Rallikross 2018
Rallikross 2018
Rallikrossi MM-i täisprogrammiga võistlejate nimekiri on avaldatud.
http://www.fiaworldrallycross.com/artic ... entry-list
15 tegevat kaasa täishooaja + liituvad veel igal etapil eraldi tegijad.
Tundub, et keskmike seas on rivi veidi hõredamaks jäänud. Puudu on nii Heikkinen, Scheider kui Nitišs.
http://www.fiaworldrallycross.com/artic ... entry-list
15 tegevat kaasa täishooaja + liituvad veel igal etapil eraldi tegijad.
Tundub, et keskmike seas on rivi veidi hõredamaks jäänud. Puudu on nii Heikkinen, Scheider kui Nitišs.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Nitišs sõidab euroopatjens kirjutas:Rallikrossi MM-i täisprogrammiga võistlejate nimekiri on avaldatud.
http://www.fiaworldrallycross.com/artic ... entry-list
15 tegevat kaasa täishooaja + liituvad veel igal etapil eraldi tegijad.
Tundub, et keskmike seas on rivi veidi hõredamaks jäänud. Puudu on nii Heikkinen, Scheider kui Nitišs.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rallikross 2018
Kas kusagilt on võimalik lives ka vaadata
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: Rallikross 2018
World ja Euro RX-i mõtled siis eelnevalt näitas nende kodulehelt + youtube, kas vahepeal midagi muutunud ? Viimased aastad veel kui on seal midagi üldse vaadata..
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1883
- Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
- Asukoht: Tallinn
Re: Rallikross 2018
Barcelona RX Live Show: RD1 - 2018 FIA World Rallycross ChampionshipKolin kirjutas:Kas kusagilt on võimalik lives ka vaadata
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Rallikross 2018
Tänud
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Rallikross 2018
Heh, Ekström sai finaalist DQ Solbergi rehvidesse lükkamise eest, nii et valitsev meister Kristoffersson on asunud sarja juhtima. Päris palju sagimist oli. Kvali 13. kohalt jõudis Loeb lõpuks teiseks.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Meie hooaeg hakkab ka paari nädala pärast pihta aga miskipärast pole veel regamine lahti läinud.
Re: Rallikross 2018
Kolme avaetapi põhjal ütleks küll, et vähemalt tipus on seis ikka väga tasavägine. Kolm tipptiimi on sisuliselt ühel tasemel ja tulemused otsustatakse selle põhjal, kellel parajasti rohkem joppab või kes suudab oma auto võistlusolukorras paremale positsioonile mängida. Kõik kuus sõitjat on veel kõrges mängus sees.
Kahju ainult, et nende seljataga rivi üha hõredamaks jääb. Ainult 16-17 võistlejat sageli stardis. Kulude kasv jms ilmselt teguriks. Eks üle pea kasvavad kulud on nii mõnelegi sarjale saatuslikuks saanud.
Kahju ainult, et nende seljataga rivi üha hõredamaks jääb. Ainult 16-17 võistlejat sageli stardis. Kulude kasv jms ilmselt teguriks. Eks üle pea kasvavad kulud on nii mõnelegi sarjale saatuslikuks saanud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Õun jätkab oma lollust ja ikka saab tulemuse kirja. https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0777882738
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Rallikross 2018
Ma siin otseselt nüüd Õuna süüd küll ei tuvasta, shitaks läinud võistlussituatsioon. Samas video ei näita nüüd ka piisavalt hästi.
A mis kõikide avariide tulemuse raskemaks muudab, on betoonplokk. No nende paigutus tuleks küll ümber vaadata, eriti selle terava, kuhu crosskart otse kümpi pani.
