Neuville proovib vaikselt ühe jalaga ikka kõrgemale astmele ronida
70. Rally Sweden 2023
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: 70. Rally Sweden 2023
Autasustamisel oli näha, et tahtis Oti kõrvale... aga sai kiiresti aru, liiga kõrge...!
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Meeldimisi saanud: 3
Re: 70. Rally Sweden 2023
Muidugi ühe asja mainiks ikka ära, soomlaste rahustuseks, et Lappi oli üllatus (lisaks Breen'ile) - ma kartsin, et nad ei saa nendel kiiretel katsetel seda enesekindlust selle massinaga, kuid võta näpust, tulid nägid ja sõitsid. Siinkohal peab ilmselt kiiretel rallidel (Soome, Eesti) nende tüüpidega taas maadlema. Kuid Lappist oli tõesti kahju, ka Breen'ist-selle rehvi käki asjus.
Muidugi on veidi üllatus, et nad selle masinaga nõnda hästi sinapeale said - kas Oti teene:)?
Ideaalsest lõpptulemist (Ott-Breen-Lappi) jäi natuke puudu, aga peab ragul olema, väga hea algus aastale. Turvatunnet annab ka see, et Fordil pidi mingi hetk kevadel ka mootori uuendus tulema ehk siis saavad veidi rahulikumas tempos teistega sammu pidada/nedi võita.
Muidugi on veidi üllatus, et nad selle masinaga nõnda hästi sinapeale said - kas Oti teene:)?
Ideaalsest lõpptulemist (Ott-Breen-Lappi) jäi natuke puudu, aga peab ragul olema, väga hea algus aastale. Turvatunnet annab ka see, et Fordil pidi mingi hetk kevadel ka mootori uuendus tulema ehk siis saavad veidi rahulikumas tempos teistega sammu pidada/nedi võita.
AutoralliSuurSõber
-
- I järgu kommentaator
- Postitusi: 965
- Liitunud: 02 Juun 2006, 09:26
- Asukoht: Tartu
- Meeldimisi saanud: 1
Re: 70. Rally Sweden 2023
Selle nv suurimad võitjad ford ja hyundai.
Suurim läbikukkuja aga toyota. Aga ju nad mehhikos tagasi mängus.
Suurim läbikukkuja aga toyota. Aga ju nad mehhikos tagasi mängus.
Re: 70. Rally Sweden 2023
Ikkagi, tahate ei taha, see Ford on aeglane. See, et Tänak võitis, ongi tema teene ja mitte niipalju Fordi. Vaadake või katsevõite. Ehk siis Kidra jutt Fordist on õige - meeldib see kellelegi või mitte. Tänak võitis vaatamata Fordile. Ilmselgelt on panustatud hooaja jooksul toimuvale arendusele mitte hetkeolukorrale (dets’22-jaanuar’23)
Kuid ilmselt Msporti-mineku risk võib end ära tasuda kuna töö- ja võidutahe paistab seal olevat väga suur.
Kuid ilmselt Msporti-mineku risk võib end ära tasuda kuna töö- ja võidutahe paistab seal olevat väga suur.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
- Meeldimisi saanud: 4
Re: 70. Rally Sweden 2023
Ma arvan, et vaadates Mehhiko poole, meil ei ole mõtet jahuda mingist stardipositsioonist ja kiirusest. Kui see Ford Mehhiko tingimustes tuleks lõpuni ilma suuremate probleemideta ja saaksime kätte tugevad punktid võib kindlasti rahule jääda(loe top 4 koht). Auto lagunemise protsent on sel hooajal tegelikult juba väga suur(Montes mõlemal roolivõimu probleemid ja Otil käikudega jama, Rootsis Loubel ähvardas auto täitsa ära surra enne lõppu) ja Otil võibolla siin isegi vedas, aga loodame et aktiivselt tegeletakse lisaks kiiruse leidmisele ka vastupidavuse tagamisega.
Re: 70. Rally Sweden 2023
Palju õnne veelkord Ott Tänak / Martin Järveoja ja suur aplaus ka Georg Linnamäe / James Morgan , Robert Virves / Hugo Magalhaes ja Egon Kaur / Jakko Viilo! Aitäh selle vinge ja emotsionaalse nädalavahetuse eest.
Pühapäeva kokkuvõte koos eestlaste kommentaaridega (va. Kaur) ja WRC video kokkuvõtetega.
P.S Junior WRC esimese ja teise koha vahe oli kõigest 0,6 sekundit.
