Kvalifikatsiooni puhul saab valida ju kohta. Parim saab esimesena valida, teine teisena jne. Näiteks mõnede kruusarallide puhul ei ole 10-12 stardikoht sugugi mitte parim vaid pigem 5-6,'sest tagapool startides on juba teel sügavad roopad.kiilakass kirjutas:Aga kvalifikatsiooni katse puhul, kes esimesena asfaldil sõitma saab minna ? Tekib jälle ebaaus seis.
66. Rally Sweden 2018 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
MM üldseisu järgikiilakass kirjutas:Aga kvalifikatsiooni katse puhul, kes esimesena asfaldil sõitma saab minna ? Tekib jälle ebaaus seis.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Tegelikult võika nii olla, et starditakse MM kruusal ja lumel MM üldseisu järgi pööratud järjestuses, aga MM-kohad 7-12 on võimalik shakedownil tulemuse järgi vältida esimest stardikohta. Näiteks MM 12 mees paneb kõigile kohtadele 7-12 ära, siis saab valida 6. stardikoha maksimaalselt jne- kuni neist kõige kehvem peab leppima esimese stardikohaga. MM 6 paremat saavad siis pööratud järjestuses nagunii stardikohad 7-12.
Asfaldirallidel jääks olukord nii nagu ka praegu on, et starditakse MM järjestuses.
Asfaldirallidel jääks olukord nii nagu ka praegu on, et starditakse MM järjestuses.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Rootsi MM-ralli andis kinnituse, et Ott Tänak ja Martin Järveoja on Toyotaga väga-väga kiired
Paraku rallis ainult hea kiirus alati ei loe. Rootsis sekkus parimate selgitamisse ilmataat ja avapäeval konkurentide jaoks teepuhastajatena tegutsenud Monte Carlo ralli kiireimad mehed pidid leppima tagasihoidlike kohtadega. Eestlaste saagiks jäi lõpuks kolm punkti…
„Pärast sellist rallit valdavad kahetised emotsioonid. Võiduks vajalik kiirus oli olemas, aga korralikult sõita ei saanud,” nentis Järveoja ja viitas siiski ühele olulisele detailile. Normaalsetes oludes sõites oli Toyotaga kihutanud eestlaste kiirus väga hea. „Saanuks me üheksanda koha ja seejuures poleks kiirust ka näinud, olnuks halb. Meie suutsime aga normaalsetes oludes hästi sõita,” lisas ta. Eestlased said kokku märkimisväärsed viis kiiruskatse võitu.
Tänaku kiirus vaimustas ka Toyota tiimipealikku Tommi Mäkineni. Pärast laupäeva hommikul sõidetud esimest ringi tuli ta hooldusalasse sissesõitu ootavatele meestele vastu ja pidas Tänakuga maha pika jutuajamise. „Ott sõidab sellises stiilis, mida püüdsin ka ise alati näidata. Normaalsetes oludes esitles ta imelist minekut,” sõnas Mäkinen.
Hoolimata heast hoost ei kippunud Tänak pidama ennast selle ralli kiiremaiks roolikeerajaks. „Need, kes siin võidu peale sõitsid, startisid meist alati palju kaugemal. Seepärast on raske hinnata, kes oli kiirem, kes aeglasem. Selge on aga see, et olud mõjutasid tulemusi väga palju,” arutles Tänak. „Tegelikult polnudki väga oluline teistega võrdlemine, vaid see, et saime sõita ja autot tundma õppida. Auto töötab väga hästi.”
Eestlased leppisid olukorraga
Tänak rõhutas ralli jooksul korduvalt, et see oli tema esimene sõit kruusaralli seadistuses Toyotaga ja õppida oli küllaga. „Selles suhtes oli positiivne ralli. Lõpptulemusega ei saa rahule jääda, kiirusega aga küll,” nentis ta. „Ringrajal saab tagada kõigile võrdseid olusid, rallis mitte. Eks see ole üks selle spordiala eripärasid.”
Tänak ja Järveoja kinnitasid, et suutsid ralli lõpuks ebaõiglasena näiva olukorraga leppida. Teha pole midagi, olusid tuleb võtta sellisena, nagu nad parasjagu on. Suurt tuska ei paistnud nad tundvat ka laupäeval Kris Meeke’iga toimunud vahejuhtumi pärast.
