Tänud. Äratus ja magama.snakeplissken kirjutas:Panen siis need kaardid
Võivad vead sees olla. Näiteks ss2 start veits valesti märgitud ja osasid katseid lühendati.
https://www.google.com/maps/d/viewer?ll ... pN5-a1u0F0
POOLA RALLI 2017
Moderaator: anjusha
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: POOLA RALLI 2017
Re: POOLA RALLI 2017
Õudne korraldus, polnud kusagil catering teenuseid millega ärimehed oleks võind laulupidude vaatajakohtades katsetel kenasti teenida, ning puuduks vajadus katselt järgmisele liikumisel leida söögikohti mis osutuski võimatuks ajapuudusel. Publiku tsoonides puudusid igasugused prügikotid ning kõik praht läks maha. Turvad olid kohati tondid näiteks SS14 Kruklanki oli õudne probleem tund enne katset kui soovisime kõndida järve poolsest VIP ligipääsust katset mööda punkti nr 61. No pidime siis põllul tallama, kisasime inglise keeles, et näed just mindi siit edasi ning siis venekeeles mölisemine aitas sõbra poolt asja korda Selles 61 kohas siiski 2 naisturvat suutsid mingi aja selle helikopteri platsi puhta hoida, mingi hetk hiljem koos Poola politseiga olid suured massid ikka seal seismas üleüldse oleski võinud sinna rahva algselt juba lubada. SS16 katsel tegi mees turvatöötaja naisturvatöötajale ilmselt õnnestunud abieluettepaneku enne katseid vms Ning kirsiks tordil siis kui Tänak enam ei sõitnud sai nähtud PS katsel pilti, et vestimehel õllepurk käes ning mingit vilet ei lastud ja lõpuks olid nad kadunud kah. Normaalne action huumor
Ning kui siia lisada hullumaja ummikud nendes vähestes kohtades kuhu ligipääseda võis, siis on jama küll, eriti kui seal tavaparkla ka oli. "All Access" vinjett kleebis muidugi aitas 'kavalamad' välja, et norm kohtadesse ligi pääseda. Oleks neid ligipääse vähegi hajutatud ja lubatud rohkem VIP-i kohti ligipääsudeks poleks neid ajuvabasi ummikuid ka tekkinud nii palju. Reedel proovisime 3-le katsele jõuda, et 2 hommikust ning just ummik oli see mis ei lasnud alguse tulijaid sel põhjusel näha teisel hommikusel katsel. Laupäeval läksime kindla 2 katse vaatamise teed.
Eelmine aasta oli igatahes parem. Õnneks hoidis ralli seis pinge üleval kuni pühapäevani ning laupäev sai ka satutud nii, et kena ilm oli katsetel.
Ühesõnaga seis on selline, et nüüd oleks õige aeg Estonian WRC ralli jaoks, kuna meie Rally Estonia on ikka palju paremini korraldatud olnud eelnevad aastad!!!
Videokokkuvõtte M-Sport masinatest
Ning kui siia lisada hullumaja ummikud nendes vähestes kohtades kuhu ligipääseda võis, siis on jama küll, eriti kui seal tavaparkla ka oli. "All Access" vinjett kleebis muidugi aitas 'kavalamad' välja, et norm kohtadesse ligi pääseda. Oleks neid ligipääse vähegi hajutatud ja lubatud rohkem VIP-i kohti ligipääsudeks poleks neid ajuvabasi ummikuid ka tekkinud nii palju. Reedel proovisime 3-le katsele jõuda, et 2 hommikust ning just ummik oli see mis ei lasnud alguse tulijaid sel põhjusel näha teisel hommikusel katsel. Laupäeval läksime kindla 2 katse vaatamise teed.
Eelmine aasta oli igatahes parem. Õnneks hoidis ralli seis pinge üleval kuni pühapäevani ning laupäev sai ka satutud nii, et kena ilm oli katsetel.
Ühesõnaga seis on selline, et nüüd oleks õige aeg Estonian WRC ralli jaoks, kuna meie Rally Estonia on ikka palju paremini korraldatud olnud eelnevad aastad!!!