P.P.S Suured tänud kõigile, kes hoidsid Rootsi MM-ralli sündmustel plku peal Powerstage Live Blogi kaudu, teid oli jälle meeldivalt palju!
https://powerstage.ee/wrc/ott-tanak-ja- ... s-uheksas/
Pühapäeva kokkuvõte koos eestlaste kommentaaridega (va. Kaur) ja WRC video kokkuvõtetega.
P.S Junior WRC esimese ja teise koha vahe oli kõigest 0,6 sekundit.
P.P.S Suured tänud kõigile, kes hoidsid Rootsi MM-ralli sündmustel plku peal Powerstage Live Blogi kaudu, teid oli jälle meeldivalt palju!
https://powerstage.ee/wrc/ott-tanak-ja- ... s-uheksas/
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
Re: 70. Rally Sweden 2023
Loen siin Soome uudiseid ja mõtlen, et oh kus nüüd otsitakse vabandusi Rovanperäle. Küll esimesena startimist, siis süüdistatakse korraldajaid, et Historikud peale lasid jne. Kõige lõpuks siis, et ah polnudki vaja PS-i võita, et mitte Mehhikos teed avada taas. Jah...igal asjal on ka natuke tõepõhja all, aga enne rallit oli Toyotale laud sisuliselt kaetud. Ok kui Rova ei võida, siis Evans kindlustab tagalat. Ei suuda ikka nad alla neelata, et toyota ja Rova ei ole alati kõige kõvem kooslus ja et teised kah ikka arendavad autosid. Ei saa ju ometi olla, et ausas konkurentsis keegi neile vastu saaks. Loodame et nad tuuakse ikka kahe jalaga maa peale ja erinevad võitjad hooajal saavad reaalsuseks. Igaljuhul tõotab tulla vinge hooaeg. Oti poole pealt veel nii palju, et eelmine aasta oli peale rootsi rallit kõigest 5 punkti, niiet tiitlile lootust on. Kardetakse küll Mehhikos seda et Ott hakkab teed avama ja võiduvõimalused puuduvad. Mina nii ei arva. Mehhikos pole selliseid lõppkiiruseid, mis on Fordi kirstunael ja Ford on alati rasketes oludes hea olnud...kui vastu peab. Jah eks Ogieril tagant tulles on oluliselt suurem eelis, aga arvan, et Rovaga on Ott suht võrdses seisus. Seal seda lahtist kruusa ikka nii palju, et kas stardid esimese või teisena suurt vahet pole.
Re: 70. Rally Sweden 2023
Tulles tagasi selle Pirelli teema juurde.
Pirelli ( Terenzio Testoni) väitel toimus delaminatsioon kuna rehvi rõhk oli lastud liiga madalaks 1,2. Ok, nõus sellega, et rõhk madal aga mitte sellega, et teadlikult rõhk liiga madalaks lastud.
Kuulates TV6 mehi (Murakas/Murakas ja CO). Vanem härra selgitas, et Pirelli manualis kirjas, miinimum jaheda rehviga on 1,8. Arusaadav rehvi soojenedes rõhk tõuseb kuni 0,5 bAr i jne. Siis tekkis neil omakorda arutelu, et kui pagasiruumist võeti rehv mis oli soojana juba langetatud mingi X
bAr`ini kuid nüüd oli jahtunud ja selle arvelt ka rõhk veel kõvasti langenud. Nende jutust jäi algselt ka kumama, et autos pole pumpa millega täita rehvi jne. Kuid hiljem nad siiski lisasid, et balloonid on kaasas rõhu suurendamiseks.
Mina isiklikult usun, et Martin ja Ott oma proffesinoaaluses kindlasti panid rehvid alla selliste rõhkudega nagu vaja, ok võib-olla natu vähem aga kindlasti mitte 1,2. Miks ma nii arvan, vaatasin läbi selle 14 katse Onboard video ainult Martini jutuga.
6.00.0 Martin: näitab vasak esimene on 1,2 rõhk.
6.23.0 Martin: püsib 1,2
7.04.0 Käib pauk ja rehv delamineerub
7.11.0 libiseb auto juba teel välja
8.22.6 on finish ja siis Martini sõnadest ei saa täpselt aru, kuid miskit: ***** see algusest peale......
Kogu selle teema kokkuvõtteks, minu arust oli siiski tegemist aeglase tühjenemisega mitte aga katsele teadlikult liiga madala rehvi rõhuga minek!
Samas lõpp hea kõik hea!
Pirelli ( Terenzio Testoni) väitel toimus delaminatsioon kuna rehvi rõhk oli lastud liiga madalaks 1,2. Ok, nõus sellega, et rõhk madal aga mitte sellega, et teadlikult rõhk liiga madalaks lastud.
