toomasa kirjutas:Täna reporteris siis Park vihjas,et nad lõpetavad : Viimane võimalus rac rallit võita ilmselt.. olid tema sõnad
Aga äkki on Park niiöelda põdeja tüüp? Sest kui loogiliselt võtta, on praegu kindlalt (või noh, peaaegu kindlalt) teada järgmised asjad: Peugeot´ järgmisel aastal ei sõida, uut lepingut ei ole veel sõlmitud ja seega ei olegi ju mingit alust eeldada, et Märtin/Park järgmisel aastal rallit sõita võiks. Nii et tänase seisuga vist ongi viimane võimalus.
Aga me keegi ei tea, mis seis homme, tuleval aastal või järgmisel hooajal on. Vaevalt isegi Parkil sellest kuigi täpne ettekujutus on.
Rohkem optimismi, härrased!
Vaatasin "toomasa" jutu peale netist reporteri saadet. Seal räägiti küll pikalt laialt võimalikest variantidest järgmiseks aastaks, aga Park küll sõnagi ei rääkinud!???
GC kirjutas:Vaatasin "toomasa" jutu peale netist reporteri saadet. Seal räägiti küll pikalt laialt võimalikest variantidest järgmiseks aastaks, aga Park küll sõnagi ei rääkinud!???
Noh, ma vaatasin ka nüüd ära selle klipi. Park ütles: "MAYBE this year is the last year to try /.../"
Nii et mina hääletan selle variandi poolt, et lepingut ei ole veel sõlmitud, aga otseselt lõpetamist ka ei kavandata.
Kui nüüs Markko nõustub palgaga mis on otseses seoses tema tulemustega järgmine aasta. Siis ehk saab ka lepingu. Vahepeal oli selline jutt, et kui Willson ka sellega nõus on siis võib olla töenäoline, et see leping ka saadakse. Aga eks see selgub lähima paari kuu jooksul kas Markko sõidab järgmine aasta või ei. Kui ta oma palka lõhki ei aja siis ta sõidab ma usun.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Aru ma ei saa, mis klippi ma siis eile vaatasin. Täna teises arvutis sama koha peal hoopis teine klipp?!
Aga Park nüüd küll mingit kindlat vihjet seal ei anna!
MM on ju o"elnud, et ta on n6us s6itma ilma palgata. Aga siis saaks vastavalt tulemusele preemiat. Ku"simus on selles, et keegi ei tea meist praeguse lepingu sisu. Milleks on MM kohustatud ja milleks Peugeot.
Ennemgi on selgus tulnud alles detsembris. Karta on, et see lu"kkub ka sellel aastal p2ris l6ppu.
OOtame.
radiation kirjutas:MM on ju o"elnud, et ta on n6us s6itma ilma palgata.
Augustikuu Rally World ajakirjas on öeldud, et tema arusaamaks on see, et võidusõit ei ole elus veel kõik.
Küsimusele: "Mida sa teeksid, kui ei oleks WRC sõitja," vastas ta nii:
I would have liked to try doing different things so I am not really working for something or somebody all the time. Just be a bit of a free bird so I can do the stuff I want, that kind of thing. I am not sure exactly, but I'd like to earn some money and have some freedom at the same time so I can do the different things that I wanted to do."
Tema soovid ei paista kohe mitte sellised, et kusagil erasõitjana higistada. Pigem ikka Peugeot'lt täispalk välja võtta ja teha mis süda lustib.
Selline jutuke - http://www.motorsport.ee./?page=3&news=503
"Parki sõnul on meeskond hakanud paremini mõistma, millist seadet on Märtini autole vaja, et see oleks eestlasele sobivam. "Kõik liigub õiges suunas ja see on kõige tähtsam nii meeskondliku tiitlivõidu kui ka sõitjate meistrivõistluste esikolmikus lõpetamise jaoks," lausus ta. "Me ei ole alla andnud!""
Tegemist on järjekordse FIA-poolse läbimõtlemata ideega.Mingi aasta prooviti sarnast asja Idiot RL-is,kuid isegi seal (jänkistan!) ei võtnud fännid seda omaks (seal üritati matkida NHL-i ja NBA hooaja käiku...).
Tea kas see talvperioodile viimine nii paha idee ongi. Kohe-kohe algab ju uus vormelisari A1GP, millest ma küll suurt midagi ei tea, kui et see on mingi rahvuste vaheline (igal riigil oma tiim) sari ja kellegi araabia šeigi tehtud.
See oleks ju tegelt üsna huvitav idee, puuduks ka konflikt F1 vs. WRC.