Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Latvala ja Neuville - homme otsustav päev ja kõva lahing. 11 sekundit, kaks 44 km-st katset, tuleb lammutamine. Ogier sai täna minuti, varsti oleks vaja juba muuta ära, et laupäevast ikkagi sarja üldliider esimesena ei stardiks.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Pirellist üle tulnud mees peab nüüd oma palga uuesti välja teenima.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Pagassi rattaid täis viskamasoca kirjutas:Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Mär 2012, 11:38
- Asukoht: Kollane Maja
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Rendivad hommikul kohalikust tanklast haagise ja loobivad selle rattaid täis. Vajadusel panevad veel ämmaboksi ka rehvidega katusele.w0w kirjutas:Pagassi rattaid täis viskamasoca kirjutas:Krt ma ei taha mõeldagi homsele päevale...
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kas keegi teab mis kruudal juhtus kaheksandal katsel
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Küll kohe raadios kuuleb. Pakun rehvivahetusKolin kirjutas:Kas keegi teab mis kruudal juhtus kaheksandal katsel
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ohh kui masendav
Ja homme läheb ilmselt veelgi hullemaks. Kahju Otist, mees tahaks särada, aga selle rehviga sellel rallil pole küll midagi teha.
Ja homme läheb ilmselt veelgi hullemaks. Kahju Otist, mees tahaks särada, aga selle rehviga sellel rallil pole küll midagi teha.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kas nende samade Dmack rehvidega peab nüüd aasta lõpuni sõitma? Uut arendust või mudelit ei tohi enam võistlustel kasutada?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Nii peaks olema jahswrt kirjutas:Kas nende samade Dmack rehvidega peab nüüd aasta lõpuni sõitma? Uut arendust või mudelit ei tohi enam võistlustel kasutada?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
ma arvan, et ei tasuks veel masendusse langeda...sardiinia üks raskemaid rallisid rehvidele, kui mitte raskeim.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Reedese võistluspäeva kokkuvõte - http://rallihullusoidupaevik.blogspot.c ... ralli.html
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Kõik õige .. Lihtsalt kahju Otist, kõik ju teame et ta on suuteline rohkemaks kui fast recce ja jube raske võib olla tal praegu motti kõrgel hoida.snakeplissken kirjutas:ma arvan, et ei tasuks veel masendusse langeda...sardiinia üks raskemaid rallisid rehvidele, kui mitte raskeim.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Onboardis näha kus gorban ja al-rajhi katuse panid ss2-l , oli Otil ka päris suur moment. Ülejäänud tulid tunduvalt aeglasemalt ja sujuvamalt.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Ise kangutan ka pead, et kuidas siis need testimised välja näevad ! krt. kyll!sk8erboi kirjutas:Tundub, et tagasiside on üsna.. ühemõtteline. Ei tea kas varem (testis) siis üldse üle 10km järjest ei sõidetud nendega?mcwax kirjutas:Nii läks siis 50 km ringil. Homme on 2x 100km ringid, millel 44km katse viimasena.
Kui rehvid enne 44 km katset sellised on, siis vist eriti pole mõtet peale minnagi? Ilmselgelt midagi peavad DMack ja Tänak välja mõtlema - ja ilmselt saab see olla ainult säästlikum (aka aeglasem) sõit.
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
eks dmack ise ka tglt teab, et nende rehvid pole michelinidest paremad. selge see. ma ei mäleta ka, et tänak/dmack oleks enne sardiniat öelnud, et selle rehviga tahetaks siin pööraselt konkurentsis olla. selge on see, et loodetakse poola ja soome peale, kus hea käsi nii tänakul kui ka dmacki rehv peaks olema natuke rohkem konkurentsivõimeline michelinidega.Timmu kirjutas:Ise kangutan ka pead, et kuidas siis need testimised välja näevad ! krt. kyll!sk8erboi kirjutas:Tundub, et tagasiside on üsna.. ühemõtteline. Ei tea kas varem (testis) siis üldse üle 10km järjest ei sõidetud nendega?mcwax kirjutas:Nii läks siis 50 km ringil. Homme on 2x 100km ringid, millel 44km katse viimasena.
Kui rehvid enne 44 km katset sellised on, siis vist eriti pole mõtet peale minnagi? Ilmselgelt midagi peavad DMack ja Tänak välja mõtlema - ja ilmselt saab see olla ainult säästlikum (aka aeglasem) sõit.
ühesõnaga. see on praegu reaalsus, millega ott ja ka dmack ise ilmselt leppinud on. uuest hooajast rääkides (kui nii varajases faasis seda üldse tegema peaks), siis usun, et otil koht nende tiimis kindel, sest dmack kinnitanud, et ollakse wrc-klassis mitme aastase projektina ning kui ott suudab seda kiirust näidata, mis ta praegu näidanud, siis ei kahtle, et ta sellel kohal jätkab. edasised arengud ja liikumised kuhugi mujale on muidugi oma ette teema, aga oti puhul küllaltki vähetõenäoiline.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rally Italia Sardegna 2016 Day1
Füüsika, puhas füüsika. Ma pean seotult eriaslaga sellega tegelema, saan aru, mis viga on, parandada ei oska.
Isegi tänavarehvil on selliseid muresid muide (kui jäärada sõita ja parimaid poerehve kasutada) ja nende on palju lihtsamad piirangud.
Isegi tänavarehvil on selliseid muresid muide (kui jäärada sõita ja parimaid poerehve kasutada) ja nende on palju lihtsamad piirangud.