Kuulates TV6 mehi (Murakas/Murakas ja CO). Vanem härra selgitas, et Pirelli manualis kirjas, miinimum jaheda rehviga on 1,8. Arusaadav rehvi soojenedes rõhk tõuseb kuni 0,5 bAr i jne. Siis tekkis neil omakorda arutelu, et kui pagasiruumist võeti rehv mis oli soojana juba langetatud mingi X
bAr`ini kuid nüüd oli jahtunud ja selle arvelt ka rõhk veel kõvasti langenud. Nende jutust jäi algselt ka kumama, et autos pole pumpa millega täita rehvi jne. Kuid hiljem nad siiski lisasid, et balloonid on kaasas rõhu suurendamiseks.
Mina isiklikult usun, et Martin ja Ott oma proffesinoaaluses kindlasti panid rehvid alla selliste rõhkudega nagu vaja, ok võib-olla natu vähem aga kindlasti mitte 1,2. Miks ma nii arvan, vaatasin läbi selle 14 katse Onboard video ainult Martini jutuga.
6.00.0 Martin: näitab vasak esimene on 1,2 rõhk.
6.23.0 Martin: püsib 1,2
7.04.0 Käib pauk ja rehv delamineerub
7.11.0 libiseb auto juba teel välja
8.22.6 on finish ja siis Martini sõnadest ei saa täpselt aru, kuid miskit: ***** see algusest peale......
Kogu selle teema kokkuvõtteks, minu arust oli siiski tegemist aeglase tühjenemisega mitte aga katsele teadlikult liiga madala rehvi rõhuga minek!
Samas lõpp hea kõik hea!
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: 70. Rally Sweden 2023
Pirelli hiljem lisas, et siiski oli slow puncture alates 3. kilomeetrist.
https://www.motorsport.com/wrc/news/pir ... 30867/amp/
https://www.motorsport.com/wrc/news/pir ... 30867/amp/
Re: 70. Rally Sweden 2023
Seda polnud näinud! Ehk siis miskit ikka võtavad ette ka, et selliseid asju enam ei juhtuks.CTR kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 09:26 Pirelli hiljem lisas, et siiski oli slow puncture alates 3. kilomeetrist.
https://www.motorsport.com/wrc/news/pir ... 30867/amp/
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
Re: 70. Rally Sweden 2023
2019 kui Ott meistriks tuli.
Mehikos tuli teisele kohale.. ja startis mitmendalt kohalt?
Kalle jutt on veidi imelik..
Mehikos tuli teisele kohale.. ja startis mitmendalt kohalt?
Kalle jutt on veidi imelik..
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 5084
- Liitunud: 21 Jaan 2015, 19:26
- Has thanked: 5
- Meeldimisi saanud: 13
Re: 70. Rally Sweden 2023
Pigem minna Mehhikosse suuremate punktidega ja startida esikohalt. Ega see teiselt kohalt startimine ka teab mis hea ole...
Kui auto vastu peab siis esikoha 25p võtab Ogier. Ülejäänud kohad on teiste jagada. 2+ kohtadest alates on ju saadavad punktide vahed nii väiksed 18, 15, 12, 10, 8... Üldarvestuses Tänak juhib Rovanperä ees 3 punktiga.
Mehhikos on Tänak ja Rovanperä üsna sarnases seisus. Hea kui poodiumile jõuavad. Seega iga punkt on hetkel tähtis.
Rovanperä "ohverdas" Rootsi punktikatse siis mille nimel? Kahtlane jutt. Eriti arvestades kui väiksed vahed lõpuks jäid. Pigem sõitis korraliku katse, kuid hoogu polnud piisavalt, et teistest parem olla.
Kui auto vastu peab siis esikoha 25p võtab Ogier. Ülejäänud kohad on teiste jagada. 2+ kohtadest alates on ju saadavad punktide vahed nii väiksed 18, 15, 12, 10, 8... Üldarvestuses Tänak juhib Rovanperä ees 3 punktiga.
Mehhikos on Tänak ja Rovanperä üsna sarnases seisus. Hea kui poodiumile jõuavad. Seega iga punkt on hetkel tähtis.
Rovanperä "ohverdas" Rootsi punktikatse siis mille nimel? Kahtlane jutt. Eriti arvestades kui väiksed vahed lõpuks jäid. Pigem sõitis korraliku katse, kuid hoogu polnud piisavalt, et teistest parem olla.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
Re: 70. Rally Sweden 2023
Seda juba korduvalt eespool lahatud. Enne PS oli seis 39-35 Oti kasuks. Kui Rova võtnuks 5p oleks ta üldarvestuses juhtima läinud ja Ott oleks punktikatsel lõpuni kulgenud. (Otil oli enne starti Rova aeg teada ja sellele Kalle ka vihjas lõpu intervjuus). Rova kaotas viimases väga lühikeses sektoris kaks sekundit kud mingit silmaga nähtavat viga ei teinud.Siim kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 14:41 Pigem minna Mehhikosse suuremate punktidega ja startida esikohalt. Ega see teiselt kohalt startimine ka teab mis hea ole...