Videokokkuvõtte M-Sport masinatest
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: POOLA RALLI 2017
Pettumusest üle saanud (märjaks nutetud padi hakkab ära kuivama), korraldus täiesti olematu. Siin ka oma osa rahval, ka eestlased ... sai isegi kõva häälega, eesti keeles märku antud, et ärgu seisku seal kus ei tohi, alles siis hakkas rahvas liikuma õigesse kohta. Turvadel ei olnud mingit sõnaõigust. Ei mäleta, et eelmine aasta sellist jama oleks olnud. Ilm ka oli "super".
Planeeritud 15-st katsest nägime seitset. Ummikud olid meeletud. Teisel päevalal jõudsime 7-st planeeritust neljale ... kohavalikuks olid ainult VIP kohas, aga mis tolku sellest oli kui vahepeal mõni tavaparkla ette jäi, oligi liiklus kinni.
Pakun et Horvaatia on saanud hea võimaluse 2018 aasta kalendris omale koht saada.
Planeeritud 15-st katsest nägime seitset. Ummikud olid meeletud. Teisel päevalal jõudsime 7-st planeeritust neljale ... kohavalikuks olid ainult VIP kohas, aga mis tolku sellest oli kui vahepeal mõni tavaparkla ette jäi, oligi liiklus kinni.
Pakun et Horvaatia on saanud hea võimaluse 2018 aasta kalendris omale koht saada.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: POOLA RALLI 2017
Jah liiklus oli kole, kõige hullemad need vaatamiskohad kus VIP tavaparklast edasi oli. Seal sõitsid Ilma kleebisteta poolakad lõpuni ja siis aeti minema ja ümberkeeramistega panid kogu liikluse seisma. Lisaks enamus parklaid mis olid murul olid selle vihmaga läbimatud. SS2 7 vaatmiskoha hommikuses parklas sain ma ikka väga suure vaega mudasest mäest üles. Ja me vaatasime ainult mingi 8 autot. Ei tea kas järgmises üldse enam ise üles said sealt. Aga kokkuvõtvalt ei jäänud meil midagi nägemata algsest plaanitust. Ainult reedene Mikolaji jäi mingi 10 minti puudu kuna terve ülesõidu oli mingi camper van ees ja kitsal teel 50-st autost möödasõit oli juba liigne riskimine. Kokku nägime Neljapäeval siis SS1, Reedel SS2,SS4,SS7,SS9 + Service ja pressikas. Laupäeval SS12,SS14,SS16,SS17,SS19 + Pressikas ja Pühapäeval SS20 ja SS23. Ülesõidu muidugi karmid. Üle ühe korra aastas lihstalt ei julgeks, kiirused pidevalt +20/30 JA oh need möödasõidud,teele mahub hädavaveaga 2 autot kõrvuti. Tavaline peresedaan jäi seeaasta nõrgaks. Loodetavasti väga ära ei lõhkunud aga osadele katsete VIP teed olid traktoritele parajad.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: POOLA RALLI 2017
Meie 3-s aasta Poolas. Ei annaks nii halbu hinnanguid - ainult ilmale teeks suurema noomituse. Minu meelest oli liiklus täiesti OK (tavapärane), parkimine OK, katsetele jõudis jne. Reedel olid korraldajad/parkijad saamatumadd, kuid laupäev/pühapäev juba toimis paremini (eks said korraldajalt peapesu) - ühes ääres, VIP-id said edasi, kui täis, siis kästi ringi keerata jne. Neljapäeval SS1, reedel tegime SS2, SS4 ja SS5 (+Mikolajki) ning seejärel ilma tõttu loobusime. SS2 oli täiesti umbes, aga lahendati pärast katset kiirelt ära ja jõudsime isegi SS4-le ilusti (kuigi mingi hetk tundus see lootusetu). Laupäeval SS12, SS14, SS16 ja SS18 ning pühapäeval SS20 ja SS21 (ainuke, kuhu esimesteks ei jõudnud, aga Otiks olime kohal ...) ning koju ära. Miinuseks Fordi service'i ees olnud mudaauk ning cateringi tänavu tõesti ei näinud - 2016. aasta oli, 2015. aasta ka puudus - eks see võis ilma tõttu ka olla. Samas ülesõitudel sklep/pood igas külas, et kiirelt midagi hamba alla leidis ja eks kui isu suur tuleb õhtul hommikuks kaasa asjad ära osta.
