PSA tegemised 2006

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Rasmuse jutt väga õige! Lisaks veel omaltpoolt selle,et tuletage ikka meelde kelle jaoks ja kelle sõiduvõtetele Peugeot ehitatud on. Busse loomulikult liigub iseenda jaoks ehitatud autoga kiiresti, seda tegi ka Markko Fordiga. Aga tundub, et Markko on parema võidusõidu auto (Fordi) ehitanud, sest Busse 307 ei istu paljudele võidusõitjatele (Loix jne), Markko Ford aga pea kõigile, kes sellega sõidavad (Garde,Henning,Kresta,Warmbold,jpm.erasõitjad), seega hästi tehtud auto. Küll Markko ka Peugeoti endajärgi paika saab ja kui kõik klappima taas hakkab, usun, et siis pole enam kellegil kahtlust, et mees taas konkurentsis on ja esikohtade pärast võitleb, kuid praegu ei ole ka ju midagi hullu, punktiseis näitab, et vägagi konkurentsis on. Maailmameister on Punktitabeli võitja, mitte teatud rallide suurfavoriit, kes mitmed rallid katkestab. OK segane jutt, aga ehk midagi loete välja.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Ma jagan seisukohta, et midagi on väga valesti ja ei ole ka eriti õnnelik cruisides kogutud punktide üle. Ei mäleta küll ühtegi eestlast, kes Burnsi oleks kiitnud 2003 aasta taktika pärast. Alati on huvitavam vaadata "võidusõitu". Aga siiski peaks lootma, et ehk paraneb olukord.
Autorallis oled sa täpselt nii hea sõitja, milline oli su viimasel rallil saavutatud koht.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Beanladen
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 318
Liitunud: 25 Nov 2003, 00:23
Asukoht: tln

Postitus Postitas Beanladen »

Markko on võitleja tüüp ju. Möödus ta ju Gardest viimasel katsel. See on hea näitaja.
Anna gaasi...
Karmen
---
---
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

Miks küll jääb mulle mulje, et kui seda foorumit satuks lugema mõni meie mõistes kuu pealt kukkunu, kes rallist midagi ei tea, hakkaks ta arvama, et Markko on tagasijõudnud Kalevipoeg ise?

Ta on ise oma kätega ja ihuüksinda ehitanud üles terve Focus WRC04 (selleks on ju jõudu vaja, et üksi autot ehitada, tugev mees peab siis olema). Lisaks sellele on ta võitleja. Vastupidiselt vanale kalevipojale, kes eriti mõistusega ei hiilanud, on tema taaskehastus vägagi arukas ning tema tulemuste õigustuseks on kaval taktika.

