079
18 10 M. Tomczyk BMW M4 1:23.841 1.061 0.071
19 18 A. Felix da Costa BMW M4 1:27.479 4.699 3.638
20 17 J. Hand BMW M4 1:27.568 4.788 0.089
21 20 W. Petrow Mercedes C-Coupé 1:27.714 4.934 0.146
22 7 M. Ekström Audi RS 5 1:28.504 5.724 0.790
23 11 G. Paffett Mercedes C-Coupé 1:29.612 6.832 1.108
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Tiitliheitlus on praktiliselt selge - Wittmannile neljas võit, edu teist kohta jagavate Eki ja Mortara ees 64 silma ning nelja nädala pärast ESW-l piisab 4. kohast - selline edu oli viimati sajandi alguses Schneideri hiilgeaegadel kellelgi üleüldse.
Wittmanni edu teiseks tulnud Rocky ees küll 1,2 sekundit, aga tiitlikaitsja erilist ohtu ei kujutanud kordagi. Küll oli Audide seas tublisti demolition-derbyt - stardi järel käisid koos Green ja Molina, Molina katkestas. Veidi hiljem põrkasid kokku Eki ja Glock, Eki sõit lõppes vedrustuse lagunemise tõttu. Ja Wickens elimineeris paraja banzaimanöövriga nii Scheideri kui Mülleri.
Mortarale kolmas kohta, edasi punktidel veel di Resta, Juncadella (ainult Petrov sel hooajal veel nullil ja seniste esituste põhjal ka jääb), Vietoris, Martin, Tomczyk, Wickens ja Wehrlein.
Pos. Nr. Fahrer Team Auto auf F. auf V. Rdn. Strafe
1 23 M. Wittmann RMG-BMW BMW M4 1:09:42.802 49
2 1 M. Rockenfeller Phoenix-Audi Audi RS 5 1.286 49
3 15 E. Mortara Abt-Audi Audi RS 5 12.019 10.733 49
4 6 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 12.815 0.796 49
5 19 D. Juncadella Mücke-Mercedes Mercedes C-Coupé 13.717 0.902 49
6 5 C. Vietoris HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 24.918 11.201 49
7 24 M. Martin RMG-BMW BMW M4 28.921 4.003 49
8 10 M. Tomczyk Schnitzer-BMW BMW M4 38.521 9.600 49
9 12 R. Wickens HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 43.197 4.676 49
10 25 P. Wehrlein HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 45.377 2.180 49
11 8 A. Tambay Abt-Audi-Sportsline Audi RS 5 48.071 2.694 49
12 9 B. Spengler Schnitzer-BMW BMW M4 49.834 1.763 49
13 18 A. Felix da Costa MTEK-BMW BMW M4 50.150 0.316 49
14 21 J. Green Rosberg-Audi Audi RS 5 52.771 1.816 49
15 11 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 57.056 4.285 49
16 17 T. Glock MTEK-BMW BMW M4 58.558 1.502 49
17 4 J. Hand RBM-BMW BMW M4 1:20.955 22.403 49 + 30 sec
18 20 W. Petrow Mücke-Mercedes Mercedes C-Coupé 1 Runde 48
DNF 3 A. Farfus RBM-BMW BMW M4 0
DNF 22 N. Müller Rosberg-Audi Audi RS 5 0
DNF 2 T. Scheider Phoenix-Audi Audi RS 5 0
DNF 14 M. Molina Abt-Audi Audi RS 5 0
DNF 7 M. Ekström Abt-Audi-Sportsline Audi RS 5 0
Punktid:
1. Wittmann 120
2. Ekström 56
3. Mortara 56
4. Rockenfeller 53
5. Spengler 42
6. Vietoris 41
7. Martin 39
8. Tambay 36
9. Farfus 33
10. Glock 33
11. Green 28
12. Wickens 27
13. Molina 26
14. di Resta 24
15. Tomczyk 24
16. Scheider 19
17. Wehrlein 15
18. Müller 10
19. Juncadella 10
20. Hand 7
21. da Costa 4
22. Paffett 4
23. Petrov 0
Tootjad:
1. BMW 302
2. Audi 284
3. MB 121
Wittmanni edu teiseks tulnud Rocky ees küll 1,2 sekundit, aga tiitlikaitsja erilist ohtu ei kujutanud kordagi. Küll oli Audide seas tublisti demolition-derbyt - stardi järel käisid koos Green ja Molina, Molina katkestas. Veidi hiljem põrkasid kokku Eki ja Glock, Eki sõit lõppes vedrustuse lagunemise tõttu. Ja Wickens elimineeris paraja banzaimanöövriga nii Scheideri kui Mülleri.
