Miks mõndadele siin ei meeldi Ogier? Ta on ju 3 kordne maailmameister. Mida ta valesti teeb?
See on tavaline, et kui keegi hakkab domineerima, siis juba võistluslikust huvist hakkab huvi tema vastu kaduma ja ootad, et keegi teine võidaks. Hakatakse kaasa elama teistele ja ootadakse suurfavoriidi hävingut. Sama oli kunagi Schumacheriga F1's ja Loebiga WRC's.
Ogier on sellest kolmikust muidugi sellist tüüpi, kes ei ürita kuidagigi kellegile meeldida. Ta pole meedia ja fännidega hästi flirtiv Schumacher. Ta pole soe ja sõbralik, igaühe parim sõber tüüpi Loeb. Ta on külm ja kalkuleeriv ja ei karda oma arvamust välja öelda, isegi kui see enamusele rallifännidele ei pruugi meeldida.
Ja kui keegi on juba nii negatiivseks enda jaoks muudetud siis hakataksegi iga tema sõna ja tegu võtma kui negatiivset asjandust.
Ogier ütleb, et talle stardijärjekorra reegel ei meeldi. Selge, kuradi viripill selline!
Ogier ütleb, et ei suutnud autost maksimumi võtta. Selge, kuradi valevorst selline. Sa oled Ogier, sa võtad alati maksimumi!
Mäletan mul oli kunagi sama teema Schumacheriga. Mis iganes ta ka ei öelnud ja ei teinud, ta oli minu jaoks täiesti vastik kuju.
Lihtsalt sellised tegelased tuleb maa peale tagasi tuua vahetevahel. Muidu see negatiivsus on nakkav ja ühel hetkel terve foorum muutub samasuguseks, praegu ka Paddon võitis ja võiks nagu tema võitu juubeldada aga mõned lapsikumad foorumlased esimese asjana ikka kirjutavad et haa haaa Ogier sai lutti. No comments : D
Aitäh sulle!
Jäin selle teema üle mõtisklema tänu sellele, et mulle ei meeldinud ka Loeb aga kui ta pensionile läks, jäin teda igatsema.
Miks mõndadele siin ei meeldi Ogier? Ta on ju 3 kordne maailmameister. Mida ta valesti teeb?
See on tavaline, et kui keegi hakkab domineerima, siis juba võistluslikust huvist hakkab huvi tema vastu kaduma ja ootad, et keegi teine võidaks. Hakatakse kaasa elama teistele ja ootadakse suurfavoriidi hävingut. Sama oli kunagi Schumacheriga F1's ja Loebiga WRC's.
Ogier on sellest kolmikust muidugi sellist tüüpi, kes ei ürita kuidagigi kellegile meeldida. Ta pole meedia ja fännidega hästi flirtiv Schumacher. Ta pole soe ja sõbralik, igaühe parim sõber tüüpi Loeb. Ta on külm ja kalkuleeriv ja ei karda oma arvamust välja öelda, isegi kui see enamusele rallifännidele ei pruugi meeldida.
Ja kui keegi on juba nii negatiivseks enda jaoks muudetud siis hakataksegi iga tema sõna ja tegu võtma kui negatiivset asjandust.
Ogier ütleb, et talle stardijärjekorra reegel ei meeldi. Selge, kuradi viripill selline!
Ogier ütleb, et ei suutnud autost maksimumi võtta. Selge, kuradi valevorst selline. Sa oled Ogier, sa võtad alati maksimumi!
Mäletan mul oli kunagi sama teema Schumacheriga. Mis iganes ta ka ei öelnud ja ei teinud, ta oli minu jaoks täiesti vastik kuju.
Lihtsalt sellised tegelased tuleb maa peale tagasi tuua vahetevahel. Muidu see negatiivsus on nakkav ja ühel hetkel terve foorum muutub samasuguseks, praegu ka Paddon võitis ja võiks nagu tema võitu juubeldada aga mõned lapsikumad foorumlased esimese asjana ikka kirjutavad et haa haaa Ogier sai lutti. No comments : D
Kolin kirjutas:Live pildi lõpus näitas punkti tabelit. Ning seal pania tähele seda nagu oleks Ott siit rallilt kaks punga saanud. Seal oli Tänakul 26 punkti
Punktid punktideks, aga latvala on vist ,,jalamees,,
Tegelikult tõstaksin ma esile pühapäeva hommikusest katsevõidust asjaolu, et tegemist oli äärmiselt tehnilise katsega, mille esimene pool sõideti paksus udus ehk kõige tähtsam oli koostöö kaardilugejaga ning Raigo sai suurepäraselt hakkama.
Ps. Argentina oli üks huvitav ralli, alguses mõtlesin, et oh kurja, kirjutamisega läheb raskeks, kuid siis hakkas iga katsega põnevust kerima
Tuhman kirjutas:
Aitäh sulle!
