WRC hooaeg 2019
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 30 Jaan 2009, 11:07
- Asukoht: Pärnu
Re: WRC hooaeg 2019
Meeke on ju kiire mees. Kiirus tuleb tal suuresti läbi riskide, vahest need õigustavad.
Laiemalt, on ju hea kui sul on tiimis kolm kiiret meest, kes võimelised esikoha eest võitlema. Kaks tükki toovad punkte, kolmas röövib teistelt ära. Lihtne. Nii saavadki nii mehed kui ka meeskond suurema punktiedu.
Laiemalt, on ju hea kui sul on tiimis kolm kiiret meest, kes võimelised esikoha eest võitlema. Kaks tükki toovad punkte, kolmas röövib teistelt ära. Lihtne. Nii saavadki nii mehed kui ka meeskond suurema punktiedu.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: WRC hooaeg 2019
Kui Meeke võetakse tingimusel, et oled meeskonna mängija, mitte sooloesineja ja ta sellega nõus on ning lammutama ei lähe, siis on ta kindlasti kindlam punkti tooja kui Breen. 5-6 koha peale oskab ta hästi sõita. Ott lammutab võidu peale, Latvala sihib poodiumit ja juhul kui üks eest kaob on korralikud punktid olemas. Ma arvan, et see oli õigustatud diil. Seda enam, et tegu on ilmselt 1 aastase lepinguga, ehk nö augu täiteks kuni Kalle on WRC küps 2020 aastal.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Kalle oleks isegi hetkel võimeline korralikke rallisi tegema WRC klassis. Aga ta lihtsalt lepinguga seotud 2019 aasta lõpuni.
Samas loodan, et M-Sport korjaks Tidemandi ülesse. See mees väärib juba ammu WRC klassis sõitmist. Või lihtsalt see manager Veiby on nii kehva manager, et ei suuda meest kusagile sokutada.
Samas loodan, et M-Sport korjaks Tidemandi ülesse. See mees väärib juba ammu WRC klassis sõitmist. Või lihtsalt see manager Veiby on nii kehva manager, et ei suuda meest kusagile sokutada.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC hooaeg 2019
Vot ei tea mis see täpne mõttekäik selle taga on. Samas Breen võimeline punkte korjama aga kui talle öelda et võta maksimum siis ta ikka on kuues , Meeke sõidab kas sodiks või on esimene (ta isegi teise kohaga ei lepi ). Kiirust pidi olema raske õpetada, stabiilsust aga suht lihtne.Oliverk kirjutas: Mille jaoks neile seda kolmandat rallivõitjat vaja peaks olema? Et veel meeskonnasiseseised pingeid tõsta ja meeeskonnataktikat saaks iga ralli kasutada? Puhtalt placefiller ja marketing on see Meeke kui ta peaks tulema. Arvatavasti kuni Rovanperäni saab roolida kui üldse.
Ma loodan et Meekest saab hea meeskonna mängija kes vajadusel nopib näiteks PS punktid või kimbutab mõnda konkurenti.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: WRC hooaeg 2019
Ka härra Clark on Meeke uudise osas veits hämmingus: https://www.youtube.com/watch?v=MMVuAcgZNw4
Re: WRC hooaeg 2019
Pealkiri on küll võimas
Toyota järgmine WRC-hooaeg saab suure tagasilöögi
Rahvusvaheline Autoliit FIA avaldab WRC-sarja korraldajatele survet, et ka tuleval aastal leiaks võistluskalendrist Korsika ralli. See tähendab aga, et juba varasemalt välja kuulutatud Jaapani etapi naasmine MM-rallide perre lükkub määramata ajaksedasi, kirjutab Motorsport.com oma allikatele tuginedes.
WRC-sarja juht Oliver Ciesla edastas suvel rõõmusõnumi, et järgmisel neljal hooajal näeb Kaug-Idas taas MM-rallit. «Teatame suurepärase uudise, et WRC-sarja promootor on jõudnud kokkuleppele Jaapani ralli korraldajatega, et aastast 2019 korraldada Jaapanis etapp,» sõnas Cielsa augustis. Kaheksa-aastase eksiili järel kalendrisse naasma pidanud Jaapani WRC-etapp vajas veel vaid Maailma Mootorispordinõukogu heakskiitu, mis pidi olema formaalne protsess. Pidi.
Värsked uudised WRC-sarja juhtivkomisjonist on varasemad plaanid purustanud – Motorsport väidab, et Jaapani rallile 2019. aasta kalendris kohta ei ole.
Sealjuures puudub jaapanlastel, kes plaanisid novembris korraldada võistluse peaproovi, endal igasugune süü ja MM-sarja korraldajad vandusid lihtsalt alla FIA survele. Nimelt on kõik meeskonnad otsustanud, et MM-sarja pikkus ei tohi ületada 14 etappi (tänavu võisteldakse 13 rallil). Uuest hooajast lisandub kalendrisse kindlasti Tšiili võistlus ja Jaapan pidanuks asendama tiimide jaoks logistikaprobleeme tekitava Korsika ralli. FIA aga nõudis, vabandust, «veenis» WRC-sarja korraldajaid, et Korsikal tuleks ka edaspidi kindlasti võistelda. Seetõttu Jaapani võidukihutamiseks ruumi ei ole – 15. ralli lisamine nõuaks muude probleemide kõrvalt tiimide eelarvesse miljoni lisaeuro tekkimist ja seda finantskulu kuskilt katta pole.