Mortarale kolmas kohta, edasi punktidel veel di Resta, Juncadella (ainult Petrov sel hooajal veel nullil ja seniste esituste põhjal ka jääb), Vietoris, Martin, Tomczyk, Wickens ja Wehrlein.
Pos. Nr. Fahrer Team Auto auf F. auf V. Rdn. Strafe
1 23 M. Wittmann RMG-BMW BMW M4 1:09:42.802 49
2 1 M. Rockenfeller Phoenix-Audi Audi RS 5 1.286 49
3 15 E. Mortara Abt-Audi Audi RS 5 12.019 10.733 49
4 6 P. di Resta HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 12.815 0.796 49
5 19 D. Juncadella Mücke-Mercedes Mercedes C-Coupé 13.717 0.902 49
6 5 C. Vietoris HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 24.918 11.201 49
7 24 M. Martin RMG-BMW BMW M4 28.921 4.003 49
8 10 M. Tomczyk Schnitzer-BMW BMW M4 38.521 9.600 49
9 12 R. Wickens HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 43.197 4.676 49
10 25 P. Wehrlein HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 45.377 2.180 49
11 8 A. Tambay Abt-Audi-Sportsline Audi RS 5 48.071 2.694 49
12 9 B. Spengler Schnitzer-BMW BMW M4 49.834 1.763 49
13 18 A. Felix da Costa MTEK-BMW BMW M4 50.150 0.316 49
14 21 J. Green Rosberg-Audi Audi RS 5 52.771 1.816 49
15 11 G. Paffett HWA-Mercedes Mercedes C-Coupé 57.056 4.285 49
16 17 T. Glock MTEK-BMW BMW M4 58.558 1.502 49
17 4 J. Hand RBM-BMW BMW M4 1:20.955 22.403 49 + 30 sec
18 20 W. Petrow Mücke-Mercedes Mercedes C-Coupé 1 Runde 48
DNF 3 A. Farfus RBM-BMW BMW M4 0
DNF 22 N. Müller Rosberg-Audi Audi RS 5 0
DNF 2 T. Scheider Phoenix-Audi Audi RS 5 0
DNF 14 M. Molina Abt-Audi Audi RS 5 0
DNF 7 M. Ekström Abt-Audi-Sportsline Audi RS 5 0
Punktid:
1. Wittmann 120
2. Ekström 56
3. Mortara 56
4. Rockenfeller 53
5. Spengler 42
6. Vietoris 41
7. Martin 39
8. Tambay 36
9. Farfus 33
10. Glock 33
11. Green 28
12. Wickens 27
13. Molina 26
14. di Resta 24
15. Tomczyk 24
16. Scheider 19
17. Wehrlein 15
18. Müller 10
19. Juncadella 10
20. Hand 7
21. da Costa 4
22. Paffett 4
23. Petrov 0
Tootjad:
1. BMW 302
2. Audi 284
3. MB 121
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Lausitzis kvalifikatsioon peetud ja karjääri esimene pole Wehrleinile Eki ja Greeni ees. Parima BMW-na oli Wittmann seitsmes.
