Tartu sprint oli suht selline iseteanisesõidan üritus, pealtvaatajaid sisuliselt mõned üksikud. Rajal suur potensiaal, hetkel küll auto surmaks tituleeritav koht, liiga toores veel, kuid areng õigel suunal.
Tulemustest suurt ei tea, üldi võitis Kert Uus (superesitus temalt!!) Mitsubishi evo III, 2wd Pappel, noored Mölder jnr, ERK Ohtla ja veokad oli vist parem Ligur.
neliveduseid oli kohal 4 - Uus, Tamm, Linnamäe ja Telkov.
Rohkemaks poolnud mahti asjasse süveneda
Eilses Mootorite Maailmas näitas kuskil Rakvere kandis asuvat, uut, sprindi-rallirada. Pidi ka sellel aastal ralli üks etappe sealt läbi minema. Jutu järgi tundus küll, et tegijatel plaanid suured. Peab lootma, et ka plaanid täituvad.
On ju sellel hooajal tulemas Rakvere kandis ka üks ralli etappe, mootorite maailmas käis ka läbi jutt paarisrajast, see oleks huvitav, kui neid eestisse peale Saaremaa veel tuleks.
Muide kunagi oli juttu, et Rakvere mehed alustasi paarisraja ehitust enne saarlasi. Aga nad vist ei tehtnud enne sellest pasundada kui ralli korraldamine kindel.
ei sobi küll siia teemasse aga rakvere ralli pidi olema 50% asfalt, üle paljude aastate esimene ralli, kus seda sorti katsed sees nii pikalt. Saaremaa paarisrajal pidi see suvi olema ka üks sprindi etapp, saab olema kindlasti huvitav ja hästi jälgitav.
No Rakvere teema jätkuks, telesaates mainiti küll, et arendatav rada on n.n. paarisraja osa. Jäi küll natukene segaseks, aga mina sain aru, et on plaanis paarisrada (või siis juba olemas?)!
Aga see ,,Rakvere ralli'' on ainult rahvusliku klassi etapp? Tore vaheldus igatahes ma loodan! Juba Paide ralli oli hästi meeldivaks vahelduseks. Mulle meeldis igatahes!