12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Greensmith sai 1150€ trahvi kiiruse ületamise eest, 110 alas 156ga.. isegi hästi sai
ja Gusi off peale SS16 finishit. Tundub, et see Fiest R5 MKII sobiks ka Dakari jaoks väga hästi..
https://mobile.twitter.com/Krisse_Sohlb ... 31104?s=20
ja Gusi off peale SS16 finishit. Tundub, et see Fiest R5 MKII sobiks ka Dakari jaoks väga hästi..
https://mobile.twitter.com/Krisse_Sohlb ... 31104?s=20
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.jax kirjutas:Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.tugitoolifänn kirjutas:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...
Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...
Jäi selline tunne kuidagi...
Kas teadjamad mäletavad, kas omal ajal olid Akropolise, Küprose ja Jordaania rallid ning 2000ndate alguse Türgi ralli ka sellised loteriid, kus ei võitnud mitte kõige kiirem ega ka kõige targem, vaid see kellel õnne kõige rohkem (auto ja rehvid pidasid vastu). Iseenesest on see hea, kui kiirete rallide vahel on ka mõni aeglasem tõeline katsumus, kus rohkem loeb tarkus kui kiirus, kuid selline loterii, nagu tänavune või mullune Türgi ralli, ei ole OK.
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Põnev on ka jälgida, et kisa läheb alles siis lahti, kui millegi taolisega saab hakkama Tänak, Neuville või Ogier Kui teised mehed töristavad, näiteks Meeke, siis ei ole keegi suurt kobisenud.Pärtel kirjutas:Twitteris pakuti selle viimase päeva töristamise vastu ka sellist varianti, et enne punktikatset oleks rehvivahetus. Siis poleks põhjust eelmistel katsetel rehvi säästa. Muidugi, tegemist oli Türgi ralliga, mis ongi vähe eriline. Tavaliselt on viimasel päeval vahed nii palju väiksed, et sellist tõelist töristamist saavad teha vaid need, kes restart süsteemis ja ralli punktidele nagunii ei sõida. Türgi ralli võib-olla oli ka viimast aastat nagunii.jax kirjutas:Olen seda ka varem siin välja pakkunud, aga mis teie arvate sellisest asjast, kui jagataks iga katsevõidu eest ka üks punkt nii nagu JWRC-s? Minu arvates teeks see ralli hulga põnevamaks ja jääks see viimaste päevade töristamine ära. Kui selline muudatus ellu viia, peaks lihtsalt ümber tegema ralli lõpetamise eest antavate punktide arvestuse, et ralli lõpetamine ei võrdsustuks pingutuselt katsevõitudega. Ralli on ju siiski teatud mõttes kestvusala. Võidu eest võiks anda nt 50 või isegi enam punkte.tugitoolifänn kirjutas:Kas ainult mulle jäi mulje A. Adamo viimase päeva jutust, et see niisama läbi sõitmine ajas teda magama vms ? Ehk siis see pole mingi ralli sõitmine jne...
Krt ise vangeradavad nii kuidas saavad ja siis hakkab nutma, et Ott töristab läbi ? (PS puntke püüda) Sama tegi ka Neuville...
Jäi selline tunne kuidagi...
Minu jaoks on kummaline, et viimasel päeval ei ole hoolduspausi või rehvide vahetamist, sisuliselt muudetakse viimane päev kõigil rallidel loteriiks.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 185
- Liitunud: 15 Nov 2015, 19:46
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Äkki oli see Adamo, kes pakkus välja, et enne PS võiks olla rehvivahetus ette nähtud, siis ehk ei töristataks...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Tegelikut võiks wrc’s olla pinktisüsteem miskit sarnast nagu erc’s. Ehk iga päeva kokkuvōttes saaks esi 7 voi 5 lisapunkte ning plus pühapäeval ka powerstage.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Enne powerit uued rehvid lülitaks rally2 mehed ju konkurentsist. Kaoks point ära.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Eks see selline hall ala. Kui kohad paigas ja töristavad pühapäevased katse läbi ja keegi võidu ei sõida, siis mis vahet sel on, kas värskete rehvide või poolpidustega PS-le minna. Võrdsed võimalused.kiilakass kirjutas:Enne powerit uued rehvid lülitaks rally2 mehed ju konkurentsist. Kaoks point ära.
Aga Türgi oli vast pigem erand. On ikka nähtud ka rallisid, kus ka pühapäeval veel sõidetakse võidu.
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Tagadiffer kirjutas:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.
Kurjuures Walesis on pühapäeval service täitsa olemas ennem kaht viimast kiiruskatset. Samas Laupäeval on ainult rehvide vahetamise ala ja lisatulede külge kruttimise ala. Service puudub kogu päeva jooksul.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Vaatasin ka et kui laupäeval ikka midagi katki läheb, siis on jama majas. 152 katsekilomeetriga võib vabalt midagi küljest ära kukkuda/katki minna. Veits masendavKolin kirjutas:Tagadiffer kirjutas:Rally GB on P ka service, eks siis vajutatakse isukamalt.
Kurjuures Walesis on pühapäeval service täitsa olemas ennem kaht viimast kiiruskatset. Samas Laupäeval on ainult rehvide vahetamise ala ja lisatulede külge kruttimise ala. Service puudub kogu päeva jooksul.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Ma ka ei saa aru miks Laupäev ilma serviseta on. Kunagi kasutati remote servist.kuhu võeti kaasa vajalikud jupid.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Sest remote service tõstab kulusid.Kolin kirjutas:Ma ka ei saa aru miks Laupäev ilma serviseta on. Kunagi kasutati remote servist.kuhu võeti kaasa vajalikud jupid.
Muutub ainult kütusekulu.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: 12. Rally Turkey Marmaris 2019 DAY3
Kuradi kulude kokkuhoiust me räägime, kui etapp tehakse Aafrikasse. Selle kõrval on üks remote servis naljanumber. Hoitakse kokku selliste asjade pealt, mida oleks vaja aga raisatakse mingite jaburuste peale.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016