Tänud! See piir on ikka nii peenike maksimumi lähedal, et kas käsi kullas või p***e mullas, isegi sellisele mehe jaoks nagu Ogier.eib1 kirjutas:"It was a long left-hand corner, in two parts," explained the driver. "This morning, on the first pass, I had corrected our pace notes because the exit of the corner was quicker than we had initially noted down. The problem was that I also carried more speed into the corner than on the first run. The car ran wide, perhaps 10 centimetres off the line and the safety barrier stopped us in our tracks."viplala kirjutas:Ega keegi ei ole leidnud Ogieri arvamust viimasest katses, mis siis ikka juhtus?
"It was a bit of stupid mistake, because we had the race sewn up. We had been managing our pace for a day and I had wanted to enjoy myself by pushing on the final stage. I went for it and I lost out. I take full responsibility for the off and the consequences which, fortunately, are not too serious. The main thing is that Julien and I are okay, we escaped unharmed. I’d like to thank all the healthcare teams at the hospital for looking after me."
"I’m sorry for Volkswagen; the team did a great job once again. It’s important for me to know that the team has nonetheless scored an excellent result, thanks to the one-two secured by my team-mates."
http://www.sebastien-ogier.com/en/news/ ... -ingrassia
RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Wolksvagenil on softis mingi riba kirjutatud mis tehnilises kontrollis kõik kontrolli all hoiab. Aga nii kui raja peal, laseb kõik torud ja viled valla.
Nali naljaks, aga miskipärast arvan ka mina, et WV on saanud parima koosluse oma arendajatest, mehhaanikutest, teami bossidest ning suutnud saavutada seda, mida omal ajal Loeb ja Citikas. Auto on konstrueeritud meeste järgi, mitte mehed auto järgi.
Nali naljaks, aga miskipärast arvan ka mina, et WV on saanud parima koosluse oma arendajatest, mehhaanikutest, teami bossidest ning suutnud saavutada seda, mida omal ajal Loeb ja Citikas. Auto on konstrueeritud meeste järgi, mitte mehed auto järgi.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
VW on lihtsalt teistest pikalt ees oma testiprogrammi ja ka investeeringutega. Lugege seda kokkuvõtet VW arengust: https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo_R_WRC
Samuti on nende amortide tarnijal meeletult kogemusi asfaldilt nii F1 kui ka DTM'is: http://www.zf.com/corporate/en_de/produ ... stems.html
Ehk on lihtsalt suudetud kokku panna tõeline dream team aga ega see alale hästi ei mõju kui üks tiim nii domineeriv on.
Samuti on nende amortide tarnijal meeletult kogemusi asfaldilt nii F1 kui ka DTM'is: http://www.zf.com/corporate/en_de/produ ... stems.html
Ehk on lihtsalt suudetud kokku panna tõeline dream team aga ega see alale hästi ei mõju kui üks tiim nii domineeriv on.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Samas enne Volkswagenit domineeris sarja Citroen koos Loebiga, nüüd on Loeb mõnda aega eemal olnud ning Citroen pole suutnud praeguste sõitjatega Meeke ja Östbergiga hiilgust taastada ehk oma osa on ka sõitjal. Eks muidugi Citroen on ka mõnevõrra rohkem keskendunud WTCC sarjale, kuid ikkagi.
F1 sarjast on Toyota näol näide, kus vaid suurte rahapakkide abil ei saa edu osta, kuid samas Red Bulli näitel jällegi koos dream teamiga liigutati mägesid. Või siis Brawn GP.. Või ka Ford Focus 03 koos Märtini ning Christian Loriaux -iga.
F1 sarjast on Toyota näol näide, kus vaid suurte rahapakkide abil ei saa edu osta, kuid samas Red Bulli näitel jällegi koos dream teamiga liigutati mägesid. Või siis Brawn GP.. Või ka Ford Focus 03 koos Märtini ning Christian Loriaux -iga.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
http://etv.err.ee/v/spordisaated/saated ... ania-ralli
Kokkuvõte Lembitu Kuuse kommentaaridega neile, kes plussist näinud pole.
Kokkuvõte Lembitu Kuuse kommentaaridega neile, kes plussist näinud pole.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Lemps teeb ikka väga head tööd. Lausa lust oli vaadata seda kokkuvõtet
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 877
- Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
- Asukoht: Tallinn
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Täpselt sama mõte. Pole ammu vaadanud, täna vaatasin eilset kordust ja väga hea saade oli, tõesti 5+!Kolin kirjutas:Lemps teeb ikka väga head tööd. Lausa lust oli vaadata seda kokkuvõtet
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Vaatasin veel korra üle WV ajad asfaldil ja kui üldpilti vaadata, siis tundub, et asfaldi ülekaal on veel suurem kui kruusal. Kuigi tuleb arvestada, et kruusal on WV tavaliselt kolm esimest startijat.