Ega ei saa eeldada, et kui VIP-id ostetud, siis kõik tehakse ette-taha ära - see on on 1 lisaeelis, mis toimis hästi nagu ka 2016. aastal.
Igaljuhul vinge elamus. Palju eestlasi, palju lippe, põnev ralli, vaatemänguline sõit - tore oli näha, et raja ääres oli nii suurärimehi kui lihtsaid eestlasi - Oti tegemised lähevad paljudele korda.
Ega ei saa eeldada, et kui VIP-id ostetud, siis kõik tehakse ette-taha ära - see on on 1 lisaeelis, mis toimis hästi nagu ka 2016. aastal.
Igaljuhul vinge elamus. Palju eestlasi, palju lippe, põnev ralli, vaatemänguline sõit - tore oli näha, et raja ääres oli nii suurärimehi kui lihtsaid eestlasi - Oti tegemised lähevad paljudele korda.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
Re: POOLA RALLI 2017
Lühidalt siis ka meie rallist.
Oli see meie esimene ning ilmselt ka viimane Poola ralli. Ilma igasuguse kogemuseta ning teadmiseta läksime sinna. Rallifoorumist võetud praktilised teadmised kaasas, panime minema ja lõpp hea, kõik hea.
Ostsime tavalised rallipassid ning ühe VIP-passi. Natuke rohkem oleks võinud tegelikult lugeda rallipasside seletusi. Lõpuks pidime vaatame neljapäeva õhtul aia tagant mäe otsast SS1, sest tavaline rallipass sinna pääset ei võimaldanud. Reedel vaatasime ära SS3, SS5, SS7 ja SS9. Jõudsime kõigile katsetele õigeaegselt, kui vaatasime ära iga kord ca. 13-15 autot. Laupäeval vaatasime kõigepealt ära SS12 ja SS14, aga kuna kohavalikud (loe: ametlikud vaatepunktid pildiga olid pigem pettumus, siis pärastlõunaks muutsime plaani ja valisime VIP-pääsud katsetel SS16 ja SS18 kohtadesse, kus ametlikke vaatepunkti ei olnud. Sinna sai väga mugavalt ligi, vaatepunktid olid ka pigem head. Pühapäeval võtsime plaani ainult SS21 / SS23 katse lõpu, kuid kui live pildilt nägime, mis seis on, ootasime ära sõitjad lõppu ja alustasime tagasiteed peale SS21.
Cateringi polnud kuskil katse ääres. SS3 ääres oli vähemalt auto, mis tõenäoliselt plaanis pakkuda toitlustust, kuid oma uksi see ei avanud. Turvatöötajate töö kohta ausalt kirjutamine tooks ilmselt ebasobiva postituse staatuse.
Oti sõidu kohta ainult head sõnad. Oleksime ilmselt tunduvalt pettunumalt tagasi sõitnud, kui Ott oleks alla andnud ja meelega jäänud teiseks. Kui sa ei võitle enam kasvõi selle 1 millisekundi pärast, pole sa enam võidusõitja.
Oli see meie esimene ning ilmselt ka viimane Poola ralli. Ilma igasuguse kogemuseta ning teadmiseta läksime sinna. Rallifoorumist võetud praktilised teadmised kaasas, panime minema ja lõpp hea, kõik hea.
Ostsime tavalised rallipassid ning ühe VIP-passi. Natuke rohkem oleks võinud tegelikult lugeda rallipasside seletusi. Lõpuks pidime vaatame neljapäeva õhtul aia tagant mäe otsast SS1, sest tavaline rallipass sinna pääset ei võimaldanud. Reedel vaatasime ära SS3, SS5, SS7 ja SS9. Jõudsime kõigile katsetele õigeaegselt, kui vaatasime ära iga kord ca. 13-15 autot. Laupäeval vaatasime kõigepealt ära SS12 ja SS14, aga kuna kohavalikud (loe: ametlikud vaatepunktid pildiga olid pigem pettumus, siis pärastlõunaks muutsime plaani ja valisime VIP-pääsud katsetel SS16 ja SS18 kohtadesse, kus ametlikke vaatepunkti ei olnud. Sinna sai väga mugavalt ligi, vaatepunktid olid ka pigem head. Pühapäeval võtsime plaani ainult SS21 / SS23 katse lõpu, kuid kui live pildilt nägime, mis seis on, ootasime ära sõitjad lõppu ja alustasime tagasiteed peale SS21.