Paradoksaalsel kombel kaotavad Euroopasse jäämise otsusest ka tiimid. Kui Jaapani ralli korraldajad olid valmis Tšiili kombel meeskondadele kõik transpordikulud katma, siis Korsika saarele kohale jõudmine käib igaühel oma rahakoti peal. FIA on sealjuures nõus meeskondadele vastu tulema ja Korsika ralli kalendrisse jäämise kompromissina küsitakse tiimidelt tuleval aastal poole väiksemat registreerimistasu.
Pole vaja olla selgeltnägija, et mõista, milline neljast WRC tipptiimist skandaalsest otsusest enim kaotab. Toyota oli juba emafirma tasemel väga elevil, et nende kolmandal WRC-hooajal tekib võimalus taas kihutada oma kodumaal ja ilmselt oleks seal antud võimalus WRC-autot roolida ka kohalikule piloodile Takamoto Katsutale, kes viimastel aastatel oma oskusi WRC2-masinail lihvinud. Nüüd tõmbab FIA ootamatult Ott Tänaku kodumeeskonnalt vaiba alt. Lisaks pole teada, kuidas mõjutab otsust viimast kõlakat, et WRC-maailma soovib naasta ka Mitsubishi, kelle jaoks oleks samuti koduses Jaapanis võistlemine olnud suur boonus.
Uus WRC-sarja kalender avalikustatakse homme.
Toyota järgmine WRC-hooaeg saab suure tagasilöögi
Rahvusvaheline Autoliit FIA avaldab WRC-sarja korraldajatele survet, et ka tuleval aastal leiaks võistluskalendrist Korsika ralli. See tähendab aga, et juba varasemalt välja kuulutatud Jaapani etapi naasmine MM-rallide perre lükkub määramata ajaksedasi, kirjutab Motorsport.com oma allikatele tuginedes.
WRC-sarja juht Oliver Ciesla edastas suvel rõõmusõnumi, et järgmisel neljal hooajal näeb Kaug-Idas taas MM-rallit. «Teatame suurepärase uudise, et WRC-sarja promootor on jõudnud kokkuleppele Jaapani ralli korraldajatega, et aastast 2019 korraldada Jaapanis etapp,» sõnas Cielsa augustis. Kaheksa-aastase eksiili järel kalendrisse naasma pidanud Jaapani WRC-etapp vajas veel vaid Maailma Mootorispordinõukogu heakskiitu, mis pidi olema formaalne protsess. Pidi.
Värsked uudised WRC-sarja juhtivkomisjonist on varasemad plaanid purustanud – Motorsport väidab, et Jaapani rallile 2019. aasta kalendris kohta ei ole.
Sealjuures puudub jaapanlastel, kes plaanisid novembris korraldada võistluse peaproovi, endal igasugune süü ja MM-sarja korraldajad vandusid lihtsalt alla FIA survele. Nimelt on kõik meeskonnad otsustanud, et MM-sarja pikkus ei tohi ületada 14 etappi (tänavu võisteldakse 13 rallil). Uuest hooajast lisandub kalendrisse kindlasti Tšiili võistlus ja Jaapan pidanuks asendama tiimide jaoks logistikaprobleeme tekitava Korsika ralli. FIA aga nõudis, vabandust, «veenis» WRC-sarja korraldajaid, et Korsikal tuleks ka edaspidi kindlasti võistelda. Seetõttu Jaapani võidukihutamiseks ruumi ei ole – 15. ralli lisamine nõuaks muude probleemide kõrvalt tiimide eelarvesse miljoni lisaeuro tekkimist ja seda finantskulu kuskilt katta pole.
Paradoksaalsel kombel kaotavad Euroopasse jäämise otsusest ka tiimid. Kui Jaapani ralli korraldajad olid valmis Tšiili kombel meeskondadele kõik transpordikulud katma, siis Korsika saarele kohale jõudmine käib igaühel oma rahakoti peal. FIA on sealjuures nõus meeskondadele vastu tulema ja Korsika ralli kalendrisse jäämise kompromissina küsitakse tiimidelt tuleval aastal poole väiksemat registreerimistasu.
Pole vaja olla selgeltnägija, et mõista, milline neljast WRC tipptiimist skandaalsest otsusest enim kaotab. Toyota oli juba emafirma tasemel väga elevil, et nende kolmandal WRC-hooajal tekib võimalus taas kihutada oma kodumaal ja ilmselt oleks seal antud võimalus WRC-autot roolida ka kohalikule piloodile Takamoto Katsutale, kes viimastel aastatel oma oskusi WRC2-masinail lihvinud. Nüüd tõmbab FIA ootamatult Ott Tänaku kodumeeskonnalt vaiba alt. Lisaks pole teada, kuidas mõjutab otsust viimast kõlakat, et WRC-maailma soovib naasta ka Mitsubishi, kelle jaoks oleks samuti koduses Jaapanis võistlemine olnud suur boonus.
