Kui vastab seatud nõuetele, sis pole vahet, kas Mosse või VW. Punch oli sellest, et plaan homologeeringut hiljem saada lendas uppi. Mille andmine iseenesest sarjale küll kahjuks poleks tulnud, aga ega kõiki põhjusi avalikult ei jagata. Kunagi käis jutt, et selle protsessi maksumus oleks olnud VW jaoks 10mln € või taheti teenust selle hinnaga müüa (vist, kui õigesti meeles), selge, et lambist seda raha sinna katlasse polnud mõtet kütta.Olts kirjutas:See on sama nagu üritada mossega WRCs peale lennata.viplala kirjutas:Mikkelsen arvamus tema hetkeseisust ja tulevik väljavaadetest.
FIA's block on 2017 VW WRC car a 'punch in the face' for Mikkelsen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128185
Volkswagen oleks pidanud auto ise ära homologeerima ja siis teatama lahkumisest. Seda VW WRC R 17 pole ralli jaoks reaalselt ju olemas.
WRC hooaeg 2017
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2017
Re: WRC hooaeg 2017
Siin on natuke sassi läinud. Autosid rendib ikkagi M-Sport vastavalt Adaptale, fuckmatie37 jne. Sellist asja, et Jipocar neid edasi rendib kindlasti pole. Kuna tegemist on monopolistiga siis ka tingimused ja rahad vastavalt (loe: kes rohkem maksab see saab sõita). Kuskilt MW intekast jäi kõrva, et autod lähevad muust varustusest eraldi konteineriga, seega võib suht kindel olla, et samad 4 autot mis Rootsis on ka Mehhikos joonel.mcwax kirjutas:Kui Bertelli tõesti 2017 masinaga, siis vist M-Sport antud hetkeks 5 masinat ehitanud? Vaevalt Bertelli Prokopi tiimilt autot rendib. Huvitav, kas üks varuauto ka on, kui keegi peaks ühe masina maha kandma?
Toyotal peaks koos testiautodega kokku 9 Yarist olema (see logistikakeskus Tallinna intekast), mingit autode ja raha puudust neil küll pole. Lehtinen ühes intekas natuke paotas (kui küsiti miks Lappi ikkagi ei võiks sõita), et nad ei taha ennast "nurka mängida" või "kinni panna" (tõlke küsimus). Puhtalt taktika mäng - reeglites mingi pügal, mille järgi nad saavad selliselt poole hooaja pealt uusi juppe juurde/välja vahetada mida muidu ei saaks. Täpsemalt ei tea - tore kui keegi seletaks.mcwax kirjutas:Selles valguses tundub eriti veider, et Toyota ja Citroen kes mõlemad eelmine aasta ei võistelnud ja pühendusid ainult uue auto arendamisele/tootmisele, ei ole suutnud üle kahe masina toota. Seda enam, et mõlemad on vast oluliselt rahakamad kui M-Sport.
Üks märkus veel. M-Sporti puhul tiimikäsklustest rääkimine? Kuidas on võimalik quadrulpe poisile midagi ette kirjutada kui tema palga maksab ju VW ja auto RB ning vastupidi, mis point oleks teda Otile soosida? Mingi väga teoreetiline variant hooaja lõpus võiks ainult olla. Evans on muidugi sellest toiduahelast sõltuv, teda saab küll vajadusel "aeglustada" aga neid variante ka ilmselt väga harva kui üldse.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
Jipocar ostis siiski need autod välja (hetkel küll ühe, tehase võimekuse tõttu vist ja Prokopiga oli üldse mingi teema, et sõidab äkki eelmise speciga trophyt ja Bertelli ei pidanud kõike kaasa tegema, seega äkki rendib?) ning ostab edaspidi varuosi ning ilmselt maksab ka vajaliku registreerimisteenuse eest. Kõik muu võidusõiduga seonduv alates rallile minekust ning lõpetades tulekuga (e. personal, autode hooldamine, transport, testimine jne) on nende isiklik probleem. Sama stsenaarium nagu Prokopil, Bertellil, Adaptal ja mitmelgi üksiküritajal ka varem ning kui kellelgi neist on huvi enda isiklikku autot rentida, siis ma ei näe probleemi, miks Wilson registreerimisele käe ette peaks panema (siiski kasumlikum äri, kui seisev auto, mis varuosi ja registreerimist ei vaja ju), seda eriti praegusel juhul, kui tal endal autosid palju ei ole.
Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Viimati muutis -huviline2-, 21 Veebr 2017, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: WRC hooaeg 2017
Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
isiklik arvamus
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
See "valjasuretamine" oli ju kokkupuude puuga, mis onneks hasti laks ning millele eelnes kiireim soit. Ma ei tahaks uskuda hasti, aga mine tea...siiski, liiga rumal lavastus tundub.
Re: WRC hooaeg 2017
Kui sul veel neid seeni alles on siis anna teada...skahar kirjutas:Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
isiklik arvamus
Päriselt, tulge maa peale tagasi.
Re: WRC hooaeg 2017
Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: WRC hooaeg 2017
Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamusir kirjutas:Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: WRC hooaeg 2017
Esialgu ikka põhurulliga-huviline2- kirjutas:See "valjasuretamine" oli ju kokkupuude puuga, mis onneks hasti laks ning millele eelnes kiireim soit. Ma ei tahaks uskuda hasti, aga mine tea...siiski, liiga rumal lavastus tundub.
Re: WRC hooaeg 2017
Tõenäolisem on, et pühapäevasel esimesel olid rajaolud vähe libedamad. Seal oli teistelgi samalaadseid seadistusprobleeme. Meeke, Ogier (väitis küll jah, et ise sõitis hange). Breen vist käis ka korra hange kallistamas.Silk kirjutas:Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamusir kirjutas:Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Re: WRC hooaeg 2017
Viimane päev oli ilm soojemaks läinud ja siis seaded väidetavalt ei töötanud enam nii hästi. Naljakas muidugi, et see temperatuur nii palju loeb.Eero kirjutas:Tõenäolisem on, et pühapäevasel esimesel olid rajaolud vähe libedamad. Seal oli teistelgi samalaadseid seadistusprobleeme. Meeke, Ogier (väitis küll jah, et ise sõitis hange). Breen vist käis ka korra hange kallistamas.Silk kirjutas:Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamusir kirjutas:Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2017
Nagu aru saan siis ka Citroenil olid Montes ja rootsis erinevad masiand. Seda enam paneb imestaba, et kasutavad rallidel ainult kahte masinat. kuigi valmis on neli autot + kaks testimasinatVahula kirjutas:http://www.ewrc-results.com/cars.php?csct=1&t=WRC
Seal statistika olems kõik. Mis autodega võisteldud jne.
Mehhiko jaoks kõigil vist eraldi autod mis arvatavasti juba teel.
Huvitav tähelepanek et Toyotal 4 autot valmis juba. Monte ja Rootsi autod olid erinevad.
Citrönil oli aga 3erinevat testi autot kui aga M-Spordil 1 ainult (ennem hooaega).
Mis M-Spordil nii palju masinaid ja teistel vähem siis nemad elavadki ju ralliautode tootmisest. Erinevalt teistest on nendel kohe kopikas taskus kui uus masin valmis ja Prokop/Ostberg/Bretelli käes.
Toyotal on ka valmis nelimasinat. Ewrc lehe järgi
M-Sport kasutas nii montes kui rootsis samu masinaid.
Hyundail sama moodi montes ja rootsis samad masinad.
Siin pole ulguda midagi. Käinud papp välja ja homologeerinud masin ära. Niigi anti päris kõvasti ajapikendust.Olts kirjutas:See on sama nagu üritada mossega WRCs peale lennata.viplala kirjutas:Mikkelsen arvamus tema hetkeseisust ja tulevik väljavaadetest.
FIA's block on 2017 VW WRC car a 'punch in the face' for Mikkelsen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128185
Volkswagen oleks pidanud auto ise ära homologeerima ja siis teatama lahkumisest. Seda VW WRC R 17 pole ralli jaoks reaalselt ju olemas.
"Sai rusikaga näkku hahaha." Hea, et jalaga makku ei saanud.
