WRC hooaeg 2018
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2018
See uudis copy-pastetud läbi translatori WRC lehelt, juttu masinate võimsuse vähendamisest.
PS huvitav on see, et nüüd räägitakse, kui võimas ikka Toyota on ja domineerib. Üldse nagu ei mainita seda, et äkki on asi ikkagi tihendis, mis seda autot edasi liigutab? Kus on Latvala oma kiirusega? Argentiina etapil küll näitas kümnendikud paremaid aegu splittides, enne kui katkestas aga see on ka loomulik, arvestades ta stardipositsiooni.
Sama lugu oli eelmine hooaeg, kui Ott Fordiga stabiilselt Ogist kiirem oli, siis toodi põhjenduseks, et Ogier pole autoga veel harjunud või mida iganes. Kas tõesti võtab autoga harjumine terve aasta 5-kordsel maailmameistril? Samas selle aasta esimesest etapist alates "harjus kohe ära". Isegi Wilson kiidab, et Ogier sõidab kiiremini, kui eelmine hooaeg. Kellega võrreldes? Evansiga küll jah. Inimesed nagu kardaksid öelda välja tõtt, mida kõik tegelikult sisimas mõtlevad: Ott ongi lihtsalt maailma kiireim piloot hetkel.
Ja taas tuleb tsiteerida klassikuid: Sa oled just nii kiire, kui kiire on su tiimikaaslane.
PS huvitav on see, et nüüd räägitakse, kui võimas ikka Toyota on ja domineerib. Üldse nagu ei mainita seda, et äkki on asi ikkagi tihendis, mis seda autot edasi liigutab? Kus on Latvala oma kiirusega? Argentiina etapil küll näitas kümnendikud paremaid aegu splittides, enne kui katkestas aga see on ka loomulik, arvestades ta stardipositsiooni.
Sama lugu oli eelmine hooaeg, kui Ott Fordiga stabiilselt Ogist kiirem oli, siis toodi põhjenduseks, et Ogier pole autoga veel harjunud või mida iganes. Kas tõesti võtab autoga harjumine terve aasta 5-kordsel maailmameistril? Samas selle aasta esimesest etapist alates "harjus kohe ära". Isegi Wilson kiidab, et Ogier sõidab kiiremini, kui eelmine hooaeg. Kellega võrreldes? Evansiga küll jah. Inimesed nagu kardaksid öelda välja tõtt, mida kõik tegelikult sisimas mõtlevad: Ott ongi lihtsalt maailma kiireim piloot hetkel.
Ja taas tuleb tsiteerida klassikuid: Sa oled just nii kiire, kui kiire on su tiimikaaslane.
Viimati muutis teine_riiul, 06 Mai 2018, 20:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2018
Ärge seda Martinsoni artiklit küll lugege. Ma tegin selle vea ja oli päris kole. Soiub, et hakatakse kõiki WRC autosid aeglasemaks tegema.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2018
Ärme nüüd ulmevaldkonda ka sukeldu veel, ralli pole ainus autospordiala. Seal on sada aga, mis sõitjatest sõltub, lõpuks ju nemad auto võimekuse realiseerivad või siis ei realiseeri, aga antud hetkel on lisaks jutule ka mõõdetavatest ja mõõdetud väärtustest jutt: Toyota kurvikiirus jne.
Viimati muutis -huviline2-, 06 Mai 2018, 21:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2018
Pagan, ma ei suutnud nüüd seda leida, aga mingist loetud uudisest/artiklist jäi meelde, et keegi oli võrrelnud ja Toyota 70-150km/h kiirendus on kurvidest väljudes peajagu üle teiste.teine_riiul kirjutas:PS huvitav on see, et nüüd räägitakse, kui võimas ikka Toyota on ja domineerib. Üldse nagu ei mainita seda, et äkki on asi ikkagi tihendis, mis seda autot edasi liigutab?
Re: WRC hooaeg 2018
Kas see "analüüs" ei olnud mitte Hyundai tiimi poolt? Artikkel ise vist Neuville'ga seoses.tfr kirjutas:Pagan, ma ei suutnud nüüd seda leida, aga mingist loetud uudisest/artiklist jäi meelde, et keegi oli võrrelnud ja Toyota 70-150km/h kiirendus on kurvidest väljudes peajagu üle teiste.teine_riiul kirjutas:PS huvitav on see, et nüüd räägitakse, kui võimas ikka Toyota on ja domineerib. Üldse nagu ei mainita seda, et äkki on asi ikkagi tihendis, mis seda autot edasi liigutab?
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2018
Mkm, seal oli peale Neuvillei "üks teine konkureeriv tiim".
