WRC hooaeg 2017

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Eero
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 193
Liitunud: 18 Okt 2012, 14:01

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Eero »

Olts kirjutas:
viplala kirjutas:Mikkelsen arvamus tema hetkeseisust ja tulevik väljavaadetest.
FIA's block on 2017 VW WRC car a 'punch in the face' for Mikkelsen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128185
See on sama nagu üritada mossega WRCs peale lennata.
Volkswagen oleks pidanud auto ise ära homologeerima ja siis teatama lahkumisest. Seda VW WRC R 17 pole ralli jaoks reaalselt ju olemas.
Kui vastab seatud nõuetele, sis pole vahet, kas Mosse või VW. Punch oli sellest, et plaan homologeeringut hiljem saada lendas uppi. Mille andmine iseenesest sarjale küll kahjuks poleks tulnud, aga ega kõiki põhjusi avalikult ei jagata. Kunagi käis jutt, et selle protsessi maksumus oleks olnud VW jaoks 10mln € või taheti teenust selle hinnaga müüa (vist, kui õigesti meeles), selge, et lambist seda raha sinna katlasse polnud mõtet kütta.
caater666
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Aug 2016, 15:50

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas caater666 »

mcwax kirjutas:Kui Bertelli tõesti 2017 masinaga, siis vist M-Sport antud hetkeks 5 masinat ehitanud? Vaevalt Bertelli Prokopi tiimilt autot rendib. Huvitav, kas üks varuauto ka on, kui keegi peaks ühe masina maha kandma?
Siin on natuke sassi läinud. Autosid rendib ikkagi M-Sport vastavalt Adaptale, fuckmatie37 jne. Sellist asja, et Jipocar neid edasi rendib kindlasti pole. Kuna tegemist on monopolistiga siis ka tingimused ja rahad vastavalt (loe: kes rohkem maksab see saab sõita). Kuskilt MW intekast jäi kõrva, et autod lähevad muust varustusest eraldi konteineriga, seega võib suht kindel olla, et samad 4 autot mis Rootsis on ka Mehhikos joonel.
mcwax kirjutas:Selles valguses tundub eriti veider, et Toyota ja Citroen kes mõlemad eelmine aasta ei võistelnud ja pühendusid ainult uue auto arendamisele/tootmisele, ei ole suutnud üle kahe masina toota. Seda enam, et mõlemad on vast oluliselt rahakamad kui M-Sport.
Toyotal peaks koos testiautodega kokku 9 Yarist olema (see logistikakeskus Tallinna intekast), mingit autode ja raha puudust neil küll pole. Lehtinen ühes intekas natuke paotas (kui küsiti miks Lappi ikkagi ei võiks sõita), et nad ei taha ennast "nurka mängida" või "kinni panna" (tõlke küsimus). Puhtalt taktika mäng - reeglites mingi pügal, mille järgi nad saavad selliselt poole hooaja pealt uusi juppe juurde/välja vahetada mida muidu ei saaks. Täpsemalt ei tea - tore kui keegi seletaks.

Üks märkus veel. M-Sporti puhul tiimikäsklustest rääkimine? Kuidas on võimalik quadrulpe poisile midagi ette kirjutada kui tema palga maksab ju VW ja auto RB ning vastupidi, mis point oleks teda Otile soosida? Mingi väga teoreetiline variant hooaja lõpus võiks ainult olla. Evans on muidugi sellest toiduahelast sõltuv, teda saab küll vajadusel "aeglustada" aga neid variante ka ilmselt väga harva kui üldse.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

Jipocar ostis siiski need autod välja (hetkel küll ühe, tehase võimekuse tõttu vist ja Prokopiga oli üldse mingi teema, et sõidab äkki eelmise speciga trophyt ja Bertelli ei pidanud kõike kaasa tegema, seega äkki rendib?) ning ostab edaspidi varuosi ning ilmselt maksab ka vajaliku registreerimisteenuse eest. Kõik muu võidusõiduga seonduv alates rallile minekust ning lõpetades tulekuga (e. personal, autode hooldamine, transport, testimine jne) on nende isiklik probleem. Sama stsenaarium nagu Prokopil, Bertellil, Adaptal ja mitmelgi üksiküritajal ka varem ning kui kellelgi neist on huvi enda isiklikku autot rentida, siis ma ei näe probleemi, miks Wilson registreerimisele käe ette peaks panema (siiski kasumlikum äri, kui seisev auto, mis varuosi ja registreerimist ei vaja ju), seda eriti praegusel juhul, kui tal endal autosid palju ei ole.

Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Viimati muutis -huviline2-, 21 Veebr 2017, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 2
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas skahar »

-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.
isiklik arvamus
AutoralliSuurSõber
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

See "valjasuretamine" oli ju kokkupuude puuga, mis onneks hasti laks ning millele eelnes kiireim soit. Ma ei tahaks uskuda hasti, aga mine tea...siiski, liiga rumal lavastus tundub. :D
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas KidrA »

skahar kirjutas:
-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.
isiklik arvamus
Kui sul veel neid seeni alles on siis anna teada... :D

Päriselt, tulge maa peale tagasi.
ir
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 18
Liitunud: 13 Mär 2005, 17:07

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas ir »

Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Silk
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2658
Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
Asukoht: Kaugatoma pole kaugel

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Silk »

ir kirjutas:Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamus
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3364
Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas calderon »

-huviline2- kirjutas:See "valjasuretamine" oli ju kokkupuude puuga, mis onneks hasti laks ning millele eelnes kiireim soit. Ma ei tahaks uskuda hasti, aga mine tea...siiski, liiga rumal lavastus tundub. :D
Esialgu ikka põhurulliga
Eero
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 193
Liitunud: 18 Okt 2012, 14:01

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Eero »

Silk kirjutas:
ir kirjutas:Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamus
Tõenäolisem on, et pühapäevasel esimesel olid rajaolud vähe libedamad. Seal oli teistelgi samalaadseid seadistusprobleeme. Meeke, Ogier (väitis küll jah, et ise sõitis hange). Breen vist käis ka korra hange kallistamas.
rs7
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 258
Liitunud: 01 Veebr 2011, 19:19

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas rs7 »

Eero kirjutas:
Silk kirjutas:
ir kirjutas:Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamus
Tõenäolisem on, et pühapäevasel esimesel olid rajaolud vähe libedamad. Seal oli teistelgi samalaadseid seadistusprobleeme. Meeke, Ogier (väitis küll jah, et ise sõitis hange). Breen vist käis ka korra hange kallistamas.
Viimane päev oli ilm soojemaks läinud ja siis seaded väidetavalt ei töötanud enam nii hästi. Naljakas muidugi, et see temperatuur nii palju loeb.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 1
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Kolin »

Vahula kirjutas:http://www.ewrc-results.com/cars.php?csct=1&t=WRC
Seal statistika olems kõik. Mis autodega võisteldud jne.
Mehhiko jaoks kõigil vist eraldi autod mis arvatavasti juba teel.

Huvitav tähelepanek et Toyotal 4 autot valmis juba. Monte ja Rootsi autod olid erinevad.
Citrönil oli aga 3erinevat testi autot kui aga M-Spordil 1 ainult (ennem hooaega).

Mis M-Spordil nii palju masinaid ja teistel vähem siis nemad elavadki ju ralliautode tootmisest. Erinevalt teistest on nendel kohe kopikas taskus kui uus masin valmis ja Prokop/Ostberg/Bretelli käes.
Nagu aru saan siis ka Citroenil olid Montes ja rootsis erinevad masiand. Seda enam paneb imestaba, et kasutavad rallidel ainult kahte masinat. kuigi valmis on neli autot + kaks testimasinat
Toyotal on ka valmis nelimasinat. Ewrc lehe järgi
M-Sport kasutas nii montes kui rootsis samu masinaid.
Hyundail sama moodi montes ja rootsis samad masinad.
Olts kirjutas:
viplala kirjutas:Mikkelsen arvamus tema hetkeseisust ja tulevik väljavaadetest.

