CTR kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:10
Rehvid terved siis kõik ok
Ei ole nii, et kui politsei ütleb, et sa ei saa edasi sõita ja ikka lähed. See on politsei reeglitele mitte allumine ja FIA road safety osakond seda küll lihtsalt võtta ei tohiks.
https://www.youtube.com/watch?v=pFOE4PeLIfg WTF Seda videot vaadates siis siit tuleb litakas ära. Aga kui nüüd siit midagi ei järgne siis võiks Hyundai anda sisse protsesti Monte tulemuste tühistamiseks.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ogieri puhul on varem ka nii olnud, et mees elab veits teises maailmas ülesõitudel kui teised tavaliiklejad. Küll on mobiil kõrva ääres, siis on turvavöö olnud lahti. Nüüd siis lihtsalt politseiniku "mõrvakatse". Huvitav kas see tuleb mehe ülbusest või on ta lihtsalt nii keskendunud oma rallitegemistele, et reaalsustaju kaob ära.
Kui juriidiliselt võib (ei pruugi) Seb selles avariis süüdi jääda, siis selle põhjustaja on selgelt kohalik idioot kes arvas et jube lahe on wrcga võidu kiirendada
Kui seb vaatas peeglisse hetkel kui tal tekkis rea vahetamise mõte ning täiesti loomulikult eeldas et kaugel olev auto sõidab ka linna kiirusega, siis on minu jaoks selge
Mis puudutab lahkumist ja politseiniku autoga nügimist, siis seda ma mõistan - võistlusolukord - kell tiksub ja A ootab - aga ei saa kuidagi õigustada
Väga ebasportlik käitumine ikka maailma meistri poolt...no vaatame mis FIA selle värgi peale teeeb....kas jälle mingi 100 eurot trahvi...(Ott sai Monte eest vist mingid tingimised ka peale selle veljepeal sõitmise eest?? )
Isiklikult pole Ogi vastu midagi...tahaks ikka seda kolme mehe võitlust lõpuni näha...aga see mis toimus on natuke allapoole arvestust...
-Uku- kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:37
Väga ebasportlik käitumine ikka maailma meistri poolt...no vaatame mis FIA selle värgi peale teeeb....kas jälle mingi 100 eurot trahvi...(Ott sai Monte eest vist mingid tingimised ka peale selle veljepeal sõitmise eest?? )
Isiklikult pole Ogi vastu midagi...tahaks ikka seda kolme mehe võitlust lõpuni näha...aga see mis toimus on natuke allapoole arvestust...
Ott sai tingimise karistuse muru pealt sõitmise eest minu meelest.
... mis võrreldes sellega, mis Ogier tegi on ikka täielik kökimöki.
>
0
Viimati muutis ElvisP, 25 Apr 2021, 11:57, muudetud 1 kord kokku.
Lihtsalt nagu huvi pärast ma tahaks arusaada, mis loogikaga oleks vaja olnud Ogieril sinna nende kohalike politseinikega jutustama jääda? Esindaja oli kohal, politsei kontrollis dokid üle, pani puhuma, fikseerisid olukorra. Mida neil veel vaja oli? Allkirju protokollile võib anda ka tema esindaja, loogiline oleks. Auto peab sinna jääma või Ogier peab sinna jääma? Saaks aru, et BMW juht oleks vajanud kiirabi, siis oleks ainus loogiline põhjendus. Ebasportlikku siin küll midagi polnud. Kui siis käituti üldistele ühiskonna arusaamadele vastupidiselt.
