WRC hooaeg 2021
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2021
Miks sa arvad, et Kubica on aeglasem kui Greensmith, Loubet või Katsuta ?
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
Re: WRC hooaeg 2021
Palju meedia tähelepanu (k.a. eetriaega) saavad Rally2/R5 ekipaažid võrreldes WRC ekipaažidega?snakeplissken kirjutas: ↑21 Nov 2020, 21:58 Meile, pealtvaatajatele muidugi tore, aga mis selle mõte nagu oleks? Pigem võistelda Rally2 tiitlile kui olla konkurentsitult viimased Rally1-s.
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: WRC hooaeg 2021
Tegelt on imselt isegi Evans parem auto arendaja kui Ogier. Ogier pole kunagi sellega hiilanud (hea tõestus Sidrun eelmine hooaeg). Ott ehitas talle Fordi (peale lahkumist jäi masina arengu asi seisma ja lihtsalt vana rasva pealt kobistas Ogi veel ühe tiitli) ja ehitas talle ka Toyota. Ogi on olnud ainult koort riisumas.
Re: WRC hooaeg 2021
...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
Re: WRC hooaeg 2021
Loll ja asjatundmatu jutt. VW oli nii peajagu teistest üle, et seal polnud vaja midagi arendadagi. Ja auto valmistati ikka tehases inseneride poolt mitte Ogier ise ei teinud jooniseid ja haamri ja peitliga ei pannud autot kokku.MadMax kirjutas: ↑30 Nov 2020, 00:40 ...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
Teiseks Ogier on ka ise öelnud, et Ott saab auto arendamisega paremini hakkama. Näiteks M-Spordi aegadel isegi testisõitudel tunnistas Ogier, et mõttekam on kui Ott sõidab testi kõige viimasena. Ilmselt pole su mälu COVIDi läbipõdemise tõttu enam endine seega tuletan meelde, et teine tiitel M-Spordis tuli Ogieril juba üle kivide ja kändude kui Ford ei olnud enam sarja kiireim auto. Esimese tiitli ajal (siis kui Ott veel oli meeskonnas) ilmselgelt oli. Ei sõitnud 2 aastat sama autoga aga kui konkurendid autode arendamisel järgi jõuavad ja mööda lähevad siis kuskil on midagi valesti. Aga eks sa leiad uusi vabandusi oma koroonaaju poolt genereeritud teooria tõestuseks ...
Mis puudutab Sidrunit siis Ogier sai enne lepingu sõlmimist sellega piisavalt testida. Kui seal oleks olnud selline fundamentaalne viga millest sina sonid, siis oleks arenduse koha pealt äss mees sellest ka kiiresti aru saanud. Ogier ilmselt ei saanud.
Re: WRC hooaeg 2021
Polnud vaja VWd arendada? Võeti Möllerist Polo, pandi kleepsud peale ja mindi Monte starti sinu jutu järgi.. Sest tehases tehti valmis.ElvisP kirjutas: ↑30 Nov 2020, 07:51Loll ja asjatundmatu jutt. VW oli nii peajagu teistest üle, et seal polnud vaja midagi arendadagi. Ja auto valmistati ikka tehases inseneride poolt mitte Ogier ise ei teinud jooniseid ja haamri ja peitliga ei pannud autot kokku.MadMax kirjutas: ↑30 Nov 2020, 00:40 ...hea tõestus Cidrun eelmine hooaeg. ElvisP, palun mine tee koroona test ära. Täiesti segast ei tasu ka ajada. Ogier oli aasta eemal ja aitas välja arendada ühe teatud auto, millega võitis lausa 4 tiitlit. Või ma nägin seda unes? Lisaks aitas ta kindlasti edasi arendada ka Fordi, millega võitis tiitli, kui Otti enam tiimis polnud. Või arvad, et võitis sama autoga 2 aastat järjest? Ning Citroen oli fundamentaalse veaga. Nagu Lappi kommentaaridest aru olen saanud, siis lihtsam oleks olnud auto joonised ära põletada ja nullist alustada. Ma arvan, et nii Meeke, Ostberg, Lappi ja eriti Ogier kõik teadsid, et mis selle Citroeni nii kehvaks muudab aga insenerid ei suutnud seda ära lahendada. Ja võib öelda, et meie õnneks ei suutnud lahendada...