FIA's block on 2017 VW WRC car a 'punch in the face' for Mikkelsen
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128185
See on sama nagu üritada mossega WRCs peale lennata.
Volkswagen oleks pidanud auto ise ära homologeerima ja siis teatama lahkumisest. Seda VW WRC R 17 pole ralli jaoks reaalselt ju olemas.
Siin pole ulguda midagi. Käinud papp välja ja homologeerinud masin ära. Niigi anti päris kõvasti ajapikendust.
"Sai rusikaga näkku hahaha." Hea, et jalaga makku ei saanud.
ir kirjutas:Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Samad difri probleemid oli ka Sebil kui kohe esimese kurvis spnnis.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vahula
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1199
Liitunud: 17 Dets 2014, 18:35

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Vahula »

Kolin kirjutas: Nagu aru saan siis ka Citroenil olid Montes ja rootsis erinevad masiand. Seda enam paneb imestaba, et kasutavad rallidel ainult kahte masinat. kuigi valmis on neli autot + kaks testimasinat
Toyotal on ka valmis nelimasinat. Ewrc lehe järgi
M-Sport kasutas nii montes kui rootsis samu masinaid.
Hyundail sama moodi montes ja rootsis samad masinad.
M-Spordi testimasin oli Monte eelses testis Oggi auto mis sai võistluseks WRT1 numbri ja nüüd Mehhiko testis PX66 DVO (niipalju kui piltidelt nägin) mis peaks olema äkki see #6 kere. Üldiselt ei saa saa keegi täpselt aru palju masinaid kellelgi on ja arvatavasti see salastatud ka, miks muidu poole testi pealt Oggi auto küljest numbrid kadusid.

Nagu ennem hooaega jutt siis iga mehe jaoks pidi valmis olema 3 masinat hooaja alguseks ja arvatavasti see jutt tõene. Miks Toyota ja Citroen järgmised autod võtsid võib olla lihtsalt sellepärast et Montes kasutatud tehnika laiali võtta ja üle hinnata vms.

Mehhiko stardis selgub mis autod sinna jõudsid ja mis number autoga Bretelli rajal
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

Et Tänak, Ogier ja Evans testisid enne Montet mitu päeva autoga, millega Ogier lõpuks Montes osales? EWRC ja ka mina ei tahaks seda eriti uskuda, et maailmameistrile antakse võistlemiseks juba "piinatud" auto.
Monte eel testiti ikka sellega, piltidelt/videodelt käib samuti läbi.
http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17 ning tõenäoliselt kasutati/kasutatakse WRT1-na ikka seda http://www.ewrc-results.com/carinfo.php ... sta-WRC-17

https://www.youtube.com/watch?v=tpGBvrbrxBg Evans enne RMC
https://www.youtube.com/watch?v=Cw2N0D1vlfc Tänak enne RMC (Ees tõesti numbrit pole, tagaots on nii porine, et vastupidiselt Evansi klipile siin seda ei tuvasta jah)
https://www.youtube.com/watch?v=I3kgOZP9Bpk Ogier enne RMC

Hetkel testivad vist tõesti 6. kerega, mis veel võistelnud/testinud (kui just mitte Rootsis) ei ole.
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 950
Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
Asukoht: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas STI »

Silk kirjutas:
ir kirjutas:Veel puid alla :lol:
Huvitav kuidas tekkisid viimasel päeval Oti autol üleöö difri probleemid?
Msport hakkas auto seadetega ülepanema. . See minu arvamus
Mingeid seaded ei muudetud viimaseks päevaks. Lihtsalt pühapäevane korduskatse oli umbselt jääs ning eelmiste päevade diffri mappingud lihtsalt ei töötanud. Powerstage oli jälle sobiv sest seal oli sõidujälg sees.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 1
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Kolin »

mina kseda ei usu, et Meister kurnatud masina sai.

M-Spordi masinad

Chassi 1 PX66HVY testiauto millga monteks testiti
Chassi 2 PX66DVP (WRT1) Auto millega Ogier võistles Montes ja rootsis.
Chassi 3 PX66DVR (WRT2) Auto millega Tänak võistles Montes ja rootsis
Chassi 4 PX66DVT Auto millega Evans võitlses Montes ja rootsis
Chassi 5 PX66DVU Auto millega Östberg võistles Rootsis.
Chassi 6 PX66DVO? on tõenäoliselt auto millega testiti Rootsiks ja nüüd testitakse Mehhikoks.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 2
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas skahar »