Kui auto vastu peab siis esikoha 25p võtab Ogier. Ülejäänud kohad on teiste jagada. 2+ kohtadest alates on ju saadavad punktide vahed nii väiksed 18, 15, 12, 10, 8... Üldarvestuses Tänak juhib Rovanperä ees 3 punktiga.
Mehhikos on Tänak ja Rovanperä üsna sarnases seisus. Hea kui poodiumile jõuavad. Seega iga punkt on hetkel tähtis.
Rovanperä "ohverdas" Rootsi punktikatse siis mille nimel? Kahtlane jutt. Eriti arvestades kui väiksed vahed lõpuks jäid. Pigem sõitis korraliku katse, kuid hoogu polnud piisavalt, et teistest parem olla.
Re: 70. Rally Sweden 2023
See on vist puue?
Neuville kiitis ralli järel ka tiimikaaslasi. „Breen ei tee kogu hooaega kaasa, tema eesmärk on aidata kahe MM-tiitli võidule kaasa. Tal oli hea ralli, ta kasutas oma stardipositsiooni hästi ära. Ka Lappil oli hea ralli, tal ei vedanud rehvi purunemisega. Peame seda heaks nädalavahetuseks, kuigi lõpptulemus ei kajasta seda 100%. Arvan, et oleksime võinud võita ja lõpetasime teisena,“ sõnas Neuville.
https://sport.delfi.ee/artikkel/1201427 ... positsioon
Kui Kalle nii kõva planeerija on siis miks ta 4 punkti ei võtnud?
Ikkagi 0.1sekundit ainult pingutada?
SS17 ütles, et..
"I had quite a good stage, I just feel that in second pass conditions I can not push so fast. It's a shame - it seems we don't have the pace that's needed."
Ei usu
Neuville kiitis ralli järel ka tiimikaaslasi. „Breen ei tee kogu hooaega kaasa, tema eesmärk on aidata kahe MM-tiitli võidule kaasa. Tal oli hea ralli, ta kasutas oma stardipositsiooni hästi ära. Ka Lappil oli hea ralli, tal ei vedanud rehvi purunemisega. Peame seda heaks nädalavahetuseks, kuigi lõpptulemus ei kajasta seda 100%. Arvan, et oleksime võinud võita ja lõpetasime teisena,“ sõnas Neuville.
https://sport.delfi.ee/artikkel/1201427 ... positsioon
Kui Kalle nii kõva planeerija on siis miks ta 4 punkti ei võtnud?
Ikkagi 0.1sekundit ainult pingutada?
SS17 ütles, et..
"I had quite a good stage, I just feel that in second pass conditions I can not push so fast. It's a shame - it seems we don't have the pace that's needed."
Ei usu
Viimati muutis ponx, 13 Veebr 2023, 15:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
Re: 70. Rally Sweden 2023
Sa vist ei mäleta kuidas see teine koht tuli. Teiste jamade pärast. Vaata kui palju ta reedel aega kaotas kui Toyotaga eest tuli. Kõige aeglasem WRC auto, kui Neuville välja jätta kellel oli revipurunemine.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 2
Re: 70. Rally Sweden 2023
Ka 4 punktiga oleks ta olnud üdarvestuse liider. Punktikatsel on punktimänge ka Ott teinud kui nüüd hästi meenutad ja sugugi mitte nii hooaja alguses.ponx kirjutas: ↑13 Veebr 2023, 15:37 See on vist puue?
Neuville kiitis ralli järel ka tiimikaaslasi. „Breen ei tee kogu hooaega kaasa, tema eesmärk on aidata kahe MM-tiitli võidule kaasa. Tal oli hea ralli, ta kasutas oma stardipositsiooni hästi ära. Ka Lappil oli hea ralli, tal ei vedanud rehvi purunemisega. Peame seda heaks nädalavahetuseks, kuigi lõpptulemus ei kajasta seda 100%. Arvan, et oleksime võinud võita ja lõpetasime teisena,“ sõnas Neuville.
https://sport.delfi.ee/artikkel/1201427 ... positsioon
Kui Kalle nii kõva planeerija on siis miks ta 4 punkti ei võtnud?
Ikkagi 0.1sekundit ainult pingutada?
SS17 ütles, et..
"I had quite a good stage, I just feel that in second pass conditions I can not push so fast. It's a shame - it seems we don't have the pace that's needed."
Ei usu