Sinu õnneks, ka minu kodus on pinged laes siisvaana kirjutas:Mul rallinädalatel peretülid, et ninapidi arvutis ja foorum lahti aga ma ei anna alla
Foorum jätkaku!!
38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
- Meeldimisi saanud: 3
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Siin foorumis saab jätkuvalt F5 toksida ja infot tuleb. WRC+All LIVE-ga on see jube tüütu ja imelik!
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 263
- Liitunud: 29 Apr 2017, 20:31
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Naljakas on muidugi see, et "Maailma" motorsports foorum on tegelikult veel uimasem kui arvestada, et selle taga võiks olla 1000x rohkem inimesi tingituna keelest jne.
Ma arvan, et sellel foorumil on oma mõte täitsa olemas, et eesti fännid saaks omakeskis näiteks Neuville ülbitsemist, Meeke võsaseiklusi ning etv kommentaatoreid kommenteerida.
Muidugi mõttetu on see, et eestis on nüüdsest ka teine foorum http://foorum.ralli.ee ja kahest kohast info jälgimine on ülitülikas ning näiteks ise olen jäänud siia, kuna tundub, et siin on nõksa suurem aktiivsus.
Tegelikult võiks ju foorumite eestvedajad kopereeruda ja ühendada kaks asja. Tundub, et ralli.ee-l on värskem rakendus, võtke siis see aluseks ning pange see url rallifoorum.ee viitama ka ralli.ee-le. Saame fännid kõik ühte kapsaaeda. Nii väike riik ei vaja kahte duubeldatud foorumit.
Ma arvan, et sellel foorumil on oma mõte täitsa olemas, et eesti fännid saaks omakeskis näiteks Neuville ülbitsemist, Meeke võsaseiklusi ning etv kommentaatoreid kommenteerida.
Muidugi mõttetu on see, et eestis on nüüdsest ka teine foorum http://foorum.ralli.ee ja kahest kohast info jälgimine on ülitülikas ning näiteks ise olen jäänud siia, kuna tundub, et siin on nõksa suurem aktiivsus.
Tegelikult võiks ju foorumite eestvedajad kopereeruda ja ühendada kaks asja. Tundub, et ralli.ee-l on värskem rakendus, võtke siis see aluseks ning pange see url rallifoorum.ee viitama ka ralli.ee-le. Saame fännid kõik ühte kapsaaeda. Nii väike riik ei vaja kahte duubeldatud foorumit.
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Sorry, et offtopic aga oleksin kahe käega selle poolt, et rallifoorum saaks kaasaegsemaks ja oleksime oma meeskonnaga igati nõus aitama, aga.....vwmehaanik kirjutas:.
Tegelikult võiks ju foorumite eestvedajad kopereeruda ja ühendada kaks asja. Tundub, et ralli.ee-l on värskem rakendus, võtke siis see aluseks ning pange see url rallifoorum.ee viitama ka ralli.ee-le. Saame fännid kõik ühte kapsaaeda. Nii väike riik ei vaja kahte duubeldatud foorumit.
Kirjutasin siin juba sellest teemast. Ei hakka uuesti üle kirjutama. viewtopic.php?f=7&t=6004&start=720
Viimati muutis Indrek, 26 Apr 2018, 11:57, muudetud 1 kord kokku.
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Minu jaoks on rallifoorum.ee olnud alati esimene koht ralli kiiruskatsete ajakava vaatamiseks. Ja kui ei ole võimalik päeval jälgida, siis saab hea ülevaate rahvast erutanud sündmustest. Isegi omavaheline nääklemine täiesti kõrvalistel teemadel ei ole asi, mis peaks mind ja kedagi teist väga närvi ajama. Ise pole küll aktiivselt postitusi teinud aga arvamus, et rallipäevade koostamine on mõtetu, pani kirjutama.
Pealegi on foorumi väärtus ajas kasvav. Igatahes - hea töö!
Pealegi on foorumi väärtus ajas kasvav. Igatahes - hea töö!
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Sõbrapoiss, ära anna allaKolin kirjutas:See on viimane ralli kui ma päevade teemad teen. Ei näe asjal enam pointi.