Jäin selle teema üle mõtisklema tänu sellele, et mulle ei meeldinud ka Loeb aga kui ta pensionile läks, jäin teda igatsema.
Täpselt sama siin. Aga Loebi ja Ogieri ei saa võrrelda. Kuna nad on teineteise täielikud vastandid. Siin kohal olen KidrA-ga täielikult nõus.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma ei saa aru miks ei olda rahul Mads-iga, kuigi paikneb tabelis kolmandal kohal aga kiidetakse Paddonit kelle edu on tema ees ainult 5 punkti? Samas VW-ga Mikkelsen ja Latvala on siis täiesti mõttetud tüübid kuna ei suuda reliseerida oma masinat?
Ott oli eelmisel aastal teeninud esimese nelja ralliga 13 punkti (kokku terve hooaja peale 63) aga Ostbergil on juba 52 koos. Klassi vahe on siin mäekõrgune. Kui Fordile siit peaks veel paar võitu ka hooaja peale tulema siis võiks pappa pensionile minna küll juba.
Kuigi ei saanud Rallit jälgida kuna olin töölähetusel siis väga palju positiivset sellelt rallilt.
1. Ott on arvatavasti DMacki bossi lemmik. Kui vaja auto koju tuua siis seda tehti, kui vaja näidata veel viimast korda kiirust et saaks öelda et vaadake mis me veel uue rehviga teeme siis ka seda tehti.
2. Kuigi udus sõitmisel võis Tänak rohkem riske võtta siis peab sujuma kaardilugejaga sellisel kohal töö laitmatult ja usaldus olema täielik.
3. Kuulates et Ogier sai 4 katsevõitu terve ralli ja ka vaadates Sordo ja Paddoni aegu on konkurents ikka väga tihedaks läinud. Kui veel tulevad järgmine aasta Citöen ja Toyota siis ma hakkan küll päevi vabaks võtma et rallit järgida
ponx kirjutas:Ma ei saa aru miks ei olda rahul Mads-iga, kuigi paikneb tabelis kolmandal kohal aga kiidetakse Paddonit kelle edu on tema ees ainult 5 punkti? Samas VW-ga Mikkelsen ja Latvala on siis täiesti mõttetud tüübid kuna ei suuda reliseerida oma masinat?
Ott oli eelmisel aastal teeninud esimese nelja ralliga 13 punkti (kokku terve hooaja peale 63) aga Ostbergil on juba 52 koos. Klassi vahe on siin mäekõrgune. Kui Fordile siit peaks veel paar võitu ka hooaja peale tulema siis võiks pappa pensionile minna küll juba.
No ilmselt on küsimus selles, et kuidas need punktid saadakse. Rahvas tahab showd, verd, higi ja pisaraid, ehk rohkem sõitu käsi kullas p.... mullas. Nii nagu seda teeb näiteks Latvala, või argentiinas viimasel katsel Paddon. Jah punkte on Östbergil nii palju mis väärivad hetkel kolmandat kohta ja aasta lõpus on ta samut suhteliselt kõrgel kohal, aga kas sellist rallit me tahamegi...
Madsinpuhul häirib mind kohutavalt see, et mees peaks olema võimeline poodiumikohtade eest võitlema , sest kogemusi on juba päris palju, kuid kiirus on kuhugi kadunud. Olen korduvalt oma blogis Madsi teemat lahanud ja alati jõudnud selleni, et mees sõidab alla oma võimete. Rallifoorumi tegelased ei peaks küll vaid tulemuste või punktitabeli pealt üldistusi tegema. Jah punktitabelis on ta kõrgel, kuid lugege kasvõi Argentina ralli Fordi pressiteadet - rahul pole ei meeskond ega ka sõitja ise.
Kas saan õigesti aru, et jätgmisest rallist uued rehvid? Kui nüüd oldi enamus katsetel kiireim Ford üldjoones siis mida toovad veel uued rehvid. Hinnatakse ju neid veel kiiremaks.
matten kirjutas:Kas saan õigesti aru, et jätgmisest rallist uued rehvid? Kui nüüd oldi enamus katsetel kiireim Ford üldjoones siis mida toovad veel uued rehvid. Hinnatakse ju neid veel kiiremaks.
Jep Portugalis tulevadd Dmackil uued kruusa rehvid. Eks siis elu näitab kui kiired need saavad olema.
DMACK team review of @rallyargentina with @OttTanak
DMACK Beats World’s Best On Landmark WRC Rally
DMACK celebrated the end of an era in style when Ott Tänak set a final-day fastest stage time on the last ever FIA World Rally Championship event for its Chinese-made gravel tyres.
Tänak and co-driver Raigo Mõlder scored a series of top stage times for the DMACK World Rally Team over the weekend and even staged an early challenge for the overall rally lead at this weekend’s Rally Argentina.
Over 65,000 eager rally fans crammed into the 16.32km El Condor – Copina stage today to witness Tänak beat the world’s best – even with an intense final day battle for the rally victory going on around him. Conditions were some of the toughest of the weekend but, despite the disadvantage of running first on the road, DMACK’s DMG+2 gravel tyre excelled in the soft surfaces.
Tänak went a full three seconds clear at the top – the stage victory was DMACK’s first since 2012 when Evgeny Novikov topped the time-sheets at Rally de Espana.
Tänak and Mõlder had already set the stages alight over the weekend and were consistently the fastest Ford crew in their Fiesta RS WRC. They were on the pace from the very first blast through the streets of Cordoba on Thursday evening after setting third fastest time to hold an overnight position just 0.1 seconds adrift of the lead.
Their run continued on Friday when crews headed south for a loop of stages around the Santa Rosa valley. However, after completing stage four with a broken alternator belt and making extensive repairs after the finish, they were unable to make it to the next test – their Fiesta grinding to a halt on the road section.
But they returned on Saturday to stage a remarkable comeback – jumping six places up the leaderboard as they stormed through the rocky roads around host town Villa Carlos Paz. An inspiring drive today over the lunar landscape at El Condor saw them top the time-sheets to maintain both their and DMACK’s championship challenges.
The fourth round of the world series took DMACK to the only South American round of the championship, home to the firm’s best ever WRC result of fourth in 2012. Its DMG+2 tyres have traditionally performed well in the soft, sandy surfaces but it’s all change for the future as part of the company’s drive to attract a manufacturer team for next season.
Since becoming an official tyre supplier to the WRC in 2011, DMACK tyres have been designed in the UK but manufactured in China. However, all future WRC tyres will be made in the UK in a bid to ramp up both development and performance and mount a serious challenge to Michelin and Pirelli.
Dick Cormack, DMACK managing director, said: “This event marks the end of an era for DMACK and the start of an exciting future for us. It means a lot to everyone involved to score a fastest time – proving our tyre can compete with other manufacturers on the same cars. We’ve been working hard on development and I’m confident we can give Ott the products he needs to demonstrate both his and our ability during the rest of the season. The WRC is a fantastic platform for us and we really enjoy the intense rivalry and competition it provides.”
Ott Tänak said: “It was disappointing to retire on Friday but we had a really good weekend here in Argentina. I was pushing hard everywhere I could and the times showed, we were fastest Ford in the stages. I really enjoyed the rally, it was great fun and amazing to see so many fans on the stages. Now, with the new tyres coming for Portugal, I’m really motivated and looking forward to that event.”
MKD kirjutas:Madsinpuhul häirib mind kohutavalt see, et mees peaks olema võimeline poodiumikohtade eest võitlema , sest kogemusi on juba päris palju, kuid kiirus on kuhugi kadunud. Olen korduvalt oma blogis Madsi teemat lahanud ja alati jõudnud selleni, et mees sõidab alla oma võimete. Rallifoorumi tegelased ei peaks küll vaid tulemuste või punktitabeli pealt üldistusi tegema. Jah punktitabelis on ta kõrgel, kuid lugege kasvõi Argentina ralli Fordi pressiteadet - rahul pole ei meeskond ega ka sõitja ise.
täpselt, pole ka boss ise mehe esitusega rahul
Team Principal, Malcolm Wilson OBE, said:
“Having hoped to be challenging for a third successive podium, it’s been a disappointing weekend for us. We know that Mads is capable of more and, if you look at the times of Ott [Tänak], we know that the car is too. Mads is driving well, but the times aren’t there so we need to understand his issues and work to find a solution before Portugal.
Ma ei tea kas on parem olla igavesti "lootustandev noor" 33a Aivar Rehemaa kes korra on paugutanud seitsme hulka või igavene teine nagu Merlene Ottey
Eks ajalugu näitab aga Malcolmi jutus on alati 70% promo.
Mads Østberg kimab sellel aastal uue kaardilugejaga ja klapp on minu arust üllatavalt hea kui suudavad kolmandaks tulla.
Kui kaua Ott ja Raigo juba koos sõitnud on?
Pole küll otseselt kolmanda päevaga seotud, aga...
Huvitav, et Hyundai pani Paddoni sõitma teise tiimi. Eelmise hooaja teine pool, ja selle hooaja algus on selgelt näidanud, et mees on kindlalt Hyundais hetkel parim mees.
Kas võib olla, et siin on juba pikem perspektiiv tiimijuhil silme ees. Paddon sõidab pingevabalt teises tiimis, saab paugutada ilma kohustusteta - meeskondlikus arvestuses VW vastu nagunii ei saa, ja kui Citroeni pole, siis teine koht peaks jälle olema igal juhul sisuliselt kindlustatud? Ja kõik see selle nimel, et järgmisel aastal oleks mees "küps" võtma juhtrolli enda peale ning heitma kinda ka Ogierile lõpuks tiitliheitluses? Muidugi kui uus auto seda võimaldab - ise kahtlustan, et esimese uute autode ajastu hooaja domineerib taas VW.