WRC hooaeg 2016
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2016
See sama statistika tegelikult ju näitab hästi just Evansi väikest arengut. Pole mõtet võrrelda mehe hooaja alguse etappe. Mees oli ju eelmise aasta alguse esimesi kordi WRC masinaga sõitmas - on täiesti loogiline, et sel aastal on samadel rallidel palju kiirema. Kui aga võrrelda kahe hooaja teist poolt, siis on edasiminek palju-palju väiksem.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Re: WRC hooaeg 2016
Võmas töö!
Nüüd on puudu veel Willsoni analüüs.
Aga seal võivad olla ajaühikud asendatud rahaühikutega.
Nüüd on puudu veel Willsoni analüüs.
Aga seal võivad olla ajaühikud asendatud rahaühikutega.
Ott Tänak on rallisõitja - mitte meelelahutaja.
Re: WRC hooaeg 2016
Õnneks on ka Ogier allakäigutrepil. Esimene tiitel tuli 290 punktiga, teine 267 ja kolmas see aasta 263 silma ainult. Nii, et mees on alistumas (andke andeks aga ma olen Aasia ajatsoonis, on õhtu ja ma joon rummi).
Suurte kogemustega ralliturist
Re: WRC hooaeg 2016
Ma olen ka samameelt, aga minus hingitseb vandenõuteooria volkari petmise kohta. Ega rallikrossis ilma põhjusteta ei juurelda võimaliku veojõukontrolli kasutamist. Volkar väidab minuteada siiamaani, et nende poolteljed on "kummist" tekitades näilist veojõukontrolli. Kui vaadata kus on Volkar kiire, siis just kurvilistel lõikudel, keegi teine ei saa vastu kurvist väljatulekutel. Vb tõesti on arendustegevus ülihea?mainsail kirjutas:No volkar tundub stabiilsem sõita olevat.
Teistpidi tunnevad kõik Volkarisse saanud ennast väga kindlalt sõltumata milliseid tulemusi nad näitavad. Jääb mulje nagu Volkar ei saaks neid lahti lasta kuna kiiruse kadu oleks liiga suur kui nende piloot mõne teise autoga sõitma hakkaks ja samas vb nad ka teavad liiga palju. Juhul kui nüüd Volkar peaks pauguga ära minema tuues põhjuseks mis iganes, siis saaks minu veendumus kinnitust.
Lihtsalt see ülekaal tekitab hämmingut. Loebi puhul oli tegu tõesti andeka persooniga, aga Ogieri, Latvala ja Mikelsen, kõik korraga on vajadusel teistest kalendriga kiiremad.. no krt.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Evanis kaotus kilomeetri peale võib väiksem olla aga ikkagi oli mees eikusagimaal kruusarallidel, arenevad ka teised. Mina teda isiklikult tiimi ei jätaks sest ei näe et see mees hakkaks kunagi võidu peale sõitma ning isegi poodiumile puhta kiirusega on mehel pmt võimatu saada.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: WRC hooaeg 2016
Sai käidud see aasta esimest korda WRC etappi jälgimas (kartuses, et mine tea millal jälle eestlast MMil näha saab:) ja olime kohas, kus oli kaks järjestikust trampliini vastu mäge, neile eelnes kergem kurv.
No see mida volkarid tegid oli pimedale ka näha, sellist jõudu ei olnud kellelgi teisel. Kui VW sai kõik rattad maast lahti, siis sitikas vaevu kergitas, aga hjundai ja f....g ford ainult liuglesid sealt üle.
Teiseks muidugi see kuulus kollase maja hüpe (ouninpohjal?), kui ma ei eksi...Oggi lendas 60 peale (õigemini teda ei näinudki vaadata), siis Meeke sai vaevu 50 täis (kumbki maha ei võtnud), Evans paar meetrit enam kui meite omad, sinna 46kanti, kuid Tänak oli juba vedrustusest jagu saanud.
Ükskõik kust otsast või katsel ei vaadanud, ikka VW-el oli selline toores jõud sees, kui teiste motod aind vingusid käes. Lisaks ilmselt vedrustus ka...absol. kõik VW istusid kui liimitult teel.
Mulle kui võhikule sai küll selgeks jõudude vahekord masinatel:
1. VW
2. Sitikad
3. Hundai/Ford (uuem ford ehk isegi gramm parem kui Hundai, vähemalt Tänaku käes)
No see mida volkarid tegid oli pimedale ka näha, sellist jõudu ei olnud kellelgi teisel. Kui VW sai kõik rattad maast lahti, siis sitikas vaevu kergitas, aga hjundai ja f....g ford ainult liuglesid sealt üle.
