Uus-Meremaa ralli - 3. päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
http://sport.etv.ee/index.php?0513505
Ralli valmistas meile suure pettumuse, kuigi Gigi kaheksas koht on hea saavutus. Meil oli palju tehnilisi probleeme ning läbi nädalavahetuse valmistasid peavalu rehvid, mistõttu Harri Rovanperä pärast viimase katse lõpetamist finiđisse ei jõudnudki, analüüsis Mitsubishi Motorspordi juht Isao Torii.
Misasja rehvide pärast ei saadud Rovanperä autot finiđisse tuua. Minu teada peax 2 rallit möödas olema ning mootori vahetamine enne järgmist rallit jälle lubatud olema. Rovanperä on kõik eelnevad rallid finiđi lippu ka näinud nii et täpselt peax mootori vahetus tal ka olema, aga no ju siis on mingi reegel millest selle katkestamisega pyytaxe mööda hiilida.
Ralli valmistas meile suure pettumuse, kuigi Gigi kaheksas koht on hea saavutus. Meil oli palju tehnilisi probleeme ning läbi nädalavahetuse valmistasid peavalu rehvid, mistõttu Harri Rovanperä pärast viimase katse lõpetamist finiđisse ei jõudnudki, analüüsis Mitsubishi Motorspordi juht Isao Torii.
Misasja rehvide pärast ei saadud Rovanperä autot finiđisse tuua. Minu teada peax 2 rallit möödas olema ning mootori vahetamine enne järgmist rallit jälle lubatud olema. Rovanperä on kõik eelnevad rallid finiđi lippu ka näinud nii et täpselt peax mootori vahetus tal ka olema, aga no ju siis on mingi reegel millest selle katkestamisega pyytaxe mööda hiilida.
Palju rallisid veel on vaja et MM harjuks ning puhta sõiduga Bossele ära teeks?
Või ongi ilmsiks tulnud see mida ma kartsin - MM-i sõiduklass võrreldes Bossega on veidi madalam.
Või ongi ilmsiks tulnud see mida ma kartsin - MM-i sõiduklass võrreldes Bossega on veidi madalam.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Paistab, et Markko ja Marcus on ka lihtsalt väga erinevad sõitjad. Markko on palju ratsionaalsem ja võtab vähem riske. Mis kiirusesse puutub siis viimane katse nagu näitas, et tegelikult suudab ka Markko soovi korral väga kiire olla. Tema aeg oli igati võrreldav Marcuse ja Petteri omadega, kes omavahel reaalset duelli pidasid ning Markko sõitis ka selle katse täiesti kainelt ja kindla peale - eesmärgiga Gardemeister kotti pista samas ilmselt liigseid riske võtmata.
Minu meelest pole Markko taktikaliselt sugugi halvasti tegutsenud. Uue auto ja uute rehvide juures on ju positsioon kokkuvõttes väga hea - Marcusest igatahes parem.
Minu meelest pole Markko taktikaliselt sugugi halvasti tegutsenud. Uue auto ja uute rehvide juures on ju positsioon kokkuvõttes väga hea - Marcusest igatahes parem.
Kui nüüd tuua abiks paralleel F1 lahiminevikust, kas sa tahad öelda et Bosse on nagu Senna, ning MM nagu Prost? Esimene väga kiire, kuid teisest rohkem intsidente rajal. Teine sai hüüdnimeks 'Professor' oma targa sõidu eest.KuriUss kirjutas:Paistab, et Markko ja Marcus on ka lihtsalt väga erinevad sõitjad. Markko on palju ratsionaalsem ja võtab vähem riske. Mis kiirusesse puutub siis viimane katse nagu näitas, et tegelikult suudab ka Markko soovi korral väga kiire olla. Tema aeg oli igati võrreldav Marcuse ja Petteri omadega, kes omavahel reaalset duelli pidasid ning Markko sõitis ka selle katse täiesti kainelt ja kindla peale - eesmärgiga Gardemeister kotti pista samas ilmselt liigseid riske võtmata.
Minu meelest pole Markko taktikaliselt sugugi halvasti tegutsenud. Uue auto ja uute rehvide juures on ju positsioon kokkuvõttes väga hea - Marcusest igatahes parem.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Võib-olla eksin, aga mulle tundub, et kui tal veel kapott lahti hüppaks, siis paneks ta selle kinni, enne kui edasi sõidab.
Kui võtta see lahtise kapotiga kihutamine, 57m õhulendu Soomes, täisgaasiga rajuhüpe Argentiinas 2003 kui maandumisel Park-l keel hammaste vahele jäi jne., siis tundub, et pärast eelmise aasta Argentiina laksu on Märtinil nagu alalhoiuinstikt rohkem välja löönud!?
Kui võtta see lahtise kapotiga kihutamine, 57m õhulendu Soomes, täisgaasiga rajuhüpe Argentiinas 2003 kui maandumisel Park-l keel hammaste vahele jäi jne., siis tundub, et pärast eelmise aasta Argentiina laksu on Märtinil nagu alalhoiuinstikt rohkem välja löönud!?
Kahe otsaga asi. Tänu sellele ehk jõuab sagedamini finišisse ja võtab stabiilsemalt punkte, mis pole ka ju paha.GC kirjutas:Võib-olla eksin, aga mulle tundub, et kui tal veel kapott lahti hüppaks, siis paneks ta selle kinni, enne kui edasi sõidab.
Kui võtta see lahtise kapotiga kihutamine, 57m õhulendu Soomes, täisgaasiga rajuhüpe Argentiinas 2003 kui maandumisel Park-l keel hammaste vahele jäi jne., siis tundub, et pärast eelmise aasta Argentiina laksu on Märtinil nagu alalhoiuinstikt rohkem välja löönud!?