YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
https://www.facebook.com/WorldRally/vid ... 783270678/ Oti poolt inglise keelne kommentaar ka enne rallit.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Väike kokkuvõte tänasest reccest https://www.youtube.com/watch?v=oOrrb9CvEfU
nagu näha siis Otil juba recce ajal autoga probleemid.....
nagu näha siis Otil juba recce ajal autoga probleemid.....
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Mis kuulsid? Ma kuulasin veel klappidega üle ja ei saanud midagi aruLithium kirjutas:Ma kuulsin mingit huvitavat sõna, keegi teine ka?
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
- Has thanked: 1
- Meeldimisi saanud: 2
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Las jääb.Janarr kirjutas:Mis kuulsid? Ma kuulasin veel klappidega üle ja ei saanud midagi aruLithium kirjutas:Ma kuulsin mingit huvitavat sõna, keegi teine ka?
Recce auto kohta nii palju, et Malcolm peaks juba aru saama, et Otile ei lähe mitte see Volvo enam, Fordi on vaja. Kaua neid vihjeid jagatakse.
Söörlöne!
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Today in the morning, @OttTanak had a problem with his car before to start the recce.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Recce ajal tundub küll, et rajad on väga märjad ja mudased. Esimestele meestele kes rajale lähevad on sellised tingimused paremad. Tänak suht piiripeal selliste oludega.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Samas osad katsed tunduvad jälle kuivad olema
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Kas ennustus lukus juba autolehes või leht katki?
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Ennustus Autolehe info järgi läheb lukku 28.04 kell 00:01.Reikoh kirjutas:Kas ennustus lukus juba autolehes või leht katki?
Mul aga kah mure - ehk oskab keegi aidata: nimelt eelmisest rallist alates ei õnnestu ühes arvutis enam ennustuses nimesid "lohistada", ka eri brauserites. Teises arvutis õnnestus, ei tea kas ka nüüd.
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Mul analoogne mure töö juures. Proovisin erinevaid arvuteid ja erinevaid browsereid aga kõikjal sama jama. Loodame , et kodus toimib.
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Aga kirjutage siis ka (kasvõi siiasamasse, küllap loetakse), et millist op-süsteemi ja brauserit pruugite. Vaevalt, et muidu Autolehe tüübid miskit teha saavad.Reikoh kirjutas:Mul analoogne mure töö juures. Proovisin erinevaid arvuteid ja erinevaid browsereid aga kõikjal sama jama. Loodame , et kodus toimib.
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Ott Tänak @OttTanak 8h8 hours ago
More
A fun chat with @The_Rally_Guru for WRC TV during our media activities this afternoon #WRC #RallyArgentina
Grupipilt kah
M-Sport @MSportLtd 9h9 hours ago
More
Estonian @OttTanak finds time for his young fans between media duties this evening #WRC
ning grupipilt neljast erinevast tootjast ja võitjast, kes on järgmine?
argentiinas hetkel moes
More
A fun chat with @The_Rally_Guru for WRC TV during our media activities this afternoon #WRC #RallyArgentina
Grupipilt kah
M-Sport @MSportLtd 9h9 hours ago
More
Estonian @OttTanak finds time for his young fans between media duties this evening #WRC
ning grupipilt neljast erinevast tootjast ja võitjast, kes on järgmine?
argentiinas hetkel moes
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
http://sport.ohtuleht.ee/801500/ogier-l ... -sinilindu
Ogier läheb jahtima seni püüdmatuks jäänud sinilindu
Henry Rull, 27. aprill 2017, 04:00
Neljakordne valitsev maailmameister, 485 katsevõitu, 60 poodiumikohta, 39 rallivõitu – autoralli MM-sarja viimaste aastate kroonitud kuningas Sebastien Ogieri vägevad saavutused panevad ahhetama iga spordisõbra. Ent prantslase auhinnakapist on puudu vaid ühe MM-etapi võit, mida Ogier reedel algaval Argentiina rallil kindlasti muuta tahab.