Teiseks Ogier on ka ise öelnud, et Ott saab auto arendamisega paremini hakkama. Näiteks M-Spordi aegadel isegi testisõitudel tunnistas Ogier, et mõttekam on kui Ott sõidab testi kõige viimasena. Ilmselt pole su mälu COVIDi läbipõdemise tõttu enam endine seega tuletan meelde, et teine tiitel M-Spordis tuli Ogieril juba üle kivide ja kändude kui Ford ei olnud enam sarja kiireim auto. Esimese tiitli ajal (siis kui Ott veel oli meeskonnas) ilmselgelt oli. Ei sõitnud 2 aastat sama autoga aga kui konkurendid autode arendamisel järgi jõuavad ja mööda lähevad siis kuskil on midagi valesti. Aga eks sa leiad uusi vabandusi oma koroonaaju poolt genereeritud teooria tõestuseks ...
Mis puudutab Sidrunit siis Ogier sai enne lepingu sõlmimist sellega piisavalt testida. Kui seal oleks olnud selline fundamentaalne viga millest sina sonid, siis oleks arenduse koha pealt äss mees sellest ka kiiresti aru saanud. Ogier ilmselt ei saanud.
Selleks, et ta peajagu üle oli, sõitis Ogier 2012 Skoda S2000ga, et samal ajal koos VWga uut Polo WRCd arendada ja testida ning 2013 starti tulla.
Ei tea, et Ott, Neuville või Evans oleks Fordi, Hyundai v Toyota samuti ise haamriga kokku klopsinud.. Seega mõttetu jutt.
M-Spordis olles tahtis Ogier alguses alati esimesena testida, kuid mingi aeg sai aru, et mõistlikum on lasta Otil ENNE sõita. Wilsoni sõnad Oti filmis (aga vb ta ei ole asjaga kursis).
Citroeni kohta on isegi Meeke mäletamist mööda öelnud, et insenerid ei võtnud nõuandeid kuulda..
Aga no sel ajal oli tiimipealik Matton ka, niiet ei imesta.. Samamoodi ei saa nüüd ka FIAs väga hakkama uute autode reeglite välja ,,mõtlemisega''.
Re: WRC hooaeg 2021
Ilmselgelt siin räägitakse ühelt poolt aiast ja teiselt poolt aiaaugust.CTR kirjutas: ↑30 Nov 2020, 08:32
Polnud vaja VWd arendada? Võeti Möllerist Polo, pandi kleepsud peale ja mindi Monte starti sinu jutu järgi.. Sest tehases tehti valmis.
Selleks, et ta peajagu üle oli, sõitis Ogier 2012 Skoda S2000ga, et samal ajal koos VWga uut Polo WRCd arendada ja testida ning 2013 starti tulla.
Ei tea, et Ott, Neuville või Evans oleks Fordi, Hyundai v Toyota samuti ise haamriga kokku klopsinud.. Seega mõttetu jutt.
M-Spordis olles tahtis Ogier alguses alati esimesena testida, kuid mingi aeg sai aru, et mõistlikum on lasta Otil ENNE sõita. Wilsoni sõnad Oti filmis (aga vb ta ei ole asjaga kursis).
Citroeni kohta on isegi Meeke mäletamist mööda öelnud, et insenerid ei võtnud nõuandeid kuulda..
Aga no sel ajal oli tiimipealik Matton ka, niiet ei imesta.. Samamoodi ei saa nüüd ka FIAs väga hakkama uute autode reeglite välja ,,mõtlemisega''.