Cateringi polnud kuskil katse ääres. SS3 ääres oli vähemalt auto, mis tõenäoliselt plaanis pakkuda toitlustust, kuid oma uksi see ei avanud. Turvatöötajate töö kohta ausalt kirjutamine tooks ilmselt ebasobiva postituse staatuse.
Oti sõidu kohta ainult head sõnad. Oleksime ilmselt tunduvalt pettunumalt tagasi sõitnud, kui Ott oleks alla andnud ja meelega jäänud teiseks. Kui sa ei võitle enam kasvõi selle 1 millisekundi pärast, pole sa enam võidusõitja.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: POOLA RALLI 2017
Aga miks viimane?kristjanmust kirjutas:Lühidalt siis ka meie rallist.
Oli see meie esimene ning ilmselt ka viimane Poola ralli. Ilma igasuguse kogemuseta ning teadmiseta läksime sinna. Rallifoorumist võetud praktilised teadmised kaasas, panime minema ja lõpp hea, kõik hea.
Ostsime tavalised rallipassid ning ühe VIP-passi. Natuke rohkem oleks võinud tegelikult lugeda rallipasside seletusi. Lõpuks pidime vaatame neljapäeva õhtul aia tagant mäe otsast SS1, sest tavaline rallipass sinna pääset ei võimaldanud. Reedel vaatasime ära SS3, SS5, SS7 ja SS9. Jõudsime kõigile katsetele õigeaegselt, kui vaatasime ära iga kord ca. 13-15 autot. Laupäeval vaatasime kõigepealt ära SS12 ja SS14, aga kuna kohavalikud (loe: ametlikud vaatepunktid pildiga olid pigem pettumus, siis pärastlõunaks muutsime plaani ja valisime VIP-pääsud katsetel SS16 ja SS18 kohtadesse, kus ametlikke vaatepunkti ei olnud. Sinna sai väga mugavalt ligi, vaatepunktid olid ka pigem head. Pühapäeval võtsime plaani ainult SS21 / SS23 katse lõpu, kuid kui live pildilt nägime, mis seis on, ootasime ära sõitjad lõppu ja alustasime tagasiteed peale SS21.
Cateringi polnud kuskil katse ääres. SS3 ääres oli vähemalt auto, mis tõenäoliselt plaanis pakkuda toitlustust, kuid oma uksi see ei avanud. Turvatöötajate töö kohta ausalt kirjutamine tooks ilmselt ebasobiva postituse staatuse.
Oti sõidu kohta ainult head sõnad. Oleksime ilmselt tunduvalt pettunumalt tagasi sõitnud, kui Ott oleks alla andnud ja meelega jäänud teiseks. Kui sa ei võitle enam kasvõi selle 1 millisekundi pärast, pole sa enam võidusõitja.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
Re: POOLA RALLI 2017
Meile on jätnud parema emotsiooni just korralduse jms poolest Soome ning sinna lähme kindlasti edaspidigi. Küll kahjuks mitte sel aastal.domaza kirjutas: Aga miks viimane?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: POOLA RALLI 2017
No ma arvan, et selle aasta emotsiooni rikkus ikka suuresti ilm ka ära - 2015 ja 2016 oli ikka hoopis teine teema ...kristjanmust kirjutas:Meile on jätnud parema emotsiooni just korralduse jms poolest Soome ning sinna lähme kindlasti edaspidigi. Küll kahjuks mitte sel aastal.domaza kirjutas: Aga miks viimane?
Meie punkt küll ei kogenud mingit "uskumatut" korraldamise prohmakat. Kui see Fordi boksiesine välja arvata - selles osas said Poola korraldajad vist 2 või 3 aastat tagasi juba FIA-lt ettekirjutuse, et kogu boksiala peaks asfaldi või betooni all olema ... Aga ilmaennustust teades oleks sinna ka mingid ajutisemad matid vms. saanud tekitada.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 914
- Liitunud: 27 Okt 2006, 21:20
- Asukoht: Vastseliina
Re: POOLA RALLI 2017
Meil ka midagi suurt silma ei jäänud. Võibolla ss3 mahapõõrde turvamehed, kes turvamise asemel istusid autos vihmavarjus. ss18 saime tavaparkinguga väikese rääkimise ja lisazlottide eest VIP läbipääsust edasi, säästsime ca 2km jalavaeva . Kuid videosi vaadates nüüd kodus võib üsna kindlalt väita, et Poola rallit enam toimuma ei saa.
Re: POOLA RALLI 2017
Ah seda juttu räägitakse iga aasta, et enam ei toimu. Eks näeb, hea odav käia ja võiks ikka alles jääda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: POOLA RALLI 2017
Mul ka erilisi pretensioone korraldusliku poole vastu ei ole. Lihtsalt rahvast on tohutult palju ja sellepärast ka neid ummikuid tekib. Teed olid ilma tõttu porised, sellepärast nüüd mõtetu hädaldada. Katsete ajal tavaliselt ei söögi või siis võtab seljakotiga midagi kaasa. Või teeb suurema lõuna peale esimese ringi läbimist.
Seal kus meie käisime olid turvad suht asjalikud ja niisama ei vahtinud. Kuigi nüüd videodest vaadates siis väliskurvis on ikka palju hulle. Ja see tuletõrje auto intsident oli muidugi väga veider.
Väga mõnus ja odav ralli mida külastada. Ainus mille üle nuriseks on see, et mõnel katsetel oli liiga palju teeotsi kinni...mõtlen neid kuhu aind all-accesiga ligi sai. Kui järgmine aasta toimub siis mina olen kindlasti kohal.
Seal kus meie käisime olid turvad suht asjalikud ja niisama ei vahtinud. Kuigi nüüd videodest vaadates siis väliskurvis on ikka palju hulle. Ja see tuletõrje auto intsident oli muidugi väga veider.
Väga mõnus ja odav ralli mida külastada. Ainus mille üle nuriseks on see, et mõnel katsetel oli liiga palju teeotsi kinni...mõtlen neid kuhu aind all-accesiga ligi sai. Kui järgmine aasta toimub siis mina olen kindlasti kohal.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 470
- Liitunud: 06 Juul 2008, 11:09
Re: POOLA RALLI 2017
Meil oli nende katsete peale vist 3 kohta, kus ei olnud turvadega mingit jama. Ju siis valisime nii valed kohad lihtsalt.
Enamikes kohtades oli turvadel täiesti ükskõik. Ühes kohas tegi nt. turva Facebook Live, vähemalt selline mulje jäi.
Enamikes kohtades oli turvadel täiesti ükskõik. Ühes kohas tegi nt. turva Facebook Live, vähemalt selline mulje jäi.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: POOLA RALLI 2017
Poland on verge of WRC axe
Ei pidanudki kaua ootama. Mahonen arvab, et jama on baltikumi publikus, kes ei oska käituda. Ei saa küll üldistada, aga esmakordselt MM-rallil käinuna tahaks küll väita, et kohalik kontingent Poolas on ikka paras kari puupäid. Ei aita teiste pealtvaatajate ega turvade korralekutsumised. Nad teevad ikka nii nagu tahavad. Muidu ralli ise oli tore, aga kahjuks ka minu arust jättis korraldus ning kohaliku publiku käitumine soovida.
Edit: ja nagu Kristjan juba eespool mainis, siis turvad olid rohkem moepärast raja äärde paigutatud.
Ei pidanudki kaua ootama. Mahonen arvab, et jama on baltikumi publikus, kes ei oska käituda. Ei saa küll üldistada, aga esmakordselt MM-rallil käinuna tahaks küll väita, et kohalik kontingent Poolas on ikka paras kari puupäid. Ei aita teiste pealtvaatajate ega turvade korralekutsumised. Nad teevad ikka nii nagu tahavad. Muidu ralli ise oli tore, aga kahjuks ka minu arust jättis korraldus ning kohaliku publiku käitumine soovida.
Edit: ja nagu Kristjan juba eespool mainis, siis turvad olid rohkem moepärast raja äärde paigutatud.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 64
- Liitunud: 12 Juun 2016, 22:05
Re: POOLA RALLI 2017
Käisime ka teist aastat Poolas ja nagu eelmine aasta oldi ka see aasta enamus turvasid parajad lohvid, oleks võinud selle vesti niisama oksa külge riputada, vast oleks mõnda varest ehmatanud.Gustav kirjutas:Poland on verge of WRC axe
Muidu ralli ise oli tore, aga kahjuks ka minu arust jättis korraldus ning kohaliku publiku käitumine soovida.
Edit: ja nagu Kristjan juba eespool mainis, siis turvad olid rohkem moepärast raja äärde paigutatud.
Muidugi jääb arusaamatuks kohati parkimise korraldamine. 18 katsel oli politsei agaralt ametis lasti ainult parkida ühte serva ja VIP sai normaalselt raja äärde. Samas 21 katsel oli VIP ettenähtud, aga sai mõnuga matkata 2 km, kui parkimine oli lasti parkida ühte serva ja katselt tagasi tulles selgus, et mõlemad tee pooled oli umbe pargitud. Samas oli pisut enne VIP ala mõlemal pool söötis põllud, kuhu algul ei lastud parkima, samas pärast olid täis pargitud.
Me nägime 18 katsel kuidas üks punt kohalike optimiste tuiskas 0,54 sekundit enne võistlusautot risti üle tee oma autoga nuki alt, see oli päris napp.
Muidugi oma ette nali oli arenal korraldus. Sisse lasti 4 väravaga ja edasi Gold tribüünile 1 väravaga kuniks ühe panni eestvedamiselt tõsteti aed maha ja rahvas tuiskas sisse. Gold tribüünil oli ilmselgelt vähe kohti, kui ikka on näha, et müüdud on 5000 gold piletit, siis ilmselt ikkagi 70% (miks muidu seda goldi osta?) kavatseb neist külastada ka arenat 3 päeva jooksul ja sellise arvestusega peaks ka kohti olema. Ruumi poolest oleks vähemalt 3 sellist tribüüni mahtunud sinna gold alale.
Kokkuvõtteks võidusõit ise oli ikkagi nauditav, peaaegu lõpuni oli pinge. Loodan, et tulevikus ikkagi korraldatakse asi paremini aga mitte enam Poolas...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
- Asukoht: vastseliina
Re: POOLA RALLI 2017
eelmine aasta lõi üks poolakas ühe turva nokki,ülejäänud kolm turvat lihtsalt seisid ja ei teinud midagi, ja see poolakas oli ikka jumala lambi konn
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
Re: POOLA RALLI 2017
Me panime ainult laupäeva hommikul ühe katsekoha valikuga puusse. Parkimiskohast ära sõites, pidi natuke ummikus istuma. Reedel nägime kõiki kavas olnud 8-t katset. Kuuendale, mis ära jäeti, polnudki plaanis minna. Kahel katsel vaatasime esimesed 4 autot ja ülejäänutel 10+. See muidugi paras tõmblemine ja kõik peab klappima, et niimoodi jõuda. Reede õhtul tundus suht uskumatu, et olime käinud kõigil toimunud üheksal katsel. Grossil kopteriga selline asi muidugi kukesupp Olen käinud vahelduva eduga mm-rallidel alates 2004 aastast ja ei ütleks, et see ralli korralduse poolest kuidagi teistest väga erines. Vb ei sattunud lihtsalt probleemsetesse kohtadesse. Proovisme vältida rahvarohkeid kohtasid ja VIP parklad olid kõvasti abiks.
Re: POOLA RALLI 2017
enn tarka kirjutas:eelmine aasta lõi üks poolakas ühe turva nokki,ülejäänud kolm turvat lihtsalt seisid ja ei teinud midagi, ja see poolakas oli ikka jumala lambi konn