Ma ei pea ennast mingiks reeturiks ega märtinivihkajaks, aga imelik hakkab, kui kõiki teisi sõitjaid tembeldatakse pidevalt pahadeks, lollideks ja peaaegu šamaanideks, kes endale õnne nõiuvad, samas kui meie ebajumal samamoodi käitub siis on see kõige õilsam ja õigem käitumine. Loomulikult on ta olnud tubli ja koht MM-tabelis on ju hea. Aga 123456 jutt on õige, Märtinit rallidel võitjaks ei ennustata.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Siin eespool Aix mainis, et kuidas Duval on Citroeniga kohaneneud, et tal ka ju uus team jne. Asi on ikka selles, et Duval suudab prantsuse keele inseneeridele rohkem selgeks teha kui seda inglise keeles. Ning asi ka selles, et Ford on Citroeniga sarnasem kui seda on Peugeot. Xsara on juba kolmandat hooega sarjas. Ning seda arendati enne seda juba. Asi ona ka suuresti rehvide taga. Sa ei pea kogu aeg mõtlema kuidas need või teised rehvid käituvad. Aga jah Markko kiirus hakkab muret tekitama Lihtsalt kurb on jälgida kuidas Markko võitleb Atkinsoni ja Gardega. Mitte ei võitle seal tipus kus me oleme harjunud teda nägema. Kui Markkol kiirus ei tõuse siis võib juhtuda, et järgmine hooaeg me teda seal sarjas sõitmas ei näe. lihtsalt kui ikka Citroen ja Peugeot pillid kokku korjavavad siis lihtsalt ei jätku kohti. Preguse hooaja kulgu jälgides tundub, et Markko ei kuulu enam suurde nelikusse. Sinna hakkab pürgima Duval. kuigi jah punkti tabel näitab midagi muud. Aga kaua ta seda niimodi näitab. Veel mõned rallid ja siis asub Markko tunduvalt alla pool. Aga loodan, et ta saab oma kiiruse kätte ja näitab milleks ta võimeline on selle Peugeotiga.Ning on Soomes koos Bossega juba teistele püüdmatu. Sorry kui kellegi tuju rikkusin aga sellina on minu arvamus.
Viimati muutis Kolin, 13 Apr 2005, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Fakt: Focus WRC03 arendas ja tegi kiireks ikka Christian Loriaux, seda on isegi Markko tunnistanud, et piloodi osa selles projektis ei olnud kuigi suur, pigem olid Loriaux'il ja Markkol samad arvamused kuidas autoga kiiresti sõita(võimalikult otse) ja nii sündiski auto, mis sobis Markko sõidustiiliga.
Mis puutub hetke olukorda, siis on suhteliselt vara veel kedagi maha teha, hooaeg on veel noor. Kuid mind teeb natuke murelikuks fakt, et NZ on ralli, mis Markkole sobib ja meeldib ja ometi ei tulegi hetkel meelde millal Markko viimati puhta sõiduga lõpuprotokollis nelja kiireima hulka ei mahtunud. Nüüd tulevad rallid, mis Markkole ei istu ja ei meeldi(Itaalia, Küpros, Türgi), seal saab tal veel raskem olema. Kuid niipalju peab siiski tunnistama, et ta vähemalt ise ei ole lubanud tänavu maailmameistriks tulla, vaid seadis eesmärgiks aidata Peugeot konstruktorite arvestuses esikohale ja sellega on ta siiamaani kenasti hakkama saanud. Ilmselt suudab ta ise palju kainemalt olukorda hinnata kui paljud siinsed kommentaatorid, kes ootavad Markkolt tegusid, milleks ta hetkel suuteline ei ole.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Eks siin teeb paljudele muret NZ-di ralli. See ju sama kiire kui Soome. Ning need ju Markko lemmikud. Jääb ainult loota, et Markko leidis nüüd võtte kuidas kõige paremini seda autot taltsutada. Lihtsalt Loeb Citreoen ja MS rehvid on Pirelli klientidele väga kõva pähkel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Markkol jah kiirus kadunud hetkel kuhugi, kuid mina annaks siiski talle veel veidi aega ennast leida. Ütles ju Markko NZ ralli lõppedes, et leidis õige sõidurütmi alles viimasel päeval ja seda näitasid ka kiiruskatsete ajad.
Hetkel siin on mehi, kes ei kiida Markko taktikat heaks jne...
Kuid olen enam kui kindel, et kui Markko peaks võitma ralli või MM-i siis on need kirujad ta kõige suuremad fännid ja kiidavad taevani.
Arvan siiski, et kes toetab kedagi peab seda tegema nii rasketel kui headel aegadel.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

aix kirjutas:Ja Frank- Bosse sõidab 307-ga ikka teist aastat ja kui arvestada, et rehvid on uued ja 307 on 206-est ikka totaalselt erinev auto, siis olulist edu tal Markko ees ei ole, ainult üks hooaeg ja sedagi ainult pooltel rallidel (pooled lõpetas ta ju 3WD autoga)
Jah, 307 on kaks aastat lahingu väljal olnud, aga see masin eksisteeris ka varem, ainult testi radadel.

Kõige "lihtsam" oleks tegelt Markkolt ise küsida ja meil siin vaikselt edasi istuda :)
"Come on, you can see more than that"
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Noh, ootame-vaatame. Eks see on Markko oma elu, mida ta elab. Mulle igatahes pakkus tänavune Uus-Meremaa ralli Markko koha pealt positiivseid emotsioone piisavalt. Ehk läheb järgmine kord paremini.

Küllap on igal sõitjal omad tippvormid ja madalamad perioodid. Ja võib-olla ta võtab tõesti vähem riske hetkel. Samas see kuidas möödunud aastal läks Rootsis ja Argentiinas oli ju ka jama. Eks mees ise teab. Ja ilmselt ka tiim. Peugeot juhib hetkel tabelit tänu Markko alalhoidlikkusele. Tiimil on põhjust rahul olla.

Vähemalt pole Märtinilt seni tulnud erkkinoolelikku teiba või jumal teab mille süüdistamist.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Ei tasu siin Markkot midagi kritiseerida.Kui kumm ja auto ei jookse nii nagu vaja ega siis ei saa ju midagi head ka sellest välja tulla.Aga ta hoiab rahulikku närvi ja kihutab edasi.Peale selle kui ei meeldi siis tehke ise paremini. Ikkagi esimene eestlane kes nii kaugele on jõudnud.Ja praegu ei paista järelkasvu ka eriti olema.Kui markko tõesti peaks pillid kotti panema, siis tuleb pikk vahe sisse.Aaval ainult on praegu tõsisem väljavaade nii kaugele jõud ja Möldril läheb veel palju aega.
arz
Statistik
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

