Genfi näituse oma ongi liiga ,,streetracelik''.
Ma kujutan, kui sellele ,,õigele'' wrc-le panna asfaldivelg koos asfaldikummiga alla ja lasta natukene madalamaks, siis ongi nagu Genfi eksemplar.
Minu arust pole laita midagi, on tunda praeguse xsara hõngu ning samas on ka uut ja näeb välja igati wrc-lik.
Kena auto!
Njah, mulle selles algses versioonis meelidisid ümaramad laiedid tiibadel ja suuremad õhuvõtuavad all, avad pamrist ülalpool olid jällegi delikaatsemad, mistõttu autol oli natuke lennukam ilme. Aga ega sel lõppversioonil ka viga ei ole.
>
0
Viimati muutis KuriUss, 08 Sept 2004, 10:31, muudetud 1 kord kokku.
Karl kirjutas:Genfi näituse oma ongi liiga ,,streetracelik''.
Ma kujutan, kui sellele ,,õigele'' wrc-le panna asfaldivelg koos asfaldikummiga alla ja lasta natukene madalamaks, siis ongi nagu Genfi eksemplar.
Minu arust pole laita midagi, on tunda praeguse xsara hõngu ning samas on ka uut ja näeb välja igati wrc-lik.
Kena auto!
Sellel prototüübil olid väga focuse sarnane esistange. Tegelikul on piirdutud ainult peeglitega.
2005 lõpus? Mul on tunne, et nad muudavad seda veelgi.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud