snakeplissken kirjutas:tänase päevaga saab pool ralli kilometraazist läbi.
Ralli tulevik...terve ralli ilma hooldusteta...vaat kui palju katseid jõuaks selle ajaga läbi sõita.
Rehvi vahetamise peaks kah ära keelama.
Vot siis oleks huvitav jälgida, et kes üldse lõpetab...
snakeplissken kirjutas:tänase päevaga saab pool ralli kilometraazist läbi.
Ralli tulevik...terve ralli ilma hooldusteta...vaat kui palju katseid jõuaks selle ajaga läbi sõita.
Rehvi vahetamise peaks kah ära keelama.
Vot siis oleks huvitav jälgida, et kes üldse lõpetab...
Aga miks peakski üsnagi siledatel(võrreldes mingi vahemere äärsetega) teedel iga 50km tagant service tegema? Lõppude lõpuks ongi tegemist tehnikaspordiga, kus testitakse lisaks sõitjatele ka autosid. 160 km ilma hoolduseta ei tohiks eriline number olla. Nagu näha siis on ka tegelikult üksikutel sõitjatel (märkimisväärseid) probleeme autoga.
E: ülla-ülla - nendel üksikutel sõitjatel on autodega probleemid kuna nad on sõiduvea teinud. Tehnilisi vigu kui selliseid on üsna minimaalselt olnud.
>
0
Viimati muutis Füürer, 31 Juul 2015, 18:13, muudetud 1 kord kokku.
Timur_P kirjutas:Prokop peaks olema veel püütav. Hänninen peaks tegema vea, et Ott ta kätte saaks.
Hänninen on kõigest 1.07,7 Tänaku ees. Kõik on võimalik homme veel.
Proovid muidugi võib, aga pool rallit on siiski juba läbi. Minu jaoks ei ole eriti vahet kas Ott on 7-mes või 10-nes.
Tänak peaks Hänninenist 159 järelejäänud km kohta kiirem olema 0,42 sek/km. Arvestades, et praegu on Hänninen liidrile kaotanud keskmiselt 0,89 sek/km, siis peaks varu olema püüdmiseks.
Neuville ja Sordo kaotus võitjale tuleb sama tempo jätkudes ralli lõpuks u 3:40
Kui Otil motivatsiooni jätkub, et liidrite tempos püsida, peaks ta ralli lõpuks Hyundaid kinni püüdma.