Olen WRC-d jälginud rohkem kui 15+ aastat, ja pean ütlema et ilmselt pole olnud selle aja sees rallit, millest oleksin täiesti eemale jäänud. Aga pean tõdema, et viimasel ajal ei kõneta see WRC ka mind enam niipalju. Sama lugu ka F1-ga, 15+ aastat jälginud, 100% GP-sid lives kas siis TV-s või need üksikud korrad kohapeal olles ära vaadanud. Isegi nüüd kui Liberty Media poolt meile Eestis puid alla pandakse pole ükski sõit vaatamata jäänud. Siiski aga võrreldes algusaastatega siis eufooria minus on kõvasti kadunud.
WRC puhul All Live jätab külmaks, vist on isegi aktiveeritud ja raha tiksub maha kaardilt aga pole ausalt öeldes huvi ja aega seda live pilti koguaeg vaadata. Isegi 56GB? telia telefoni nett kipub kole kiiresti täis saama.
10+ aastat tagasi olid mobiilse netiga lood nagu nad olid, kõik rallid ja katsed tulid toas arvuti kõrval F5 toksides ja raadiot kuulates passida. Mobiilse netiga see vajadus kadus, kas siis läbi autoraadio bluetoothiga kuulatud kui teel olles, üks klapp kõrvas olles muid asju tehes wrc raadiot kuulates. Mingi sündmuse korral saab/sai kohe lisainfot sotsiaalmeediast juurde otsida. Näis nüüd kuidas see raadio asjandus toimima hakkab ja kes seal juttu puhuma hakkavad.
Rallifoorumit olen alati sirvinud, lihtsalt sisse pole loginud ja pole olnud vajadust midagi kommenteerida.
Sama vaikus on järsku tekkinud ka rahvusvahelises foorumis ja ka Twitteris jms. Lihtsalt palju on muutunud viimasel ajal, seda infot valgub igast kanalist niipalju sisse et vahepeal tekib selline tüdimuse tunne. Aastaid tagasi pidid sa väga palju vaeva nägema et leida mingi testi, ralli vms kohta infot. Vahet pole mis sots meedia kanaleid kasutad, igalpool sama jutt, fotod ja müra. Kui palju näiteks Eesti meediakanalid rallit kajastavad? Iga leht on mingeid pastakast väljaimetud jutte täis, iga kanal näitab mingit kokkuvõtet. Kus ***** te sõbrad aastaid tagasi olite?
WRC-s puuduvad tänapeaval karakterid, enamus rallidel on top 3 etteaimatav, vahet pole mis sõitja juttu kuulad siis enamjaolt tuleb sealt tüüpilist PR joga. Lisaks on hakanud rallisõitjad oma soengute ja väljanägemisega vaeva nägema. Puudrit näkku ja geeli pähe. Et nagu... Ajad on muutunud.
F1-s sama lugu, võtame sealt Alonsod ja Kimid välja - kõik ülejäänud vennad nagu ühe vitsaga löödud nii oma tegude, ütlemiste kui ka käitumisega rajal ja raja kõrval. Maxi puhul on tegu hetkel erandiga aga küll too sell ka rahuneb. Sõitusid on ka liialt palju. Ja autod... See esimene V10 heli mis läbi ihu tungis, ei unune küll kunagi.
Siin võikski kirjutama jääda kuid kes see ikka mõistab
Aga mõnusaid rallielamusi siin F5 toksides või kohtumiseni kuskil rajaääres võsas
Rally ppl = friends 4ever!
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Kolin, sulle jaksu teemade tegemisel ja mina panustan omaltpoolt nagu ikka rallieelvaadete ja päevakokkuvõtetega. Hoiame ikka seda RFi elus.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Meeldimisi saanud: 3
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
rallifoorum.ee alati esimene asi mida lugema hakata, kui mingi sündmus käimas vms.
Igaljuhul ei ole vaja paanikat külvata, kui igapäev 20 uut postitust pole:)
Valmacher'iga nõus - karakterid hakkavad kaduma ja tulevad geeli-poiste klannid...aga niikaua kui meie omad pildis, siis pole ju vahet.
