Kristo kirjutas:Selle lõputu hala asemel võiks keegi märgata seda, et Markko Märtinil ja Chris Atkinsonil on üks ja see sama manager. Arutage sealt midagi edasi
Ma arvan, et kui Turner otsustab, et ta enam manageri tööd teha ei taha ja kogu rallimaailmaga on soov tülli pöörata siis ta paneb jah Markko Atkinsoni kohale.
Ta peab ikka kõikide oma meeste eest võrdselt seisma.
Ega see niisama lihtne ole.Kõik oleneb ikkagi esmalt meeskonnast ja sõitja palgasoovist.Kui ikka Subaru ei taha Markkot oma meeskonda,siis ei loe ei Turneri,Atkinsoni ega Markko tahe midagi.
Kui nüüd meenutada eelmise hooaja lõppu ja seda kui me veel ei teadnud kuhu meeskonda Markko siirdub. Siis tuleb meelde tuletada HR. Lapworth-i sõnu, et ta tahaks Markkot oma meeskonda aga nad ei suuda võistelda Peugeotiga raha pärast. Seega kui Markko oma palgasooviga lõhki ei lähe siis on reaalne võimalus olemas. See võimalus oli juba eelmine hooaeg aga Peugeot pakkus kõvasti rohkem kui Subaru oli suuteline. Ning ega Mitsubishigi ei ole suuteline mingit mega summat välja käima seega tuleb kindlasti Markkol suts väiksema tasu eest sõitma hakkata kui ta mõnda meeskonda tahab minna. Aga see ei ole meie otsustada. Eks ta ise koos Turneriga teab paremini mida teha ja kuidas teha. Nüüd aga ootame edasi ja vaatame mis saama hakkab.
Üks asi on aga kindel. Markko igadahes sõidab järgmine hooaeg ja seda suht konkurentsi võimelises meeskonnas.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Miks viivitab Subaru Atkinsoni kinnitamisega teiseks sõitjaks?
Miks ei ole Markko ametlikult teatanud oma loobumisest tippspordist pärast Fordi otsust?
Sellepärast, et läbirääkimised on veel pooleli
Ei maksa veel masendusse vajuda, positiivseid uudiseid on oodata juba järgmine nädal, olen selles endiselt kindel.
Ja ka Atkinsoni pärast ei ole vaja muretseda, mees sõidab edasi, kuigi Fordi erameeskonnas.
Enne Austraalia rallit olnud WRC saates küsiti Lapworthilt, kas meeskonna koosseis on tulevaks aastaks paigas? Vastus oli selline, et Solberg on kindlalt nendega, teine piloot on ilmselt Atkinson, KUID me ei tea, mida paar järgnevat nädalat võivad muuta.
Mul tekkis mõte siin foorumit lugedes. Kõik postitused on ala "ford ei taha Markkot jne jne". Aga mis siis kui Markko otsustas ise, et ta ei lähe fordi. Ütles neile ära ja siis ford tegi kiiruga Mikkoga lepingu. Võibolla Markkol on mingi parem leping juba taskus. Pole ju täiesti võimatu.
Või on Ford kusagil öelnud et nad Markkot ei tahtnud.
kui MM peaks minema subarusse siis see kõige parem variant vist poleks sest subaru on ju ühe mehge tiim ja kõik on solbergile seadistatud.eks näis, ise loodan et mitsusse minek.
Aga miks üldse arvata ja karta,et Markko või siis Turner üritavad maksku,mis maksab hullu pappi mõnest meeskonnast välja pigistada ja sedasi pilli lõhki ajavad ja sinna nahka ka koht Fordis läks!?Markkol ju nii kui nii Pesukotist veel aasta palk saada ja ei usu,et oleks põhjust ahneks minna.Wilson on ju ennegi palganud noori ja lootustandvaid mehi teiseks sõitjaks ühe või kahe kogenud mehe kõrvale.Nii nagu ta palkas kunagi Markko Mingi orgunn ikka käib ja Markko ja Turner juba oskavad õigeid käike teha usun ma
Lugedes kõiki neid postitusi siin ja ka mujal, hakkab tunduma, et ühed ei tea mitte midagi, peale meedias maha hõigatud info, teised aga teaksid nagu natukene rohkem! Või olete lihtsalt paadunud optimistid?
Krt., asi on kahtlane. Jaanus räägib, et positiivsed uudised tulevad järgmisel nädalal!?
Keegi Markko Märtin (sorry kui Sa oled Markko) lohutab rally.ee-s sama jutuga!
ericsdude kirjutas:Subaru teatas, et sõlmis lepingu Atkinsoniga, kes sõidab järgmisel aastal kõik 16 etappi. Seega Markko ainuke võimalus on vast Mitsu!
Anna link, kust sa antud info said...tahaks ka lugeda!
ericsdude kirjutas:Subaru teatas, et sõlmis lepingu Atkinsoniga, kes sõidab järgmisel aastal kõik 16 etappi. Seega Markko ainuke võimalus on vast Mitsu!
Anna link, kust sa antud info said...tahaks ka lugeda!
see 20M SEK on ikka uskumatult krõbe hind minu arvates selle eest, et fordiga sõita. kuid ega samas ei tea, millised on boonused jmt., mis punktide toomise eest kaasas võib käia..
Rainy kirjutas:Siin on siis põhjus, miks Märtin Fordi ei saanud...
EPL: ...Mikko Hirvoneni mänedzer Timo Jouhki maksis oma hoolealuse tiimipääsemise eest 20 miljonit Rootsi krooni ehk 36 miljonit Eesti krooni eest. Rootslaste andmeil oli lepingu tingimus, et 2007. aastal, kui Ford soovib võita MM-tiitlit, ei pea Hirvonen tehasekoha eest sentigi peale maksma...
Nüüd soovib Ford 2007. aastal MM-tiitlit võita. Iga aasta öeldakse, et kahe aasta pärast sooviksime tiitlit!
Selliselt seda tiitlit küll ei võideta. Palgaku endale kaks head sõitjat ning võitku see tiitel juba järgmisel aastal!
Just Siim! Ka mina mõtlesin sama moodi. Kui hiljemalt 2007 seda tiitlit ei tule ja väike osa peaks sellest langema Hivose väheste punktide arvele peab Wilson endale palju tuhka pähe raputama. Huvitav aga mis saab siis kui Hirvonen peaks esimese aasta sama moodi lõpetama nagu subarus. Kas leping katkestatakse?