ECO ralliliiga
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
ECO ralliliiga
Midagi uut ja ehk ka huvitavat vist plaanis:
http://rsracing.ee/phpbb/viewtopic.php?t=132
Vot selline värk
http://rsracing.ee/phpbb/viewtopic.php?t=132
Vot selline värk
Üldiselt peaks sari kujunema välja järgmiselt:
Starditakse autoralli EMV etappidel üldjuhul viimase ringina toimuvatel lisakatsetel, lisakatsete kogupikkuseks tuleb seega sõltuvalt rallist 30-50km.
Võistlusautod peavad turvanõuetelt vastama minimaalselt E-2WD tehnilisele tingimustele ja omama EAL tehn. kaarti.
Osavõtumaksud peaksid jääma suurusjärku 1000 - 1500EEK per võistlus, kogu võistluse ülesehitus peaks olema järgmine:
reede - dok. kontroll ja võistlusrajaga tutvumine
laup. enne lõuna - tehn. kontroll
laup. - lisakatsed vastavalt konkreetse võistluse ajakavale - starditakse peale nn. pikka service parki.
Kuna ühtegi võistlust ega võistlussarja ei ole võimalik teha ilma osavõtjateta siis ootamegi teiepoolset tagasidet. Antud kiri on saadetud just neile võistlejatele kelle rahvaralli võistlusautod mõninga kodutöö tulemusena (kellel rohkem, kellel vähem) vastaksid E-rühma turvanõuetele.
Pilootvõistlusena võib nimetatud sari käivituda juba 20. augustil toimuval Virumaa rallil.
Starditakse autoralli EMV etappidel üldjuhul viimase ringina toimuvatel lisakatsetel, lisakatsete kogupikkuseks tuleb seega sõltuvalt rallist 30-50km.
Võistlusautod peavad turvanõuetelt vastama minimaalselt E-2WD tehnilisele tingimustele ja omama EAL tehn. kaarti.
Osavõtumaksud peaksid jääma suurusjärku 1000 - 1500EEK per võistlus, kogu võistluse ülesehitus peaks olema järgmine:
reede - dok. kontroll ja võistlusrajaga tutvumine
laup. enne lõuna - tehn. kontroll
laup. - lisakatsed vastavalt konkreetse võistluse ajakavale - starditakse peale nn. pikka service parki.
Kuna ühtegi võistlust ega võistlussarja ei ole võimalik teha ilma osavõtjateta siis ootamegi teiepoolset tagasidet. Antud kiri on saadetud just neile võistlejatele kelle rahvaralli võistlusautod mõninga kodutöö tulemusena (kellel rohkem, kellel vähem) vastaksid E-rühma turvanõuetele.
Pilootvõistlusena võib nimetatud sari käivituda juba 20. augustil toimuval Virumaa rallil.
Momendil, poel ma leidnud veel kusakilt tehnilisi tingimusikumm kirjutas: E-s sõita veel ei taha ei oska siis võimalus II liigas harjutada, enne, kui E-sse minna (või A või N)
Aga, kui lasta sinna peale ka A ja N , siis ühel hetkel võib tekkida moment, et suures rallis pole kedgi sõitmas, kõik panevad ECO-t
Aga idee on iseenesest tervitatav, vaatame kuidas teostusega jääb.
Võta sa kinni...Erki kirjutas:Arvestades et asi peaks tulema algajatele siis kas Sõpruse auk oleks sobiv variant?
Eks neid sõpruse auke on palju erinevatel rallidel, lihtsalt see seal on kuulskaks saanud. Mina ise küll isiklikult ei usu, et nüüd niiväga ohtlik on, sõidab ju ikkagi mõistus ja eks need tegelased, kes sealt rr-st üle peaksid tulema või siis e-st ecosse kolima ju päris algajad ka ei ole enam.
Liiga mõte vast ikka rohkem selles on, et väiksemate kuludega korraliku autoga saaks ralli maitse suhu. usun, et on magus pirukas ka neile, kes hetkel paar rallit aastas e-d toksivad - saab ju samade kuludega näiteks kogu hooaja ecot sõita
ja veel sellest sõpruse august: eks need autod, millega sõidetakse ju vastavad igati turva ja muudelt nõuetelt päris ralliautodele, seega mis ta ikka ohtlik on, kõvemad käpad nagu jalavagi ju ennast sinna ära sättinud
ehheee lugupeetavad... - ei sõida need praegused rahvarallurid ja tulevased ECO liigalased nüüd nii aeglaselt ka ja kiivri all on neil enamikul ikka hallollust, mitte tühjus:PErki kirjutas:Arvestades et asi peaks tulema algajatele siis kas Sõpruse auk oleks sobiv variant?
