Champ Car World Series - 2006. hooajaga seonduv
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Champ Car World Series - 2006. hooajaga seonduv
Silly seasoni teema alustuseks kohe üks positiivne asi radade poolelt-nimelt asendatakse Vegase ovaal Road Americaga.Samas peetakse septembri lõpus ka Atlanticu viimane etapp.
Sõitjapoolel tõotab liikuvat päris palju.Ilmselt lõpetab oma karjääri Vasser,kuulduste kohaselt testib Glock õige pea GP2 autot,Idiot RL-ist on üle tulemas Briscoe,kes näikse vigastustest paranevat olevat.Kuuldused räägivad ka Tomas Scheckteri ja Tomaš Enge ületulekust,kuna nende IRL-i tiim Panther on lagunemas.
Uusi tiime on siiski pigem loota aastaks 2007,mil tulevad Panozi autod.
Lisaks ka praegune kalender:
09.04 Long Beach (USA)
13.05 Houston (USA)-koos ALMS-iga
21.05 Monterrey (MEX)
04.06 Milwaukee (USA)-AINUS ovaal
18.06 Portland (USA)
25.06 Cleveland (USA)
09.07 Toronto (CAN)
23.07 Edmonton (CAN)
30.07 San Jose (USA)
13.08 Denver (USA)
27.08 Montreal (CAN)
24.09 Road America (USA)
15.10 Ansan (ROK)
22.10 Surfers Paradise (AUS)
05.11 Mexico City (MEX)
Esialgu niipalju siis.
Sõitjapoolel tõotab liikuvat päris palju.Ilmselt lõpetab oma karjääri Vasser,kuulduste kohaselt testib Glock õige pea GP2 autot,Idiot RL-ist on üle tulemas Briscoe,kes näikse vigastustest paranevat olevat.Kuuldused räägivad ka Tomas Scheckteri ja Tomaš Enge ületulekust,kuna nende IRL-i tiim Panther on lagunemas.
Uusi tiime on siiski pigem loota aastaks 2007,mil tulevad Panozi autod.
Lisaks ka praegune kalender:
09.04 Long Beach (USA)
13.05 Houston (USA)-koos ALMS-iga
21.05 Monterrey (MEX)
04.06 Milwaukee (USA)-AINUS ovaal
18.06 Portland (USA)
25.06 Cleveland (USA)
09.07 Toronto (CAN)
23.07 Edmonton (CAN)
30.07 San Jose (USA)
13.08 Denver (USA)
27.08 Montreal (CAN)
24.09 Road America (USA)
15.10 Ansan (ROK)
22.10 Surfers Paradise (AUS)
05.11 Mexico City (MEX)
Esialgu niipalju siis.
Viimati muutis mrali, 07 Apr 2006, 08:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hetkeseis 2006.aasta sõitjate osas:
Kindlad või enam-vähem kindlad:
NHR:Bourdais,Junqueira,Servia
Forsythe:Tracy,Dominguez
RuSport:Wilson,Allmendinger
Team Australia:Tagliani,Power
HVM:Bremer
Kandidaadid:
HVM (vaba 1 auto):Siedler,Wirdheim
PKV (2):Glock,Manning,Pantano,Briscoe,Legge,Dalziel jne...
Rocketsports (2):McDowell,Lyons,Wirdheim,Legge...
Conquest (2):Ranger,Philippe,Zwolsman,Kasemets,Heylen jne...
Coyne (2):sinna on oodatud suure rahakotiga sõitjad...
Võimalik on ka Forsythe'i kolmanda auto väljapanek (Ranger vms).
Samas Champi nö "rivaal" Idiot RL on igast otsast lagunemas.Kui Champis on ühe auto/mootori vormel korraldajate sundkäik taastamaks sarja kunagist hiilgust (räägitakse mootoritootjate uuest konkurentsist alates 2010.aastast),siis IRL-ist on lahkunud Toyota ja Chevy,autod on kõigil Dallarad,mil Honda mootorid,Indy 500 10 aasta tagusest tähtsusest pole enam miskit järgi,tiimid lähevad üksteise järel pankrotti (viimane näide 2001. ja 02.aasta meistertiim Panther),sponsorid loobuvad,etappide arvu vähendatakse jne jne...
Kuulduste kohaselt olevat Idiot RL-i avaetapi (märtsis) stardirivvi oodata ainult kuskil 15 autot,millest ca 10 moodustavad suured reeturmeeskonnad (AGR,Penske,Rahal,Ganassi).Samas isegi sealne rikkaim tiim AGR (kus tuleval aastal debüteerib Michael Andretti poeg Marco) on kaotanud tasuta Honda mootorid ning peab maksma enam kui miljon dollarit tagamaks ühe auto mootoreid terveks aastaks (juttude kohaselt maksis Honda kinni ka kõik selle tiimi Champist üle ostetud sõitjate nagu Franchitti,Kanaani ja Herta palgad...).
Kindlad või enam-vähem kindlad:
NHR:Bourdais,Junqueira,Servia
Forsythe:Tracy,Dominguez
RuSport:Wilson,Allmendinger
Team Australia:Tagliani,Power
HVM:Bremer
Kandidaadid:
HVM (vaba 1 auto):Siedler,Wirdheim
PKV (2):Glock,Manning,Pantano,Briscoe,Legge,Dalziel jne...
