Aga ära ole kitsi oma laialdasi ja sügavaid teadmisi jagama. Seleta palun,
90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ekraanigaafika järgi hübriidsüsteem Otil vähemalt töötab
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Aga teeme asja põnevamaks. Ma annan sulle vihje ja vaatame kas paned pusle ise kokku.Lärri kirjutas: ↑20 Jaan 2022, 22:47Aga ära ole kitsi oma laialdasi ja sügavaid teadmisi jagama. Seleta palun,
Tänak: "Väga head tööd on tehtud auto turvalisusega, aga sportlasena ma loomulikult lootsin näha kergemat ja mängulisemat autot."
Mis arvad, millest Tänak räägib?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Palju probleeme.
Hullem oleks kui probleeme poleks ja ajakaotus ikka suur.
Hullem oleks kui probleeme poleks ja ajakaotus ikka suur.
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
,,The list is long'' - Tänak 2022 Monte-Carlo
Aga vähemalt Rootsi stardipositsioon on hea! Punktid pole olulised
Aga vähemalt Rootsi stardipositsioon on hea! Punktid pole olulised
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
"The quality is amazing", "The list is long", "Toyota is strong" and other good quotes from mr. Tanak
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
OK, sama jutt jätkus lausetega: "Väga head tööd on tehtud auto turvalisusega, aga sportlasena ma loomulikult lootsin näha kergemat ja mängulisemat autot. Ekstra kaal muudab autod laisemaks, mistõttu mängulisus kindlasti väheneb."
Ehk siis Ott viitas Rally1 auto suuremale massile võrreldes viimase WRC-ga. Sinu silm seletas, et uue generatsiooni Ford ja Toyota on "mängulisemad" kui Hyundai. Et siis sinu silma järgi on neil väiksem kaal? Ise ka usud seda? Oled ikka kindel, et tead millest sa räägid?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Krt Fordi meeste juttu on lausa lust kuulata.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Ei viidanud ainult auto suuremale massile aga esimese ürituse kohta kiidan sind. Mängulisuse termin tähendab asju suuremas plaanis, kaal käib sinna alla. Mitte vastupidi, nagu sa arvasid.Lärri kirjutas: ↑20 Jaan 2022, 23:10OK, sama jutt jätkus lausetega: "Väga head tööd on tehtud auto turvalisusega, aga sportlasena ma loomulikult lootsin näha kergemat ja mängulisemat autot. Ekstra kaal muudab autod laisemaks, mistõttu mängulisus kindlasti väheneb."
Ehk siis Ott viitas Rally1 auto suuremale massile võrreldes viimase WRC-ga. Sinu silm seletas, et uue generatsiooni Ford ja Toyota on "mängulisemad" kui Hyundai. Et siis sinu silma järgi on neil väiksem kaal? Ise ka usud seda? Oled ikka kindel, et tead millest sa räägid?
Annan ühe vihje veel, Tänak Kreeka ralli 12. katse finishis:
"I managed to do some changes which finally helped something. I felt the car a bit more playful now and the tyre choice was good."
Ilmselgelt, ta ei mõelnud, et katse käigus masin kaotas 100 kg kuskil, eks?
Aga usun, et mingil hetkel paned pusle kokku, mul on usku sinusse!
Re: 90. Rallye Automobile de Monte-Carlo 2022
Selle asja nimi on eesti keeles juhitavus. Jään enda algse väljaütlemise juurde, et mängulisus on lihtsalt napakas väljend.
Ja sina paraku ei seletanud ära, mida see mängulisus tähendama peaks.
Ja sina paraku ei seletanud ära, mida see mängulisus tähendama peaks.