Laupäeva hommikul suurepärast kiirust näidanud eestlased hakkasid ühel kiiruskatsel aeglaselt liikunud britist mööduma, kuid autod põrkasid kokku ning Tänak ja Järveoja tuiskasid lumehange. Seal kaotati peaaegu kaks minutit. Meeke palus Tänakult vabandust, Tänak ise aga nentis, et juhtunu oli mõlema probleem. Suure tõenäosusega kadusid sinna nii mõnedki punktid.
Rootsi ralli võitnud Hyundai piloot Thierry Neuville kerkis ka kokkuvõttes MM-sarja kindlaks liidriks. Sebastien Ogier kaotab talle teisena juba 11 punkti. Tänak jagab koos Andreas Mikkelseniga viiendat-kuuendat kohta ja on Neuville’st maas juba 20 punkti. „See oli alles hooaja teine ralli, 11 sõitu ootab ees. Tegija on see, kes lõpuks ees. Minna on veel pikk maa,” vaatas Tänak tulevikku.
Paraku rallis ainult hea kiirus alati ei loe. Rootsis sekkus parimate selgitamisse ilmataat ja avapäeval konkurentide jaoks teepuhastajatena tegutsenud Monte Carlo ralli kiireimad mehed pidid leppima tagasihoidlike kohtadega. Eestlaste saagiks jäi lõpuks kolm punkti…
„Pärast sellist rallit valdavad kahetised emotsioonid. Võiduks vajalik kiirus oli olemas, aga korralikult sõita ei saanud,” nentis Järveoja ja viitas siiski ühele olulisele detailile. Normaalsetes oludes sõites oli Toyotaga kihutanud eestlaste kiirus väga hea. „Saanuks me üheksanda koha ja seejuures poleks kiirust ka näinud, olnuks halb. Meie suutsime aga normaalsetes oludes hästi sõita,” lisas ta. Eestlased said kokku märkimisväärsed viis kiiruskatse võitu.
Tänaku kiirus vaimustas ka Toyota tiimipealikku Tommi Mäkineni. Pärast laupäeva hommikul sõidetud esimest ringi tuli ta hooldusalasse sissesõitu ootavatele meestele vastu ja pidas Tänakuga maha pika jutuajamise. „Ott sõidab sellises stiilis, mida püüdsin ka ise alati näidata. Normaalsetes oludes esitles ta imelist minekut,” sõnas Mäkinen.
Hoolimata heast hoost ei kippunud Tänak pidama ennast selle ralli kiiremaiks roolikeerajaks. „Need, kes siin võidu peale sõitsid, startisid meist alati palju kaugemal. Seepärast on raske hinnata, kes oli kiirem, kes aeglasem. Selge on aga see, et olud mõjutasid tulemusi väga palju,” arutles Tänak. „Tegelikult polnudki väga oluline teistega võrdlemine, vaid see, et saime sõita ja autot tundma õppida. Auto töötab väga hästi.”
Eestlased leppisid olukorraga
Tänak rõhutas ralli jooksul korduvalt, et see oli tema esimene sõit kruusaralli seadistuses Toyotaga ja õppida oli küllaga. „Selles suhtes oli positiivne ralli. Lõpptulemusega ei saa rahule jääda, kiirusega aga küll,” nentis ta. „Ringrajal saab tagada kõigile võrdseid olusid, rallis mitte. Eks see ole üks selle spordiala eripärasid.”
Tänak ja Järveoja kinnitasid, et suutsid ralli lõpuks ebaõiglasena näiva olukorraga leppida. Teha pole midagi, olusid tuleb võtta sellisena, nagu nad parasjagu on. Suurt tuska ei paistnud nad tundvat ka laupäeval Kris Meeke’iga toimunud vahejuhtumi pärast.
Laupäeva hommikul suurepärast kiirust näidanud eestlased hakkasid ühel kiiruskatsel aeglaselt liikunud britist mööduma, kuid autod põrkasid kokku ning Tänak ja Järveoja tuiskasid lumehange. Seal kaotati peaaegu kaks minutit. Meeke palus Tänakult vabandust, Tänak ise aga nentis, et juhtunu oli mõlema probleem. Suure tõenäosusega kadusid sinna nii mõnedki punktid.