Position Fahrer Zeit
1 de Pascal Wehrlein
gooix Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:17.547
2 swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 1:17.604
3 gb Jamie Green
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 1:17.715
4 de Timo Scheider
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 1:17.761
5 es Daniel Juncadella
Petronas Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:17.779
6 es Miguel Molina
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 1:17.786
7 de Marco Wittmann
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 1:18.143
8 gb Gary Paffett
EURONICS Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.291
9 de Timo Glock
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 1:18.141
10 de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 1:18.150
11 de Christian Vietoris
Original-Teile Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.202
12 ca Robert Wickens
FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.250
13 it Edoardo Mortara
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 1:18.299
14 ru Vitaly Petrov
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.314
15 bra Augusto Farfus
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 1:18.343
16 be Maxime Martin
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 1:18.375
17 ca Bruno Spengler
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 1:18.416
18 fr Adrien Tambay
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 1:18.467
19 p António Félix da Costa
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 1:18.491
20 ch Nico Müller
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 1:18.591
21 de Martin Tomczyk
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 1:18.629
22 sc Paul Di Resta
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.699
Nicht gewertet
usa Joey Hand
BMW Team RBM
BMW M4 DTM
Position Fahrer Zeit
1 de Pascal Wehrlein
gooix Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:17.547
2 swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 1:17.604
3 gb Jamie Green
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 1:17.715
4 de Timo Scheider
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 1:17.761
5 es Daniel Juncadella
Petronas Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:17.779
6 es Miguel Molina
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 1:17.786
7 de Marco Wittmann
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 1:18.143
8 gb Gary Paffett
EURONICS Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.291
9 de Timo Glock
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 1:18.141
10 de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 1:18.150
11 de Christian Vietoris
Original-Teile Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.202
12 ca Robert Wickens
FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.250
13 it Edoardo Mortara
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 1:18.299
14 ru Vitaly Petrov
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.314
15 bra Augusto Farfus
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 1:18.343
16 be Maxime Martin
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 1:18.375
17 ca Bruno Spengler
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 1:18.416
18 fr Adrien Tambay
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 1:18.467
19 p António Félix da Costa
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 1:18.491
20 ch Nico Müller
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 1:18.591
21 de Martin Tomczyk
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 1:18.629
22 sc Paul Di Resta
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:18.699
Nicht gewertet
usa Joey Hand
BMW Team RBM
BMW M4 DTM
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Niisiis, meister on selge - Wittmannil piisas ESW vihmas 6. kohast tiitli kiireks tagamiseks.
Ajaloo noorimaks DTM-i etapivõitjaks krooniti 19aastane Wehrlein, kes domineeris kogu sõitu. Teine Vietoris ja kolmas Scheider. Eki kaotas juba stardi ja avaringide väljaskäiguga palju kohti ja lõpuks katkestas - mehaanikud ei suutnud esiratast boksipeatuses kinnitada. Kuna ka Mortara jäi rivi lõppu ja Rockyle 10. koht - siis Wittmanni tiitli järel tõusis üldi teiseks Vietoris.
Position Fahrer Runden Zeit Rückstand
1 de Pascal Wehrlein
gooix Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:15:47.314
2 de Christian Vietoris
Original-Teile Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:02.732 +15.418
3 de Timo Scheider
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 52 1:16:02.995 +15.681
4 es Daniel Juncadella
Petronas Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:05.338 +18.024
5 ca Robert Wickens
FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:19.991 +32.677
6 de Marco Wittmann
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 52 1:16:35.749 +48.435
7 bra Augusto Farfus
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 52 1:16:49.694 +1:02.380
8 de Martin Tomczyk
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 52 1:16:55.019 +1:07.705
9 es Miguel Molina
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 52 1:16:56.033 +1:08.719
10 de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 52 1:17:00.794 +1:13.480
11 usa Joey Hand
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 52 1:17:02.048 +1:14.734
12 ru Vitaly Petrov
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:17:06.513 +1:19.199
13 gb Gary Paffett
EURONICS Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 51 1:15:50.374 1L
14 be Maxime Martin
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 51 1:16:43.802 1L
15 ca Bruno Spengler
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 50 1:16:20.628 2L
16 it Edoardo Mortara
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 50 1:16:24.560 2L
17 gb Jamie Green
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 48 1:11:43.646 4L
18 fr Adrien Tambay
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 41 1:02:22.957 11L
Nicht gewertet
sc Paul Di Resta
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 38 57:52.136 14L
swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 26 40:17.881 26L
de Timo Glock
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 19 29:39.323 33L
ch Nico Müller
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 14 22:11.231 38L
p António Félix da Costa
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 6 9:41.294 46L
Üldseis:
1. Wittmann 128
2. Vietoris 59
3. Ekström 56
4. Mortara 56
5. Rockenfeller 54
6. Spengler 42
7. Wehrlein 40
8. Martin 39
9. Farfus 39
10. Wickens 37
11. Tambay 36
12. Scheider 34
13. Glock 33
14. Molina 28
15. Green 28
16. Tomczyk 28
17. di Resta 24
18. Juncadella 22
19. Müller 10
20. Hand 7
21. da Costa 4
22. Paffett 4
23. Petrov 0
Tootjad:
1. BMW 320
2. Audi 302
3. MB 186
Tiimid:
1. BMW Team RMG (Wittmann, Martin) 167
2. Audi Sport Team Abt (Tambay, Mortara) 92
3. Audi Sport Team Phoenix (Rockenfeller, Scheider) 88
4. Audi Sport Team Abt Sportsline (Ekström, Molina) 84
5. Original-Teile Mercedes/AMG (Vietoris, di Resta) 83
6. BMW Team Schnitzer (Spengler, Tomczyk) 70
7. BMW Team RBM (Farfus, Hand) 46
8. EURONICS / FREE MAN'S WORLD Mercedes AMG (Paffett, Wickens) 41
9. gooix Mercedes/AMG (Wehrlein) 40
10. Audi Sport Team Rosberg (Müller, Green) 38
11. BMW Team MTEK (Glock, da Costa) 37
12. Petronas Mercedes AMG (Juncadella, Petrov) 22
Kahe nädala pärast eelviimane etapp Zandvoortis.