Võimatu on meil VW puhul hinnata kui palju seal on selleks hetkeks kui masin stardijoonele jõudis Ogieri arendust ja kui palju on lihtsalt Saksa inseneritarkust, mis algusest peale pani tehases kokku sellise masina, millega vahesid teiste vastu mõõdeti kalendriga. Sina ilmselt arvad, et 100% Ogieri teene, mina arvan, et lõviosa oli Saksa autoinseneride teene. Mine võta kinni ...
Kui me aga räägime sellest kuidas autod on mõne mehe tagumiku all arenenud alates hetkest kui sellega hakati sõitma, siis siin ei ole Ogieril midagi ette näidata. M-Spordis oli auto arengus paremal juhul paigalseis teisel hooajal. Sidrunis oli täielik katastroof. Ja Toyota koha pealt pole selle mõttetu hooaja pinnalt võimalik midagi eriti arvata, aga mingit erilist arengut küll kuskilt pole näha.
Samal ajal on Ott koos oma autodega ALATI arenenud. Nii M-Sport, Toyota kui ka RE pinnalt võib vast öelda, et ka Hyundai.
Ja sul on õigus, et see testimise järjekord oli jah vastupidi, aga kogu selle vahetamise point oligi see, et seda tehti sellepärast, et Ott on parem auto arendaja ja see oli ka Ogieri huvides järjekord seda silmas pidades ära vahetada.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2021
Et siis VW Motorsport lõpetab ekisisteerimise ja sisepõlemismootoriga autode ehitamise. Lubavad juppe ikka klientidele pakkuda, aga...uuendusi vaevalt. Kõikse vanem auto sai oktoobris kaheaastaseks.
Viimati muutis -huviline2-, 02 Dets 2020, 08:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2021
Võiks öelda, et korralik ülelask klientidele..
Üks asi on see, kui tõmmatakse tehase WRC projektile kriips peale vs see, kui erakätes on ca 70 aktiivselt kasutuses olevat autot, mis vajavad ka korralikul hulgal varuosasid jms..
Üks asi on see, kui tõmmatakse tehase WRC projektile kriips peale vs see, kui erakätes on ca 70 aktiivselt kasutuses olevat autot, mis vajavad ka korralikul hulgal varuosasid jms..
Re: WRC hooaeg 2021
Võtame su idiootsuse siis pulkadeks. Ma ei tea, miks ma sellele aega raiskan aga noh... Kui Covidihaige mälu vajab värskendamist, siis värskendame ära.
Kordan üle, nagu siin kaasvõitleja rääkis, et Ogier testis ikka alguses esimesena aga kui nägi, et Tänak mõtleb sarnaselt, siis loomulikult vahetab targem inimene kohad ringi. Ja tead miks? Kui sul on valida, kas alustada nullist ja jõuda kuhugi või alustada sealt kus sarnaselt seadistav Tänak lõpetas ning minna veel kaugemale, siis kumma sina valiksid? Ogier tundis hirmu ja otsis Tänaku vastu eelist. Aga sa ei suutnud nii kaugele mõelda? Ei imesta
Meenuta palun hooaegasid 2017 ja 2018. Sa ei mäleta ikka mitte midagi? Millisel aastal sai Ogeir rohkem võite? Õige vastus on: 2018. Ja üldse, 2017. aastal oli sarja kiireim auto Hyundai aga Neuville ise käkkis selle hooaja ära. Neuveille sai 26 katsevõitu rohkem kui keegi teine, mis näitab, et kiiruse mõttes oli auto parim. Aga Ogier oli stabiilsem, ei teinud nii palju vigu. Tank Ford pidas vastu ja võitis. Osalt Neuville vigade tõttu, teisealt lagunes Hyundai pahatihti liiga väikeste kõiksude tõttu (rattaga kuhugi vastu ja korraga kõver). 2017. aastal oli Neuville üks parimaid võimalusi ära võtta aga ei suutnud. 2018. aastal alustas Ogier nii, et neljast esimesest etapist kolmel ta võitis. Rootsis mängisid Tänakuga sahka ning seal ei olnud neil võimalustki võita. Seejärel tulid mõned apsud tal endal aga lõppkokkuvõttes punktide mõttes oli tõesti väiksem võit aga ei ütleks, et üle kivide ja kändude. Aga noh... ElvisP näeb ju ainult, et punktide mõttes väiksem vahe ja üle kivide ja kändude. OK
Tead mis oli valesti? Fordi rahakott. Mäletad sa ikka, kuidas Ogier "vingus", et neil pole selliseid võimalusi nagu Hyundail ja Toyotal. Aga su koroonaaju ei mäleta. Lisaks sai Ogier rohkem võite teisel aastal kui esimesel. Lausa 2x Ja veel lisaks, siis oleks väga imelik, kui kaks tehasetoega meeskonda ei areneks kiiremini kui Ford.
