89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Oti kommentaar lõpus: No issues. All okay. No visibility on screen.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Sordo vist aru saama hakkamas, et kus ja miks ta on - split2 Ogieri tempos
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Ütleme nii, et peale tänast see kahtlus, mis mul Tänaku Toyotast Hyundaisse mineku osas on, see suurenes. Aga eks peab mõned rallid veel nägema, et paremat pilti saada. Eile tundus juba, et see Tänak keda me Toyotas nägime, on tagasi. Aga tänane kinnitas et ei ole.
Hyundai see ralli natuke palju jamasid ka, Tänakul kojamehed, udune klaas ja rehvivalikuga Neuvillel ja Sordol + Neuvillel uus kaardilugeja.
Hyundai see ralli natuke palju jamasid ka, Tänakul kojamehed, udune klaas ja rehvivalikuga Neuvillel ja Sordol + Neuvillel uus kaardilugeja.
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Minu jaoks on samuti saanud kinnitust, et Ott ennast Hyundais hästi ei tunne. Kogu see jutt, et hoiab tagasi ja sõidab targalt on lihtsalt jama. Aegadest ja mehe väljaütlemistest on näha, et ei ole mingit kindlust selle autoga. Meenutab Märtini Peugeotti minekut. Läks raha taga ajama, aga sõitma seda autot ei saadudki. Nii Markko kui Bosse pushisid veri ninast väljas, aga tulemust polnud. Preagu Toyota selgelt üle.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Eks tänakul natuke koputab kuklas see eelmise aasta pauk. Siin ei taha eriti riske võtta, et jälle punkte kaotada.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Monte põhjal ei ole mõtet järeldada siin midagi. Ei ole ta eriline monte hunt olnud kunagi ja ei tunne ennast hästi sellistes oludes.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Aga samas on ikkagi paugutanud...ja kiitnud. Ma kipun nõustuma, et teine aju ikka tunda annab, koostöös uute rehvidega, et pole mõtet riskida. Nulliring kätte maksis möödunud aastal.kajakas1 kirjutas: ↑22 Jaan 2021, 16:37 Minu jaoks on samuti saanud kinnitust, et Ott ennast Hyundais hästi ei tunne. Kogu see jutt, et hoiab tagasi ja sõidab targalt on lihtsalt jama. Aegadest ja mehe väljaütlemistest on näha, et ei ole mingit kindlust selle autoga. Meenutab Märtini Peugeotti minekut. Läks raha taga ajama, aga sõitma seda autot ei saadudki. Nii Markko kui Bosse pushisid veri ninast väljas, aga tulemust polnud. Preagu Toyota selgelt üle.
Aga eks muidugi võib ka autoga sobitumine viga olla.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Mida teemat te tõukate siin ma ei saa aru?? Toyota ja eelkõige Mäkinen olid ju need, kes Tänaku vastu üldse huvi ei näidanud. Mida sa siis tegema peaksid, kui tööandja pole sinust huvitatud?
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Toyota oleks kindlasti tahtnud Otti endale hoida, aga Tommi-Mia kombo ja nende attitude olevat olnud põhjus, miks asjad nii läksid..teine_riiul kirjutas: ↑22 Jaan 2021, 22:38 Mida teemat te tõukate siin ma ei saa aru?? Toyota ja eelkõige Mäkinen olid ju need, kes Tänaku vastu üldse huvi ei näidanud. Mida sa siis tegema peaksid, kui tööandja pole sinust huvitatud?
Praeguseks on asjad kindlasti teisiti, aga keegi ei osanud ju niimoodi tulevikku ennustada..
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Hyundaid Peugeot 307ga võrrelda pole siiski päris põhjust. See on teada fakt, et Hyundai pole libedates oludes kõige parem ja nende tingimustes ei saa autost head tagasisidet. See on tulnud välja kõigil neil kordadel, kui Neuville on pidanud kruusal esimesena startima. Samas kuival asfaldil ja puhastatud kruusal on lood juba teised. Nagu näha, siis püütakse praegu Montes seda balansiprobleemi lahendada 1 varuratta mahajätmisega.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Arvad nagu reaalselt, et Toyota polnud Tänakust ÜLDSE huvitatud ja sooviti parima sõitja lahkumist?teine_riiul kirjutas: ↑22 Jaan 2021, 22:38 Mida teemat te tõukate siin ma ei saa aru?? Toyota ja eelkõige Mäkinen olid ju need, kes Tänaku vastu üldse huvi ei näidanud. Mida sa siis tegema peaksid, kui tööandja pole sinust huvitatud?
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
või soovis Mäkinen venitada kuni mujale polegi võimalik minna
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Seda ei teagi keegi, mis see põhjuseks oli või oli palju väikeseid põhjuseid, mis lõpptulemuseks tegid ühe suure põhjuse. Aga kindlasti ei usu ma et Toyota ei tundnud Tänaku jätkamise üle huvi. Japsidele meeldib stabiilsus ja kui tulemused tulevad ja sõitja näitab end positiivsest küljest, nad jätkaks elu lõpuni.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
No Toyoda viitas ju 2020 lõpuski sellele, et Tänaku minnalaskmine oli viga, õigemini tiimipoolne käitumine oli viga.
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Nii palju, kui mulle on mulje jäänud, siis Toyota tundis väga Tänaku jätkamise vastu huvi, ja ka Tänak tahtis väga jääda, aga Märtinile ei sobinud midagi läbirääkimiste juures (ta pole üldse kõige diplomaatilisem mees), kuni solvus, pööras tähelepanu Hyundai poole ja suutis lõpuks ka Tänakule selle idee maha müüa. Sellele viitavad nii Toyota-poolsete asjapulkade kommentaarid, kui osaliselt isegi Tänaku väike repliik eelmisel aastal, et kui ta saaks Michael Parki käest midagi küsida, siis mis see oleks, millele Tänak vastas, et küsiks, kuidas Märtini isepäisust kontrollida. Ühesõnaga tundub see rohkem Märtini avantüüriga, millega Tänak läks kaasa (kuna ega autode vahed nüüd nii suured ju ka pole). Märtinil on üsna omamoodi arusaamad ka sellest, millises tiimis peab sõitma. Ka tema Peugeoti valik omal ajal (argumendiga, et tegemist on vähemalt tõelise tehasetiimiga) oli üsna kahtlane, kuna 307 näitas juba 2004. aastal, et tegemist on fundamentaalsete probleemidega autoga. Küllap ei tundunud ka Toyota talle enam tõeline tehasetiim, võrreldes Hyundaiga.
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: 89. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2021 DAY 1
Vaadates eelmist poolikut hooaeg ja nüüd montet siis seda enam süveneb kahtlus, et tiimi vahetusioli suur viga. Ei tunne Tänak ennast hyundais kundlalt. Ning koheselt see mõjub ka enesekindlusele. See avaldus eriti nüüd Montes reedel. Tunnistas Tänak ka ise, et ta pole uldse selle üle õnnelik, et ei tea mis auto teeb. See suur slide tõmbas selle viimasegi enesekindluse raasu ära.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi