Välismaa foorumis oli info, et Tänak oli kiivriga lennanud Frankfurti (ilmselt ümberistumine).
M-Spordi intervjuudest võib ka vist väljalugeda, et tahaksid Tänakut, kuid neil pole seda summat kuskilt võtta.
Solbergid olivad Monster'i jutul käinud USAs ja seda ka seostati kuidagi Tänakuga, kuid see nn. eratiimi tegemine tundub kahtlane.
Samuti siin eila oli keegi paisanud õhku info, et järgmine hooaeg ei tuldagi starti...
Milleneri statement oli üsna üldine, tüüpi "loomulikult tahaksime igasugu variante, aga peame oma rahakotiga nõu pidama", millest siis tehti kohe igale poole artiklid et "Tänak tahab liiga palju pappi".
Seda "ei ole raha" juttu rääkis ka hyundai kui olid esimesed spekulatsioonid sinna mineku kohta. M spordil kindlasti ongi väiksem eelarve aga kui Tänak tõesti sõita tahab siis vaevalt ta palganumbri pärast eemale jääb
M-Sport siin mingi aeg koondas ka inimesi. Testisõite enam enne igat rallit ei tehta. Hooaja lõpus oli rallidelt näha, et ei püsita enam tehasemeeskondade tempos ja ka tehnilised probleemid vaevavad masinat teistest rohkem. Ilmselgelt rahaga on väga kitsas käes. Fordi Rally2 masinaid pole ka enam eriti näha, Rally1 masinat ei suuda ka keegi eriti rentida, rallidel käis ka vist vähem personali kui varem, igalt poolt on näha kuidas meeskond üritab igast kohast kokku hoida, pluss praegune majanduslik olukord, sõda ja värki. Ma arvan, et M-Spordil võivad ikka väga kehvad ajad olla hetkel.
Kuna M-Spordil on ka kõige kehvem masin, pluss tuleviku väljavaated on üsna tumedad siis Tänak küsib Fordiga sõitmise eest tõenäoliselt rohkem raha, kui ta Hyundais küsis. Kui Tänak loobus tugevuselt 2. masinast ja heast palgast, siis võib igaüks oma peas enam vähem välja mõelda, et mida Tänak soovis 2023 aastaks. Kui Tänakul oleks olnud soov lihtsalt sõita ja seda veel üsna hea masina ja hea palgaga siis oleks ta Hyundais jätkanud. Kui Hyundaist loobuda, siis minu silmis ta ainuke lootus oli 2023 olla Toyotas ja kui Toyotas ei saa siis enam vahet pole ka, kas sõita või mitte tema jaoks. Meistriks tullakse Toyotaga, Hyundaiga on väike võimalus, Fordiga pole võimalust. Kui vahet pole kas sõita või mitte, siis edasi jääbki ainult üks variant. Sõita üksikud rallid kõva papi eest.
Kui Tänak käiski näiteks Fordi testimas, siis mitte mõttega, et kas sellega saab meistriks tulla või mitte, vaid kui palju pappi ma küsin, et selle teistest maha jäänud masinaga rallile minna, et teha kindlaks hinnasilt. Ja sellisel juhul on tõenäolisem, et jutt käib teatud arv rallidest, mitte tervest hooajast. Tervet hooaega ei kujuta isegi Monsterit kinni maksmas. Kui Tänak peaks Fordiga sõitma, siis nagu ma eelnevalt maininud olen, on see puhtalt finantsilise taustaga. Nagu ka Hyundaisse minek oli, kuigi Hyundaiga oli riskifaktor kõvasti väiksem, et seal ikkagi oli lootus ükspäev Hyundai jooksma saada ja meistriks tulla.
Mina ei usu et Ford maha on jäänud palju.
Ja mu arust võiks Ford teha korjanduse fännide poolt. A la nimi autole 200 naela eest. Ma arvan et see raha oleks suht kiiresti koos.
Keegi on ikka millegi pärast hullult ,,butthurt'' M-Spordi ja Hyundai osas. Tundub nagu keegi oleks tema kohad ära võtnud ning teab täpselt kõiku raha asju ja diile
Ilmselgelt ei tee Malcolm midagi ,,miinusega''..
Kui sõidetakse teelt välja ja autosid sodiks, siis pole sel mõnel uuel aerol või +15hj mingit vahet.
+ tundub, et kui tead kõigist nii palju rohkem, siis anna ajakirjanikele ka teada sellest
>
0
Viimati muutis CTR, 25 Nov 2022, 09:39, muudetud 1 kord kokku.
Aga kas siin on ka keegi, kes arvab, et Ford on 2022 novembri seisuga PAREM auto kui Hyundai? Seda ilmselt vist mitte. Kiireid aegu annab sellega sõita küll, aga vastupidavus ja mitmekülgne ettevalmistus ikka palju madalam. Selles mõttes Tänaku jutt ja teod päris kokku ei käi. Et kui ta ütleb, et tahaks veel ühe korra tiitli peale sõita, siis tulnuks jääda Hyundaisse, sest 2023 on selleks üks paremaid võimalusi üldse. 2022 teine pool oli tegu vähemalt sama hea autoga kui Toyota ja kohati isegi paremaga (DirtFishi ekspertide arvamus). Asfaldiprobleemid on ikka, aga seejuures ju kaks asfaldirallit võideti. Ja asfaldirallisid on kalendris kokku siiski ainult paar tükki. Nii et jah, kui tõesti soovida tiitli peale sõita, siis ei saaks nii kärsitu olla. Tänakule tundus küll, et ta ei saagi seda autot kunagi asfaldil mõistma ja see tekitas nõutust ja tuska. Aga siis tuleks asfaldirallidel lihtsalt tugevate punktide, mitte võidu peale sõita, ja oldaks tiitlimängus ikka sees. Sel aastal õnnestus nii isegi üks asfaldivõit võtta (ja ootamatult polnud see isegi Horvaatias kaugel). Samas on sõitjal siiski õigus ise otsustada, kus ta tahab olla või mitte, ja selles mõttes pole võimalik Oti valikute üle kobiseda, isegi kui need tunduvad ebaloogilised (aga nii on need mingis mõttes ta karjääri algusest peale olnud, alates tollest Syruse afäärist).