Minupärast võib see foorum oma näolt ja kujult rahulikult niimoodi edasi tiksuda-tähtis on, et info oleks olemas ja et meie sõitjad poodiumil.
Suur tänu teemade tegijatele jt. kes kätt pulsil hoiavad.
Igaljuhul ei ole vaja paanikat külvata, kui igapäev 20 uut postitust pole:)
Valmacher'iga nõus - karakterid hakkavad kaduma ja tulevad geeli-poiste klannid...aga niikaua kui meie omad pildis, siis pole ju vahet.
Minupärast võib see foorum oma näolt ja kujult rahulikult niimoodi edasi tiksuda-tähtis on, et info oleks olemas ja et meie sõitjad poodiumil.
Suur tänu teemade tegijatele jt. kes kätt pulsil hoiavad.
AutoralliSuurSõber
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Ühinen "vanainimeste" arvamusega, et küll tuleb Rallifoorumit hinges hoida, sest tegelikult on ju see ainus paik, kust saab kõige kiiremini adekvaatse info, kui midagi PÄRISELT juhtub... Nii kurbi kui ka rõõmustavaid näiteid teame ju rohkem kui... neliskahar kirjutas:rallifoorum.ee alati esimene asi mida lugema hakata, kui mingi sündmus käimas vms.
Igaljuhul ei ole vaja paanikat külvata, kui igapäev 20 uut postitust pole:)
Valmacher'iga nõus - karakterid hakkavad kaduma ja tulevad geeli-poiste klannid...aga niikaua kui meie omad pildis, siis pole ju vahet.
Minupärast võib see foorum oma näolt ja kujult rahulikult niimoodi edasi tiksuda-tähtis on, et info oleks olemas ja et meie sõitjad poodiumil.
Suur tänu teemade tegijatele jt. kes kätt pulsil hoiavad.
Kolin, kui sa ei viitsi ja vajad puhkust, anna teada - jätkame ammu kokkulepitud rada, onju...
"Aja kirjandus" on ju elementaarselt nüüd hambusse saanud ühe Eesti "spordi" (jõle mannetus seisus üldpildis Eesti spordi?) eduloo, et kõik püüavad esimesena netti visata ükstaskõik, mis kõrva või silma satub? Pange tähele mis juhtub, kui Ott-Martin peaks mingi sõiduvea pärast sõidu pooleli jätma OMG Tuleb kohe "kraaviott" esikaanele?
ralli.ee on küll aktiivne ja agressiivne uus kanal, kuid mulle tundub, et seal on veel pisut arenguruumi küll?
Hooaja algusest tänaseni on Rallifoorumiga liitunud 25 uut isikut. Ilmselgelt, Kolin, ära vaata postituste arvu teemas, see väiksem arv pigem näitab sisu kvaliteeti?
Rallifoorumis ju üpris väärikaid daame ja härrasid jätkuvalt käimas, et "tiksuks" edasi
Just, teemakohaselt, vaid kahe tunni pärast Argentiina ralli algamas
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Lugesin Sinu mõtteid ja ei saa kuidagi nõus olla. Tänane autoralli MM on väga põnev (F1 ei viitsi ammu enam vaadata) , eelmine aasta oli rallide poodiumitel rohkem rahvast kui varem (kõhutunne nii ütleb, statistikat võiks kontrollida). Ma olen rallit, ka MM-i jälginud juba varsti 30 aastat ja praegune aeg on väga lahe. Küsijaid on palju aga üks vend on lihtsat parem kui teised. Ogieril on see x factor. Ott, Neuville, Lappi, Jari, Meeke aga ka Sordo, ehk mõnel hetkel ka Breen või Paddon kui sõita saab, võiks olla potentsiaalne poodiumi küsija. On nagu on aga mina olen väga rahul sellega, mis seis täna on.valmacher kirjutas:Sõbrapoiss, ära anna allaKolin kirjutas:See on viimane ralli kui ma päevade teemad teen. Ei näe asjal enam pointi.
