Hästi öeldud. . Aga ega Ferrari ja teised teamid seda asja nii ei jäta. Küll Mosley tuleb ja pakub Ferrarile selle vajamineva turva tunde Varsti keelatakse varuautod üldse ära.Rhys Fulber kirjutas:FIA mõtleb reegleid, McLaren keerab asja enda kasuks. Järjekordne suurepärane näide sellest, kuidas treenitud aju ja osavad mehhaniku näpud, teevad imet.
Nüüd jääb vaid oodata Team Ferrari nutulaulu, jumal Mosley õlal.
Ferrari järgmisel aastal alles seitsmendal kohal ?
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ühtlasi siseneb F1-te Nike, ning lööb kõikiRhys Fulber kirjutas: Siis hakkavad Bridgestone ja Michelin sõdima, et kumb teeb vingema kummiga tennised tõukajaile. Tuleb ju välja töödelda vihmatennis ja slikid.
Kui aga tõsisemalt rääkida, siis vaevalt, et Ferrari eriti tahapoole langeb tootjate arvestuses. Selliseid õudukeid varemgi räägitud, küll nad koos bridgestone'iga miskit välja mõtlevad ja konkurentsivõimelised on.
Ise usun, et allapoole kolmandat kohta on ferraril ikka väga raske langeda.
Lugesin just autosport. com-st, et Barichello on ikka üsna murelik selle kummi teema pärast. Mees arvas nimelt, et McLaren, Williams ja Renault astuvad saabuval aastal suure tõenäosusega tugevalt kannale. Arvas veel, et välistatud pole ka mõne neljanda tiimi tõus tippu.
Noh, elame näeme. Asi hakkab tunduma juba kahtlasena. Miski nagu ütleb asja taga on miskit enamat. Näiteks püütakse äkki selle nutukampaaniaga varjata Bridgestone tegelikke plaane ja võimeid?
Noh, elame näeme. Asi hakkab tunduma juba kahtlasena. Miski nagu ütleb asja taga on miskit enamat. Näiteks püütakse äkki selle nutukampaaniaga varjata Bridgestone tegelikke plaane ja võimeid?
Aasta oli siis 1980. Ferrari oli just tulnud nii sõitjate kui konstruktorite meistriks. Ferrari aastalõpusaldoks jäi 8 punkti ja 10. koht konstruktorite arvestuses. Sellega jäid nad alla nii Arrowsile kui ka Fittipaldile. Parim Ferrari-mees jagas 10. kohta 6 punktiga. Maailmameistriks tuldi võrdluseks 67 punktiga.
gaas on endiselt laiffi
-
- algaja kommentaator
- Postitusi: 21
- Liitunud: 26 Sept 2003, 21:53
- Asukoht: Rapla
No 80 aastal võidi kes teab mida leiutada, mida Ferrarile siis ei antud, ei usu, et enam mingeid selliseid lisatiibu või mingit mootori jõudu arendada annab mingit julma moodi või kes teab mida.
2004
1.Ferrari
2.Williams
3.Mclaren
4.Renault
5.Toyota
6.BAR
7.Jaguar
ülejäänusi ei tasu mainida kuigi sooviks Jordani come backi kõrgemale.
2004
1.Ferrari
2.Williams
3.Mclaren
4.Renault
5.Toyota
6.BAR
7.Jaguar
ülejäänusi ei tasu mainida kuigi sooviks Jordani come backi kõrgemale.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ka selline asi on võimalik . Kuigi ma loodan, et Mclaren on see hooaeg tugevalt tiitli konkurentsismcwax kirjutas:Mina arvan (aga ei looda ) millegi pärast, et sel aastal saab vähemalt tootjate tiitli hoopistükis Williams ning Ferrari ja McLaren madistavad teise koha pärast.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi