Kanada GP

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Kanada GP

Postitus Postitas mrali »

Esimene vabasõit peetud,kiireimad Ferrarid,järgnesid,nagu reedeti tavaks,Davidson ja Zonta.Tulemused võib leida näiteks siit
Ning Sport1-st võib lugeda,et kõlakate kohaselt olla Pantanol papp otsas ning Glock võib teda juba pühapäeval Jordani roolis asendada.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Teine vabasõit kah peetud,seekord kiireim Takuma-san Alonso,MS ja KR ees.Pantano ei tulnud ka seekord rajale,nii et olukord on tõsine tema jaoks...

Tulemused (F1-Live)
1. 10 SATO BAR Honda M 1'14"086 211.910 Km/h 20
2. 8 ALONSO Renault M 1'14"426 + 0'00"340 29
3. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'14"535 + 0'00"449 26
4. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'14"581 + 0'00"495 19
5. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'14"705 + 0'00"619 31
6. 38 ZONTA Toyota M 1'14"871 + 0'00"785 33
7. 16 DA MATTA Toyota M 1'15"146 + 0'01"060 30
8. 9 BUTTON BAR Honda M 1'15"152 + 0'01"066 21
9. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'15"164 + 0'01"078 19
10. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'15"293 + 0'01"207 28
11. 7 TRULLI Renault M 1'15"492 + 0'01"406 17
12. 35 DAVIDSON BAR Honda M 1'15"513 + 0'01"427 21
13. 17 PANIS Toyota M 1'15"538 + 0'01"452 28
14. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'15"803 + 0'01"717 22
15. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'15"926 + 0'01"840 14
16. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'16"119 + 0'02"033 25
17. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 1'16"235 + 0'02"149 22
18. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'16"508 + 0'02"422 23
19. 39 GLOCK Jordan Ford B 1'16"524 + 0'02"438 28
20. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'16"564 + 0'02"478 6
21. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1'16"815 + 0'02"729 27
22. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'16"981 + 0'02"895 17
23. 40 LEINDERS Minardi Cosworth B 1'17"697 + 0'03"611 23
24. 37 WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'19"260 + 0'05"174 18
martin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas martin »

Pantano vist ei saagi sõitma see kord, kuid arvatavasti on Glock niigunii kiirem kui Pantano. Isegi kui Pantano saaks rajale pole tal aega õiget seadet leida(kui Jordanil üldse saab).
Schumi olevat teises vabatteeningus seina puudutanud ja rehvi lõhkunud aga see ka kõik.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kolmas vabasõit peaks kah läbi olema ning puudub Takuma-sani aeg.Teise Jordani roolis teeb Glock homme oma GP-debüüdi ning Saksamaa on hetkel nelja sõitjaga enimesindatud riik stardirivis :)

1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'13"865 212.545 Km/h 13
2. 8 ALONSO Renault M 1'13"946 + 0'00"081 9
3. 9 BUTTON BAR Honda M 1'14"047 + 0'00"182 10
4. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'14"284 + 0'00"419 12
5. 7 TRULLI Renault M 1'14"421 + 0'00"556 11
6. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'14"584 + 0'00"719 7
7. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'14"747 + 0'00"882 7
8. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'15"067 + 0'01"202 17
9. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'15"191 + 0'01"326 13
10. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'15"290 + 0'01"425 10
11. 16 DA MATTA Toyota M 1'15"573 + 0'01"708 13
12. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'15"764 + 0'01"899 16
13. 17 PANIS Toyota M 1'15"843 + 0'01"978 13
14. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'15"854 + 0'01"989 6
15. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1'16"124 + 0'02"259 10
16. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'16"305 + 0'02"440 15
17. 39 GLOCK Jordan Ford B 1'16"928 + 0'03"063 13
18. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 1'18"409 + 0'04"544 15
19. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'18"711 + 0'04"846 15
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kvali siis kah peetud ja-üllatavalt hea esinemine Williamsilt,kuid samas Ferrarid liig aeglased.Kuid kes teab,ehk mängitakse stardis raskema auto ja vähemate peatuste peale.Sato valsikeerutus viimases kurvis oli samuti vaatamist väärt.Sõidus siiski ennustaks ikkagi hooaja esikolmiku ehk Ferrari-BAR-Renault edu,Williamsi suhtes olen pisut skeptiline.Glocki debüüt ajasõidus-keskmine,vabasõitudes on ta sel hooajal päris mitmel korral kiireim Jordan olnud.Eks näeb,kuidas tal sõidus läheb,igatahes enne hooaja algust väitis EJ,et tegu suurima Saksa talendiga pärast MSi ennast.
martin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas martin »

No Schumacher ja ferrari on tänavu ikka ülivõimsad. Kuuendalt tulla esimeseks. Sõit muidu jälle suht igav, kahju alonsost ja trullist, massa pidurid olid ikka ka vist päris läbi arvestades millist suitsu need pärast tegid.
Surteesi väide et satole antakse eksperimentaalseid ja buttonile kindlaid osasi võib isegi tõsi olla-Team button.
Boink
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 445
Liitunud: 12 Juul 2003, 23:28
Asukoht: Eestimaa

Postitus Postitas Boink »