Lõpetuseks ka kõik sarja meistrid alates aastast 1984:
1984: Volker Strycek (D) Gubin/BMW 635 CSI
1985: Per Stureson (S) IPS/Volvo 240 Turbo
1986: Kurt Thiim (DK) Nickel/Rover Vitesse
1987: Eric van de Poele (B) Zakspeed/BMW M3
1988: Klaus Ludwig (D) Grab/Ford Sierra Cosworth
1989: Roberto Ravaglia (I) Schnitzer/BMW M3
1990: Hans-Joachim Stuck (D) SMS/Audi V8 quattro
1991: Frank Biela (D) AZR/Audi V8 quattro
1992: Klaus Ludwig (D) AMG/Mercedes-Benz 190 2,3-16
1993: Nicola Larini (I) Alfa Corse/Alfa Romeo 155 V6 TI
1994: Klaus Ludwig (D) AMG/Mercedes-Benz C-class
1995: Bernd Schneider (D) AMG/Mercedes-Benz C-class (nii DTM kui ka ITC)
1996: Manuel Reuter (D) Joest/Opel Calibra V6 4x4 (ITC)
2000: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2001: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2002: Laurent Aiello (F) Abt/Abt-Audi TT-R
2003: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2004: Mattias Ekström (S) Abt/Audi A4 DTM
2005: Gary Paffett (GB) HWA/Mercedes-Benz C-class
2006: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz C-class
2007: Mattias Ekström (S) Abt/Audi A4 DTM
2008: Timo Scheider (D) Abt/Audi A4 DTM
2009: Timo Scheider (D) Abt/Audi A4 DTM
2010: Paul di Resta (GB) HWA/Mercedes-Benz C-class
2011: Martin Tomczyk (D) Phoenix/Audi A4 DTM
2012: Bruno Spengler (CAN) Schnitzer/BMW M3 DTM
2013: Mike Rockenfeller (D) Phoenix/Audi RS5 DTM
2014: Marco Wittmann (D) RMG/BMW M4 DTM
Ajaloo noorimaks DTM-i etapivõitjaks krooniti 19aastane Wehrlein, kes domineeris kogu sõitu. Teine Vietoris ja kolmas Scheider. Eki kaotas juba stardi ja avaringide väljaskäiguga palju kohti ja lõpuks katkestas - mehaanikud ei suutnud esiratast boksipeatuses kinnitada. Kuna ka Mortara jäi rivi lõppu ja Rockyle 10. koht - siis Wittmanni tiitli järel tõusis üldi teiseks Vietoris.