A mis kõikide avariide tulemuse raskemaks muudab, on betoonplokk. No nende paigutus tuleks küll ümber vaadata, eriti selle terava, kuhu crosskart otse kümpi pani.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
See crosskardi oma oli jah julm. Õuna puhul igatahes kohtunikud otsustasid, et Õun on süüdi. Oli taga nurka lükanud nagu tal ikka kombeks aga nüüd vist suurim ohustaja sellel hooajal enam ei stardi-huviline2- kirjutas:Ma siin otseselt nüüd Õuna süüd küll ei tuvasta, shitaks läinud võistlussituatsioon. Samas video ei näita nüüd ka piisavalt hästi.
A mis kõikide avariide tulemuse raskemaks muudab, on betoonplokk. No nende paigutus tuleks küll ümber vaadata, eriti selle terava, kuhu crosskart otse kümpi pani.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Rallikross 2018
Tegelt paneks mina selle kardi juhtumi tolmu süüks natuke ja teise osa paneks sõitjale(laks käis minu silme all).Liiga seest haukas kurvi kui aus olla.Pehme serv vedas lihtsalt ära.Muidugi need betoonikärakad on liiast kohati pandud,kasvõi esimene kurv peale starti.
Õuna juhtumit korduvalt vaadanud,siis mina paneks selle puhtalt võistlusmomendiks-kus krt pidi ta Laiveriki tulekut nägema kui betoonmüür on vahel.Kiirendas jokist välja lihtsalt.
Ausalt ei tulegi meelde nii rajude laksudega etappi.
Õuna juhtumit korduvalt vaadanud,siis mina paneks selle puhtalt võistlusmomendiks-kus krt pidi ta Laiveriki tulekut nägema kui betoonmüür on vahel.Kiirendas jokist välja lihtsalt.
Ausalt ei tulegi meelde nii rajude laksudega etappi.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Re: Rallikross 2018
Laiveriku paugu (olin ise kohapeal) kõige ehmatavam osa oli see, kui tundus, et rullib rahvasse. Hoog tundus nii suur olevat. Klaasid ja muu rämps lendaski üle inimeste. Tulevikus võiks kaaluda sinna kurvi metallvõrkude paigaldamist.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Betoon lõppes tükk maad enne hüpet. Raudselt nägi. DQ oleks pidanud selle eest saama, mitte krdi neljanda koha. Aga nojah, ta on ju Õun ja Reinsalu sport.mitsupitsu kirjutas:Tegelt paneks mina selle kardi juhtumi tolmu süüks natuke ja teise osa paneks sõitjale(laks käis minu silme all).Liiga seest haukas kurvi kui aus olla.Pehme serv vedas lihtsalt ära.Muidugi need betoonikärakad on liiast kohati pandud,kasvõi esimene kurv peale starti.
Õuna juhtumit korduvalt vaadanud,siis mina paneks selle puhtalt võistlusmomendiks-kus krt pidi ta Laiveriki tulekut nägema kui betoonmüür on vahel.Kiirendas jokist välja lihtsalt.
Ausalt ei tulegi meelde nii rajude laksudega etappi.
Re: Rallikross 2018
Jokkerist väljudes peab teed andma põhirajal liikujale. Puhas Õuna viga millel väga rasked tagajärjed. Kui ta ise ei näe siis selleks ongi spotterid kes infot annavad.mitsupitsu kirjutas:Tegelt paneks mina selle kardi juhtumi tolmu süüks natuke ja teise osa paneks sõitjale(laks käis minu silme all).Liiga seest haukas kurvi kui aus olla.Pehme serv vedas lihtsalt ära.Muidugi need betoonikärakad on liiast kohati pandud,kasvõi esimene kurv peale starti.
Õuna juhtumit korduvalt vaadanud,siis mina paneks selle puhtalt võistlusmomendiks-kus krt pidi ta Laiveriki tulekut nägema kui betoonmüür on vahel.Kiirendas jokist välja lihtsalt.