Rootsi ralli võitnud Hyundai piloot Thierry Neuville kerkis ka kokkuvõttes MM-sarja kindlaks liidriks. Sebastien Ogier kaotab talle teisena juba 11 punkti. Tänak jagab koos Andreas Mikkelseniga viiendat-kuuendat kohta ja on Neuville’st maas juba 20 punkti. „See oli alles hooaja teine ralli, 11 sõitu ootab ees. Tegija on see, kes lõpuks ees. Minna on veel pikk maa,” vaatas Tänak tulevikku.
Viimati muutis Epik, 19 Veebr 2018, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Kõige kergem viis selle viimase katse segaduse likvideerimiseks on kaotada ära see nn punktikatse, mis nagunii ei ole päris rallilik asi selles traditsioonilises mõttes.
Aga strateegiat tulemuse maksimeerimiseks on alati kasutatud, see ei peaks küll mingi suur uudis olema. Ja muidu, on olnud ka hullemaid aegu. Mulle meenub, kuidas ca 20 aastat tagasi pargiti iga päeva viimasel kiiruskatsel oma auto enne finišit teeperve, et "aega parajaks teha" ja ei peaks viimasel võistluspäeval esimesena teistele rada lahti sõitma. Selles suhtes on tänapäeval isegi hästi võrreldes tollasega.
Aga strateegiat tulemuse maksimeerimiseks on alati kasutatud, see ei peaks küll mingi suur uudis olema. Ja muidu, on olnud ka hullemaid aegu. Mulle meenub, kuidas ca 20 aastat tagasi pargiti iga päeva viimasel kiiruskatsel oma auto enne finišit teeperve, et "aega parajaks teha" ja ei peaks viimasel võistluspäeval esimesena teistele rada lahti sõitma. Selles suhtes on tänapäeval isegi hästi võrreldes tollasega.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Huvitab, mis juttu siis räägitaks, kui katsele hilinemine oleks olnud põhjendatud. Mõni tehniline rike või muu selline. Siis oleks 50s asemel väänatud 4:10. Ja seda näiteks positsioonil 3. Arvan, et siis oleks küll paljud tagajalgel, et miks nii... Spordis on ju olemas reeglid, kuid (enamasti) ei ole võistlustingimused siiski kõigile ühesugused. Olgu selleks siis suusaalad, kergejõustik, pallimängud, mootorisport... Ei ole võrdseid tingimusi kõigi jaoks. Ogier talitas reeglite piires ja õigesti, sest võitis sellega mõned punktid. Vähemalt võitles lõpuni ja ei löönud käega.
Montes oleks võinud ju ka need jäised kurvid ära soolatada päeval, õhtuks katsete ajaks olnuks asfalt puhas.
Samuti selle punktikatsega - kui Ott sealt püsivalt häid punkte korjaks, poleks keegi selle süsteemi vastu.
Montes oleks võinud ju ka need jäised kurvid ära soolatada päeval, õhtuks katsete ajaks olnuks asfalt puhas.
Samuti selle punktikatsega - kui Ott sealt püsivalt häid punkte korjaks, poleks keegi selle süsteemi vastu.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
punktikatse tehti eelkõige telepubliku jaoks, kuid nüüd wrc+ on veidike olukorda muutnud, seega minu meelest 3-2-1 oleks õiglasem. 5 punkti on juba proportsioonist väljas
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
See ralli kinnitas, et Ott tegi õigesti, kui Toyotasse kolis. M-Spordis oleks ta olnud 2. sõitja ja kogu tiim paistab sel hooajal töötavat Ogieri heaks.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Kindlasti on Ogier jätkuvalt Ogier, aga taustal peab ise ka sõidumees olema. Evans ju lonkis tal koguaeg sabas, väljaspool punktikohta ning ausa sõiduga oleks see tulemus sama olnud.
-
- Reactions: 0
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Puntkisüsteemi oleks pisut vaja korrigeerida küll. Kui PS annab 5-1, siis peaks ralli teine koht saama 18p asemel 19p. Muud punktid võivad paika jääda.