Olen WRC-d jälginud rohkem kui 15+ aastat, ja pean ütlema et ilmselt pole olnud selle aja sees rallit, millest oleksin täiesti eemale jäänud. Aga pean tõdema, et viimasel ajal ei kõneta see WRC ka mind enam niipalju. Sama lugu ka F1-ga, 15+ aastat jälginud, 100% GP-sid lives kas siis TV-s või need üksikud korrad kohapeal olles ära vaadanud. Isegi nüüd kui Liberty Media poolt meile Eestis puid alla pandakse pole ükski sõit vaatamata jäänud. Siiski aga võrreldes algusaastatega siis eufooria minus on kõvasti kadunud.
WRC puhul All Live jätab külmaks, vist on isegi aktiveeritud ja raha tiksub maha kaardilt aga pole ausalt öeldes huvi ja aega seda live pilti koguaeg vaadata. Isegi 56GB? telia telefoni nett kipub kole kiiresti täis saama.
10+ aastat tagasi olid mobiilse netiga lood nagu nad olid, kõik rallid ja katsed tulid toas arvuti kõrval F5 toksides ja raadiot kuulates passida. Mobiilse netiga see vajadus kadus, kas siis läbi autoraadio bluetoothiga kuulatud kui teel olles, üks klapp kõrvas olles muid asju tehes wrc raadiot kuulates. Mingi sündmuse korral saab/sai kohe lisainfot sotsiaalmeediast juurde otsida. Näis nüüd kuidas see raadio asjandus toimima hakkab ja kes seal juttu puhuma hakkavad.
Rallifoorumit olen alati sirvinud, lihtsalt sisse pole loginud ja pole olnud vajadust midagi kommenteerida.
Sama vaikus on järsku tekkinud ka rahvusvahelises foorumis ja ka Twitteris jms. Lihtsalt palju on muutunud viimasel ajal, seda infot valgub igast kanalist niipalju sisse et vahepeal tekib selline tüdimuse tunne. Aastaid tagasi pidid sa väga palju vaeva nägema et leida mingi testi, ralli vms kohta infot. Vahet pole mis sots meedia kanaleid kasutad, igalpool sama jutt, fotod ja müra. Kui palju näiteks Eesti meediakanalid rallit kajastavad? Iga leht on mingeid pastakast väljaimetud jutte täis, iga kanal näitab mingit kokkuvõtet. Kus ***** te sõbrad aastaid tagasi olite?
WRC-s puuduvad tänapeaval karakterid, enamus rallidel on top 3 etteaimatav, vahet pole mis sõitja juttu kuulad siis enamjaolt tuleb sealt tüüpilist PR joga. Lisaks on hakanud rallisõitjad oma soengute ja väljanägemisega vaeva nägema. Puudrit näkku ja geeli pähe. Et nagu... Ajad on muutunud.
F1-s sama lugu, võtame sealt Alonsod ja Kimid välja - kõik ülejäänud vennad nagu ühe vitsaga löödud nii oma tegude, ütlemiste kui ka käitumisega rajal ja raja kõrval. Maxi puhul on tegu hetkel erandiga aga küll too sell ka rahuneb. Sõitusid on ka liialt palju. Ja autod... See esimene V10 heli mis läbi ihu tungis, ei unune küll kunagi.
Siin võikski kirjutama jääda kuid kes see ikka mõistab
Aga mõnusaid rallielamusi siin F5 toksides või kohtumiseni kuskil rajaääres võsas
Rally ppl = friends 4ever!
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Argentiina ralli tõehetk, ehk SS1 hakkab peale, st hakkame kõik Delfi TV ja TV6 reklaame vaatama
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Ei saanudki aru mis tal juhtus, kas üldse juhtus midagi?Epik kirjutas:Esimesel startijal juba juhtub
Re: 38. YPF Rally Argentina 2018 DAY1
Ei saa täpselt aru, kus see aeg kinni läheb (ilmselt kohe peale trampat), aga see Bulacia kaotas ika ca 10 seki|Jan| kirjutas:Ei saanudki aru mis tal juhtus, kas üldse juhtus midagi?Epik kirjutas:Esimesel startijal juba juhtub
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]