WRC-d. on huvitav vaadata, ka siis kui neid üks-kaks rajal on! Las nad olla, senikaua kuni FIA siis keelab või kui ei keela, siis loomulikult edasi. N-klass on Eestis igatahes huvitav klass ja ka see peaks ikka jääma. Kruusateedel ikka 4wd autodel on, mida vaadata. Samas kui esiveoline tagasihoidlikuks jääb.
Igatahes, kui Eestis peaks kehtestatama S1600 klass, siis peaks neid olema rajal rohkem kui üks. WRC-d. on ka ühe kaupa huvitav vaadata, aga aeglasemalt liikuvaid autosid peaks ikka rohkem olema (mingigi konkurents). Samas kui Aaval õnnestub EOS-le. tulla, siis näeb kui huvitav ja kiire selline relv Eesti teedel on.
Huvilisena pooldan igatahes N-klassi!
Ma jäin just seda sama mõtlema, et Starlet ju tagaveoline ja võimsama mootoriga. Väga raske on öelda kuid pakun, et Urmol saab siiski raske olema Jalavat lüüa, on ju soomlasel Eesti teedest juba üsna hea kogemus.
soomlased olid rääkinud et Jalava auto ei pidavat Soomes kuhugi klassi mahtuma-põhjuseks liiga suur mootori võimsus aga eestis sõidab nagu nalja aga seda ei oska küll ennustada kas Jalava või Aava ise kaldun arvanma et Aava võidab teda koduradadel
Võrdlete neid kahte, aga ärge unustage et Laur tuleb Sitikaga ja veel on lubanud Venemaalt tulla kaks väga kõva sõitjat 1600-ga. Need olid Venemaa MV-l vaatemäng omaette.
No see Tuohino Sitikas maksab 1 miljon 250 tuhat krooni. Vaevalt Laur selle ostab ja sellega sõitma hakkab. Niikaua kui midagi kindlat ei ole, on tegu kuulujutuga, mida ma ei usu.
Ja et need venelased tulevad siia oma uute Ladadega on väga positiivne ja kindlasti on neid põnev vaadata ja näha kui kõrgele nad jõuavad, kuid Aavale nad küll mingit konkurentsi pakkuda ei tohiks, vastasel juhul tekib küsimus, kas Urmo oma kohta Suzukis väärib(isiklikult arvan muide, et väärib )
Jalava autol suurem ja võimsam mootor, kiiruskatsete tundmises ei jää ka Urmole alla, seega peaks ikka kiirem olema. Milline on autode kaaluvahe? Jalava auto eelmise aasta EOS-i kaalumisel oli mäletamistmööda 850 kilo ringis.
Jalava kasuks räägib ka vast see, et lõuna eesti teed on üsnagi kiired ja laiad. Esiveolise auto eelised hakkavad välja tulema kitsastel ja rasketel lõikudel...
Carlos kirjutas:Jalava auto eelmise aasta EOS-i kaalumisel oli mäletamistmööda 850 kilo ringis.
Nihh..reeglite järgi on see Jalaval ka miinimum kaal
A rühma miinimu kaal on 1401-1600cm 880kg ja 1601-200cm 960kg(andmed on eelmise aasta omad).. nii et seis on 30kg Aava kahjuks ..
.. äge oli vaadata .. Muraka Corolla WRC-l oli tahokal numbreid 8000-ni .. Jalaval oli kuni 10000-ni ja punane osa oli seal kusagil 9100 kandis .. huvitav palju Aava Suki-Sukil seal numbreid on ?
ega ausaltöeldes see ka päris kindel ei ole, et jalava auto E7 mahub. Mõni aasta tagasi olid sepad rahad kokku pand ja protestinud.... ah, et mis sest välja tuli?...rahad maksti tagasi(vb rohkemgi) ja asi vaikiti maha.
Kes teab vb on tal praegugi midagi suuremt seal vahel
Huvitav, et Jalava kunagi ei katkesta. Keegi mäletab, millal tal sõit pooleli jäi Eestis? Mul meenub ainsana katkestamine Mitsuga Daamil 2001, aga Starletiga katkemist i mäleta peast.
vfts6 kirjutas:ega ausaltöeldes see ka päris kindel ei ole, et jalava auto E7 mahub. Mõni aasta tagasi olid sepad rahad kokku pand ja protestinud.... ah, et mis sest välja tuli?...rahad maksti tagasi(vb rohkemgi) ja asi vaikiti maha.
Kes teab vb on tal praegugi midagi suuremt seal vahel
Vabalt mahub..pole seal peale 4AGE midagi suuremat vahel .. kui viitsid siis ostsi netist mida selle 4AGE mootriga teha on võimalik
Kes ja kus protestis, see on jälle mingi "naised saunas räägivad" jutt ?