jah, võib nõustuda - kui nii neid olulisi otsuseid lahkama hakata:)
Siriuse omad lõpetasi temaga koostöö ise, kuna väidetavalt (üsna usutavad allikad tegelastelt, kes sellega seotud olid) oli keeleprobleem, suhtumine sponsoritesse. Seni kuni golfiga sõitis ei olnd asi vist hull, aga uue Clioga läks käest. Pirelli Stari värk oli kuidagi dejavu - aga noh see on minevik ja jumal temaga, meistriks ta tuli ja aamen:)
Ford võib olla hetkel kõige kehvem auto, aga Fordis võib olla ka kõige rohkem veel avamata potentsiaali, mida Ott suudab oma oskustega lauda tuua. Senised nublud (kui Loeb välja arvata, kellel oli vähe aega/motti suur arendust teha) ei saanud lihtsalt auto timmimisega üldse hakkama. Ott võib nii sõiduoskuste kui ka seadistamise oskustega sellest autost palju rohkem välja pigistada.
ElvisP kirjutas: ↑25 Nov 2022, 13:29
Ford võib olla hetkel kõige kehvem auto, aga Fordis võib olla ka kõige rohkem veel avamata potentsiaali, mida Ott suudab oma oskustega lauda tuua. Senised nublud (kui Loeb välja arvata, kellel oli vähe aega/motti suur arendust teha) ei saanud lihtsalt auto timmimisega üldse hakkama. Ott võib nii sõiduoskuste kui ka seadistamise oskustega sellest autost palju rohkem välja pigistada.
Täiesti nõus.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ja samas ei tea keegi Fordi kiirust, kui roolis oleks maailmameistrimaterjal. Sama autogagi üks mees sõidab kiirelt, teine ei sõida. Lisaks need nii värsked autod, et pole veel rahaga ülipeenet lihvi andma hakatud.
Mina ei ütleks, et Hyundai nüüd hooaja teises pooles nii meeletult kiire oleks olnud. Pigem pidi makaronid ninast väljas Ott pingutama, ja Toyota tegeles edu hoidmisega.
Ka Toyota eksis mõnel rallil kus nad tegelikult kiiremad olid.
Ja kui Hyundai on Neuville meeskond nagu otsustest näha oli, siis miks oleks pidanud Ott neid usaldama uuel hooajal, et meeskond toetab teda kui on vaja ?
Kui tuleb Ford, siis tuleb loota, et Fordil raha testimiseks ja pisut ka arendamiseks ja küll näeme meie meest ka võidu peale sõitmas.
>
0
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
skahar kirjutas: ↑25 Nov 2022, 13:15
jah, võib nõustuda - kui nii neid olulisi otsuseid lahkama hakata:)
Siriuse omad lõpetasi temaga koostöö ise, kuna väidetavalt (üsna usutavad allikad tegelastelt, kes sellega seotud olid) oli keeleprobleem, suhtumine sponsoritesse. Seni kuni golfiga sõitis ei olnd asi vist hull, aga uue Clioga läks käest. Pirelli Stari värk oli kuidagi dejavu - aga noh see on minevik ja jumal temaga, meistriks ta tuli ja aamen:)
Näen asju sarnaselt peeterni ja skahariga. Et saime endale praeguse hetke parima rallisõitja, super emotsioone oleme saanud, midagi pole öelda. Aga need motiivid ja tegutsemine tiimides jätab soovida. Eestlastest fännid võivad vabandusi välja mõelda küll, kurja Mia ja susserdaja Neuville osas aga reaalsus on loomulikult midagi muud. Ma isegi ei mäleta, kes viimati oleks ise vabatahtlikult karjääriredelil allapoole astunud, ilma tuleviku perspektiivita, nagu Tänak seda teinud on, nüüd juba teistkordelt.
Ma ei pea siin silmas näiteid nagu Ogier, kes jättis Citroeni, et minna VW'sse Skodaga üheks hooajaks sõitma, see oli risk, mis oli 99% riskivaba, VW pidigi tulema ja ära hakkama tegema. Ja ka Lappi Citroeni minek oli selles mõttes õigustatud antud hetkel, et temast pidi saama esipiloot ja Citroeni lahkumist ei osanud ta näha. Aga et parim piloot lihtsalt jätab parimad masinad teistele. See on tegelikult topelt laks. Ühest küljest sa liigud jamamasse masinasse ja teisest küljest, keegi saab sinu koha paremas masinas. Just selle viimase asja pärast ongi mul kõige rohkem kahju olnud, need kingitused teistele. Oleks tahtnud karjäärilt näha rohkem rusikaga otse näkku panemise suhtumist. Mitte tiimidest ärajooksmist.
See kõik näitab, et tegelikult prioriteedid on siiski kuskil mujal, kui 100% meistritiitlid ja rallivõidud.