Eraisik kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:32
Kui juriidiliselt võib (ei pruugi) Seb selles avariis süüdi jääda, siis selle põhjustaja on selgelt kohalik idioot kes arvas et jube lahe on wrcga võidu kiirendada
Kui seb vaatas peeglisse hetkel kui tal tekkis rea vahetamise mõte ning täiesti loomulikult eeldas et kaugel olev auto sõidab ka linna kiirusega, siis on minu jaoks selge
Mis puudutab lahkumist ja politseiniku autoga nügimist, siis seda ma mõistan - võistlusolukord - kell tiksub ja A ootab - aga ei saa kuidagi õigustada
Tagadiffer kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:56
Lihtsalt nagu huvi pärast ma tahaks arusaada, mis loogikaga oleks vaja olnud Ogieril sinna nende kohalike politseinikega jutustama jääda? Esindaja oli kohal, politsei kontrollis dokid üle, pani puhuma, fikseerisid olukorra. Mida neil veel vaja oli? Allkirju protokollile võib anda ka tema esindaja, loogiline oleks. Auto peab sinna jääma või Ogier peab sinna jääma? Saaks aru, et BMW juht oleks vajanud kiirabi, siis oleks ainus loogiline põhjendus. Ebasportlikku siin küll midagi polnud. Kui siis käituti üldistele ühiskonna arusaamadele vastupidiselt.
Aga see ei peaks olema diskussioonikoht, et "minu meelest ma ei pea siin enam olema ja tõmban minema". Kui politsei ütleb, et ei tohi minna siis nii ka on. Kaob ju üldse kinnipidamise mõte ära kui autojuhid saavad edasi ise otsustada kas neil on vaja loogiliselt kohale jääda või mitte.
Kolin kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:16https://www.youtube.com/watch?v=pFOE4PeLIfg WTF Seda videot vaadates siis siit tuleb litakas ära. Aga kui nüüd siit midagi ei järgne siis võiks Hyundai anda sisse protsesti Monte tulemuste tühistamiseks.
Mis see Monte siia puutub? Tulemused ammu kinnitatud.
Eks see ongi väikseste inimeste suur võimalus, sest loogika ja ratsionaalsusega pole siin midagi pistmist. Kaj Lindström on seal, suhelgu temaga, mida nad saavutavad Ogieri kinnihoidmisega. Asi pole selles, et keegi põgeneks ju. Pigem on see, et hea pärast õlleklaasi taga rääkida, oi me ükskord peedistasime siin Ogieri, see oli see esimene ja viimane kord kui WRC Horvaatias oli. Võikski vaielda, pärast saad teada, et politseil polnud ei vajadust ega õigustust teda kinni hoida kui esindaja kohal, aga AKPsse oled juba hiljaks jäänud. Seda trahvi enam ümber ei räägi.
Eestis ei pea politseid kutsuma kui pooled saavad kokkuleppele ja ei ole inimesed kannatada saanud. Siin ei tundu ka keegi kannatada saanud olevat, politsei lendab ise livei ja hakkab oma "tööd" tegema. Vaevalt, et Kaj ja bemmimees kokkuleppele ei saa.
Tagadiffer kirjutas: ↑25 Apr 2021, 11:56
Lihtsalt nagu huvi pärast ma tahaks arusaada, mis loogikaga oleks vaja olnud Ogieril sinna nende kohalike politseinikega jutustama jääda? Esindaja oli kohal, politsei kontrollis dokid üle, pani puhuma, fikseerisid olukorra. Mida neil veel vaja oli? Allkirju protokollile võib anda ka tema esindaja, loogiline oleks. Auto peab sinna jääma või Ogier peab sinna jääma? Saaks aru, et BMW juht oleks vajanud kiirabi, siis oleks ainus loogiline põhjendus. Ebasportlikku siin küll midagi polnud. Kui siis käituti üldistele ühiskonna arusaamadele vastupidiselt.
See ei ole kindlasti liikleja (liiklusõnnetuse osapoole) otsustada, kas politsei korraldused on täitmiseks või mitte. Loogikaga pole siin midagi teha, kui politsei annab korralduse kohale jääda, siis nii on. Füüsiline vastuhakk tööülesandeid täitvale politseinikule on kriminaalkorras karistatav, väga tõenäoliselt ka Horvaatias.
Ogieri hommikune käitumine on täpselt sama ebasportlik kui näiteks jalgpalluri oma, kes poolajapausi ajal kohtunikule vastu hambaid annab.
a) Kas politseil oli põhjust Ogieri veel kinnipidada (me ei tea seda, võib olla oli, võib olla mitte. Äkki oli bemmimehel ja Ogil erinev arusaam sellest, mis juhtus ja Kaj ei olnud autos kui õnnetus juhtus jne.)
b) Kas tohib ilma politsei loata sündmuskohalt lahkuda (siin pole minu meelest midagi arutada isegi).
