Väga dramaatiline ralli lõpp ja endalgi pisar silmis. Samas kogemuse võrra rikkam jälle. Peab ka ikka Soome vaatama minema vast. Kui Ott kirjutas twitteris et kui eelmina aasta kolmas, see aasta teine siis on teada mis koht järgmine aasta on ja keegi vastas et eks järgmine aasta lähebki punkte rohkem vaja et võidelda meistritiitli eest. Eks ta nii on ja ma olen kindel et sellest mehest tuleb Märtini mantlipärija kui mitte kõvem mees. Ma arvan et see emotsioon oli juba sellest kogunenud kui eelmine aasta lõpp sõitjakoht ohus oli ja nüüd ju vaja kõigile vastupidist tõestada.
Ott oli pressikaks võib-olla veel mõne shampa näpistanud aga see selleks nüüdseks isegi maha rahunenud ja tegelikult ülikõva mida Ott suudab D-macki rehvidega teha. Kõva kummardus ka ikkagi D-mackile ja m spordile, et usuvad Otti ja üldse eesti autosporti
Esimene masendus üle läinud ja pressikast tundus, et ka Ott ise rahulikum.
Kahjuks pole see siiski võidetud teine koht vaid kaotatud esimene, kuid tasuks positiivse poole pealt vaadata.
Poola on üsna kiire ralli ja Ottija Raigo koostöö pidi hästi klappima, et siukseid aegu sõita.
Siukseid aegu sõideti dmäkkidel, mis on omaette saavutus.
Teatud katsetel oli näha, et Ott sõitis mõistusega, kui olud et lubanud ja pidamine parim polnud, sis ei paugutanud vaid tuli nõksa rahulikumalt.
Tore olinäha, et tasuutis liidrina endiseltkaine mõistusega sõita.
Ja muidugi olid need olulised kilomeetrid näitamaks, et ta koht on wrc auto roolis ja loodetavasti ta ka sõidab järgnevatel aastatel.
Pole midagi eks valus ole aga teine koht ka ilus tulemus. Ja need lehed võiksid vähe oma pealkirju valid mitte laimata. See ongi tehnika sport. karm aga mis teha. Üks päev on OTT maailma meister ja nii lihtne see ongi.
Rääkides lubadustest, siis üks kasutaja lubas püksid täis lasta, kui Ott võidab. Läks täna õnneks!
Aga kui keegi oleks pakkunud enne rallit 2. kohta, siis teda oleks vist liiga optimistiks peetud, reaalsus nende rehvidega oleks kohad 3-6. Kiireid mehi nendel radadel leidub teisigi. Läks nagu läks ja usun et pettumus on kõigil üsna suur. Tänakust veel rääkides, siis kas hakkab ilmutama juba vaikselt küpsemise märke? Enam pole neid mõttetuid vigu ja apsakaid igal rallil. Kui vaja siis vajutab ja kui ei saa siis võtab hoo maha. Tänase päeva seisuga julgen väita, et Ott on andekam sõitja kui Markko omal ajal oli. Markko kasutada oli tolle ajahetke parim WRC masin(tolle ajastu VW), aga Ott peab selle Fordi präänikuga kivist vee välja pigistama, ja lisaks takistavad ka Dmackid kiiremini edasi liikumist. Eks näis mis Soome toob, aga alla poodiumi oleks vist sealgi pettumus!