Ausalt ei tulegi meelde nii rajude laksudega etappi.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: Rallikross 2018
See trampa on piisavalt lai, et sinna kõrvuti peale minna. Puhas õnnetu juhus, et kõik nii lõppes. Trajektoori valik oli ehk mõlemal pisut optimistlik. Parempoolsest servast hüpatakse rajale sissepoole, sellega oleks Õun võinud arvestada, ehk rohkem ruumi jätma. Või vastupidi. MMil näeb pidevalt kohavõitlust peale jokkerit, kõigile siis DQ andma kohe kui millimeetrid mängus. Päeva jooksul oli seal teisigi, kes kõrvuti mõõtu võtsid. Betoonid on tervel rajal turvamata, see tuleks teiseks etapiks kindlasti luubi alla võtta.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 19 Mai 2003, 11:41
- Asukoht: Võrumaa
Re: Rallikross 2018
Siim Sündema kirjutab veisepukis järgmist:
Kehala rallikross....ei teagi kohe kust alustada...karm päev, üksikute positiivsete hetkedega. Treening sõidud hakkasid sõna otseses mõttes suure pauguga, põhjuseks maailmaklassi raja küla krossi tasemel ettevalmistus. Tolmust ja päikesest moodustus rajale valge sein, nähtavus null. Kuna polnu rajal üksinda, ei julgenud ka seisma jääda ning üritasn tolmus orienteeruda, kahjuks mitte eriti edukalt. Sõitsin vastu jokkerit ja põhirada eraldavat betooni, mis oli tähistamata. Tähistused ilmusid sinna vahetult pärast minu pauku. Saime kiirelt boksi ning hindasime kahjud ära, hakkasime tegutsema. saime napilt esimeseks eelsõiduks liikuma tänu mehaanikute kiirele tegutsemisele. Kõige selle segaduse käigus ununes autole paigaldada ajavõtu transponder ning esimese eelsõidu aeg võeti sisuliselt laest, et võistluspäevaga edasi minna. (mõistan suurepäraselt ajavõtjat ja seda otsust, transponderi jätsime ju meie paigaldamata). Olin taga pool ka autost, kellest füüsiliselt olin eespool, neljas koht voorus. Järgmises eelsõidus seega stardi koht kehva ning tegin jokker lapil sõiduvea, mis kolmandast tulemusest paremat ei võimaldanud. Vahepeal mülkaks kastetud rajal ei õnnestunud ka kolmandas eelsõidus positsiooni parandada, olin liiga ettevaatlik. Poolfinaali start õnnestus hästi, tuli ka poolfinaali võit. Finaaliks andis see teise stardipositsiooni esimesest reast. Ka finaali stardi võitsin ja läksin esimesena esimesse kurvi, kahjuks kaasvõistlejale see pähe ei mahtunud. Kõigepealt kolakas taha nurka ja lükkas auto libisime. Tundus juba, et päästan ära ja hakkasin peale tallama kui tuli uus ja kõva pauk, mis mind betoon plokkidesse lennutas. Auto on väga kehvas seisus, täpsemalt ülevaade vigastustest puudub. Nii rahaliselt kui emotsionaalselt väga keerukas olukord. Taaskord tõdesime, et kiirust on kui asjad toimivad, aga see kahjuks tulemust ei taga. Ma ei ole kindel, et esimeses kurvis peaks nii lähedal olema betoonplokid, eelneval aastal seda probleemi Kehalas polnud ja hulga ohtlikke õnnetusi jäi juhtumata ning hulga autosid lõhkumata. Võtame hetkeks mõtlemishetke ja hakkame kuskilt otsast jälle pihta. Loodan, et korraldajad võtavad minu väljaütlemisi konstruktiivse kriitikana, mitte frustreerunud võidusõitja virisemisena, austan nende tööd ja pingutusi väga!!