Ja kui PS on tõesti nii suure kaaluga, siis see oleks küll väga elegantne lahendus mis siis pakuti - PS'i eel või järel saadud ajatrahv võiks minna julmalt katse ajale otsa, mitte üld-trahviks. Kaoks kohe võimalus PSi stardijärjekorraga susserdamiseks.
Ideaalne oleks muidugi see, kui PS annaks lihtsalt 3-1 punkti. Poleks mõtet susserdadagi.
Ja kui PS on tõesti nii suure kaaluga, siis see oleks küll väga elegantne lahendus mis siis pakuti - PS'i eel või järel saadud ajatrahv võiks minna julmalt katse ajale otsa, mitte üld-trahviks. Kaoks kohe võimalus PSi stardijärjekorraga susserdamiseks.
Ideaalne oleks muidugi see, kui PS annaks lihtsalt 3-1 punkti. Poleks mõtet susserdadagi.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Millest Pahv pajatab?
http://sport.delfi.ee/news/arvamus/lood ... d=81173513
http://sport.delfi.ee/news/arvamus/lood ... d=81173513
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Thierry Neuville on küll autoralli MM-sarja kindel liider, kuid hooaeg paistab tulevat intrigeeriv.
Neuville oli ka kahel eelmisel hooajal Sébastien Ogier’ kõige suurem konkurent, kuid seni pole ta enda eksimuste tõttu suutnud prantslast üle mängida. Tänavu on ta aga alustanud hooaega paremini kui kunagi varem. Rootsi keerulistes oludes tõmbas ta endale kõige pikema kõrre.
Belgia rallimees kasutas ära, et tal oli Ogier’ ja Ott Tänakuga võrreldes palju soodsam stardipositsioon. Samal ajal kui esimesed mehed tegutsesid lumesahana, tõusis ta liidriks ja suutis suuri vääratusi vältida. Tõsi, Mehhiko väga kruusastel teedel on ta avapäeval ise omakorda teepuhastaja rollis, kuid tingimused pole seal võrreldavad Rootsi ekstreemsustega ja nii suurt kaotust ei pea ta kartma. Neuville on üks neid sõitjaid, kes suudab olla kiire kõikides tingimustes.
Kuid mis seisus on tema jälitajad? Ogier päästis Rootsis kavala taktikalise käiguga endale neli punkti. Milline on tema ja Fordi tegelik võimekus, me veel ei tea. Monte Carlos ta võitis, kuid vaieldamatult on ta selle ralli kõige suurem spetsialist. Rootsi ei näidanud midagi, Mehhiko annab parema pildi.
Tänak on hästi kohanenud
Seevastu Tänak näitas juba Rootsis, et on Toyotaga väga hästi kohanenud ja kiirusest tal puudu ei tule. Tinglikult võib ütelda, et ta oli Rootsi rallil tegelikult kõige kiirem mees. Ilmaolude ja ebaõnne vastu lihtsalt ei saanud.
Tänaku tegelikule kiirusele andis kõige parema hinnangu tiimikaaslane Jari-Matti Latvala, kes tunnistas mitmel korral, et ei saa aru, kuidas Tänak saab nii kiiresti sõita… Kui eestlane on kiirem ka Mehhikos, loksuvad Toyota tiimis jõujooned paika. Latvalal on küll palju kogemusi, kuid Tänak suudab sõita hullumeelse kiirusega ja on õppinud seejuures vähendama eksimuste arvu miinimumini.
Kuigi Andreas Mikkelsen lõpetas Rootsi ralli 3. kohaga, oli tema sõit pettumus. Norralast peeti nii-öelda mustaks hobuseks, kelles nähti Rootsis isegi esikoha pretendenti. Lumel kihutamine peaks ju olema paljude konkurentide ees üks tema trumpe. Paraku jäi ta tiimikaaslasele Neuville’le selgelt alla ja ette lasi ta ka iirlasele Craig Breeni.
Ralli eel rääkis Mikkelseni kasuks ka konkurentidest soodsam stardipositsioon, paraku polnud ta valmis seda ära kasutama. Kui ta ei suutnud seda lumel, miks peaks ta saama hakkama muudes tingimustes? Tõsi, Mikkelsen alles harjub Hyundaiga, kuid kohanemine pole olnud nii kiire kui näiteks Tänakul Toyotaga. Hooaja mõttes ei saa Mikkelseni kindlasti maha kanda, kuid suure pauguga pole ta alustanud ja Hyundai esinumber on ikkagi Neuville.