Näiteid ei tule kaugelt otsida - Tlna ralli peaks ehedalt asja näitama ju...
pigem kalduks arvama et mõned "suured" võidusõitjad E-rühmast peavad natuke piinlikust tundma kui siis mõnede katsete tulemusi võrrelda on võimalik:D
Eks ta õige ole. Eks rr-s on kiireid mehi ja ja samuti sportlikus ja vastupidi siis ka mõlemal pool aeglaseid. Seda, et rr mehed kiiresti ei sõida ka metsavahel, ei tasu vast tõesti uskuda - nagu lammas mainis, siis tln ralli seda ka näitas. Aga noh, eks elu näitab - pole siin staarid ei ühed ega teised...
hmmm... ka üks nullautodest tegi mitmelgi katsel "liigikaaslastele" tuule alla - ja Remmak tõestas ennast piisavalt juba mullusel paide rallil ja talverallil - tlns ralli oli lihtsalt asjade loomulik käiktarvvi kirjutas:Lamba väide just kõige õigem ei ole.. oleneb mis näidet sa sealt Tallinna rallist küll vaatad.Aga kui mõtled Remmakut,siis ta pole enam päris praegune rahvarallur ja kindlasti mitte tulevane ECO-liigalane.
aga millegipärast on siinsed kommenteerijad vist arvamusel et kui piloodil on autos torud ümber ja autol tehn.kaart siis on kohe sündind võisusõitjaks - nii see ikka päris ei ole, kindlasti on ka selliseid avastamata andeid kes rahvarallilegi jõudnud pole
ECO liiga mõte siiski ka selles et taastuks samasugune autosporti jõudmine nagu paljukirutud nõukogude ajal - step by step. Praegune olukord on tegelikult täielik nonsenss, kus mees kellel rahakott puuga selgas ostab xn miljonit maksva auto ja põletab rahvusvahelisel rallil, samas tundmata võistlusmääruseid jne. ning krusad peavad seljataga signaali laskma pikematel katsetel.
See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis. Ja on loogiline ka - praeguseks on minu teada 5-6 autot soovi avaldanud ja alustanud vajalike paberite hankimist. Mis mõtet on sellist arvu klassidesse jagada?VWman kirjutas:Kus Sa seda võtad? Oled mingit ametliku paberit näinud kusagil?veteran kirjutas:Sel aastal ainult üks klass,kõik koos.hunt kirjutas:mis klassid ECO`s on?...noore,naised,2wd?
Kui tulebki 10 kokku,pole ka veel midagi katki. Küll järgmiseks aastaks siis vaadatakse.
Ja mis puutub noortesse ja naistesse, siis sportrallit meil praegu ükski naine ei sõida, noored saavad aga sportrallis rajale üldse juhiloa+EAL eriloaga ja peale eelnevate tulemuste ja kogemuste vaagimist.
See, et midagi kirjutatakse mingi ralli juhendis, jumal temaga las kirjutavad.See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis.
Kõige pealt peaks üks teatud organisatsoon välja andma korralikud tehnilised tingimused ja võistluste(sarja,liiga) üldjuhendi sellele klassile.
Tänase päeva seisuga, ei ole minu silmad neid veel näinud.
Ega juhendi kirjutajad jah tehnilisi tingimusi välja mõtle.VWman kirjutas:See, et midagi kirjutatakse mingi ralli juhendis, jumal temaga las kirjutavad.See on ju nii Viru kui Skoda ralli juhendis.
Kõige pealt peaks üks teatud organisatsoon välja andma korralikud tehnilised tingimused ja võistluste(sarja,liiga) üldjuhendi sellele klassile.
Tänase päeva seisuga, ei ole minu silmad neid veel näinud.
Sarja ega liigat sel aastal pole,sest tegemist prooviaastaga,kus sõidetakse ju ainult 2 sõitu. Tehnilised tingimused on ohutuse kohalt kindlasti mitte nõrgem kui E, tehnika kohalt sõltub konkreetsest autost. Kui ikka auto on kehtiva homologatsiooniga,siis E-rühmale vastavalt ta sõita ei või,ikka kas N või A .Ja niipalju kui tean mingi tutvustav üldine tekst tuleb lähiajal ja sellega tegeleb just see ring,kes sõita tahab.