Mina, kui autospordi fännina sõitsin maha 200 km maha,et näha rajakastmist. Kusjuures rada hakati kastma isegi sõitude vahel sedasi,et jokkeris oli sisuliselt oja. Nagu milleks? 1 voor tolmas ja peale seda käis mingi pläga sees uisutamine. Siis läks nende krosskartide rajalt koristamisega 20-30 min per kart.
Hooaja alguses oli jutt,et kui start läheb,siis on uued mehed juba valmis.... Ei näinud,et see nii oleks olnud.
Aastaid pole kohanud nii kehva korraldust.
Kehala rallikross....ei teagi kohe kust alustada...karm päev, üksikute positiivsete hetkedega. Treening sõidud hakkasid sõna otseses mõttes suure pauguga, põhjuseks maailmaklassi raja küla krossi tasemel ettevalmistus. Tolmust ja päikesest moodustus rajale valge sein, nähtavus null. Kuna polnu rajal üksinda, ei julgenud ka seisma jääda ning üritasn tolmus orienteeruda, kahjuks mitte eriti edukalt. Sõitsin vastu jokkerit ja põhirada eraldavat betooni, mis oli tähistamata. Tähistused ilmusid sinna vahetult pärast minu pauku. Saime kiirelt boksi ning hindasime kahjud ära, hakkasime tegutsema. saime napilt esimeseks eelsõiduks liikuma tänu mehaanikute kiirele tegutsemisele. Kõige selle segaduse käigus ununes autole paigaldada ajavõtu transponder ning esimese eelsõidu aeg võeti sisuliselt laest, et võistluspäevaga edasi minna. (mõistan suurepäraselt ajavõtjat ja seda otsust, transponderi jätsime ju meie paigaldamata). Olin taga pool ka autost, kellest füüsiliselt olin eespool, neljas koht voorus. Järgmises eelsõidus seega stardi koht kehva ning tegin jokker lapil sõiduvea, mis kolmandast tulemusest paremat ei võimaldanud. Vahepeal mülkaks kastetud rajal ei õnnestunud ka kolmandas eelsõidus positsiooni parandada, olin liiga ettevaatlik. Poolfinaali start õnnestus hästi, tuli ka poolfinaali võit. Finaaliks andis see teise stardipositsiooni esimesest reast. Ka finaali stardi võitsin ja läksin esimesena esimesse kurvi, kahjuks kaasvõistlejale see pähe ei mahtunud. Kõigepealt kolakas taha nurka ja lükkas auto libisime. Tundus juba, et päästan ära ja hakkasin peale tallama kui tuli uus ja kõva pauk, mis mind betoon plokkidesse lennutas. Auto on väga kehvas seisus, täpsemalt ülevaade vigastustest puudub. Nii rahaliselt kui emotsionaalselt väga keerukas olukord. Taaskord tõdesime, et kiirust on kui asjad toimivad, aga see kahjuks tulemust ei taga. Ma ei ole kindel, et esimeses kurvis peaks nii lähedal olema betoonplokid, eelneval aastal seda probleemi Kehalas polnud ja hulga ohtlikke õnnetusi jäi juhtumata ning hulga autosid lõhkumata. Võtame hetkeks mõtlemishetke ja hakkame kuskilt otsast jälle pihta. Loodan, et korraldajad võtavad minu väljaütlemisi konstruktiivse kriitikana, mitte frustreerunud võidusõitja virisemisena, austan nende tööd ja pingutusi väga!!
Mina, kui autospordi fännina sõitsin maha 200 km maha,et näha rajakastmist. Kusjuures rada hakati kastma isegi sõitude vahel sedasi,et jokkeris oli sisuliselt oja. Nagu milleks? 1 voor tolmas ja peale seda käis mingi pläga sees uisutamine. Siis läks nende krosskartide rajalt koristamisega 20-30 min per kart.
Hooaja alguses oli jutt,et kui start läheb,siis on uued mehed juba valmis.... Ei näinud,et see nii oleks olnud.
Aastaid pole kohanud nii kehva korraldust.