Position Fahrer Runden Zeit Rückstand
1 de Pascal Wehrlein
gooix Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:15:47.314
2 de Christian Vietoris
Original-Teile Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:02.732 +15.418
3 de Timo Scheider
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 52 1:16:02.995 +15.681
4 es Daniel Juncadella
Petronas Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:05.338 +18.024
5 ca Robert Wickens
FREE MAN´S WORLD Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:16:19.991 +32.677
6 de Marco Wittmann
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 52 1:16:35.749 +48.435
7 bra Augusto Farfus
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 52 1:16:49.694 +1:02.380
8 de Martin Tomczyk
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 52 1:16:55.019 +1:07.705
9 es Miguel Molina
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 52 1:16:56.033 +1:08.719
10 de Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
Audi RS 5 DTM 52 1:17:00.794 +1:13.480
11 usa Joey Hand
BMW Team RBM
BMW M4 DTM 52 1:17:02.048 +1:14.734
12 ru Vitaly Petrov
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 52 1:17:06.513 +1:19.199
13 gb Gary Paffett
EURONICS Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 51 1:15:50.374 1L
14 be Maxime Martin
BMW Team RMG
BMW M4 DTM 51 1:16:43.802 1L
15 ca Bruno Spengler
BMW Team Schnitzer
BMW M4 DTM 50 1:16:20.628 2L
16 it Edoardo Mortara
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 50 1:16:24.560 2L
17 gb Jamie Green
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 48 1:11:43.646 4L
18 fr Adrien Tambay
Audi Sport Team Abt
Audi RS 5 DTM 41 1:02:22.957 11L
Nicht gewertet
sc Paul Di Resta
Mercedes AMG
DTM Mercedes AMG C-Coupé 38 57:52.136 14L
swe Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi RS 5 DTM 26 40:17.881 26L
de Timo Glock
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 19 29:39.323 33L
ch Nico Müller
Audi Sport Team Rosberg
Audi RS 5 DTM 14 22:11.231 38L
p António Félix da Costa
BMW Team MTEK
BMW M4 DTM 6 9:41.294 46L
Üldseis:
1. Wittmann 128
2. Vietoris 59
3. Ekström 56
4. Mortara 56
5. Rockenfeller 54
6. Spengler 42
7. Wehrlein 40
8. Martin 39
9. Farfus 39
10. Wickens 37
11. Tambay 36
12. Scheider 34
13. Glock 33
14. Molina 28
15. Green 28
16. Tomczyk 28
17. di Resta 24
18. Juncadella 22
19. Müller 10
20. Hand 7
21. da Costa 4
22. Paffett 4
23. Petrov 0
Tootjad:
1. BMW 320
2. Audi 302
3. MB 186
Tiimid:
1. BMW Team RMG (Wittmann, Martin) 167
2. Audi Sport Team Abt (Tambay, Mortara) 92
3. Audi Sport Team Phoenix (Rockenfeller, Scheider) 88
4. Audi Sport Team Abt Sportsline (Ekström, Molina) 84
5. Original-Teile Mercedes/AMG (Vietoris, di Resta) 83
6. BMW Team Schnitzer (Spengler, Tomczyk) 70
7. BMW Team RBM (Farfus, Hand) 46
8. EURONICS / FREE MAN'S WORLD Mercedes AMG (Paffett, Wickens) 41
9. gooix Mercedes/AMG (Wehrlein) 40
10. Audi Sport Team Rosberg (Müller, Green) 38
11. BMW Team MTEK (Glock, da Costa) 37
12. Petronas Mercedes AMG (Juncadella, Petrov) 22
Kahe nädala pärast eelviimane etapp Zandvoortis.
Lõpetuseks ka kõik sarja meistrid alates aastast 1984:
1984: Volker Strycek (D) Gubin/BMW 635 CSI
1985: Per Stureson (S) IPS/Volvo 240 Turbo
1986: Kurt Thiim (DK) Nickel/Rover Vitesse
1987: Eric van de Poele (B) Zakspeed/BMW M3
1988: Klaus Ludwig (D) Grab/Ford Sierra Cosworth
1989: Roberto Ravaglia (I) Schnitzer/BMW M3
1990: Hans-Joachim Stuck (D) SMS/Audi V8 quattro
1991: Frank Biela (D) AZR/Audi V8 quattro
1992: Klaus Ludwig (D) AMG/Mercedes-Benz 190 2,3-16
1993: Nicola Larini (I) Alfa Corse/Alfa Romeo 155 V6 TI
1994: Klaus Ludwig (D) AMG/Mercedes-Benz C-class
1995: Bernd Schneider (D) AMG/Mercedes-Benz C-class (nii DTM kui ka ITC)
1996: Manuel Reuter (D) Joest/Opel Calibra V6 4x4 (ITC)
2000: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2001: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2002: Laurent Aiello (F) Abt/Abt-Audi TT-R
2003: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz CLK-DTM
2004: Mattias Ekström (S) Abt/Audi A4 DTM
2005: Gary Paffett (GB) HWA/Mercedes-Benz C-class
2006: Bernd Schneider (D) HWA/Mercedes-Benz C-class
2007: Mattias Ekström (S) Abt/Audi A4 DTM
2008: Timo Scheider (D) Abt/Audi A4 DTM
2009: Timo Scheider (D) Abt/Audi A4 DTM
2010: Paul di Resta (GB) HWA/Mercedes-Benz C-class
2011: Martin Tomczyk (D) Phoenix/Audi A4 DTM
2012: Bruno Spengler (CAN) Schnitzer/BMW M3 DTM
2013: Mike Rockenfeller (D) Phoenix/Audi RS5 DTM
2014: Marco Wittmann (D) RMG/BMW M4 DTM
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Zandvoortis paugutasid kvalis Audid, kel sel hooajal võiduarve avamata, ainult Wittmann suutis end nende vahele parkida. Pole Rockyle, Wittmann teine, edasi Mortara, Eki, Green ja Müller. Aius Mersu top10-s Wehrlein, edasi Tomczyk, Hand, Molina.
