Never say never. Grönholm ka siin mitu lahkumist teinud kuniks sai 50. Loodame, et päris kiivrit nurka ei viska.viplala kirjutas:Põhjus peaks olema see, et oli tema viimane start WRC karussellis.Nimi kirjutas:Ma ei saa sellest aru, et miks nüüd Solbergi sõitu võetakse nagu ta rallikarjäär saaks löpu? See ju tegelikult ammu läbi!? Pigem vb osav PR trikk, et Solbergi nimi uuesti pilti tuua?
WALES RALLY GB 2019 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Rallijärgne pressikas oli päris huvitava sisuga seekord - https://www.fia.com/news/wrc-o-tanak-po ... weden-spec
TN: But we can see that now that Toyota has changed the rear wing, we are much closer again – they are not flying again like they were before and we are happy with that.
TN: But we can see that now that Toyota has changed the rear wing, we are much closer again – they are not flying again like they were before and we are happy with that.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Ma olen sama asja mõelnud, et huvitav kuidas see mõjunud on.Polkovniku lesk kirjutas:Rallijärgne pressikas oli päris huvitava sisuga seekord - https://www.fia.com/news/wrc-o-tanak-po ... weden-spec
TN: But we can see that now that Toyota has changed the rear wing, we are much closer again – they are not flying again like they were before and we are happy with that.
rattaga on kah hea sõita
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Kui ta "tööta" jäi, siis rallimees ikka lootis, et tuleb mõni pakkumine ja saab edasi sõita. WRCst kahjuks pärast 2012 kõnet ei tulnud ning läks Rallycrossi tegema. Ja lõpuks ei tulnud vahepeale ühtegi varianti kus WRCs sõita (välja arvatud Hispaania, 2018) ning otsustas siis nüüd selle viimase ära teha. Vaimne värk ilmseltNimi kirjutas:Ma ei saa sellest aru, et miks nüüd Solbergi sõitu võetakse nagu ta rallikarjäär saaks löpu? See ju tegelikult ammu läbi!? Pigem vb osav PR trikk, et Solbergi nimi uuesti pilti tuua?
Hetkel ma seda veebilehte kahjuks ei leia (liikus ka RFis siin) aga keegi arvutas ära, et palju reaalselt see kaotus siis oleks ja see oli väga minimaalne.Olts kirjutas:Ma olen sama asja mõelnud, et huvitav kuidas see mõjunud on.Polkovniku lesk kirjutas:Rallijärgne pressikas oli päris huvitava sisuga seekord - https://www.fia.com/news/wrc-o-tanak-po ... weden-spec
TN: But we can see that now that Toyota has changed the rear wing, we are much closer again – they are not flying again like they were before and we are happy with that.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
https://www.wrcwings.tech/2019/09/23/wr ... o-balance/MadMax kirjutas:Kui ta "tööta" jäi, siis rallimees ikka lootis, et tuleb mõni pakkumine ja saab edasi sõita. WRCst kahjuks pärast 2012 kõnet ei tulnud ning läks Rallycrossi tegema. Ja lõpuks ei tulnud vahepeale ühtegi varianti kus WRCs sõita (välja arvatud Hispaania, 2018) ning otsustas siis nüüd selle viimase ära teha. Vaimne värk ilmseltNimi kirjutas:Ma ei saa sellest aru, et miks nüüd Solbergi sõitu võetakse nagu ta rallikarjäär saaks löpu? See ju tegelikult ammu läbi!? Pigem vb osav PR trikk, et Solbergi nimi uuesti pilti tuua?
Hetkel ma seda veebilehte kahjuks ei leia (liikus ka RFis siin) aga keegi arvutas ära, et palju reaalselt see kaotus siis oleks ja see oli väga minimaalne.Olts kirjutas:Ma olen sama asja mõelnud, et huvitav kuidas see mõjunud on.Polkovniku lesk kirjutas:Rallijärgne pressikas oli päris huvitava sisuga seekord - https://www.fia.com/news/wrc-o-tanak-po ... weden-spec
TN: But we can see that now that Toyota has changed the rear wing, we are much closer again – they are not flying again like they were before and we are happy with that.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Seal pole uuest Toyota tagatiivast sõnagi. Andmed pärinevad Türgi '18 kuni Saksamaa '19 - sel perioodil oli veel vana lahendus kasutusel.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
https://www.wrcwings.tech/2019/08/20/to ... yaris-wrc/
A smaller area of the lower plate means a reduced capacity of downforce generation. But the fact that most of the downforce is created by the upper wing, together with the fact that the reduction in length (if it is around 30 mm) would be relatively small with respect to the total surface of the lower wing, the impact on downforce generation would be very small.
https://www.wrcwings.tech/2019/08/26/mo ... utschland/
In terms of downforce, the reduction in length of 30 mm of the lower plate of the rear wing (which probably measures between 500 and 600 mm long and 1100 to 1200 wide) represents a reduction in the surface around 5-6%. Assuming that lower plate may generate a 50% of total rear wing downforce, and that rear wing may generate a 30-40% of total car downforce, the impact of the modification would be, at maximum, around a 1% reduction of the total downforce generated by the car. Although it is not negligible, it is small enough not to have a significant impact in car performance, as results confirm.