Teiseks muidugi see kuulus kollase maja hüpe (ouninpohjal?), kui ma ei eksi...Oggi lendas 60 peale (õigemini teda ei näinudki vaadata), siis Meeke sai vaevu 50 täis (kumbki maha ei võtnud), Evans paar meetrit enam kui meite omad, sinna 46kanti, kuid Tänak oli juba vedrustusest jagu saanud.
Ükskõik kust otsast või katsel ei vaadanud, ikka VW-el oli selline toores jõud sees, kui teiste motod aind vingusid käes. Lisaks ilmselt vedrustus ka...absol. kõik VW istusid kui liimitult teel.
Mulle kui võhikule sai küll selgeks jõudude vahekord masinatel:
1. VW
2. Sitikad
3. Hundai/Ford (uuem ford ehk isegi gramm parem kui Hundai, vähemalt Tänaku käes)
AutoralliSuurSõber
Re: WRC hooaeg 2016
VW on ikka auto arendusse raha pannud mõnuga. Ei maksa seda alahinnata. Usun, et Volkar on üle just vedrustuse tõttu. Seda oli näha olnud hüpetel maandumisel ja Poola rööpas teedel (Ott vs Oiger powerstage). Ja ega muidu poleks VW vedrustuse püstakut paaniliselt taga otsima hakanud kui Latvala selle Mehhikos koos rattaga ära kaotasnool kirjutas:Ma olen ka samameelt, aga minus hingitseb vandenõuteooria volkari petmise kohta. Ega rallikrossis ilma põhjusteta ei juurelda võimaliku veojõukontrolli kasutamist. Volkar väidab minuteada siiamaani, et nende poolteljed on "kummist" tekitades näilist veojõukontrolli. Kui vaadata kus on Volkar kiire, siis just kurvilistel lõikudel, keegi teine ei saa vastu kurvist väljatulekutel. Vb tõesti on arendustegevus ülihea?mainsail kirjutas:No volkar tundub stabiilsem sõita olevat.
Teistpidi tunnevad kõik Volkarisse saanud ennast väga kindlalt sõltumata milliseid tulemusi nad näitavad. Jääb mulje nagu Volkar ei saaks neid lahti lasta kuna kiiruse kadu oleks liiga suur kui nende piloot mõne teise autoga sõitma hakkaks ja samas vb nad ka teavad liiga palju. Juhul kui nüüd Volkar peaks pauguga ära minema tuues põhjuseks mis iganes, siis saaks minu veendumus kinnitust.
Lihtsalt see ülekaal tekitab hämmingut. Loebi puhul oli tegu tõesti andeka persooniga, aga Ogieri, Latvala ja Mikelsen, kõik korraga on vajadusel teistest kalendriga kiiremad.. no krt.
Mootorite poolest võiks VW ja Citröen olla üsna võrdsed. Kui Fordist rääkida, siis väidetavalt Neuville vihjas Suurbritannia rallit telekas komenteerides, et Fordil on kõige nõrgem mootor.
Hyundai uue auto tulekuga võib Fordiga ikka väga raskeks minna järgmine aasta head tulemust sõita.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
Sorry Aga sama võib ka Tänaku kohta ütelda. Alati jääb see miski puudu. Või just see miski on teepeal millele pihta saadakse.soca kirjutas: Mina teda isiklikult tiimi ei jätaks sest ei näe et see mees hakkaks kunagi võidu peale sõitma
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2016
ELFYN EVANS BELIEVES HE ACHIEVED ENOUGH IN THE 2015 WRC SEASON TO RETAIN HIS SEAT AT M-SPORT NEXT YEAR.
Evans ended the campaign with sixth at Wales Rally GB last weekend. While he acknowledged his performances in the early part of the year were better than those later on, he was encouraged by his performance at his home event.
“We made a good step forward this weekend so the potential is there. We’ve learned a lot during the course of this year and it would be a shame not to put all that learning into use next year. I think I have done enough,” the Welshman told wrc.com.
Evans scored almost half his 2015 points in the opening four rounds in a 2014-specification Ford Fiesta RS, after which he was fourth in the drivers’ points. But he struggled to get to grips with the 2015 car that was introduced in Portugal in May, despite taking a career-best second at Tour de Corse - Rallye de France.