Breen suutis üllatada
Toyota eeldatav kolmas number Esapekka Lappi on pärast kahte rallit oma meeskonnas kõrgeimal kohal. Tõsi, Jari-Matti Latvalal on sama palju punkte kui temal, Tänak jääb tiimikaaslastest maha vaid kahe silmaga.
Lappi kaks trumprallit on vaieldamatult Rootsi ja Soome. Kuid ta pole veel sellisel tasemel, et noppida kõrgeid kohti kogu hooaja jooksul ja olenemata sellest, millisel pinnasel ja millistes tingimustes sõidetakse. Kaarte võib Lappi segada, kuid stabiilsuselt jääb ta parimatele alla.
Lappiga sarnases seisus on ka Rootsis suurima üllatuse valmistanud ja lõpuks 2. koha saanud Craig Breen. Varem vaid korra MM-rallil poodiumile jõudnud iirlase sõit oli justkui pauk luuavarrest, ja mitmel põhjusel. Kunagi varem polnud ta nii suures mängus olnud. Lumi ja jää ei tohiks tähendada tema jaoks sobivaimaid tingimusi. Citroëni auto konkurentsivõime on tekitanud palju küsimusi.
Tegelikult palkas ju Citroën Rootsi rallile sõitma lume spetsialisti Mads Östbergi. Kogenud norralane alustaski hästi, kuid ralli käigus tema hoog rauges ja lõpuks leppis ta 6. kohaga. Meeskonnakaaslasele Breenile kaotas ta pisut alla minuti. Vaevalt Östberg sellise sõiduga endale uusi võimalusi teenis.
Neuville oli ka kahel eelmisel hooajal Sébastien Ogier’ kõige suurem konkurent, kuid seni pole ta enda eksimuste tõttu suutnud prantslast üle mängida. Tänavu on ta aga alustanud hooaega paremini kui kunagi varem. Rootsi keerulistes oludes tõmbas ta endale kõige pikema kõrre.
Belgia rallimees kasutas ära, et tal oli Ogier’ ja Ott Tänakuga võrreldes palju soodsam stardipositsioon. Samal ajal kui esimesed mehed tegutsesid lumesahana, tõusis ta liidriks ja suutis suuri vääratusi vältida. Tõsi, Mehhiko väga kruusastel teedel on ta avapäeval ise omakorda teepuhastaja rollis, kuid tingimused pole seal võrreldavad Rootsi ekstreemsustega ja nii suurt kaotust ei pea ta kartma. Neuville on üks neid sõitjaid, kes suudab olla kiire kõikides tingimustes.
Kuid mis seisus on tema jälitajad? Ogier päästis Rootsis kavala taktikalise käiguga endale neli punkti. Milline on tema ja Fordi tegelik võimekus, me veel ei tea. Monte Carlos ta võitis, kuid vaieldamatult on ta selle ralli kõige suurem spetsialist. Rootsi ei näidanud midagi, Mehhiko annab parema pildi.
Tänak on hästi kohanenud
Seevastu Tänak näitas juba Rootsis, et on Toyotaga väga hästi kohanenud ja kiirusest tal puudu ei tule. Tinglikult võib ütelda, et ta oli Rootsi rallil tegelikult kõige kiirem mees. Ilmaolude ja ebaõnne vastu lihtsalt ei saanud.
Tänaku tegelikule kiirusele andis kõige parema hinnangu tiimikaaslane Jari-Matti Latvala, kes tunnistas mitmel korral, et ei saa aru, kuidas Tänak saab nii kiiresti sõita… Kui eestlane on kiirem ka Mehhikos, loksuvad Toyota tiimis jõujooned paika. Latvalal on küll palju kogemusi, kuid Tänak suudab sõita hullumeelse kiirusega ja on õppinud seejuures vähendama eksimuste arvu miinimumini.
