Rosberg homme võidab.Kolin kirjutas:Huvitav kas Hamilton alustas siis nüüd oma hooajaga. Tegi omal hooaja põnevaks. Ma olen millegi pärast kindel, et Rosberg seda tiitlit ei saa.
Hooaeg 2016
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: Hooaeg 2016
Söörlöne!
Re: Hooaeg 2016
Lithium kirjutas:Rosberg homme võidab.Kolin kirjutas:Huvitav kas Hamilton alustas siis nüüd oma hooajaga. Tegi omal hooaja põnevaks. Ma olen millegi pärast kindel, et Rosberg seda tiitlit ei saa.
Uskumatu sõit ja uskumatu võit!!! Ricciardol läheb raskeks oma karjääriga kui nii edasi peaks minema. Ning ta on üks mu lemmikuid kuid selline juba elu on.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2016
Noh, ütleme nii et Verstappenil veidi vedas ka poleks mersud katkestanud siis oleks ehk kolmandaks tulnud. Aga oleks on oleks ja ajalugu on sündinud. Tuleb tunnistada, et Verstappen juunior pole just mu lemmiksõitja, tundub olevat selline veidi piriseja tüüp. Ja mis puutub Mersude avariid, siis natuke on siin Nico süüd, Rosberg startis niiöelda "safe mode" peal ja hakkas peale Hamiltonist möödumist rooli peal nuppe keerama, et seadistust õigeks saada, Hamilton nägi selle peale oma võimalust ja tahtis mööduda paremalt. Rosberg aga nägi peeglist et Ham üritab möödasõitu ja tõmbas järsult paremale, Ham ei jõudnud enam pidurdada ja pidi põllule sõitma, seal kaotas juhitavuse ja avarii oligi reaalsus.
Aga Verstappeni juurde tagasi tulles, siis pole just palju sõitjaid, kes on suutnud isa tulemuse üle sõita. Kuigi olgem ausad, papa Verstappenil ei avanenud kunagi võimalust sõita tipptiimis. Tema Benettoni sõidud olid teise viiuli mängimine Schumi järel ja ülejäänud karjääri kulges Tyrrellides ja Arrowsites, kus aeg-ajalt sähvatas.
https://www.formula1.com/content/fom-we ... acers.html
Aga Verstappeni juurde tagasi tulles, siis pole just palju sõitjaid, kes on suutnud isa tulemuse üle sõita. Kuigi olgem ausad, papa Verstappenil ei avanenud kunagi võimalust sõita tipptiimis. Tema Benettoni sõidud olid teise viiuli mängimine Schumi järel ja ülejäänud karjääri kulges Tyrrellides ja Arrowsites, kus aeg-ajalt sähvatas.
https://www.formula1.com/content/fom-we ... acers.html
Re: Hooaeg 2016
Vohh... see oli juba sõit... ja tuletas meelde, miks mulle F1 niiväga meeldinud on.
Intriigi, draamat - Mercedesed panevad liidrikohtadelt kokku. Sellist asja ei näe iga päev.
Ja ka sellist sõitu ei näe ka iga päev. Reaalselt 4 meest kemplesid võidu peale! Keerulised strateegiamängud, kus nii mõnigi (Vettel/Ricciardo) pani puusse...
Ja siis Max-poisi triumf. Tuli, nägi, ja võitis. Ilmselt on see samasugune tähis suure teekonna alguses nagu omal ajal Senna 85 Portugalis, Schumacher 92 Belgias või kas või Vettel Toro Rossoga 2008 Itaalias.
Intriigi, draamat - Mercedesed panevad liidrikohtadelt kokku. Sellist asja ei näe iga päev.
Ja ka sellist sõitu ei näe ka iga päev. Reaalselt 4 meest kemplesid võidu peale! Keerulised strateegiamängud, kus nii mõnigi (Vettel/Ricciardo) pani puusse...
Ja siis Max-poisi triumf. Tuli, nägi, ja võitis. Ilmselt on see samasugune tähis suure teekonna alguses nagu omal ajal Senna 85 Portugalis, Schumacher 92 Belgias või kas või Vettel Toro Rossoga 2008 Itaalias.