Kruusal sõidetav ainus Lõuna-Ameerikas kihutatav MM-ralli on viimasel neljal aastal näinud nelja erinevat võitjat. Mullu tõusis poodiumi kõrgeimale astmele MM-karjääri esimese rallivõidu noppinud uusmeremaalane Hayden Paddon. Hyundai piloot edestas just Ogieri, kes on Argentiinas teiseks tulnud ka 2014. ja 2013. aastal.
Kui 33aastane M-Spordi piloot jahib Argentiinas debüütvõitu, siis tema meeskonnakaaslasel Ott Tänakul on oma senise parima koha üle sõitmine lihtsam ülesanne: neli korda Argentiina kruusateedel kihutanud saarlase "edukaim" tulemus on 2012. aasta kümnes positsioon.
Ott Tänak ja Martin Järveoja Ford Fiestas. (PEDRO PARDO)
Kas M-Sport võttis Ogieri kriitikat kuulda?
Samas on MM-sarjas neljandat kohta hoidev Tänak ainus liiderkvarteti liige, kes pole tänavu ühtegi rallit võitnud. Monte Carlos oli alistamatu Ogier, Rootsis Jari-Matti Latvala, Mehhikos Kris Meeke ning Korsikal Thierry Neuville. Ehk on nüüd Tänaku kord vastased kruusapilve jätta?
Eesti parim rallipiloot on igatahes hakkamist täis, ehkki Tänak tõdeb, et Argentiina teed talle sajaprotsendiliselt mokkamööda pole. "Ralli pole nii kiire kui mulle meeldiks. Argentiinas on alati võimalik millelegi otsa sõita, kivid lendavad tihti teele ning tuleb väga valvas olla," sõnas Tänak M-Spordi pressiteate vahendusel. "Tuleb teada, milliseid riske tasub võtta ning milliseid mitte."
Argentiina ralli eel on M-Sport läbinud palju testikilomeetreid, et masinat parandada. Ütles ju Ogier pärast Korsikat: "Meil oli Neuville’iga konkureerimiseks vajalik kiirus, aga kahjuks tekkis nii minul kui ka näiteks Tänakul liiga palju tehnilisi probleeme. Meeskond peab murede lahendamiseks kõvasti vaeva nägema, sest me ei soovi enam nii stressirohkes olukorras olla." Tänaku sõnul töötati testidel Ford Fiesta juhitavuse kallal ning sooviti Argentiinaks end auto rooli taga veelgi mugavamalt tunda.
VÕITLUS ALAKU! Kui mullu kihutas Sebastien Ogier Argentiinas Volkswagen Pologa, siis tänavu on prantslase istumise all M-Spordi Ford Fiesta. Kas tiimi- ja autovahetus toob Ogierile seni püüdmatuks jäänud võidu? (DIEGO LIMA)
Mida võivad rallisõbrad aga Argentiina ralli trassist oodata? Jah, ehkki tegemist on kruusaetapiga, pole Ladina-Ameerika teed teps mitte nii kõvad kui näiteks Mehhikos, kus sõideti samuti kruusal.
Tänaku arvates on Argentiina ralli üks neist mõõduvõttudest, millest ei oska midagi oodata. "Mõnikord veab ilmaga ning saad sõita siledatel teedel, teinekord aga sajab ning trass on konarlik," selgitas 29aastane piloot, kellele loeb kaarti kaasmaalane Martin Järveoja.
Argentiina ralli esimene katse algab Eesti aja järgi reede öösel kell 01.08. Kokku sõidetakse 18 kiiruskatset kogupikkusega 357,59 km. Ralli lõpeb pühapäeva õhtul. Kui soovid Argentiinas toimuvaga põhjalikult kursis olla, loe Õhtulehe mitmepäevast ralliblogi, mille leiad meie spordiveebist sport.ohtuleht.ee.
Rivaalid kardavad Hyundai domineerimist
Argentiina MM-etapi eel on rallimaailma tagatubadest kostunud kartus, et Hyundai võib hakata MM-sarja domineerima. Viimastel aastatel oli WRC-karusselli kindlaks liidriks Volkswagen, kes mullu aga pillid kotti pani.
Hyundai on tänavu näidanud suurepärast kiirust ning ehkki neljast etapist on võidetud üks, võiks neid olla rohkemgi. Lõuna-Korea autotootja esipiloot Thierry Neuville oli liikumas nii Monte Carlos kui Rootsis kindlate võitude poole, ent sõiduvead maksid belglasele valusalt kätte.
