Toome siis ka mõne näite:
1. 2016 või 2017 Rootsi ralli oli, H.Solberg jõuab tuuleklaasita katse lõppu ja palub raadios abi uue leidmiseks, et kellel on tänava-Fabia nt...lõpuks võetaksegi ühelt tänavasõidukilt see klaas ja ralli saab õnneks jätkuda.
Kuidas käib Fabiaga rallidel tehasemeeskond, kes eeldusel, et turvapuur kõver ei ole, suudab vraki võistluskõlbulikuks tuunida: "As long as the protective frame isn’t damaged, we can get the car back into enough shape to continue the race and even win. We can replace the transmission, axles, differentials, wings, and we even carry two complete sets of spare doors in the truck. We also carry a roof, even though this is trickier to replace,” says Šlambora
Allikas:
https://www.skoda-storyboard.com/en/lif ... ice-truck/
See on samuti otsene eelis tootjatele, kellel vist ainsana ongi õigus väga katkist autot parandada, vahet pole, kas see sõidetakse puru Otepää rahvasprindil või Soome MM etapil.
2. Ei ole lihtne ka tehasetiimidel omavahel (kuhu eratiim ammugi ei jõua). Paar nädalat tagasi M-Spordi esindaja kurtis sotsiaalmeedias, et see testimisreegel on suur nali, peale seda, kui Rovanperä tehasetiimiga lumel kuuma andis. Point oli selles, et tegelikult tohiks testida Rootsi ralliks ühe päeva kohapeal, aga seda tehti uue Fabiaga, mis alles suvel homologeeritakse. Kõik on seega JOKK, reaalsuses aga suur eelis konkurentide ees. M-Sport vastas sellele sarnaselt, nende WRC2 Pro poolakast sõitja testis sellel nädalal MM-Motorspordi Fiestaga Eestis.
Polo aga oligi algusest peale vaid ja ainult kliendiprogramm, mille eesmärk oligi pakkuda maksimaalset, kui selle eest makstakse. Neil ei ole vaja "saladusi", mis aitaksid sarja tootjate arvestust võita. Aga küllap mõni pill laulab ja kestab ikka paremini, kui väga vaja on.