A smaller area of the lower plate means a reduced capacity of downforce generation. But the fact that most of the downforce is created by the upper wing, together with the fact that the reduction in length (if it is around 30 mm) would be relatively small with respect to the total surface of the lower wing, the impact on downforce generation would be very small.
https://www.wrcwings.tech/2019/08/26/mo ... utschland/
In terms of downforce, the reduction in length of 30 mm of the lower plate of the rear wing (which probably measures between 500 and 600 mm long and 1100 to 1200 wide) represents a reduction in the surface around 5-6%. Assuming that lower plate may generate a 50% of total rear wing downforce, and that rear wing may generate a 30-40% of total car downforce, the impact of the modification would be, at maximum, around a 1% reduction of the total downforce generated by the car. Although it is not negligible, it is small enough not to have a significant impact in car performance, as results confirm.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Need artiklid mõlemad selle väikese muudatuse kohta, mitte selle uue tiiva. Eks varsti peaks selle lehe kalkulatsioon tulema selle uue tiiva kohta kah, usun et päris suur muutus. Ilma esimese õhtu veata oleks Oti edu olnud ralli lõpus 19 sekundi kanti. Natuke tundub ikka mõjutavat kiirust.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
https://www.wrcwings.tech/2019/09/11/to ... ly-turkey/nsa kirjutas:Need artiklid mõlemad selle väikese muudatuse kohta, mitte selle uue tiiva. Eks varsti peaks selle lehe kalkulatsioon tulema selle uue tiiva kohta kah, usun et päris suur muutus. Ilma esimese õhtu veata oleks Oti edu olnud ralli lõpus 19 sekundi kanti. Natuke tundub ikka mõjutavat kiirust.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Nüüd tuli endalgi meelde, et seda lugenud
In summary, the impact of the modifications in the Yaris WRC is much more significative than those included in Germany, and they could have a certain impact on car performance. The chrono will confirm how big the impact can be, most probably since Wales Rally GB, as Turkish stages are really slow and aerodynamics do not play an important role there.
Eelmine aasta oli Ott laupäeva pärastlõunaks üle 40’e sekundi juhtimas. See aasta sellist domineerimist ei olnud.
In summary, the impact of the modifications in the Yaris WRC is much more significative than those included in Germany, and they could have a certain impact on car performance. The chrono will confirm how big the impact can be, most probably since Wales Rally GB, as Turkish stages are really slow and aerodynamics do not play an important role there.
Eelmine aasta oli Ott laupäeva pärastlõunaks üle 40’e sekundi juhtimas. See aasta sellist domineerimist ei olnud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Päevad ei ole vennad, aastad ammugi mitte. Mingeid järeldusi tagatiiva kohta siin kindlasti teha ei saa. Kohe kindlasti mitte pole keegi autosid ka aeglasemaks ehitanud.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Sellegipoolest on tagatiib täiesti uus ja kolmandiku võrra väiksem, kui juba otse tagant vaadates võrrelda, siis näeb kui kitsas see uus tiib on. See peab mõjutama auto suutlikust-huviline2- kirjutas:Päevad ei ole vennad, aastad ammugi mitte. Mingeid järeldusi tagatiiva kohta siin kindlasti teha ei saa. Kohe kindlasti mitte pole keegi autosid ka aeglasemaks ehitanud.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Postimees Sport Facebooki pressika live'l ju Tommi ise ütles oma finglishis ka, et uus tagatiib ei võimalda neil enam "fly away'd" teha, 18:25 paiku. Ehk siis ikka mõjutab see muudatus neid päris palju.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Tõenäoliselt tehti arendust ikka mõõdetavate meetoditega ja ehk asi nii hull ei ole. wrcwings.tech info kohaselt olekski võinud lühemaks saagida ja 99% efektiivsusega tiib valmis.... - vaevalt siis uut arendama oleks hakatud, kui see selliselt nii efektiivne.nsa kirjutas:Sellegipoolest on tagatiib täiesti uus ja kolmandiku võrra väiksem, kui juba otse tagant vaadates võrrelda, siis näeb kui kitsas see uus tiib on. See peab mõjutama auto suutlikust-huviline2- kirjutas:Päevad ei ole vennad, aastad ammugi mitte. Mingeid järeldusi tagatiiva kohta siin kindlasti teha ei saa. Kohe kindlasti mitte pole keegi autosid ka aeglasemaks ehitanud.