Thierry Neuville. (TT NEWS AGENCY)
Lisaks Neuville’ile on Hyundai palgal Hayden Paddon ja Daniel Sordo ning eelmisel nädalal istus Hyundai rooli ka Andreas Mikkelsen, kes oli mullu Volkswageniga MM-sarja üldarvestuse kolmas.
Pärast sakslaste loobumisotsust jäi Mikkelsen aga töötuks, kuid võib rallimeedia kohaselt Hyundaiga veel tänavu liituda. Mõne rallieksperdi arvates ei tuleks see aga MM-sarjale kasuks.
"Läbisime just ajajärgu, mil üks meeskond oli teistest peajagu parem. Tuleb küsida, kuivõrd kasulik Hyundai domineerimine oleks. Peaks Mikkelsen nendega liituma, oleks konkurentidel raske Hyundaile vastu saada," ütles üks allikas tunnustatud väljaandele Autosport.
MM-sarja üldseis
1. Sebastien Ogier (M-Sport) 88 punkti
2. Jari-Matti Latvala (Toyota) 75
3. Thierry Neuville (Hyundai) 54
4. Ott Tänak (M-Sport) 48
5. Dani Sordo (Hyundai) 47
6. Craig Breene (Citroen) 33
Konstruktorite arvestus
1. M-Sport 129 punkti
2. Hyundai 105
3. Toyota 79
4. Citroen 71
Ogier läheb jahtima seni püüdmatuks jäänud sinilindu
Henry Rull, 27. aprill 2017, 04:00
Neljakordne valitsev maailmameister, 485 katsevõitu, 60 poodiumikohta, 39 rallivõitu – autoralli MM-sarja viimaste aastate kroonitud kuningas Sebastien Ogieri vägevad saavutused panevad ahhetama iga spordisõbra. Ent prantslase auhinnakapist on puudu vaid ühe MM-etapi võit, mida Ogier reedel algaval Argentiina rallil kindlasti muuta tahab.
Kruusal sõidetav ainus Lõuna-Ameerikas kihutatav MM-ralli on viimasel neljal aastal näinud nelja erinevat võitjat. Mullu tõusis poodiumi kõrgeimale astmele MM-karjääri esimese rallivõidu noppinud uusmeremaalane Hayden Paddon. Hyundai piloot edestas just Ogieri, kes on Argentiinas teiseks tulnud ka 2014. ja 2013. aastal.
Kui 33aastane M-Spordi piloot jahib Argentiinas debüütvõitu, siis tema meeskonnakaaslasel Ott Tänakul on oma senise parima koha üle sõitmine lihtsam ülesanne: neli korda Argentiina kruusateedel kihutanud saarlase "edukaim" tulemus on 2012. aasta kümnes positsioon.
Ott Tänak ja Martin Järveoja Ford Fiestas. (PEDRO PARDO)
Kas M-Sport võttis Ogieri kriitikat kuulda?
Samas on MM-sarjas neljandat kohta hoidev Tänak ainus liiderkvarteti liige, kes pole tänavu ühtegi rallit võitnud. Monte Carlos oli alistamatu Ogier, Rootsis Jari-Matti Latvala, Mehhikos Kris Meeke ning Korsikal Thierry Neuville. Ehk on nüüd Tänaku kord vastased kruusapilve jätta?
Eesti parim rallipiloot on igatahes hakkamist täis, ehkki Tänak tõdeb, et Argentiina teed talle sajaprotsendiliselt mokkamööda pole. "Ralli pole nii kiire kui mulle meeldiks. Argentiinas on alati võimalik millelegi otsa sõita, kivid lendavad tihti teele ning tuleb väga valvas olla," sõnas Tänak M-Spordi pressiteate vahendusel. "Tuleb teada, milliseid riske tasub võtta ning milliseid mitte."