https://www.motorsport.com/wrc/news/ogi ... s/4357405/
Üldiselt oled sa väga kohutav väitleja. Kõik sinu jutud on su emotsioonide ja halva mälu segu. Ühtegi oma väidet sa viidete või arvudega ei toeta. Lihtsalt ja labaselt öeldes paned sa segast. Ja mul on kahju, et ma raiskasin oma aega seinaga rääkimisele.
See on KÕIGE haigem väide üldse, mida sa saaks öelda. Asjatundmatu, vale, EKRElik, lihtsalt kohutav. Ma ei tea, kui vana sa oled aga tundub, et sündinud pärast 2012. aastat. Pane Youtube otsingusse Ogier Volkswagen 2012 ja näed palju ta testis. Või mis videod need on? Insenerid sõidavad? Mida see Ogier seal tegi? Volkswagen alustas 2011, et startida 2013. aastal. Väita, et mingi uus meeskond suudab vaid inseneride abiga ehitada nullist domineeriva auto, näitab täielikult sinu asjatundmatust ning amatöörlust. Jah, seal taga olid VW grupi rahad ja insenerid aga väide, et Ogieril polnud seal midagi teha, on laus vale. Sa ise saad ikka aru, mida sa väidad?
Kordan üle, nagu siin kaasvõitleja rääkis, et Ogier testis ikka alguses esimesena aga kui nägi, et Tänak mõtleb sarnaselt, siis loomulikult vahetab targem inimene kohad ringi. Ja tead miks? Kui sul on valida, kas alustada nullist ja jõuda kuhugi või alustada sealt kus sarnaselt seadistav Tänak lõpetas ning minna veel kaugemale, siis kumma sina valiksid? Ogier tundis hirmu ja otsis Tänaku vastu eelist. Aga sa ei suutnud nii kaugele mõelda? Ei imesta
Meenuta palun hooaegasid 2017 ja 2018. Sa ei mäleta ikka mitte midagi? Millisel aastal sai Ogeir rohkem võite? Õige vastus on: 2018. Ja üldse, 2017. aastal oli sarja kiireim auto Hyundai aga Neuville ise käkkis selle hooaja ära. Neuveille sai 26 katsevõitu rohkem kui keegi teine, mis näitab, et kiiruse mõttes oli auto parim. Aga Ogier oli stabiilsem, ei teinud nii palju vigu. Tank Ford pidas vastu ja võitis. Osalt Neuville vigade tõttu, teisealt lagunes Hyundai pahatihti liiga väikeste kõiksude tõttu (rattaga kuhugi vastu ja korraga kõver). 2017. aastal oli Neuville üks parimaid võimalusi ära võtta aga ei suutnud. 2018. aastal alustas Ogier nii, et neljast esimesest etapist kolmel ta võitis. Rootsis mängisid Tänakuga sahka ning seal ei olnud neil võimalustki võita. Seejärel tulid mõned apsud tal endal aga lõppkokkuvõttes punktide mõttes oli tõesti väiksem võit aga ei ütleks, et üle kivide ja kändude. Aga noh... ElvisP näeb ju ainult, et punktide mõttes väiksem vahe ja üle kivide ja kändude. OK
Tead mis oli valesti? Fordi rahakott. Mäletad sa ikka, kuidas Ogier "vingus", et neil pole selliseid võimalusi nagu Hyundail ja Toyotal. Aga su koroonaaju ei mäleta. Lisaks sai Ogier rohkem võite teisel aastal kui esimesel. Lausa 2x Ja veel lisaks, siis oleks väga imelik, kui kaks tehasetoega meeskonda ei areneks kiiremini kui Ford.