Samad difri probleemid oli ka Sebil kui kohe esimese kurvis spnnis.ir kirjutas:Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2017
M-Spordi testimasin oli Monte eelses testis Oggi auto mis sai võistluseks WRT1 numbri ja nüüd Mehhiko testis PX66 DVO (niipalju kui piltidelt nägin) mis peaks olema äkki see #6 kere. Üldiselt ei saa saa keegi täpselt aru palju masinaid kellelgi on ja arvatavasti see salastatud ka, miks muidu poole testi pealt Oggi auto küljest numbrid kadusid.Kolin kirjutas: Nagu aru saan siis ka Citroenil olid Montes ja rootsis erinevad masiand. Seda enam paneb imestaba, et kasutavad rallidel ainult kahte masinat. kuigi valmis on neli autot + kaks testimasinat
Toyotal on ka valmis nelimasinat. Ewrc lehe järgi
M-Sport kasutas nii montes kui rootsis samu masinaid.
Hyundail sama moodi montes ja rootsis samad masinad.
Nagu ennem hooaega jutt siis iga mehe jaoks pidi valmis olema 3 masinat hooaja alguseks ja arvatavasti see jutt tõene. Miks Toyota ja Citroen järgmised autod võtsid võib olla lihtsalt sellepärast et Montes kasutatud tehnika laiali võtta ja üle hinnata vms.
Mehhiko stardis selgub mis autod sinna jõudsid ja mis number autoga Bretelli rajal
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
Et Tänak, Ogier ja Evans testisid enne Montet mitu päeva autoga, millega Ogier lõpuks Montes osales? EWRC ja ka mina ei tahaks seda eriti uskuda, et maailmameistrile antakse võistlemiseks juba "piinatud" auto.
Monte eel testiti ikka sellega, piltidelt/videodelt käib samuti läbi.
http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17 ning tõenäoliselt kasutati/kasutatakse WRT1-na ikka seda http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17
https://www.youtube.com/watch?v=tpGBvrbrxBg Evans enne RMC
https://www.youtube.com/watch?v=Cw2N0D1vlfc Tänak enne RMC (Ees tõesti numbrit pole, tagaots on nii porine, et vastupidiselt Evansi klipile siin seda ei tuvasta jah)
https://www.youtube.com/watch?v=I3kgOZP9Bpk Ogier enne RMC
Hetkel testivad vist tõesti 6. kerega, mis veel võistelnud/testinud (kui just mitte Rootsis) ei ole.
Monte eel testiti ikka sellega, piltidelt/videodelt käib samuti läbi.
http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17 ning tõenäoliselt kasutati/kasutatakse WRT1-na ikka seda http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17
https://www.youtube.com/watch?v=tpGBvrbrxBg Evans enne RMC
https://www.youtube.com/watch?v=Cw2N0D1vlfc Tänak enne RMC (Ees tõesti numbrit pole, tagaots on nii porine, et vastupidiselt Evansi klipile siin seda ei tuvasta jah)
https://www.youtube.com/watch?v=I3kgOZP9Bpk Ogier enne RMC
Hetkel testivad vist tõesti 6. kerega, mis veel võistelnud/testinud (kui just mitte Rootsis) ei ole.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2017
Mingeid seaded ei muudetud viimaseks päevaks. Lihtsalt pühapäevane korduskatse oli umbselt jääs ning eelmiste päevade diffri mappingud lihtsalt ei töötanud. Powerstage oli jälle sobiv sest seal oli sõidujälg sees.Silk kirjutas:Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamusir kirjutas:Veel puid alla
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2017
mina kseda ei usu, et Meister kurnatud masina sai.
M-Spordi masinad
Chassi 1 PX66HVY testiauto millga monteks testiti
Chassi 2 PX66DVP (WRT1) Auto millega Ogier võistles Montes ja rootsis.
Chassi 3 PX66DVR (WRT2) Auto millega Tänak võistles Montes ja rootsis
Chassi 4 PX66DVT Auto millega Evans võitlses Montes ja rootsis
Chassi 5 PX66DVU Auto millega Östberg võistles Rootsis.
Chassi 6 PX66DVO? on tõenäoliselt auto millega testiti Rootsiks ja nüüd testitakse Mehhikoks.