Argentiina ralli eel on M-Sport läbinud palju testikilomeetreid, et masinat parandada. Ütles ju Ogier pärast Korsikat: "Meil oli Neuville’iga konkureerimiseks vajalik kiirus, aga kahjuks tekkis nii minul kui ka näiteks Tänakul liiga palju tehnilisi probleeme. Meeskond peab murede lahendamiseks kõvasti vaeva nägema, sest me ei soovi enam nii stressirohkes olukorras olla." Tänaku sõnul töötati testidel Ford Fiesta juhitavuse kallal ning sooviti Argentiinaks end auto rooli taga veelgi mugavamalt tunda.
VÕITLUS ALAKU! Kui mullu kihutas Sebastien Ogier Argentiinas Volkswagen Pologa, siis tänavu on prantslase istumise all M-Spordi Ford Fiesta. Kas tiimi- ja autovahetus toob Ogierile seni püüdmatuks jäänud võidu? (DIEGO LIMA)
Mida võivad rallisõbrad aga Argentiina ralli trassist oodata? Jah, ehkki tegemist on kruusaetapiga, pole Ladina-Ameerika teed teps mitte nii kõvad kui näiteks Mehhikos, kus sõideti samuti kruusal.
Tänaku arvates on Argentiina ralli üks neist mõõduvõttudest, millest ei oska midagi oodata. "Mõnikord veab ilmaga ning saad sõita siledatel teedel, teinekord aga sajab ning trass on konarlik," selgitas 29aastane piloot, kellele loeb kaarti kaasmaalane Martin Järveoja.
Argentiina ralli esimene katse algab Eesti aja järgi reede öösel kell 01.08. Kokku sõidetakse 18 kiiruskatset kogupikkusega 357,59 km. Ralli lõpeb pühapäeva õhtul. Kui soovid Argentiinas toimuvaga põhjalikult kursis olla, loe Õhtulehe mitmepäevast ralliblogi, mille leiad meie spordiveebist sport.ohtuleht.ee.
Rivaalid kardavad Hyundai domineerimist
Argentiina MM-etapi eel on rallimaailma tagatubadest kostunud kartus, et Hyundai võib hakata MM-sarja domineerima. Viimastel aastatel oli WRC-karusselli kindlaks liidriks Volkswagen, kes mullu aga pillid kotti pani.
Hyundai on tänavu näidanud suurepärast kiirust ning ehkki neljast etapist on võidetud üks, võiks neid olla rohkemgi. Lõuna-Korea autotootja esipiloot Thierry Neuville oli liikumas nii Monte Carlos kui Rootsis kindlate võitude poole, ent sõiduvead maksid belglasele valusalt kätte.
Thierry Neuville. (TT NEWS AGENCY)
Lisaks Neuville’ile on Hyundai palgal Hayden Paddon ja Daniel Sordo ning eelmisel nädalal istus Hyundai rooli ka Andreas Mikkelsen, kes oli mullu Volkswageniga MM-sarja üldarvestuse kolmas.
Pärast sakslaste loobumisotsust jäi Mikkelsen aga töötuks, kuid võib rallimeedia kohaselt Hyundaiga veel tänavu liituda. Mõne rallieksperdi arvates ei tuleks see aga MM-sarjale kasuks.
"Läbisime just ajajärgu, mil üks meeskond oli teistest peajagu parem. Tuleb küsida, kuivõrd kasulik Hyundai domineerimine oleks. Peaks Mikkelsen nendega liituma, oleks konkurentidel raske Hyundaile vastu saada," ütles üks allikas tunnustatud väljaandele Autosport.
MM-sarja üldseis
1. Sebastien Ogier (M-Sport) 88 punkti
2. Jari-Matti Latvala (Toyota) 75
3. Thierry Neuville (Hyundai) 54
4. Ott Tänak (M-Sport) 48
5. Dani Sordo (Hyundai) 47
6. Craig Breene (Citroen) 33
Konstruktorite arvestus
1. M-Sport 129 punkti
2. Hyundai 105
3. Toyota 79
4. Citroen 71
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Live katsed (lisasin ka päevade avapostitusse) ja tänane shakedown
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: YPF Rally Argentina 2017 eelvaade ja shakedown
Shakedown peal https://www.ewrc-results.com/shake/3601 ... tina-2017/
5 kraadi sooja kõigest hetkel seal
5 kraadi sooja kõigest hetkel seal
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"