Asfaldil WV tulemused 2 ja 3 päeval:
SS10 - 1,2,3
SS11 - 1,2,4(Kubica 2)
SS12 - 1,3,35(Latvalal rehvi purunemine, Kubica 2)
SS13 - 1,2,4(Sordo 3)
SS14 - 1,2,3
SS15 - 1,2,3
SS16 - 1,2,3
SS17 - 1,5,6(2,24km katse ja vahed väga väikesed)
SS18 - 1,2,3
SS19 - 1,2,7(Ogier minutiga eest ära ja ilmselt ei pingutanud väga)
SS20 - 1,2,3
SS21 - 1,2,13(Latvalal rehv)
SS22 - 1,7,8(Mikelsen tegi spinni, Ogier hoidis rehvi PS jaoks)
SS23 - 1,2(Ogier katkestas, splitis poolel maal juhtis 0,5 sekiga)
WV võitsid kõik katsed asfaldil ja kui midagi ei juhtunud, siis olid üldiselt esinelikus. Selle järgi võttes on vist tõesti kiirendus/pidurid/vedrustus WV kõigist tunudvalt üle, sest kruusal, kus oleneb mehest rohkem, ikka vahest saadakse neile vastu.
Asfaldil WV tulemused 2 ja 3 päeval:
SS10 - 1,2,3
SS11 - 1,2,4(Kubica 2)
SS12 - 1,3,35(Latvalal rehvi purunemine, Kubica 2)
SS13 - 1,2,4(Sordo 3)
SS14 - 1,2,3
SS15 - 1,2,3
SS16 - 1,2,3
SS17 - 1,5,6(2,24km katse ja vahed väga väikesed)
SS18 - 1,2,3
SS19 - 1,2,7(Ogier minutiga eest ära ja ilmselt ei pingutanud väga)
SS20 - 1,2,3
SS21 - 1,2,13(Latvalal rehv)
SS22 - 1,7,8(Mikelsen tegi spinni, Ogier hoidis rehvi PS jaoks)
SS23 - 1,2(Ogier katkestas, splitis poolel maal juhtis 0,5 sekiga)
WV võitsid kõik katsed asfaldil ja kui midagi ei juhtunud, siis olid üldiselt esinelikus. Selle järgi võttes on vist tõesti kiirendus/pidurid/vedrustus WV kõigist tunudvalt üle, sest kruusal, kus oleneb mehest rohkem, ikka vahest saadakse neile vastu.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Naljaga pooleks:stout kirjutas:Vaatasin veel korra üle WV ajad asfaldil ja kui üldpilti vaadata, siis tundub, et asfaldi ülekaal on veel suurem kui kruusal. Kuigi tuleb arvestada, et kruusal on WV tavaliselt kolm esimest startijat.
Asfaldil WV tulemused 2 ja 3 päeval:
SS10 - 1,2,3
SS11 - 1,2,4(Kubica 2)
SS12 - 1,3,35(Latvalal rehvi purunemine, Kubica 2)
SS13 - 1,2,4(Sordo 3)
SS14 - 1,2,3
SS15 - 1,2,3
SS16 - 1,2,3
SS17 - 1,5,6(2,24km katse ja vahed väga väikesed)
SS18 - 1,2,3
SS19 - 1,2,7(Ogier minutiga eest ära ja ilmselt ei pingutanud väga)
SS20 - 1,2,3
SS21 - 1,2,13(Latvalal rehv)
SS22 - 1,7,8(Mikelsen tegi spinni, Ogier hoidis rehvi PS jaoks)
SS23 - 1,2(Ogier katkestas, splitis poolel maal juhtis 0,5 sekiga)
WV võitsid kõik katsed asfaldil ja kui midagi ei juhtunud, siis olid üldiselt esinelikus. Selle järgi võttes on vist tõesti kiirendus/pidurid/vedrustus WV kõigist tunudvalt üle, sest kruusal, kus oleneb mehest rohkem, ikka vahest saadakse neile vastu.
SS10 Tänak hoidis rehvi
SS11 kuni SS17 Tänak ei osalenud (VW õnneks)
SS18 kuni SS23 Tänakul ei olnud enam midagi tõestada
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Oti kiirus pühapäeval oli ka iseenesest päris hea, arvestades, et konkurentidel käis võitlus koha peale.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Seda, et...kirjutage ikka õigesti VW, mitte WV. Natukene häiriv on, muud midagi.
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Hea, et keegi tule endale võttis. Ei tahtnud ise tähte närida-huviline2- kirjutas:Seda, et...kirjutage ikka õigesti VW, mitte WV. Natukene häiriv on, muud midagi.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Lintšimine alaku!
"Come on, you can see more than that"
Re: RallyRACC Catalunya - Costa Daurada 2015 Day 3
Sorry mehed, järgmine kord parandan ennast , ei teagi miks ma just niipidi need tähed panin. Piinlik ka natuke.-huviline2- kirjutas:Seda, et...kirjutage ikka õigesti VW, mitte WV. Natukene häiriv on, muud midagi.