Kuigi Andreas Mikkelsen lõpetas Rootsi ralli 3. kohaga, oli tema sõit pettumus. Norralast peeti nii-öelda mustaks hobuseks, kelles nähti Rootsis isegi esikoha pretendenti. Lumel kihutamine peaks ju olema paljude konkurentide ees üks tema trumpe. Paraku jäi ta tiimikaaslasele Neuville’le selgelt alla ja ette lasi ta ka iirlasele Craig Breeni.
Ralli eel rääkis Mikkelseni kasuks ka konkurentidest soodsam stardipositsioon, paraku polnud ta valmis seda ära kasutama. Kui ta ei suutnud seda lumel, miks peaks ta saama hakkama muudes tingimustes? Tõsi, Mikkelsen alles harjub Hyundaiga, kuid kohanemine pole olnud nii kiire kui näiteks Tänakul Toyotaga. Hooaja mõttes ei saa Mikkelseni kindlasti maha kanda, kuid suure pauguga pole ta alustanud ja Hyundai esinumber on ikkagi Neuville.
Breen suutis üllatada
Toyota eeldatav kolmas number Esapekka Lappi on pärast kahte rallit oma meeskonnas kõrgeimal kohal. Tõsi, Jari-Matti Latvalal on sama palju punkte kui temal, Tänak jääb tiimikaaslastest maha vaid kahe silmaga.
Lappi kaks trumprallit on vaieldamatult Rootsi ja Soome. Kuid ta pole veel sellisel tasemel, et noppida kõrgeid kohti kogu hooaja jooksul ja olenemata sellest, millisel pinnasel ja millistes tingimustes sõidetakse. Kaarte võib Lappi segada, kuid stabiilsuselt jääb ta parimatele alla.
Lappiga sarnases seisus on ka Rootsis suurima üllatuse valmistanud ja lõpuks 2. koha saanud Craig Breen. Varem vaid korra MM-rallil poodiumile jõudnud iirlase sõit oli justkui pauk luuavarrest, ja mitmel põhjusel. Kunagi varem polnud ta nii suures mängus olnud. Lumi ja jää ei tohiks tähendada tema jaoks sobivaimaid tingimusi. Citroëni auto konkurentsivõime on tekitanud palju küsimusi.
Tegelikult palkas ju Citroën Rootsi rallile sõitma lume spetsialisti Mads Östbergi. Kogenud norralane alustaski hästi, kuid ralli käigus tema hoog rauges ja lõpuks leppis ta 6. kohaga. Meeskonnakaaslasele Breenile kaotas ta pisut alla minuti. Vaevalt Östberg sellise sõiduga endale uusi võimalusi teenis.
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Östbergi sõit oli jah suur pettumus. Aga eks mehhikos näeb mida suudab pikalt eemal olnud Loeb. Siga vinge oleks kui ta selle ralli kinni paneks
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1008
- Liitunud: 01 Dets 2004, 11:39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Tagantjärgi tarkus, aga reedel oleks tulnud peale esimest katset 3-4 vana mööda lasta ilmselt ...
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Köögi-Colin üllatas ka. Ma pole vist kunagi varem temaga samavõrd nõus olnud kui seekordse Rootsi ralli järelkarjatuse osas.
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Ossaraisk, Neuville on ikka rebel vend!!! Maksis Rootsis kätte eelmise aasta eest aga jättis täpsustamata, et kas siis maksis kätte iseendale või maksis kätte hoopis iseendale: http://www.wrc.com/en/wrc/news/february ... 2-12-.html
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Inglise keel ei ole tema emakeel, nii et ta võis seda sõna kasutada olukorras, kus mõni sobivam sõna pähe ei tulnud.
Naljakas, kuidas erinevatest tühistest asjadest üritatakse sensatsiooni puhuda.
Naljakas, kuidas erinevatest tühistest asjadest üritatakse sensatsiooni puhuda.
-
- Reactions: 0
Re: 66. Rally Sweden 2018 DAY3
Tüüp pani siis ka südamele kõigile, et ikka EWRC'le natuke annetaks. Colini enda nime küll ei õnnestunud toetajate seast leidaLärri kirjutas:Köögi-Colin üllatas ka. Ma pole vist kunagi varem temaga samavõrd nõus olnud kui seekordse Rootsi ralli järelkarjatuse osas.
Aga OK-OK, tema väärtus on reklaam, mis kindlasti ka mitusada EUR sisse tõi EWRC poistele.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08