Ega kohe pea tegu olema kiibitsemisega, asjade paremini tegemises või poolehoiu kaotamises. Kas alati peab iga inimene asjas positiivset nägema. Mina ei mõista kumbagi poolt hukka, iga inimene arvab nii nagu talle meeldib, ilma et tema arvamus valex ei peax tõlgendama. Lihtsalt asjalood on sellised, mis paratamatult tekitavad selliseid mõtted (peamised põhjused 2 tipptiimi lahkumine ja märtini keskpärane sõit). Kui ma teax et märtinile olex 10-aastax tehasetiimi koht garanteeritud (kuid seda ju pole), polex vaja tõesti enda kartusi siin teatavax teha. Mõnedele võib-olla see kahtluseuss syveneb väha kergemini, kuid seepärast ei saa ju neid veel hukka mõista, sest neil võib ju kokkuvõttes samapalju õigus olla. Mis huvi olex elada kui kõik yhtemoodi arvax...
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Aru ma ei saa, kas enamik siinkirjutajatest on üldse autoga kiiremini sõita proovinud.
Minu meelest taandub asi juhi ja masina vahelisele koostööle, pluss juurde veel pisiasi, et autot on arendanud peamiselt ainult Grönholm (Burns tegeles peamiselt avariidega) ja seetõttu oleks igal piloodil 307ga kohanemisel raskusi.
Mida teeks kõrgeltaustet siinkommijate käekesed siis, kui MMil oleks iga ralli 3..5 ss võitu, aga lõpetaks alati põõsas ja kolmel rattal?
Kallid inimesed, rallit tuleb MÕISTUSEGA sõita. Leida see piir, millel sa suudad veel lõppu jõuda ühes tükis autoga. See, mida teeb Duval ( vbolla kõige parema juhitavusega autoga) ei puhu siinkohal üleüldse pilli.

Ja veel. Märtin on NZ rallil vaid üks kord lõppu jõudnud, eelmine aasta (3s). 02 ja 03 tulid katkestamised (02 avarii, 03 tehn.põhjused).. niiet antud koht pole seeaasta üldse paha.
ahti159
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 230
Liitunud: 27 Veebr 2003, 19:17
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas ahti159 »

toomasa kirjutas:Aru ma ei saa, kas enamik siinkirjutajatest on üldse autoga kiiremini sõita proovinud.
Minu meelest taandub asi juhi ja masina vahelisele koostööle, pluss juurde veel pisiasi, et autot on arendanud peamiselt ainult Grönholm (Burns tegeles peamiselt avariidega) ja seetõttu oleks igal piloodil 307ga kohanemisel raskusi.
Mida teeks kõrgeltaustet siinkommijate käekesed siis, kui MMil oleks iga ralli 3..5 ss võitu, aga lõpetaks alati põõsas ja kolmel rattal?
Kallid inimesed, rallit tuleb MÕISTUSEGA sõita. Leida see piir, millel sa suudad veel lõppu jõuda ühes tükis autoga. See, mida teeb Duval ( vbolla kõige parema juhitavusega autoga) ei puhu siinkohal üleüldse pilli.

Ja veel. Märtin on NZ rallil vaid üks kord lõppu jõudnud, eelmine aasta (3s). 02 ja 03 tulid katkestamised (02 avarii, 03 tehn.põhjused).. niiet antud koht pole seeaasta üldse paha.


Täitsa nõus!
Sander Roosimaa Racing Team
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Egas keegi teda siin maha ei teinutki. Iga üks avaldas lihtsalt oma arvamust.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Ma ka ainult avaldasin oma arvamus
ott
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ott »

toomasa kirjutas:Ja veel. Märtin on NZ rallil vaid üks kord lõppu jõudnud, eelmine aasta (3s). 02 ja 03 tulid katkestamised (02 avarii, 03 tehn.põhjused).. niiet antud koht pole seeaasta üldse paha.
lihtsalt kommentaariks niipalju, et sõitsin ka seeaasta ise ühe uus meremaa katse läbi (SS8). olles soomes ouninpohjat ning moksil sama teinud, siis asi ikka ei kannata võrdlust. need mehed kes sellisel teel niivõrd kiiresti sõidavad, on täielikud profid. ja ma imestan, kuidas keegi võssa ei sõitnud. sest väike esimus nendel teedel on karm. kahjuks ei ole kokkuvõtetes neid katsete kohti, kus tee on ca auto laiune, ühelpool kaljuserv, teiselpool kuristik, tee on kurvi sisse VÄGA kaldu ... raju. pole ime, et sellisel teel avariisid juhtub.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

ott kirjutas:... tee on kurvi sisse VÄGA kaldu ... raju. pole ime, et sellisel teel avariisid juhtub.
Neid kalduvusi teedel kasutatakse ära ka ju :wink:
"Come on, you can see more than that"
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Teel on kalduvus mõnikord kuhugi keerata, või ristuda teise teega või üldse otsa lõppeda!
ants kints
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 251
Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34

Postitus Postitas ants kints »

Kui kellegil teemaga seonduvat infot on, andke teada.
Vasta