MB on esmalt Vietorise autot veidi aerodünaamika ja veermiku poolt upgrade'inud, Hockes pidid uuendatud auto saama ka ülejäänud Mersu pilooodid. Vietorisele küll tehnikaprobleemide tõttu 18. koht.
Tulemus:
1 1 M. Rockenfeller Audi RS 5 1:30.713
2 23 M. Wittmann BMW M4 1:30.739 0.026
3 15 E. Mortara Audi RS 5 1:30.757 0.044 0.018
4 7 M. Ekström Audi RS 5 1:30.869 0.156 0.112
5 21 J. Green Audi RS 5 1:30.957 0.244 0.088
6 22 N. Müller Audi RS 5 1:30.968 0.255 0.011
7 25 P. Wehrlein Mercedes C-Coupé 1:31.063 0.350 0.095
8 10 M. Tomczyk BMW M4 1:31.904 1.191 0.841
9 4 J. Hand BMW M4 1:30.892
10 14 M. Molina Audi RS 5 1:30.908 0.195 0.016
11 11 G. Paffett Mercedes C-Coupé 1:30.965 0.252 0.057
12 16 A. Tambay Audi RS 5 1:30.997 0.284 0.032
13 6 P. di Resta Mercedes C-Coupé 1:31.005 0.292 0.008
14 17 T. Glock BMW M4 1:31.027 0.314 0.022
15 9 B. Spengler BMW M4 1:31.102 0.389 0.075
16 2 T. Scheider Audi RS 5 1:31.118 0.405 0.016
17 24 M. Martin BMW M4 1:31.425 0.712 0.307
18 5 C. Vietoris Mercedes C-Coupé 1:31.504 0.791 0.079
19 18 A. Felix da Costa BMW M4 1:31.611
20 3 A. Farfus BMW M4 1:31.668 0.955 0.057
21 12 R. Wickens Mercedes C-Coupé 1:31.673 0.960 0.005
22 19 D. Juncadella Mercedes C-Coupé 1:31.784 1.071 0.111
23 20 W. Petrow Mercedes C-Coupé 1:33.002 2.289 1.218
MB on esmalt Vietorise autot veidi aerodünaamika ja veermiku poolt upgrade'inud, Hockes pidid uuendatud auto saama ka ülejäänud Mersu pilooodid. Vietorisele küll tehnikaprobleemide tõttu 18. koht.
Tulemus:
1 1 M. Rockenfeller Audi RS 5 1:30.713
2 23 M. Wittmann BMW M4 1:30.739 0.026
3 15 E. Mortara Audi RS 5 1:30.757 0.044 0.018
4 7 M. Ekström Audi RS 5 1:30.869 0.156 0.112
5 21 J. Green Audi RS 5 1:30.957 0.244 0.088
6 22 N. Müller Audi RS 5 1:30.968 0.255 0.011
7 25 P. Wehrlein Mercedes C-Coupé 1:31.063 0.350 0.095
8 10 M. Tomczyk BMW M4 1:31.904 1.191 0.841
9 4 J. Hand BMW M4 1:30.892
10 14 M. Molina Audi RS 5 1:30.908 0.195 0.016
11 11 G. Paffett Mercedes C-Coupé 1:30.965 0.252 0.057
12 16 A. Tambay Audi RS 5 1:30.997 0.284 0.032
13 6 P. di Resta Mercedes C-Coupé 1:31.005 0.292 0.008
14 17 T. Glock BMW M4 1:31.027 0.314 0.022
15 9 B. Spengler BMW M4 1:31.102 0.389 0.075
16 2 T. Scheider Audi RS 5 1:31.118 0.405 0.016
17 24 M. Martin BMW M4 1:31.425 0.712 0.307
18 5 C. Vietoris Mercedes C-Coupé 1:31.504 0.791 0.079
19 18 A. Felix da Costa BMW M4 1:31.611
20 3 A. Farfus BMW M4 1:31.668 0.955 0.057
21 12 R. Wickens Mercedes C-Coupé 1:31.673 0.960 0.005
22 19 D. Juncadella Mercedes C-Coupé 1:31.784 1.071 0.111
23 20 W. Petrow Mercedes C-Coupé 1:33.002 2.289 1.218
Re: DTM-i hooaeg 2014
Zandvoortist etapivõit Ekströmile, Wittmanni ja Tomczyku ees.