Ma sonin fundamentaalsest veast? Ogier ilmselt ei saanud aru???? APPI!!! Ma ei soni vaid KÕIK CITROENI SÕITJAD RÄÄKISID SELLEST. Mäletad sa selliseid väjendeid nagu kartauto? Mitu korda rääkis Meeke, et auto käitub ootamatult? Või jutte sellest, kuidas esisilla geomeetria on paigast? Ei mäleta? Covidiaju ei saagi mäletada. Aga mida mina tean ja räägin, loe internetist ise ))
https://www.motorsport.com/wrc/news/ogi ... s/4357405/
Üldiselt oled sa väga kohutav väitleja. Kõik sinu jutud on su emotsioonide ja halva mälu segu. Ühtegi oma väidet sa viidete või arvudega ei toeta. Lihtsalt ja labaselt öeldes paned sa segast. Ja mul on kahju, et ma raiskasin oma aega seinaga rääkimisele.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2021
Järgmise hooaja linep?
Toyota:
Ogier
Rovanperä
Evans
(Katsuta)
Hyundai:
Neuville
Tänak
Kolmas auto: Breen? Sordo?
Neljas auto: Veiby? Huttunen?
M-Sport:
Suninen?
Greensmit?
Fourmaux?
Sainteloc Citroen?
Mikkelsen?
Östberg?
Lappi?
Poland WRT?
Kubica?
Kajetanowicz?
Lepinguta mehed:
Lappi
Suninen
Veiby
Huttunen
Greensmith
Breen
Mikkelsen
Östberg
Veiby
Kubica
Kajetanowicz
Toyota:
Ogier
Rovanperä
Evans
(Katsuta)
Hyundai:
Neuville
Tänak
Kolmas auto: Breen? Sordo?
Neljas auto: Veiby? Huttunen?
M-Sport:
Suninen?
Greensmit?
Fourmaux?
Sainteloc Citroen?
Mikkelsen?
Östberg?
Lappi?
Poland WRT?
Kubica?
Kajetanowicz?
Lepinguta mehed:
Lappi
Suninen
Veiby
Huttunen
Greensmith
Breen
Mikkelsen
Östberg
Veiby
Kubica
Kajetanowicz
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2021
Sordo peab järgmiseks aastaks uue kaardilugeja leidma, kui soovid sõita
Carlos Del Barrio quits Dani Sordo for @FauZaldivar in 2021 WRC-3 program.
http://planetemarcus.com/carlos-del-bar ... o-en-2021/
Carlos Del Barrio quits Dani Sordo for @FauZaldivar in 2021 WRC-3 program.
http://planetemarcus.com/carlos-del-bar ... o-en-2021/
Re: WRC hooaeg 2021
pakun, et neljandas Hyundais on suht kindlasti Loubet.. kas just kõik etapid, aga siiski.. see aasta tegi plaanitud 9st etapist 4 kaasa..
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2021
Uueks kaardilugejaks pidavat tulema Sara Fernandez:viplala kirjutas: ↑07 Dets 2020, 10:32 Sordo peab järgmiseks aastaks uue kaardilugeja leidma, kui soovid sõita
Carlos Del Barrio quits Dani Sordo for @FauZaldivar in 2021 WRC-3 program.
http://planetemarcus.com/carlos-del-bar ... o-en-2021/
https://www.ewrc-results.com/coprofile/ ... ernandez/6
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: WRC hooaeg 2021
Raha ei saadud kokku, et ilma pealtvaatajateta korraldada ja promootor ei tahavat maksta. Tundub, et Rootsiga on nüüd pikemaks ajaks kõik.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2021
Annaks taevas, et Arcticu poisid saaksid endale etapi. Võibolla panen puusalt utoopiat.
Söörlöne!