M-Spordi masinad
Chassi 1 PX66HVY testiauto millga monteks testiti
Chassi 2 PX66DVP (WRT1) Auto millega Ogier võistles Montes ja rootsis.
Chassi 3 PX66DVR (WRT2) Auto millega Tänak võistles Montes ja rootsis
Chassi 4 PX66DVT Auto millega Evans võitlses Montes ja rootsis
Chassi 5 PX66DVU Auto millega Östberg võistles Rootsis.
Chassi 6 PX66DVO? on tõenäoliselt auto millega testiti Rootsiks ja nüüd testitakse Mehhikoks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: WRC hooaeg 2017
No neid #hinte# juba on tekkind, mujal foorumitest on mainitud:KidrA kirjutas:Kui sul veel neid seeni alles on siis anna teada...skahar kirjutas:Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
isiklik arvamus
Päriselt, tulge maa peale tagasi.
1. Oggier on M-Spordi jaoks nr.1 st. et tema saab kõik ja kõikse parema
2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
3. Me keegi ei tea, mis seal lepingu sõlmimise juures Oggi ette dikteeris
4. Ott oleks viimasel PSil kindlalt Oggilt punkte röövind, kuid tekitas "olukorra"
5. Peale rallit/poodiumil Oti silmadest kumav nördimus et sõita ei lasta
Aga võib vabalt ka seente viga olla... lähen võtan veel veits
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2017
Mis seal teadmata oli, see oli esimene uuel kerel auto ja Tänak ning ka Camilli möllasid sellega jubapaar kuud enne.2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
Re: WRC hooaeg 2017
Küsiks siis selle peale, et milleks kõik see valetamine ja vassimine vajalik oleks siis Wilsoni ja Tänaku poolt? Kes mõlemad on tuntud kui väga otsekohese jutuga.skahar kirjutas:
No neid #hinte# juba on tekkind, mujal foorumitest on mainitud:
1. Oggier on M-Spordi jaoks nr.1 st. et tema saab kõik ja kõikse parema
2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
3. Me keegi ei tea, mis seal lepingu sõlmimise juures Oggi ette dikteeris
4. Ott oleks viimasel PSil kindlalt Oggilt punkte röövind, kuid tekitas "olukorra"
5. Peale rallit/poodiumil Oti silmadest kumav nördimus et sõita ei lasta
Aga võib vabalt ka seente viga olla... lähen võtan veel veits
Teiseks Ogier pole mees, kes soovib sellist eelist, ta on sellest korduvalt intervjuudes rääkinud, et see oligi põhjus miks ta Citroenist ära tuli, sest Loeb hakkas seal balleriini mängima ja esisõitja kohta nõudma kui Ogier talle pähe hakkas tegema ja ta ei salli sellist ebavõrdset käitumist.
Kolmandaks, isegi kui oleks tiimikäsklused siis Tänaku vastu puud sõitmine ja mootori väljasuretamine oli üsna riskante isegi sellise väikese kiiruse pealt, sellise libisemisega nagu ta seal vastu puud pani oleks võinud ka päris hullud tagajärjed olla ja mootori väljasuretamine oli ka kindlasti väga vajalik eks?
Neljandaks, mingit võitu ühe piloodi pidurdamisest Wilson ei saaks. Talle on parem kui mõlemal piloodil läheb hästi. Et oleks mõlemad rauad tules. Mitte ainult üks. Ja mis mõte sel kogu kammajaal üldse oleks kui Tänak võib Ogieri ees koha punkte võtta aga PS'l sõita ei tohi, kus on see loogika?
Tiimikäsklusi võib oodata kui üks kahest kas Ogier või Tänak on maailmameistritiitli heitlusest väljas ehk siis heal juhul viimastes sõitudes. Seni, kuni mõlemal on võimalik meistriks tulla, olen 100% kindel, et Wilson ei hakka kellegile pidurit peale tõmbama. See poleks kasulik mitte kellegile, peale M-Spordi konkurentide.
Ja viimane asi, mida Ogieri sponsor RedBull sooviks, oleks vahele jääda ebakonkurentsi tekitamisega. Neile on just vaja et oleks show, isegi kui oma mees ei võida.