Tegelikult tekkisid käesoleva hooajaga mõningad mõtted, mida jagada...
Igal aastal oleme näinud uut meistrit, see tendents on juba pea mõnda aega kestnud. Vaatasin järgi, et sama asi oli DTMi algaegadel. 1984-1991 olid kõik meistrid erinevad, kuni 1992 lõpuks õnnestus Ludwigil tulla 2x meistriks.
Aga ometi on selles hooajas mingi teistmoodi sõnum. Keegi, kes ei ole päris säärane nagu eelmised ühekordsed meistrid. Jah, Marco Wittmann. Mullu rookie, tänavu ülekaalukas meister. Ma näen temas ainest saada tõeliseks DTMi legendiks, a'la Bernd Schneider. Selle asemel, et jääda üheks "juhuslikuks" meistriks paljude seas. Niivõrd muljetavaldav on olnud tema esiletõus.
Tähelepanu äratanud sõitjaid on veelgi. Mind paneb imestama, kuidas Vietoris on üldi 3. kohal, arvestades, et Mercedes osadel ringradadel ilmselgelt pole toiminud. Väga tugev hooaeg ning mees on kõik võimalused ära kasutanud, nii Mersu headel kui halbadel päevadel.
Ning kolmandaks sarja pesamuna, Pascal Wehrlein. Wehrlein on alles 19aastane ning samamoodi sellesama Mersu roolis, mis on kolme tootja konkurentsis tänavu nõrgimaks osutunud. Mullu lõpetas punktides tagaosas, nüüd juba keskel. Wehrlein on saanud hakkama umber säärase hooajaga nagu Wittmann mullu ning kui vähegi MB konkurentsivõime kannatab, võib ta juba järgmistel hooaegadel tippkonkurentsi sekkuda. Veelgi enam - vähe oleme näinud sõitjaid, kes liiguksid DTMist F1te. Aga ma arvan, et Wehrleini näol on tekkinud reaalne variant, kes seda teed võiks minna. Alles hiljuti nimetati ta Mercedes GP varusõitjaks. Parima F1 tiimi #3 sõitja alles 19aastaselt! Meenub, kui tollal 19a-ne Sebastian Vettel oli BMW Sauberi 3. piloot aastal 2006...
Kuidas seda kokku võtta? Sakslastel paistavad head ajad tulevat...
DTMi puhul tundub, et aeg liigub armutult edasi ning raske on arengutega kaasa käia. Kuidas muidu seletada iga-aastast uut jõuvahekorda ning noorte esiletõusu. Di Resta oli mõned aastad DTMist eemal ja nüüd on tal tegemist, et oma vanal tasemel esineda. Paffettist pole ka tänavu suurt asja olnud. Alles hiljuti eesotsas olnud Green, Tomczyk, Scheider, isegi Spengler veedavad enamasti aega keskväljal. Põhimõttelised muutused. Selles mõttes avaldab muljet Ekström. Praegune DTMi mõistes vanameister on ühena vähestest suutnud ajaga kaasa käia ning järjepidevalt tippsõitjate seas püsida. Nüüdseks juba üle 10 aasta.
Tegelikult tekkisid käesoleva hooajaga mõningad mõtted, mida jagada...
Igal aastal oleme näinud uut meistrit, see tendents on juba pea mõnda aega kestnud. Vaatasin järgi, et sama asi oli DTMi algaegadel. 1984-1991 olid kõik meistrid erinevad, kuni 1992 lõpuks õnnestus Ludwigil tulla 2x meistriks.
Aga ometi on selles hooajas mingi teistmoodi sõnum. Keegi, kes ei ole päris säärane nagu eelmised ühekordsed meistrid. Jah, Marco Wittmann. Mullu rookie, tänavu ülekaalukas meister. Ma näen temas ainest saada tõeliseks DTMi legendiks, a'la Bernd Schneider. Selle asemel, et jääda üheks "juhuslikuks" meistriks paljude seas. Niivõrd muljetavaldav on olnud tema esiletõus.
Tähelepanu äratanud sõitjaid on veelgi. Mind paneb imestama, kuidas Vietoris on üldi 3. kohal, arvestades, et Mercedes osadel ringradadel ilmselgelt pole toiminud. Väga tugev hooaeg ning mees on kõik võimalused ära kasutanud, nii Mersu headel kui halbadel päevadel.
Ning kolmandaks sarja pesamuna, Pascal Wehrlein. Wehrlein on alles 19aastane ning samamoodi sellesama Mersu roolis, mis on kolme tootja konkurentsis tänavu nõrgimaks osutunud. Mullu lõpetas punktides tagaosas, nüüd juba keskel. Wehrlein on saanud hakkama umber säärase hooajaga nagu Wittmann mullu ning kui vähegi MB konkurentsivõime kannatab, võib ta juba järgmistel hooaegadel tippkonkurentsi sekkuda. Veelgi enam - vähe oleme näinud sõitjaid, kes liiguksid DTMist F1te. Aga ma arvan, et Wehrleini näol on tekkinud reaalne variant, kes seda teed võiks minna. Alles hiljuti nimetati ta Mercedes GP varusõitjaks. Parima F1 tiimi #3 sõitja alles 19aastaselt! Meenub, kui tollal 19a-ne Sebastian Vettel oli BMW Sauberi 3. piloot aastal 2006...
Kuidas seda kokku võtta? Sakslastel paistavad head ajad tulevat...
DTMi puhul tundub, et aeg liigub armutult edasi ning raske on arengutega kaasa käia. Kuidas muidu seletada iga-aastast uut jõuvahekorda ning noorte esiletõusu. Di Resta oli mõned aastad DTMist eemal ja nüüd on tal tegemist, et oma vanal tasemel esineda. Paffettist pole ka tänavu suurt asja olnud. Alles hiljuti eesotsas olnud Green, Tomczyk, Scheider, isegi Spengler veedavad enamasti aega keskväljal. Põhimõttelised muutused. Selles mõttes avaldab muljet Ekström. Praegune DTMi mõistes vanameister on ühena vähestest suutnud ajaga kaasa käia ning järjepidevalt tippsõitjate seas püsida. Nüüdseks juba üle 10 aasta.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Järgmiste hooaegade kohta uudiseid: esmalt Mercedese DTM-i tiimi nüüdne juht Wolfgang Schattling peab Mersul ka 2015 7 autot tõenäolisemaks kui kaheksat. Audi ja BMW on sel teemal sõna juba võtmas, et siht olgu 8.
Uue aasta kalendri kohta liigub kaks varianti, üks neist kahe aasiaetapiga :@ Kindlad on 6 Saksamaa-etappi, Spielberg, Budapest ja Moskva, erisus siis kas - kas aasiaetappi (Hiina, Jaapan) või Hiina/Zandvoort.
Ja 2017. aastast naaseb vana DTM-i ja ITC aegadest tuttav termin "Class 1" - japsidega (SuperGT) jõuti kaubale, et aastast 2017 on reglement ühine. Suurim muutus on, et senised vabalthingavad 4-l V8-d asendatakse kaheliitriste, neljasilindriste, ca 600 hj arendavate turbodega.
Uue aasta kalendri kohta liigub kaks varianti, üks neist kahe aasiaetapiga :@ Kindlad on 6 Saksamaa-etappi, Spielberg, Budapest ja Moskva, erisus siis kas - kas aasiaetappi (Hiina, Jaapan) või Hiina/Zandvoort.
Ja 2017. aastast naaseb vana DTM-i ja ITC aegadest tuttav termin "Class 1" - japsidega (SuperGT) jõuti kaubale, et aastast 2017 on reglement ühine. Suurim muutus on, et senised vabalthingavad 4-l V8-d asendatakse kaheliitriste, neljasilindriste, ca 600 hj arendavate turbodega.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: DTM-i hooaeg 2014
Hooaeg lõppes läinud nädalavahetusel Hockes Audi kolmikvõiduga (Eki, Rocky, Green). Autotootjate tiitel seega Audile ning Eki ja Rocky hõivasid hooaja top3 kaks madalamat astet.
Mis puudutab tulevat hooaega, siis MB on uurimas 8 auto võimalust (selleks vaja ka kolmandat tiimi). Wittmanni jätkamine kinnitati ja tasuks tiitli eest ka STR F1 auto proovimise võimalus.
Panen ka ennustuse tulemused kohe üles.
Mis puudutab tulevat hooaega, siis MB on uurimas 8 auto võimalust (selleks vaja ka kolmandat tiimi). Wittmanni jätkamine kinnitati ja tasuks tiitli eest ka STR F1 auto proovimise võimalus.
Panen ka ennustuse tulemused kohe üles.