Re: Hooaeg 2016
Täna algasid Barcelonas testid ning WIlliamsil päris huvitav uuenduslik tagatiib
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2016
Sõit oli tõesti kuni lõpuni väga põnev. Tahaks tänada siinkohal FIA-t, et ikka RX-i finaali samale ajale F1 viimaste põnevate ringidega ajaliselt sättisid. Kahte head asja korraga pole just kõige mõnusam jälgida. Keegi siin ütles, et Max on piriseja tüüp. Minu arust tegemist oma ea kohta väga küpse inimesega. Pühapäeval oleks ta võinud ilkujatele nii mõndagi öelda, kes eelmisel aastal olid väga kriitilised tema tuleku suhtes sarja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2016
No mai tea, raadiosides on pidevalt kuulda kuidas ta hädaldab kõikvõimalike asjade üle. Vettel on samasugune viimasel ajal. Küpsuse üle ei vaidleks, mingi nisanäpp-jalaväristaja GP-d ei võida.SLy kirjutas:Sõit oli tõesti kuni lõpuni väga põnev. Tahaks tänada siinkohal FIA-t, et ikka RX-i finaali samale ajale F1 viimaste põnevate ringidega ajaliselt sättisid. Kahte head asja korraga pole just kõige mõnusam jälgida. Keegi siin ütles, et Max on piriseja tüüp. Minu arust tegemist oma ea kohta väga küpse inimesega. Pühapäeval oleks ta võinud ilkujatele nii mõndagi öelda, kes eelmisel aastal olid väga kriitilised tema tuleku suhtes sarja.
Re: Hooaeg 2016
Ringrajasarjades tuleb klassikaliste radadega nädalavahetus: F1 Monacos, WTCC pikal Nürnburgringil ja Indianapolis500
Re: Hooaeg 2016
Erinevad temperamenditüübid. Vettel on lihtsalt väga emotsionaalne, Verstappen ilmselt samuti. Kui hetkeemotsioonid möllavad, võivad paljud "hulludena" tunduda.teine_riiul kirjutas: No mai tea, raadiosides on pidevalt kuulda kuidas ta hädaldab kõikvõimalike asjade üle. Vettel on samasugune viimasel ajal. Küpsuse üle ei vaidleks, mingi nisanäpp-jalaväristaja GP-d ei võida.
Re: Hooaeg 2016
Pärast kuute etappi väike endapoolne ülevaade senisest hooajast.
Mercedes - Nagu oodata võis, endiselt kindlalt parim. Rosbergi 7 järjestikust võitu oli muidugi hämmastav seeria, kuigi tal oli 2016. a selle seeria jätkamiseks ka õnne vaja. Igatahes siiski ainult aja küsimus, mil Hamilton enda võitudeseeriaga vastab ja päris lahtine on, mis saab tiitliheitlusest. Ham neist kahest siiski pisut andekam, aga ebaõnnega võib alati alt minna.
Ferrari - kiiruselt ehk umbes sama palju Mersust maas kui eelmisel aastal, aint RBR on ohtlikuks muutunud. Vastupidavus ja kohati ka taktikad on alt vedanud. Räikkönen on Vettelile lähemal olnud kui 2015. aastal, aga see tundub pigem selline ajutine "Webberi 2012" stiilis vormitõus. Aasta lõpuks peaks Vettel üsna kindlalt ees olema.
Red Bull - Renault' mootor on paremaks muutunud, mis on ka RBRi ettepoole tõstnud, sest et šassiiosakond teeb neil järjepidevalt fantastilist tööd. Nüüd on neil ka kaks superhead sõitjat. Kiirematel radadel muidugi nad Mercedesele vastu ei saa ja tõenäoliselt läheb ka Ferrari vastu raskeks. Aga igatahes - viimaste kõlakate järgi üritab FIA erinevate piirajatega (mitte aint pööretepiiraja) mootoreid võrdustama hakata. Mis tähendab, et on tekkimas väike lootus, et aastal 2017 uute šassiidega (uute parameetrite ja rehvide jaoks vaja kohandada) võib Mercedesele lõpuks... lõpuks ometi konkurent tekkida. Ja muidugi vaatan ma siin esmajoones Red Bulli poole, kuna eeldan, et nemad peaksid suutma küll hästi uute reeglitega kohaneda.
Williams - olukorras, kus jõuallikate vahed on vähenenud, on Williams tahapoole vajumas. 2014 särasid nad olukorras, kus neil oli nii Ferrari kui RBR-i ees tohutu mootorieelis. Nüüd on nad selline tugev kõrgema keskklassi meeskond koos kahe laias laastus tubli keskklassi tasemel sõitjaga. Bottas on sarnaselt Hülkenbergiga enda kui tulevikustaari maine minetanud.
Force India - oma traditsioonilisel viimaste aastate kohal. Pérez on viimastel aastatel hästi esile tõusnud ja nüüd võiks juba öelda, et ta on Hülkenbergist pisut parem võistlussõitja. Samuti suudab igal hooajal mõne poodiumi välja võluda, kuigi Monacos läks vaja selleks taktikalist õnne (ka Hulkiga võrdluses).
Toro Rosso - James Key on hakkama saanud järjekordse vägeva šassiiga, ent oma staarsõitja Maxi kaotus ning Ferrari vanad mootorid, mis üha enam konkurentsis järgi annavad, võivad tähendada, et punktilisa hooaja teises pooles väga suur ei tule. Sainzi kohta võib seda öelda, et kvallides on üsna kiire, aga sõitudes vajub tavaliselt veidi ära. Kvjatil läheb oma karjääri päästmisega raskeks, kuigi tal on rohkem sisu, kui see viimase aja õnnetu seeria on näidanud.
McLaren - nende kohta pole tavapäraselt midagi head öelda. Honda mootor on parem ja vastupidavam kui 2015, aga noh--- arvestades, kui **** see 2015 oli, oleks ka ime, kui poleks. Igatahes on Honda endiselt nõrgim mootor ja McLareni šassii on kindlalt oma keskpärasel tasemel. McLarenil on muidugi väga head sõitjad, aga ka eriti Alonso aeg-ajalt ettetulevatest imesõitudest jääb väheseks, et võistkonda oluliselt võistlejaterivis ettepoole tõsta.
Haas - hooaja suurüllatus. Grosjeanilt hea karjäärivalik ja tegelikult Gutiérrez ei jää rajal temast palju maha, vaid on suuresti ebaõnne küüsis kannatanud. Laias laastus asendab Haas nüüd võistlejaterivis Sauberit.
Renault - ülesehitushooaeg. Loodetavasti on nüüd korralik eelarve taga, et Lotuse mahajäetud "tühjus" uuesti üles ehitada... ja muidugi asendada Palmer korraliku sõitjaga. Võivad alates 2017. aastast alates järkjärgult konkurentsis ettepoole tõusma hakata.
Sauber - suured rahalised raskused, kaks nn paydriverit... Haasi tulek andis neile täiendava põntsu, nüüd pole nad isegi Ferrari 2. võistkond enam. Seega asuvad seal, kus võiks eeldada mõnda uut võistkonda - ehk üsna rivi lõpus.
MRT - suurem eelarve ning Mercedese tippklassi mootorid tähendavad seda, et lõpuks on Manor enam-vähem arvestatav osa F1-st. Wehrlein suudab aeg-ajalt Sauberite ja Renault'dega võidu sõita.
Mercedes - Nagu oodata võis, endiselt kindlalt parim. Rosbergi 7 järjestikust võitu oli muidugi hämmastav seeria, kuigi tal oli 2016. a selle seeria jätkamiseks ka õnne vaja. Igatahes siiski ainult aja küsimus, mil Hamilton enda võitudeseeriaga vastab ja päris lahtine on, mis saab tiitliheitlusest. Ham neist kahest siiski pisut andekam, aga ebaõnnega võib alati alt minna.
Ferrari - kiiruselt ehk umbes sama palju Mersust maas kui eelmisel aastal, aint RBR on ohtlikuks muutunud. Vastupidavus ja kohati ka taktikad on alt vedanud. Räikkönen on Vettelile lähemal olnud kui 2015. aastal, aga see tundub pigem selline ajutine "Webberi 2012" stiilis vormitõus. Aasta lõpuks peaks Vettel üsna kindlalt ees olema.
Red Bull - Renault' mootor on paremaks muutunud, mis on ka RBRi ettepoole tõstnud, sest et šassiiosakond teeb neil järjepidevalt fantastilist tööd. Nüüd on neil ka kaks superhead sõitjat. Kiirematel radadel muidugi nad Mercedesele vastu ei saa ja tõenäoliselt läheb ka Ferrari vastu raskeks. Aga igatahes - viimaste kõlakate järgi üritab FIA erinevate piirajatega (mitte aint pööretepiiraja) mootoreid võrdustama hakata. Mis tähendab, et on tekkimas väike lootus, et aastal 2017 uute šassiidega (uute parameetrite ja rehvide jaoks vaja kohandada) võib Mercedesele lõpuks... lõpuks ometi konkurent tekkida. Ja muidugi vaatan ma siin esmajoones Red Bulli poole, kuna eeldan, et nemad peaksid suutma küll hästi uute reeglitega kohaneda.
Williams - olukorras, kus jõuallikate vahed on vähenenud, on Williams tahapoole vajumas. 2014 särasid nad olukorras, kus neil oli nii Ferrari kui RBR-i ees tohutu mootorieelis. Nüüd on nad selline tugev kõrgema keskklassi meeskond koos kahe laias laastus tubli keskklassi tasemel sõitjaga. Bottas on sarnaselt Hülkenbergiga enda kui tulevikustaari maine minetanud.
