2006. aasta tiimide koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

....ma hakkan F1te siis vaatama järgmine aasta, seda ju FIA tahtiski et kui WRC hakkas populaarsust koguma keerati kraanid WRCl kinni et F1 ikka oleks parim, nüüd vaatame siis F1te
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Eks taolist on ka ennem olnud ju.
Ainuke asi mis saab seda parandada on aeg ja mõistlikud otsused.
"Come on, you can see more than that"
neophyte
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 115
Liitunud: 26 Apr 2005, 15:40

Postitus Postitas neophyte »

Masendav...loodame et see on mingi nali,mina küll ei näe põhjust miks miks Mitsubishi peaks loobuma.
Markko where are you?
draggo
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 362
Liitunud: 25 Juul 2003, 16:14

Postitus Postitas draggo »

neophyte kirjutas:Masendav...loodame et see on mingi nali,mina küll ei näe põhjust miks miks Mitsubishi peaks loobuma.
Võib-olla probleem rahas. Kui sa automaailma uudiseid jälgid siis GM müüs oma osaluse Mitsubishis maha tundmatule investorile. Kui sealt raha ei tule siis pole ka midagi kulutada...
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Sellest siis see vaikus mitsu leeris- midagi oli toimumas!

Tundub, et tehase osalus sarjas sõltub suurel määral ikka võtmeisikute spordilembusest! Sest vaevalt need hiigelsummad, mis rallikarusellis keerutatakse, ennast tagasi teenivad?!
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Nüüd on vaja Markkole raha kokku ajada, üks 2005 passiv Ford rentida ja võimalused missugused.
See oli ainult teooria. Praktikas jääb asi ilmselt va papi taha.
rattaga on kah hea sõita
Villi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 127
Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
Asukoht: Sadamalinn Virtsu

Postitus Postitas Villi »

Tänases Vikerraadio Päevasüdames oli telef. kõnelus Turneriga.
Selgus, et Mitsu peale olid pandud väga tõsised lootused. Mitsu
jätkamine WRC sarjas on küsimuse all olnud juba 2-3 nädalat.
Sellest see vaikimine. Seda, et Markko tuleval hooajal üldse ei sõida,
Turner ei kinnitanud. See, et Monte etapp vahele jääb on enamvähem kindel. Võetakse jõulud ja aastavahetus rahulikult ja
jätkatakse tuleval aastal kõva tööd järgnevateks etappideks . Kaardilugeja kohta ütles Turner samuti, et listil on 2-3 meest. Konkreetselt teatatakse siis, kui rattad all.
Loodame parimat.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

mind on sõimatud maa alla kui ma rääkisin ühes teises ralli foorumis et Markkol olid väga head chansid saada Mitsubishisse aga las lollid tea ise mida asjast mõelda
Gardocki
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 640
Liitunud: 19 Nov 2005, 23:56

Postitus Postitas Gardocki »

KidrA kirjutas:mind on sõimatud maa alla kui ma rääkisin ühes teises ralli foorumis et Markkol olid väga head chansid saada Mitsubishisse aga las lollid tea ise mida asjast mõelda
Minu arust rääkisid Sa siin foorumis küll, et Mitsubishil on juba sõitjad olemas ja et Markko sinna ei saa. Mis sa räägid siis ühes foorumis üht ja teises teist juttu?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Olts kirjutas:Nüüd on vaja Markkole raha kokku ajada, üks 2005 passiv Ford rentida ja võimalused missugused.
See oli ainult teooria. Praktikas jääb asi ilmselt va papi taha.
Ta võib väga vabalt ka nt. selleaastase Xsaraga sõita. Passiiv peab aind siis olema, kui end tiimide MMile regatakse.
gaas on endiselt laiffi
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

kahestunud isiksus :P
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

ma rääkisin et räägitakse aga seda teadsin ma juba enne kui hakkasid levima jutud Markko siirdumisest Fordi et tegelt on tal paremad võimalused Mitsusse saada, mis sest et levisid jutud nagu oleks Mitsu öelnud Markkole EI, mis ei vastanud tegelt tõele. Seda lugesin ma ühe soomlase käest et Mitsul on kõigi 3 sõitjaga mingisugune leping olemas, mis nüüd ei loe enam midagi sest Mitusut pole enam ja me ei saagi teada kas need 3 pilooti oleks jätkand või ei, sest Mitsubishi tüübid on ise ka segaduses olnud viimased nädalad, nüüd on ju kõik selge mille pärast, kuid et tiim tagasi tõmbub polnd mul õrna aimugi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Vahelduseks ka positiivseid uudiseid. Toni Gardemeister kihutab Monte Carlo rallil Astra meeskonnas Peugeot 307 WRC-ga ja Colin McRae otsib endiselt võimalusi naasmaks Skoda Fabia WRC-ga erameeskonnas WRC karuselli tuleval aastal.

http://www.sportautomoto.it/News.asp?Type=1&id=335

http://www.rallye-info.com/article.asp?sid=0&stid=5199

Boziani meeskond teatab oma plaanidest lähipäevadel. Montes ollakse rajal kolme 307 WRC-ga. Sõitjateks Nicolas Bernardi, Henning Solberg ja Oliver Burri.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Jaanus kirjutas:Vahelduseks ka positiivseid uudiseid. Toni Gardemeister kihutab Monte Carlo rallil Astra meeskonnas Peugeot 307 WRC-ga
siis on hea näha kuidas Gardel 307-ga läheb Markkoga võrreldes. siis selles suhtes, et kuidas esimene etapp 307-ga läheb Markko oli vist neljas või viies
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

eheee... mis Garde selle panni kohta küll ütleb peale Monte Carlot? :P
Fordiga võrreldes päris suur erinevus vist :)
Villi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 127
Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
Asukoht: Sadamalinn Virtsu

Postitus Postitas Villi »

aix kirjutas:
Jaanus kirjutas:Vahelduseks ka positiivseid uudiseid. Toni Gardemeister kihutab Monte Carlo rallil Astra meeskonnas Peugeot 307 WRC-ga
siis on hea näha kuidas Gardel 307-ga läheb Markkoga võrreldes. siis selles suhtes, et kuidas esimene etapp 307-ga läheb Markko oli vist neljas või viies
Markko oli 4.
Bosse 5.
Normaalne!
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
draggo
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 362
Liitunud: 25 Juul 2003, 16:14

Postitus Postitas draggo »

http://www.rally.ee/?a=a009&b=4298
Eraautoga osalemisest kahjuks ei sõnagi.
Villi
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 127
Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
Asukoht: Sadamalinn Virtsu

Postitus Postitas Villi »

Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
mona
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Okt 2005, 15:01
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas mona »

vastik hommik - öösel kell 1 olin sunnitud oma aknast vaatama, kuidas üle tee olev kõrvalhoone põles täisleegiga ja hommikul on kõik uudised Markkot täis, et järgmine hooaeg jääb vahele. kahjuks pole selline märkide kokkulangemine mul mitte esimene aga öösel ma ei teadnud veel mida see tulekahju näitab mulle, nüüd hommikust saati põleb mul ka kõik sees.
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Karl »

Ärge üleliia ka masenduge! Iseendal teeb samuti meele mustaks, et meeskonnad kokku kuvavad kuid ...
Kui seis on väga halb, siis saab see ainult paremaks minna.
Millest on tekkinud WRC? Sellest, et 86. aastal keelustati B-klass! Olin ise siis suhteliselt noor, kuid autoralli tekitas põnevust ja jälgimist ikka. Mäletan ajakirjas ,,Täheke'' artiklit ,,Hüvasti supperauto'' (jutt keelustatud B-klassi autodest). Aeg, peale superautosid, oli kindlasti keeruline ja segane ja paljudele fännidele ebameeldiv! Aga tänu sellele arenes see asi selliseks nagu ta hetkel on.
Vahetult enne WRC-autode rajale toomist oli aastaid väga väheste tehasemeekondadega (kui Toyota kõrvaldati ebaseadusliku turbo kasutamise pärast jms.). Oli tippsõitjaid, kes sõidtsid edukalt erameeskondades jne. jne.
Praegu on fännil õige hetk kätte võtta Rein Luige ralliajalugu!!! Ja vaadata ning mõelda, kuidas ralli on arenenud ja milliseid keerdkäike läbinud.
Tulevad muutused ja muutuste tõttu saab ka see sari jälle oma näo, ..., uue näo! Ja tõeline rallifänn jälgib ikka kruusal, metsadevahel vms. kihutamist, kas siis WRC-dga, B-klassiga, grupp4 vms. autoga!
Karl
Vasta