soca kirjutas:Not pushing ja selline kiirus, ulme. Ja ei ole see ainult auto...
Ma arvan, et suur osa on just uuel autol. Kui Ott tuneb ennast uues masinas paremini tuleb ka kiire sõit lihtsamalt. See oma korda lisab enesekindlust.
Head vanad ajad tulevad taas meelde, kui auto koos püsib, ebaõnne pole, on mees tipus, mitte enam nii nagu siin hiljuti, pinguta või veri ninast välja, et ok kohal olla.
Homset küll vist üle ei ela 2 katset veel lives ka ss8 ja ss11....live mapil enam nuppude liikumist ei suuda vaadata liiga kauaks jäävad seisma ja lööb pulsi üles aga splitid jooksevad ilusti ja hea jälgida. Üle pika aja üks ilus rallielamuse päev kus ei ole pidanud masendusest kahe käega peast kinni võtma. Aitähh OTT ja M-Sport
We've had a nice day and I've got a good feeling with the car. The chassis and balance is really nice and we've had a clean run so far. This morning was tricky, the pacenotes weren't exactly right so I got Raigo to drive back to service and I looked through the pacenotes to make some changes - that was good. We used mainly soft tyres today and it was important to manage and not push so hard but it worked out ok. Now we have 4th place overnight.
Each driver has 16 soft tyres and 24 hard covers. They can use 24 tyres during the event – four at each of the five changing opportunities plus four spares – which means there is insufficient soft rubber in a driver’s allocation to select new tyres at each change.
Otil nüüd siis arvatavasti 6-8 uut softi alles? Homme peab ta kindlasti kasutama ka hardi sest homme kavas veel pikemad katsed ja seal ainult softide peal läbi ei vea ja powerstageks ka vaja softe säästa.