Uus WRC-sarja kalender avalikustatakse homme.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2019
Kolin, huvi pärast küsin. Mille põhjal see arvamus, et Kalle teeks korrliku ralli WRC masinaga.Kolin kirjutas:Kalle oleks isegi hetkel võimeline korralikke rallisi tegema WRC klassis. Aga ta lihtsalt lepinguga seotud 2019 aasta lõpuni.
Samas loodan, et M-Sport korjaks Tidemandi ülesse. See mees väärib juba ammu WRC klassis sõitmist. Või lihtsalt see manager Veiby on nii kehva manager, et ei suuda meest kusagile sokutada.
On Kalle WRC masinat testinud üldse?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
WRC oskanna boss on ju Matton. Eks tema karvane käsi on ka seal mängus, et prantsuse meeskonda saaks kodus võitelda.CTR kirjutas:eks Jean Todt nõudis, et Korsika jääks
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12 Okt 2018, 10:15
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Jah, 2016 aastal masinaks oli Yaris WRC ning Mäkineni sõnul oli Kalle olnud kohe algusest peale "suhteliselt kiire".viplala kirjutas: Kolin, huvi pärast küsin. Mille põhjal see arvamus, et Kalle teeks korrliku ralli WRC masinaga.
On Kalle WRC masinat testinud üldse?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
https://www.youtube.com/watch?v=VKLwwG24kQMviplala kirjutas: On Kalle WRC masinat testinud üldse?
https://www.youtube.com/watch?v=kpX6r5i5yY4
https://www.youtube.com/watch?v=_9sLTgW1leQ
Sellele lisaks oli kunagi jutt, et Rovanperä testis ka toyotat.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Järgmise aasta lõplik kalender:
22.-27.01. Monte Carlo
14.-17.02. Rootsi
07.-10.03. Mehhiko
28.-31.03. Korsika
25.-28.04. Argentina
09.-12.05. Tšiili
31.-02.06. Portugal
13.-16.06. Sardiinia
01.-04.08. Soome
22.-25.08. Saksamaa
12.-15.09. Türgi
01.-04.10. Wales
24.-27.10. Kataloonia
14.-17.11. Austraalia
22.-27.01. Monte Carlo
14.-17.02. Rootsi
07.-10.03. Mehhiko
28.-31.03. Korsika
25.-28.04. Argentina
09.-12.05. Tšiili
31.-02.06. Portugal
13.-16.06. Sardiinia
01.-04.08. Soome
22.-25.08. Saksamaa
12.-15.09. Türgi
01.-04.10. Wales
24.-27.10. Kataloonia
14.-17.11. Austraalia
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WRC hooaeg 2019
Ärgem unustagem, et Tommi ei tee seda kõike, et tal oleks kõige parem tiim. Sel juhul oleks ta lihtsalt Ogieri võinud palgata. Mis ei oleks eriti raske olnud. Tegu on ikka suure WRC fanattiga ja teeb kõik selleks, et see sport oleks pealtvaatajatele huvitav. VW ajal hakkas vaikselt igavaks minema. Isegi VW ju näiteks jättis tiimikorraldused kõrvale, austusest spordi vastu, et vähegi põnevust jääks.Oliverk kirjutas: Mille jaoks neile seda kolmandat rallivõitjat vaja peaks olema? Et veel meeskonnasiseseised pingeid tõsta ja meeeskonnataktikat saaks iga ralli kasutada? Puhtalt placefiller ja marketing on see Meeke kui ta peaks tulema. Arvatavasti kuni Rovanperäni saab roolida kui üldse.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WRC hooaeg 2019
Prantsusmaal siis 1,5 kuu vahega kaks rallit. Jaapani välja jätmine on ikka suur pettumus!tfr kirjutas:Järgmise aasta lõplik kalender:
22.-27.01. Monte Carlo
14.-17.02. Rootsi
07.-10.03. Mehhiko
28.-31.03. Korsika
25.-28.04. Argentina
09.-12.05. Tšiili
31.-02.06. Portugal
13.-16.06. Sardiinia
01.-04.08. Soome
22.-25.08. Saksamaa
12.-15.09. Türgi
01.-04.10. Wales
24.-27.10. Kataloonia
14.-17.11. Austraalia
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12 Okt 2018, 10:15
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Päris nii see pole, otsustele peab tulema ka kinnitu Jaapanist ja nemad ei ole Ogieriga nõus. Sellest on palju räägitud, et kuna ta korra ütles ei siis japside jaoks oli see nö eluaegnensa kirjutas: Ärgem unustagem, et Tommi ei tee seda kõike, et tal oleks kõige parem tiim. Sel juhul oleks ta lihtsalt Ogieri võinud palgata. Mis ei oleks eriti raske olnud. Tegu on ikka suure WRC fanattiga ja teeb kõik selleks, et see sport oleks pealtvaatajatele huvitav. VW ajal hakkas vaikselt igavaks minema. Isegi VW ju näiteks jättis tiimikorraldused kõrvale, austusest spordi vastu, et vähegi põnevust jääks.