CTR kirjutas: ↑31 Mär 2024, 22:21
Sisekaamerast näidati seda momenti peal selle katse otseülekande lõppu ca 10-20sek enne pildi kinni minemist.. kõik tulemused jm oli juba näidatud, aga lõpus näitas sisekaamerast poolspinni..
Silk kirjutas: ↑31 Mär 2024, 17:00
Kas me võime õelda et Ott ehitas jällegi konkurentidele hea auto- fordil kaks poodiumit järjest ja keenias tehnilisi vigu ei olnud
Kaua seda sama plaati võib kedrata?
Mis sul selle plaadi vastu on ?
Küsin siis teistmoodi, et mis on sel hooajal M-spordi edu taga, samas kui eelmised kaks aastat, millest ühel samuti Fourmaux sõitis M-spordis oli ainult üks häda ja viletsus? - Ühest küljest on Fourmaux'l lihtsalt vedanud, sest konkurendid, keda on niigi vähe, on lihtsalt eest ära pudenenud, kuid samas on tehnilisi probleeme kordades vähem olnud kui varasemalt. Võibolla on Ford lihtsalt titevigadest jagu saadud ja nüüd saab Pumaga normaalselt rallit sõita.
Ise arvan et Fourmaux kolmandat rallit järjest nii hästi ei lõpeta, aga sarja huvides loodan et eksin.
Silk kirjutas: ↑31 Mär 2024, 17:00
Kas me võime õelda et Ott ehitas jällegi konkurentidele hea auto- fordil kaks poodiumit järjest ja keenias tehnilisi vigu ei olnud
Kaua seda sama plaati võib kedrata?
Mis sul selle plaadi vastu on ?
Küsin siis teistmoodi, et mis on sel hooajal M-spordi edu taga, samas kui eelmised kaks aastat, millest ühel samuti Fourmaux sõitis M-spordis oli ainult üks häda ja viletsus? - Ühest küljest on Fourmaux'l lihtsalt vedanud, sest konkurendid, keda on niigi vähe, on lihtsalt eest ära pudenenud, kuid samas on tehnilisi probleeme kordades vähem olnud kui varasemalt. Võibolla on Ford lihtsalt titevigadest jagu saadud ja nüüd saab Pumaga normaalselt rallit sõita.
Ise arvan et Fourmaux kolmandat rallit järjest nii hästi ei lõpeta, aga sarja huvides loodan et eksin.
Saatmine WRC2 tagasi on Formaux edu taga, nagu juhtus ka Tänaku ja Evansiga.
Mis iganes tiimi Tänak liigub siis alati üks häda ja viletsus autoga.
Ott ise oma kokkuvõttes kirjutas, et üldiselt ei olnud autol tehnilisi muresid ning nende probleemid polnud seotud auto töökindlusega.
Seda enam oleks huvitav teada, mida oli pidevalt vaja ülesõitudel auto juures toimetada.. kas tõesti jäi siis nii palju esisõitja pärast servises üle kontrollimata vm?
Silk kirjutas: ↑31 Mär 2024, 17:00
Kas me võime õelda et Ott ehitas jällegi konkurentidele hea auto- fordil kaks poodiumit järjest ja keenias tehnilisi vigu ei olnud
Kaua seda sama plaati võib kedrata?
Mis sul selle plaadi vastu on ?
Küsin siis teistmoodi, et mis on sel hooajal M-spordi edu taga, samas kui eelmised kaks aastat, millest ühel samuti Fourmaux sõitis M-spordis oli ainult üks häda ja viletsus? - Ühest küljest on Fourmaux'l lihtsalt vedanud, sest konkurendid, keda on niigi vähe, on lihtsalt eest ära pudenenud, kuid samas on tehnilisi probleeme kordades vähem olnud kui varasemalt. Võibolla on Ford lihtsalt titevigadest jagu saadud ja nüüd saab Pumaga normaalselt rallit sõita.
Ise arvan et Fourmaux kolmandat rallit järjest nii hästi ei lõpeta, aga sarja huvides loodan et eksin.
Ilmselt kui Tänak oleks sõitnud 5-6. koha tempos, siis oleks ka vähem probleeme olnud. Fourmaux oma kiiruselt veel tippudega ei konkureeri, kuid stabiilsuse on ta küll üles leidnud.