See on originaal: https://www.autosport.com/wrc/news/1357 ... g-wrc-pace
See on originaal: https://www.autosport.com/wrc/news/1357 ... g-wrc-pace
Re: WRC hooaeg 2018
Sõidetud on 5 etappi, millest 3 on võitnud Ogier ja räägitakse Toyota domineerimisest?
Re: WRC hooaeg 2018
No ma räägiks toyota domineerimisest siis kui positsioonid 1-3 oleks ralli lõpuks toyota käes
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Re: WRC hooaeg 2018
Kogu see asi kõlab umbes nii,et tekitame probleemi ja seejärel asume seda lahendama.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2018
Ma sain pigem aru, et võimsust vähendatakse autodel mis lähevad erasõitjate kätte. Tehase autodel jääb kõik samaks
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: WRC hooaeg 2018
Just nii see oli jah, aga meie ajakirjanikud on teinud sellest uudise, et Tänaku autol vähendataksa võimsust Pole juttugi olnund sellest, et tehase sõitjatel võimsust vähendatakse. Ja mina isiklikult ei usu, et üldse see asi läbi läheb. Ei ole erasõitjad huvitatud nii kalli autoga sõitmisest, ükskõik palju tal siis võimsust on.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: WRC hooaeg 2018
Kuidas võtta. Mitte ühelgi rallil pole Ogier saanud kõige rohkem katsevõite (Mehikos oli Meek, Ogier, Tänak kõigil 5 katsevõitu aga ikkagi ta ei domineerinud kiirusega). Ma saan aru et tähtis on koht finisis aga pigem on tegemist Ogieri targa sõiduga mis talle MM üldarvestuses liidripositsiooni on toonud kui et kiireim masin või rallidel domineerimine.Timur_P kirjutas:Sõidetud on 5 etappi, millest 3 on võitnud Ogier ja räägitakse Toyota domineerimisest?
Aga kui kõik asjad paika jooksevad, nagu nägime Argentiinas (suurepärane juht, kiire auto, õige saede), võivad konkurendid tõesti muret tunda Toyota ja Otti või Lappi pärast.
Nüüd hakkavad ka Lappil tulema rallid kus ta on korra juba WRC autoga sõitnud. Saab olema huvitav vaadata kas ta tunneb ennast kindlamana ka.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1081
- Liitunud: 22 Jaan 2006, 10:42
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2018
Refereeritud tekst
Läinud nädala lõpus imbus meediasse uudis, et rahvusvaheline autoliit tahab kärpida WRC autode kiirust.
Uue põlvkonna WRC sõiduvahendid on tõesti nobedad. Isegi Ott Tänak on tunnistanud, et peab olema julgust kihutada täisgaasiga mööda kitsaid teid. Ilmselt ongi Tänaku trump võime suurt kiirust vaimselt taluda.
Ent miks tekkis ühtäkki soov muuta ralliautod tulevikus aeglasemaks, vähendades turbo õhuvõtuava kaks millimeetrit ja sellega ka võimsust? FIA rallidirektor Yves Matton selgitas, et erasõitjad ei soovi endale WRC autosid soetada, sest need olla liiga nobedad.
Esiteks, kas asi on tõesti kiiruses? Või äkki hoopis hinnas? Ja selles, et WRC2 autod on piisavalt atraktiivsed, aga märksa odavamad.
Teiseks pole tehasetiimidel muret, kas keegi ostab nende sõiduvahendeid või mitte. Probleem on M-Spordi erameeskonnal, kelle pealik Malcolm Wilson hakkas kurtma ja väitis, et WRC autosid soovitakse näha kõikjal – nii ERC-sarjas kui ka riikide meistrivõistlustel.
Kolmandaks. Äkki pole pelgalt erasõitjad need, kes ei julge WRC raketist viimast võtta, vaid ka mõne MM-sarja võidukihutaja püksid sõeluvad püüli?
Neljandaks. Maailma parimad sohvrid peavadki istuma kiiretes sõidukites. F1, IndyCar ja NASCAR on mõeldud proffidele, asjaarmastajatel neisse asja pole. Sama peaks olema ka ralli MM-sarjas: elukutselistele WRC, amatööridele WRC2.
Läinud nädala lõpus imbus meediasse uudis, et rahvusvaheline autoliit tahab kärpida WRC autode kiirust.
Uue põlvkonna WRC sõiduvahendid on tõesti nobedad. Isegi Ott Tänak on tunnistanud, et peab olema julgust kihutada täisgaasiga mööda kitsaid teid. Ilmselt ongi Tänaku trump võime suurt kiirust vaimselt taluda.