“It hasn’t been what we wanted from the year. Things were going really, really well until we had the new car and obviously there were some things there that I did not quite fall into one with the car again. It’s taken until now to feel 100 per cent comfortable on gravel again,” he added.
A first day puncture denied Evans a potential top four in Wales. “I think it was quite a strong result but it was a shame about the puncture on Friday otherwise it would have been a comfortable fourth. But we all know rallying is a game of ifs and buts, so a lot of people can say that,” he said.
http://www.wrc.com/en/wrc/news/november ... 2-12-.html
Evans ended the campaign with sixth at Wales Rally GB last weekend. While he acknowledged his performances in the early part of the year were better than those later on, he was encouraged by his performance at his home event.
“We made a good step forward this weekend so the potential is there. We’ve learned a lot during the course of this year and it would be a shame not to put all that learning into use next year. I think I have done enough,” the Welshman told wrc.com.
Evans scored almost half his 2015 points in the opening four rounds in a 2014-specification Ford Fiesta RS, after which he was fourth in the drivers’ points. But he struggled to get to grips with the 2015 car that was introduced in Portugal in May, despite taking a career-best second at Tour de Corse - Rallye de France.
“It hasn’t been what we wanted from the year. Things were going really, really well until we had the new car and obviously there were some things there that I did not quite fall into one with the car again. It’s taken until now to feel 100 per cent comfortable on gravel again,” he added.
A first day puncture denied Evans a potential top four in Wales. “I think it was quite a strong result but it was a shame about the puncture on Friday otherwise it would have been a comfortable fourth. But we all know rallying is a game of ifs and buts, so a lot of people can say that,” he said.
http://www.wrc.com/en/wrc/news/november ... 2-12-.html
Viimati muutis janarp, 18 Nov 2015, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Otil on selleks vähemalt kiirus olemas, realiseerimine jääb vajaka aga see tulebki kogemusega.Kolin kirjutas:Sorry Aga sama võib ka Tänaku kohta ütelda. Alati jääb see miski puudu. Või just see miski on teepeal millele pihta saadakse.soca kirjutas: Mina teda isiklikult tiimi ei jätaks sest ei näe et see mees hakkaks kunagi võidu peale sõitma
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 110
- Liitunud: 28 Mai 2012, 16:58
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
VW on kahtlemata kiireim masin hetkel kui ei maksa unustada mida Ogier S2000 Skodaga korda saatis.
See mees on siiski hetke kiireim mees kui ta ka mõne muu masina rooli panna.Latvala on ju keerelnud selles rattas ikka väga pikalt, kuid kuna mehe närvisüsteem on nõrk, siis pole lootust meistriks tulla.Eks see piiripeal sõitmine on ikka peas kinni.
See mees on siiski hetke kiireim mees kui ta ka mõne muu masina rooli panna.Latvala on ju keerelnud selles rattas ikka väga pikalt, kuid kuna mehe närvisüsteem on nõrk, siis pole lootust meistriks tulla.Eks see piiripeal sõitmine on ikka peas kinni.
Muddy like hell in there!Ott Wales 2016
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Vaatasin siin, et eelmine aasta öeldi Oti M-sporti kuulumine välja 21 novembril ning kogu sarja line-up oli teada pmt 1 detsembriks. Ülehomme on 20 november aga vaevalt, et midagi targemaks saab.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
Pakun, et Evans siis aeglasemad ja raskemad rallid pluss asfalt arvatavasti, Ott kiirematel rallidel, parem ikka mitte midagi.
Kus nüüd kasutajad 1987 ja evelinilves on?
Kus nüüd kasutajad 1987 ja evelinilves on?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2016
Noh, et mõlemad mehed saaksid "kätt soojas" hoida siis rallidel kord Tänak roolis ja Evans kaarti lugemas ja siis vahetavad jälle.
Wilson tunneb ennast vist jumalana
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
No sellist asja kindlasti ei tule.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 110
- Liitunud: 28 Mai 2012, 16:58
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
Ja kes siis põhisõitja on kes kõik etapid kaas teeb?Bertelli või?Lubage naerda.
Muddy like hell in there!Ott Wales 2016
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: WRC hooaeg 2016
Pigem ikka Meeke/Ostberg, Bertelli loomulikult ei ohusta kellegi kohta põhimeeskonnas.
Re: WRC hooaeg 2016
Asflalt - Evansblizzard kirjutas:Koha jagamine...Mis selle eesmärk saab olla?
Kruus - Tänak
?