KidrA kirjutas:
skahar kirjutas:
-huviline2- kirjutas: Kuidas Wilson Ogieri sai ja kes kellele maksab, ma ei tea, kuid seda ta ütles, et vajadusel tiimikäsklused tulevad, kui selleks vajadus on.
Tiimikäsklus tuli juba Otile ära sellel rallil "mootorit väljasuretades", kuid Sebil jäi ikka natuke 5p. puudu.
isiklik arvamus
Kui sul veel neid seeni alles on siis anna teada... :D

Päriselt, tulge maa peale tagasi.
No neid #hinte# juba on tekkind, mujal foorumitest on mainitud:
1. Oggier on M-Spordi jaoks nr.1 st. et tema saab kõik ja kõikse parema
2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
3. Me keegi ei tea, mis seal lepingu sõlmimise juures Oggi ette dikteeris
4. Ott oleks viimasel PSil kindlalt Oggilt punkte röövind, kuid tekitas "olukorra"
5. Peale rallit/poodiumil Oti silmadest kumav nördimus et sõita ei lasta

Aga võib vabalt ka seente viga olla... lähen võtan veel veits
AutoralliSuurSõber
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas -huviline2- »

2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
Mis seal teadmata oli, see oli esimene uuel kerel auto ja Tänak ning ka Camilli möllasid sellega jubapaar kuud enne.
Arkadi.T
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2015, 15:16

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas Arkadi.T »

Matsutakesid?
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: WRC hooaeg 2017

Postitus Postitas KidrA »

skahar kirjutas:
No neid #hinte# juba on tekkind, mujal foorumitest on mainitud:
1. Oggier on M-Spordi jaoks nr.1 st. et tema saab kõik ja kõikse parema
2. Oggi sai kohe tutvusmiseks Fiesta, mida v'ideti et jumal teab millal saab
3. Me keegi ei tea, mis seal lepingu sõlmimise juures Oggi ette dikteeris
4. Ott oleks viimasel PSil kindlalt Oggilt punkte röövind, kuid tekitas "olukorra"
5. Peale rallit/poodiumil Oti silmadest kumav nördimus et sõita ei lasta

Aga võib vabalt ka seente viga olla... lähen võtan veel veits
Küsiks siis selle peale, et milleks kõik see valetamine ja vassimine vajalik oleks siis Wilsoni ja Tänaku poolt? Kes mõlemad on tuntud kui väga otsekohese jutuga.

Teiseks Ogier pole mees, kes soovib sellist eelist, ta on sellest korduvalt intervjuudes rääkinud, et see oligi põhjus miks ta Citroenist ära tuli, sest Loeb hakkas seal balleriini mängima ja esisõitja kohta nõudma kui Ogier talle pähe hakkas tegema ja ta ei salli sellist ebavõrdset käitumist.

Kolmandaks, isegi kui oleks tiimikäsklused siis Tänaku vastu puud sõitmine ja mootori väljasuretamine oli üsna riskante isegi sellise väikese kiiruse pealt, sellise libisemisega nagu ta seal vastu puud pani oleks võinud ka päris hullud tagajärjed olla ja mootori väljasuretamine oli ka kindlasti väga vajalik eks?

Neljandaks, mingit võitu ühe piloodi pidurdamisest Wilson ei saaks. Talle on parem kui mõlemal piloodil läheb hästi. Et oleks mõlemad rauad tules. Mitte ainult üks. Ja mis mõte sel kogu kammajaal üldse oleks kui Tänak võib Ogieri ees koha punkte võtta aga PS'l sõita ei tohi, kus on see loogika?

Tiimikäsklusi võib oodata kui üks kahest kas Ogier või Tänak on maailmameistritiitli heitlusest väljas ehk siis heal juhul viimastes sõitudes. Seni, kuni mõlemal on võimalik meistriks tulla, olen 100% kindel, et Wilson ei hakka kellegile pidurit peale tõmbama. See poleks kasulik mitte kellegile, peale M-Spordi konkurentide.

Ja viimane asi, mida Ogieri sponsor RedBull sooviks, oleks vahele jääda ebakonkurentsi tekitamisega. Neile on just vaja et oleks show, isegi kui oma mees ei võida.
Vasta