Ent miks tekkis ühtäkki soov muuta ralliautod tulevikus aeglasemaks, vähendades turbo õhuvõtuava kaks millimeetrit ja sellega ka võimsust? FIA rallidirektor Yves Matton selgitas, et erasõitjad ei soovi endale WRC autosid soetada, sest need olla liiga nobedad.
Esiteks, kas asi on tõesti kiiruses? Või äkki hoopis hinnas? Ja selles, et WRC2 autod on piisavalt atraktiivsed, aga märksa odavamad.
Teiseks pole tehasetiimidel muret, kas keegi ostab nende sõiduvahendeid või mitte. Probleem on M-Spordi erameeskonnal, kelle pealik Malcolm Wilson hakkas kurtma ja väitis, et WRC autosid soovitakse näha kõikjal – nii ERC-sarjas kui ka riikide meistrivõistlustel.
Kolmandaks. Äkki pole pelgalt erasõitjad need, kes ei julge WRC raketist viimast võtta, vaid ka mõne MM-sarja võidukihutaja püksid sõeluvad püüli?
Neljandaks. Maailma parimad sohvrid peavadki istuma kiiretes sõidukites. F1, IndyCar ja NASCAR on mõeldud proffidele, asjaarmastajatel neisse asja pole. Sama peaks olema ka ralli MM-sarjas: elukutselistele WRC, amatööridele WRC2.
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2018
Wilson tahab RRC paketi ühesõnaga teha jälle. Arusaadav, eelmised 60 vms Fiestat on ju kenasti omale ostja leidnud, paljud neist otse tutikana erakätesse üle antud (isegi eelmisel aastal ehitasid ühe "vana" veel) ja pole kordagi WRC sarjas sõitnudki. Kas see nüüd aus oleks jälle R5 kõrvale konkureerima lubada, on teine küss.
Huvitav, palju tal neid eelmise generatsiooni keresid on veel üldse, et kannatab R5 ja R2 juurde vorpida pidevalt. R5 tuleb varsti küll uus, aga r2 on ju populaarsemgi.
Huvitav, palju tal neid eelmise generatsiooni keresid on veel üldse, et kannatab R5 ja R2 juurde vorpida pidevalt. R5 tuleb varsti küll uus, aga r2 on ju populaarsemgi.
Re: WRC hooaeg 2018
Domineerimise all peetakse silmas ilmselt seda tabelitTimur_P kirjutas:Sõidetud on 5 etappi, millest 3 on võitnud Ogier ja räägitakse Toyota domineerimisest?
Ja vaata mis nurgast tahad Toyotal on kõigist teistest tiimidest üle 2 korra rohkem katsevõite. Tänakul üksi on rohkem katsevõite kui Ogieril ja Neuvillel kokku. Kahjuks pole suudetud kogu tulemust rallivõiduks vormistada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Jaan 2018, 14:01
Re: WRC hooaeg 2018
Ma arvan et Argentiina tulemust võime ikka võiduks lugeda?Mati kirjutas:Domineerimise all peetakse silmas ilmselt seda tabelitTimur_P kirjutas:Sõidetud on 5 etappi, millest 3 on võitnud Ogier ja räägitakse Toyota domineerimisest?
Ja vaata mis nurgast tahad Toyotal on kõigist teistest tiimidest üle 2 korra rohkem katsevõite. Tänakul üksi on rohkem katsevõite kui Ogieril ja Neuvillel kokku. Kahjuks pole suudetud kogu tulemust rallivõiduks vormistada.
Re: WRC hooaeg 2018
Teadmamees kirjutas:Ma arvan et Argentiina tulemust võime ikka võiduks lugeda?Mati kirjutas: Kahjuks pole suudetud kogu tulemust rallivõiduks vormistada.
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2018
Hmm, kui seda sama tabelit uskuda, siis Hyundai on 26 kiiruskatse võitu ja Toyotal 35. See kohe kindlasti pole üle kahe korra rohkem... pigem nagu kolmandiku võrra. Mis pole just eriline domineerimine. Eriti kui punktitabelit vaadata.Mati kirjutas:
Ja vaata mis nurgast tahad Toyotal on kõigist teistest tiimidest üle 2 korra rohkem katsevõite. Tänakul üksi on rohkem katsevõite kui Ogieril ja Neuvillel kokku. Kahjuks pole suudetud kogu tulemust rallivõiduks vormistada.
Domineerimiseks võiks vast lugeda olukorda, kus ühel meeskonnal on rohkem katsevõite, kui teistel kokku. Või üldseisus punktitabelis 2x rohke punkte kui lähimal jälitajal.
VW kuldaegadel oli VW domineermine kindlasti oluliselt massiivsem kui see mis Toyotal hetkel (oht on pakkuda).