Horvaatia liikluskultuur ja liiklusseadus erineb paljuski Eesti omast, seega on kohatu paralleele tuua liiklusõnnetuse toimingute ja politsei tööga. Kui süüdlases pole küsimust ja lõppkokkuvõttes saavad seal asjad klatitud, siis FIA ei tohiks kindlasti siin silma kinni pigistada. Sõitja, kes oma hooletusest tekitab väljaspool kiiruskatseid liiklusõnnetuse ning seab ohtu inimeste tervise pole spordimehelik ega käi ühte jalga autospordi hea tavaga. Kõik eksivad, eksib ka Ogier aga mööndusi maailmameistrile sellelgi poolest teha ei saa.
Siin on pigem, et üksainus politseinik mõtles, et ei anna luba, aga teised kolm andsid loa. Enne autosse istumist Ogier veel rääkis selle politseiga ke stemale kõige lähemal oli. Pigem selle auto müra sees, see õnnetuke ei kuulnud seda luba. Miks siis teised politseinikud isegi ei üritanud takistada?
Siit disklaffi anda on igatahes palju. See siis konkretselt LE teema, mitte FIA ralli reeglid.
hull kirjutas: ↑25 Apr 2021, 12:35
Siin on pigem, et üksainus politseinik mõtles, et ei anna luba, aga teised kolm andsid loa. Enne autosse istumist Ogier veel rääkis selle politseiga ke stemale kõige lähemal oli. Pigem selle auto müra sees, see õnnetuke ei kuulnud seda luba. Miks siis teised politseinikud isegi ei üritanud takistada?
Siit disklaffi anda on igatahes palju. See siis konkretselt LE teema, mitte FIA ralli reeglid.
Ühtegi lubavat märguannet ühegi teise politseiniku poolt ei paistnud. Ja kokkuvõttes pole mitte mingit vahet, kas teised politseinikud lubasid või mitte, kui üks politseinik selgelt keelas, siis temale jõuga vastuhakkamine on igal juhul kuritegu ja antud juhul ebasportlik käitumine.
hull kirjutas: ↑25 Apr 2021, 12:35
Siin on pigem, et üksainus politseinik mõtles, et ei anna luba, aga teised kolm andsid loa. Enne autosse istumist Ogier veel rääkis selle politseiga ke stemale kõige lähemal oli. Pigem selle auto müra sees, see õnnetuke ei kuulnud seda luba. Miks siis teised politseinikud isegi ei üritanud takistada?
Siit disklaffi anda on igatahes palju. See siis konkretselt LE teema, mitte FIA ralli reeglid.
Vaevalt küll. Nii kiire nüüd ka ei olnud, et sellele ühele öelda, et tule eest ära ja pidi autoga vingerdama hakkama. Ja sama hästi võiks küsida, et miks teised politseinikud siis sellele ühele ei öelnud, et kobi eest ära.
Isegi kui oli luba minna, siis niimoodi kellegi ohtu seadmine on ikka lubamatu ... eriti olukorras, kus seda poleks vaja üldse teha.
Ei olnud mingit luba, Lehtineniga vestlev politsei näitab samuti kätega konkreetselt alla ja keelavat märki, kui üldse spekuleerida. 2 tükki keelab ja kahel on suva w. Eks see olegi Horvaatia eripära, et lihtsalt mõni ment käed taskus seisab, aga polte on tavaliselt 1-2... Ma ei tea mida see Hull küll nägi seal
Aga nõustun eelnevaga, et õnnetus on toimunud, kui keelatakse lahkuda siis nii olgu. Elu ja surma küsimus polnud, mõne jaoks põnev ralli lihtsalt on elu ja surma küsimus.
>
0
Viimati muutis miro, 25 Apr 2021, 12:52, muudetud 1 kord kokku.