Au ja Kiitus vendadele Schumacheridele said üle pika aja hakkama kaksik võiduga :)
aga jah Schumacher on ikka omas klassis sõitja :D

ja Button on suutnud ennast näidata heast küljest,edu! :P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Strateegiaõpikutesse järjekordne Ferrari tugevuse näit kirja saadud.Renault'lt esimene topelt-null ning Sato on sel hooajal isegi rohkem mootoreid õhanud kui KR.Williams ja Mc-vast hooaja parimad esitused ja Fisi raske kvaliauto strateegia töötas järjekordselt hästi.Glockilt selline kindla peale mindud (aga päris normaalne,arvestades autot) debüüt minu hinnangul.Muud polekski ehk öelda...
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

j6mm15 kirjutas: aga jah Schumacher on ikka omas klassis sõitja :D
Schumacher on tõesti omas klassis sõitja. Parandage mind, kui ma eksin, kuid ma ei mäleta, et Schumacher oleks kasvõi ühe korraliku möödasõidu hiljuti teinud. Selleks peab olema ikka tõesti eriline sõitja, et sõita rahulikult oma ringe, siis rakendada head strateegiat (mis neil tõesti oli ka hea) ja tõusta esimeseks. Olgugi, et rajal mitte ühtegi möödasõitu ei tehtud. Kõik oma kohad on saadud tänu boksipeatustele. Siin tuleb mängu lihtsalt hea auto ja strateegia mitte hea sõitja.
tax eriti ei tea, mida räägib
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Siin ootaks eriti asjatundliku inimese käest kommentaare, mis seletaks, kuhu kadusid need pidevad möödasõidud mida võime vanadel videotel näha. Ning miks ei ole selle vastu midagi korralikku ette võetud?

Kahju Renault'st... need lõppemised olid kuidagi müstilised.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Mis selle paranduseks teha, võtame Erki idee, turbo ajastu tagasi!
"Come on, you can see more than that"
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Aerodünaamika on praegu liig tähtis.Kõige radikaalsem variant (mis võibolla midagi isegi aitaks) oleks standard-tiivad,standardpõhi,kõikide difuusorite jms vidinate keelamine.Aga Newey,Byrne ja co on kahjuks ikkagi ametnikest vähemalt sammujagu ees...:(
Või lasta FIA-l ette kirjutada ka tuulekanalitundide limiit igale tiimile... :D
Boink
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 445
Liitunud: 12 Juul 2003, 23:28
Asukoht: Eestimaa

Postitus Postitas Boink »

tax kirjutas:
j6mm15 kirjutas: aga jah Schumacher on ikka omas klassis sõitja :D
Schumacher on tõesti omas klassis sõitja. Parandage mind, kui ma eksin, kuid ma ei mäleta, et Schumacher oleks kasvõi ühe korraliku möödasõidu hiljuti teinud. Selleks peab olema ikka tõesti eriline sõitja, et sõita rahulikult oma ringe, siis rakendada head strateegiat (mis neil tõesti oli ka hea) ja tõusta esimeseks. Olgugi, et rajal mitte ühtegi möödasõitu ei tehtud. Kõik oma kohad on saadud tänu boksipeatustele. Siin tuleb mängu lihtsalt hea <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> ja strateegia mitte hea sõitja.
Asi pole ainult strateegias ja kui jälgida kui korrektselt suudab M.Schumacher läbida ringe ilma vigadeta ja säilitada stabiilsust, see juba on midagi, ei ole alati kasu heast strateegiast ja autost kui roolis ei istu sõitja kes suudaks mõlemaga ilusti toime tulla. Aga sellel teemal pole mõtet vaielda , inimesed on erinevad, erinevate arvamustega!
quattro
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 912
Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas quattro »

Neli tundi pärast võistluse lõppu tühistas FIA pidurisüsteemis reeglitele mittevastavaid torusid kasutanud Williams-BMW ja Toyota meeskonna sõitjate tulemused pühapäevasel Kanada GP-l. Reeglite rikkumise avastas tehniline komisjon pärast sõitu autosid kontrollides.

Seega jäid Williamsi sõitjad Ralf Schumacher ja Juan Pablo Montoya ilma vastavalt teisest ja viiendast kohast ning Toyota piloodid Cristiano da Matta kaheksandast ja Oliver Panis kümnendast kohast.

Kanada GP uus esikolmik on seega Michael Schumacher, Rubens Barrichello (mõlemad Ferrari) ja Jenson Button (BAR-Honda). Neljandaks tõusis Giancarlo Fisichella (Sauber-Petronas), viiendaks ja kuuendaks kerkisid McLaren-Mercedese sõitjad Kimi Räikkönen ja David Coulthard. Kahel viimasel punktikohal on revideeritud protokollis kaks Jordani sõitjat, Kanadas oma debüüdi teinud sakslane Timo Glock ja tema kaasmaalane Nick Heidfeld.

"See oli näpuviga, meil polnud mõtteski kedagi petta. Aga me tunnistame FIA otsust," sõnas Williamsi tehnikadirektor Sam Michael.



Sportnet

F1-s käibdisklaff kiiremini!!!
Parem sõita, kui kahetseda...
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

quattro kirjutas: F1-s käibdisklaff kiiremini!!!
Ja see on F1 ainuke plus :lol:
"Come on, you can see more than that"
martin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas martin »

Timo Glock sai siis debüüdil 7.koha ja 2 punkti, hästi arvestades mis auto tal all on.
Boink
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 445
Liitunud: 12 Juul 2003, 23:28
Asukoht: Eestimaa

Postitus Postitas Boink »

martin kirjutas:Timo Glock sai siis debüüdil 7.koha ja 2 punkti, hästi arvestades mis <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a> tal all on.

märkimist väärne tulemus :wink:
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Viimane kord kui debüütesinemisel punktikohale jõuti oli vist 2002 Austraalia kui Webber ja Toyota said punkte. Siis küll DSQ-sid ei jagatud aga äksonit sai ikka :)
gaas on endiselt laiffi
Vasta