WALES RALLY GB 2019 DAY3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Toyota võrdlustestide ajad on kusagil avaldatud või... mis aegadest jutt?
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Ei, võrdlusteste vist kusagil avaldatud pole, aga ilmselt mõtlevad seda, et Ott ei olnudki minuti jagu ees seekord Walesis nagu eelmine aasta oli ja sellest järeldavad, et tiib on ikka ****.-huviline2- kirjutas:Toyota võrdlustestide ajad on kusagil avaldatud või... mis aegadest jutt?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Aa...siis küll, sest kõik muu oli ju sama, teeolud , ilm, stardipositsioonid, kõikidel meestel roolida täpselt samad autod, mida vahepeal arendatud ei ole ning Ogier ja Neuville ei ole ka paljude punktidega kaotamas (ega nad eriti sõita ka ei oska).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
- Asukoht: Tallinn
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
Rallijutud ralliblogis.. http://www.rallinaut.ee/ |
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
äkkki näeb ka fordis veel? oleks huvitav, loodame et tehase tugi kasvab kunagi.MKD kirjutas: millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
No tegelikult on ju nii, et Ott on kiire, AGA Meeke on ka kiire. Tihti isegi 30-50% ralli esimesest poolest kuni midagi ära käkerdab ja neil on samasugused autod. Ainult, et Latvaja ei suuda enamuse ajast kannul püsida.MKD kirjutas:Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Olen nõus, et Meeke on kiire. Aga Oti kaitseks ütlen, et meestel vähe erinevad stardipositsioonid ka. Nii kui laupäev/pühapäev olud võrdsemad on, hakkab Meeke maha jääma.Mati kirjutas:No tegelikult on ju nii, et Ott on kiire, AGA Meeke on ka kiire. Tihti isegi 30-50% ralli esimesest poolest kuni midagi ära käkerdab ja neil on samasugused autod. Ainult, et Latvaja ei suuda enamuse ajast kannul püsida.MKD kirjutas:Kõik need jutud Toyota ülimuslikust kiirusest jätavad justkui tähelepanuta fakti, et Ott on tunduvalt kiirem ka oma meeskonnakaaslastest ehk siis kui võrrelda Toyota kiirust Meeke või JML pealt, ei tundugi auto nii kiire olema. Kindlasti on uuel tagatiival oma mõju, kuid millegipärast otsitakse aina rohkem vabandusi, miks Ott nii kiire on.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Colin Clark võib pensionile minna, järelkasv on olemas.
Wales Rally GB 2019: Behind The Scenes With M-Sport Ford World Rally Team
https://youtu.be/Bucd_kZKCcM
Wales Rally GB 2019: Behind The Scenes With M-Sport Ford World Rally Team
https://youtu.be/Bucd_kZKCcM
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1012
- Liitunud: 29 Juun 2016, 15:37
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Tänapäeva noored ikka arenevad vist kiiremini
Poisil on tuleviku osas plaanid paigas ja töö pärast kartma ei pea... ainuke asi mis häiris oli "käte vehkimine/kerge italliaanoo stiil" nagu Otil mingi aeg see kehakeel sees oli... üks sama liigutus paari sekundi tagant... aga no eks aeg parandab.
Poisil on tuleviku osas plaanid paigas ja töö pärast kartma ei pea... ainuke asi mis häiris oli "käte vehkimine/kerge italliaanoo stiil" nagu Otil mingi aeg see kehakeel sees oli... üks sama liigutus paari sekundi tagant... aga no eks aeg parandab.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 917
- Liitunud: 01 Apr 2012, 16:35
- Asukoht: Stockholm
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Huvitav, et kasutaja RenoKu ainult seda kuuleb mida kuulda tahab . Mäkinen ütleb, et tiib ei ole nii efektiivne nagu varem. Wrcwings ütleb, et kurvides peab vahe sees olema sellise muudatustega. "Kõik" kes tegelevad statistikaga ütlevad, et kiiretel osadel on küll toyota veel kõige kiirem, aga ei domineeri enam nagu varem. Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne Peale selle pole keegi kordagi öelnud et uus tiib s*tt on, lihtsalt et suutlikus on teatud olukordades madalam. Mega vahest millest rääkisin on suuruses ja välimuses, sest tiib on täiesti uus ja ikka väga erinev vanast.
Huvitav, et kasutaja nsa teab / on kindel, et tagatiival mega vahe, samas sõitjad ise öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne.
Aga see selleks, pole mõtet rohkem seda teemat edasi ajada, ilmselgelt me kokkuleppele ei jõua
Veel natuke off topic juttu siia, kui juba pläramiseks läks.
Citroeni uus aero, mida nad hetkel testivad, näeb päris brutaalne välja, ei tea kas siit juba pildid läbi käinud?
Link
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Ära sa nüüd Latvala juttu küll tõsiselt võta. See on oma tunnetamiste ja emotsioonidega kogu aeg kimpus olnud. Amortidel on tal ka mingi "hälve" millest Ott kuulnudki ei olnud. Mingi video ringles ka kuskil selle kohta või oli isegi Oti filmis. Ja siis taga tiiva muutust ei saa üldse aru. Klassikaline katse lõpu inteka jutt on "I don't have good feeling in the car. The car is all over the road. We don't know what is the problem"nsa kirjutas:Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 255
- Liitunud: 24 Sept 2014, 10:59
Re: WALES RALLY GB 2019 DAY3
Oti filmist meenub jutt kavitatsioonist. See oli küll, millest Latvala rääkis.Mati kirjutas:Ära sa nüüd Latvala juttu küll tõsiselt võta. See on oma tunnetamiste ja emotsioonidega kogu aeg kimpus olnud. Amortidel on tal ka mingi "hälve" millest Ott kuulnudki ei olnud. Mingi video ringles ka kuskil selle kohta või oli isegi Oti filmis. Ja siis taga tiiva muutust ei saa üldse aru. Klassikaline katse lõpu inteka jutt on "I don't have good feeling in the car. The car is all over the road. We don't know what is the problem"nsa kirjutas:Siis aga tuleb Latvala ja ütleb, et tema ei tunne midagi ja kohe ongi kõik sõitjad öelnud, et vahet praktiliselt auto tagaosas ei tunne