Uus-Meremaa ralli - 3. päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Loeb arendab ikka mega tempot.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Ehk on loebil miski kaval veepump või mõni muu raju vidin, mis auto kiiremaks teeb ;)
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Markko lasi teisel läbimisel mintsa kiiremini !!!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

KuriUss kirjutas:Ehk on loebil miski kaval veepump või mõni muu raju vidin, mis auto kiiremaks teeb ;)
jah see raju vidin on lihtsalt MS rehvid.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

Seekord siis sedamoodi. Järgmise korrani!
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Uhh jah. Kui tahate, et teie lastest kunagi kõvad rallisõitjad tuleksid siis pistke nad kah sportvõimlemise trenni. Näikse kõige vingem ettevalmistus olevat.
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Head ööd ....kukun magama
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Head rallisõitjad pidid sündima ja surema läbi kummi purunemise. Nii, et sellel sportvõimlemisel on siin vähe pistmist:)
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

http://sport.etv.ee/index.php?0513505

“Ralli valmistas meile suure pettumuse, kuigi Gigi kaheksas koht on hea saavutus. Meil oli palju tehnilisi probleeme ning läbi nädalavahetuse valmistasid peavalu rehvid, mistõttu Harri Rovanperä pärast viimase katse lõpetamist finiđisse ei jõudnudki,” analüüsis Mitsubishi Motorspordi juht Isao Torii.

Misasja rehvide pärast ei saadud Rovanperä autot finiđisse tuua. Minu teada peax 2 rallit möödas olema ning mootori vahetamine enne järgmist rallit jälle lubatud olema. Rovanperä on kõik eelnevad rallid finiđi lippu ka näinud nii et täpselt peax mootori vahetus tal ka olema, aga no ju siis on mingi reegel millest selle katkestamisega pyytaxe mööda hiilida.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Rovanperäl olid viimase katse lõpus kõik rehvid täiesti läbi, ainult karkass oli järgi ja ülesõidul läksid mõlemad tagumised rehvid tükkideks. Mitsubishi otsustas, et ei ole mõtet edasi sõita, kuna punkte nagunii Rovis ei saanud ja nii pidi ta katkestama ülesõidul :(
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Pirellil on siis ikka kodutöö tegemata.
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Palju rallisid veel on vaja et MM harjuks ning puhta sõiduga Bossele ära teeks?
Või ongi ilmsiks tulnud see mida ma kartsin - MM-i sõiduklass võrreldes Bossega on veidi madalam.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ma arvan, et Markko on autoga kohanenud juba üsna palju, aga rehvid: nendest ta ei tea ju suurt midagi :roll:

Soome ralliks loodaks, et kõik on juba nii selged, et saab seal korraliku madina maha peetud :)
"Come on, you can see more than that"
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Paistab, et Markko ja Marcus on ka lihtsalt väga erinevad sõitjad. Markko on palju ratsionaalsem ja võtab vähem riske. Mis kiirusesse puutub siis viimane katse nagu näitas, et tegelikult suudab ka Markko soovi korral väga kiire olla. Tema aeg oli igati võrreldav Marcuse ja Petteri omadega, kes omavahel reaalset duelli pidasid ning Markko sõitis ka selle katse täiesti kainelt ja kindla peale - eesmärgiga Gardemeister kotti pista samas ilmselt liigseid riske võtmata.

Minu meelest pole Markko taktikaliselt sugugi halvasti tegutsenud. Uue auto ja uute rehvide juures on ju positsioon kokkuvõttes väga hea - Marcusest igatahes parem.
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

KuriUss kirjutas:Paistab, et Markko ja Marcus on ka lihtsalt väga erinevad sõitjad. Markko on palju ratsionaalsem ja võtab vähem riske. Mis kiirusesse puutub siis viimane katse nagu näitas, et tegelikult suudab ka Markko soovi korral väga kiire olla. Tema aeg oli igati võrreldav Marcuse ja Petteri omadega, kes omavahel reaalset duelli pidasid ning Markko sõitis ka selle katse täiesti kainelt ja kindla peale - eesmärgiga Gardemeister kotti pista samas ilmselt liigseid riske võtmata.

Minu meelest pole Markko taktikaliselt sugugi halvasti tegutsenud. Uue auto ja uute rehvide juures on ju positsioon kokkuvõttes väga hea - Marcusest igatahes parem.
Kui nüüd tuua abiks paralleel F1 lahiminevikust, kas sa tahad öelda et Bosse on nagu Senna, ning MM nagu Prost? Esimene väga kiire, kuid teisest rohkem intsidente rajal. Teine sai hüüdnimeks 'Professor' oma targa sõidu eest.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Igal juhul ootaks, et Markko Sardiinias juba Bossele tõsiselt hambaid näitaks. Muidu hakkab ka mulle tunduma, et kui Grönholm lõpetab, siis ikka MM-st eespool.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

K2 kokkuvõttes ütles Markko, et sai alles viimasel päeval aru kuidas peab selle autoga sõitma. Kasutas vasakujala pidurdust ja olid kohe ajad paremad.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Võib-olla eksin, aga mulle tundub, et kui tal veel kapott lahti hüppaks, siis paneks ta selle kinni, enne kui edasi sõidab.
Kui võtta see lahtise kapotiga kihutamine, 57m õhulendu Soomes, täisgaasiga rajuhüpe Argentiinas 2003 kui maandumisel Park-l keel hammaste vahele jäi jne., siis tundub, et pärast eelmise aasta Argentiina laksu on Märtinil nagu alalhoiuinstikt rohkem välja löönud!?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Muide, kas panite tähele, et Škodal on keegi salarelv nimega Janne Paasonen? ja ralliraadio on seda kuidagi kogu aeg teadnud... 8)
gaas on endiselt laiffi
Akzel
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 130
Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:31
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas Akzel »

GC kirjutas:Võib-olla eksin, aga mulle tundub, et kui tal veel kapott lahti hüppaks, siis paneks ta selle kinni, enne kui edasi sõidab.
Kui võtta see lahtise kapotiga kihutamine, 57m õhulendu Soomes, täisgaasiga rajuhüpe Argentiinas 2003 kui maandumisel Park-l keel hammaste vahele jäi jne., siis tundub, et pärast eelmise aasta Argentiina laksu on Märtinil nagu alalhoiuinstikt rohkem välja löönud!?
Kahe otsaga asi. Tänu sellele ehk jõuab sagedamini finišisse ja võtab stabiilsemalt punkte, mis pole ka ju paha.
Vasta