Samast teemast üks huvitav tähelepanek 2. päeva katselt, kus Tänakul tagastange koos difuuseriga minema pani - spliti aegades kaotust selle peale ei tekkinud, isegi vastupidi. Oskaks kahte asja sellest järeldada:
1) Alumine aero oli selleks ajaks kõigil muda täis ja raske, mistõttu tema efektiifsus oli kadunud
2) Toyota tagatiib toimib hästi.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
3) Juba Enzo Ferrari ütles, et aerodünaamika on neile, kes ei oska mootoreid ehitadaEero kirjutas:Tõenäoliselt tehti arendust ikka mõõdetavate meetoditega ja ehk asi nii hull ei ole. wrcwings.tech info kohaselt olekski võinud lühemaks saagida ja 99% efektiivsusega tiib valmis.... - vaevalt siis uut arendama oleks hakatud, kui see selliselt nii efektiivne.nsa kirjutas:Sellegipoolest on tagatiib täiesti uus ja kolmandiku võrra väiksem, kui juba otse tagant vaadates võrrelda, siis näeb kui kitsas see uus tiib on. See peab mõjutama auto suutlikust-huviline2- kirjutas:Päevad ei ole vennad, aastad ammugi mitte. Mingeid järeldusi tagatiiva kohta siin kindlasti teha ei saa. Kohe kindlasti mitte pole keegi autosid ka aeglasemaks ehitanud.
Samast teemast üks huvitav tähelepanek 2. päeva katselt, kus Tänakul tagastange koos difuuseriga minema pani - spliti aegades kaotust selle peale ei tekkinud, isegi vastupidi. Oskaks kahte asja sellest järeldada:
1) Alumine aero oli selleks ajaks kõigil muda täis ja raske, mistõttu tema efektiifsus oli kadunud
2) Toyota tagatiib toimib hästi.
Suurte kogemustega ralliturist
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
See ei pea päris paika, tiib oli tunduvalt liiga lai ka lühemaks saetud versioonis, külje pealt oli originaal auto kabariidist tunduvalt liiga palju väljas ja see ei olnud lubatud. Kindlasti ei oleks olnud okei sõita selle saetud tiivaga Türgis või Walesis.Eero kirjutas:Tõenäoliselt tehti arendust ikka mõõdetavate meetoditega ja ehk asi nii hull ei ole. wrcwings.tech info kohaselt olekski võinud lühemaks saagida ja 99% efektiivsusega tiib valmis.... - vaevalt siis uut arendama oleks hakatud, kui see selliselt nii efektiivne.nsa kirjutas:Sellegipoolest on tagatiib täiesti uus ja kolmandiku võrra väiksem, kui juba otse tagant vaadates võrrelda, siis näeb kui kitsas see uus tiib on. See peab mõjutama auto suutlikust-huviline2- kirjutas:Päevad ei ole vennad, aastad ammugi mitte. Mingeid järeldusi tagatiiva kohta siin kindlasti teha ei saa. Kohe kindlasti mitte pole keegi autosid ka aeglasemaks ehitanud.
Samast teemast üks huvitav tähelepanek 2. päeva katselt, kus Tänakul tagastange koos difuuseriga minema pani - spliti aegades kaotust selle peale ei tekkinud, isegi vastupidi. Oskaks kahte asja sellest järeldada:
1) Alumine aero oli selleks ajaks kõigil muda täis ja raske, mistõttu tema efektiifsus oli kadunud
2) Toyota tagatiib toimib hästi.
Olen kindel et uus tiib toimid iseenesest hästi, aga kurvides ei ole lähedalegi nii efektiivne kui see vana monstrum.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Huvitav, et kasutaja nsa teab / on kindel, et tagatiival mega vahe, samas sõitjad ise öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne.nsa kirjutas:Eero kirjutas:nsa kirjutas: See ei pea päris paika, tiib oli tunduvalt liiga lai ka lühemaks saetud versioonis, külje pealt oli originaal auto kabariidist tunduvalt liiga palju väljas ja see ei olnud lubatud. Kindlasti ei oleks olnud okei sõita selle saetud tiivaga Türgis või Walesis.
Olen kindel et uus tiib toimid iseenesest hästi, aga kurvides ei ole lähedalegi nii efektiivne kui see vana monstrum.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Äkki see on nagu lamba soolikas ja ribadega kondoom? Ise ei tunne vahet aga naisel on parem?RenoK kirjutas: Huvitav, et kasutaja nsa teab / on kindel, et tagatiival mega vahe, samas sõitjad ise öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne.
Tiivaga ka suurt vahet ei tunne, aga ajad on teised.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Su jutus võib tegelikult täitsa iva olla, jahMati kirjutas:Äkki see on nagu lamba soolikas ja ribadega kondoom? Ise ei tunne vahet aga naisel on parem?RenoK kirjutas: Huvitav, et kasutaja nsa teab / on kindel, et tagatiival mega vahe, samas sõitjad ise öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne.
Tiivaga ka suurt vahet ei tunne, aga ajad on teised.