Force India - oma traditsioonilisel viimaste aastate kohal. Pérez on viimastel aastatel hästi esile tõusnud ja nüüd võiks juba öelda, et ta on Hülkenbergist pisut parem võistlussõitja. Samuti suudab igal hooajal mõne poodiumi välja võluda, kuigi Monacos läks vaja selleks taktikalist õnne (ka Hulkiga võrdluses).
Toro Rosso - James Key on hakkama saanud järjekordse vägeva šassiiga, ent oma staarsõitja Maxi kaotus ning Ferrari vanad mootorid, mis üha enam konkurentsis järgi annavad, võivad tähendada, et punktilisa hooaja teises pooles väga suur ei tule. Sainzi kohta võib seda öelda, et kvallides on üsna kiire, aga sõitudes vajub tavaliselt veidi ära. Kvjatil läheb oma karjääri päästmisega raskeks, kuigi tal on rohkem sisu, kui see viimase aja õnnetu seeria on näidanud.
McLaren - nende kohta pole tavapäraselt midagi head öelda. Honda mootor on parem ja vastupidavam kui 2015, aga noh--- arvestades, kui **** see 2015 oli, oleks ka ime, kui poleks. Igatahes on Honda endiselt nõrgim mootor ja McLareni šassii on kindlalt oma keskpärasel tasemel. McLarenil on muidugi väga head sõitjad, aga ka eriti Alonso aeg-ajalt ettetulevatest imesõitudest jääb väheseks, et võistkonda oluliselt võistlejaterivis ettepoole tõsta.
Haas - hooaja suurüllatus. Grosjeanilt hea karjäärivalik ja tegelikult Gutiérrez ei jää rajal temast palju maha, vaid on suuresti ebaõnne küüsis kannatanud. Laias laastus asendab Haas nüüd võistlejaterivis Sauberit.
Renault - ülesehitushooaeg. Loodetavasti on nüüd korralik eelarve taga, et Lotuse mahajäetud "tühjus" uuesti üles ehitada... ja muidugi asendada Palmer korraliku sõitjaga. Võivad alates 2017. aastast alates järkjärgult konkurentsis ettepoole tõusma hakata.
Sauber - suured rahalised raskused, kaks nn paydriverit... Haasi tulek andis neile täiendava põntsu, nüüd pole nad isegi Ferrari 2. võistkond enam. Seega asuvad seal, kus võiks eeldada mõnda uut võistkonda - ehk üsna rivi lõpus.
MRT - suurem eelarve ning Mercedese tippklassi mootorid tähendavad seda, et lõpuks on Manor enam-vähem arvestatav osa F1-st. Wehrlein suudab aeg-ajalt Sauberite ja Renault'dega võidu sõita.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: Hooaeg 2016
Kimi kindlustas siis enne Silverstoni sõitu omale ka 2017 aastaks koha Ferraris.
http://www.crash.net/f1/news/231910/1/f ... eason.html
http://www.crash.net/f1/news/231910/1/f ... eason.html
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: Hooaeg 2016
hea uudisviplala kirjutas:Kimi kindlustas siis enne Silverstoni sõitu omale ka 2017 aastaks koha Ferraris.
http://www.crash.net/f1/news/231910/1/f ... eason.html
mõnele mehele ,,meeltmööda'' kindlasti, et Kimi jätkab
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2016
Ferrari kirjutas alla otsusele, et 2017 konstruktorite karikat nad ei soovi võita.
Mõni eelkirjutaja tundub vist muidugi siiani igal õhtul magama heitvat, Kimikese pilt kaisus, unelauluks tema iwashavingashit kommentaaride podcastid...
Mõni eelkirjutaja tundub vist muidugi siiani igal õhtul magama heitvat, Kimikese pilt kaisus, unelauluks tema iwashavingashit kommentaaride podcastid...
Re: Hooaeg 2016
Neile, kes ei saa aru, miks Ferrari Kimiga lepingut pikendas.
Kommentti: Räikkösen jatkosopimukselle kolme painavaa syytä -- MTV Sport
Kommentti: Räikkösen jatkosopimukselle kolme painavaa syytä -- MTV Sport
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2016
ja neile kes soome keelest ikka veel aru ei saa: kedagi muud polnud valida, see oli Ferrari sundkäik.
Re: Hooaeg 2016
Pigem, kedagi paremat polnud valida.teine_riiul kirjutas:ja neile kes soome keelest ikka veel aru ei saa: kedagi muud polnud valida, see oli Ferrari sundkäik.
Re: Hooaeg 2016
Seevastu Red Bull on teinud õige valiku kui liigutas Verstappeni Toro Rossost Red Bulli põhivõistkonda
See möödasõit Rosbergist oli väga kõva, väliskurvist!
See möödasõit Rosbergist oli väga kõva, väliskurvist!