Rocketsports (2):McDowell,Lyons,Wirdheim,Legge...
Conquest (2):Ranger,Philippe,Zwolsman,Kasemets,Heylen jne...
Coyne (2):sinna on oodatud suure rahakotiga sõitjad...
Võimalik on ka Forsythe'i kolmanda auto väljapanek (Ranger vms).
Samas Champi nö "rivaal" Idiot RL on igast otsast lagunemas.Kui Champis on ühe auto/mootori vormel korraldajate sundkäik taastamaks sarja kunagist hiilgust (räägitakse mootoritootjate uuest konkurentsist alates 2010.aastast),siis IRL-ist on lahkunud Toyota ja Chevy,autod on kõigil Dallarad,mil Honda mootorid,Indy 500 10 aasta tagusest tähtsusest pole enam miskit järgi,tiimid lähevad üksteise järel pankrotti (viimane näide 2001. ja 02.aasta meistertiim Panther),sponsorid loobuvad,etappide arvu vähendatakse jne jne...
Kuulduste kohaselt olevat Idiot RL-i avaetapi (märtsis) stardirivvi oodata ainult kuskil 15 autot,millest ca 10 moodustavad suured reeturmeeskonnad (AGR,Penske,Rahal,Ganassi).Samas isegi sealne rikkaim tiim AGR (kus tuleval aastal debüteerib Michael Andretti poeg Marco) on kaotanud tasuta Honda mootorid ning peab maksma enam kui miljon dollarit tagamaks ühe auto mootoreid terveks aastaks (juttude kohaselt maksis Honda kinni ka kõik selle tiimi Champist üle ostetud sõitjate nagu Franchitti,Kanaani ja Herta palgad...).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Seni väga vaikne silly season on saanud ergutava hoobi:PKV palkas eelmisel aastal Atlanticus furoori tekitanud Katherine Legge'i oma ühek sõitjaks.Tema näol tegu esimese naisega,kes üleüldse saab Champi täisprogrammi ning ka esimese naisosavõtjaga lates Lyn St.Jamesist 1995.aastal.Huvitav,kas siis seoses temaga tekib ka sarnane haip kui eelmisel aastal IRL-is Danica Patrickiga?!?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Silly season on seni ikkagi olnud suht vaikne,täitmata kohti on veel omajagu.
Uut on niipalju,et NHR EI PANE välja kolme autot (sponsorite leidmine...) ning Servia istub Legge'i kõrvale teise PKV auto rooli.Selge on ka Forsythe'i koosseis,seal jätkavad Tracy ja Dominguez.Rocketsports võib muutuda "Team Brazil'iks",sõitjakandidaadid mh Pizzonia ja Bernoldi.Võimalik on ka Jourdaini naasmine (HVM-i).Vahepeal jahtisid Champi kohta ka Carpentier ja Manning,kes jäid IRL-is töötuiks.Eurooplastest rihivad Champi kohta veel Montagny,Pantano,Enge ja veel mõned noorema generatsiooni sõitjad. Vanematest tegijatest on lõpetamas Vasser (sõidab mõnel etapil PKV kolmanda autoga),muudele jahimaadele on läinud da Matta (Brasiilia turismiautod),Glock (GP2) ja Wirdheim (Formula Nippon).
Uut on niipalju,et NHR EI PANE välja kolme autot (sponsorite leidmine...) ning Servia istub Legge'i kõrvale teise PKV auto rooli.Selge on ka Forsythe'i koosseis,seal jätkavad Tracy ja Dominguez.Rocketsports võib muutuda "Team Brazil'iks",sõitjakandidaadid mh Pizzonia ja Bernoldi.Võimalik on ka Jourdaini naasmine (HVM-i).Vahepeal jahtisid Champi kohta ka Carpentier ja Manning,kes jäid IRL-is töötuiks.Eurooplastest rihivad Champi kohta veel Montagny,Pantano,Enge ja veel mõned noorema generatsiooni sõitjad. Vanematest tegijatest on lõpetamas Vasser (sõidab mõnel etapil PKV kolmanda autoga),muudele jahimaadele on läinud da Matta (Brasiilia turismiautod),Glock (GP2) ja Wirdheim (Formula Nippon).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hetkeseis sõitjate osas:
NHR: Bourdais, Junqueira
Forsythe: Tracy, Dominguez
RuSport: Wilson, Allmendinger
PKV: Servia, Legge, Vasser (viimane mõnedel etappidel)
Team Australia: Tagliani, Power
CTE-HVM: Philippe, ilmselt Bremer
Conquest: Zwolsman, üsna tõenäoliselt Ranger
Rocketsports/Team Brazil: suure tõenäosusega Pizzonia ja Bernoldi
Coyne: kandidaate on palju, mh ka Pantano ja Enge.
Mingid variandid osadeks etappideks olla ka NHRi kolmas auto (da Matta?!?) ja Australia kolmas auto (Briscoe).
NHR: Bourdais, Junqueira
Forsythe: Tracy, Dominguez
RuSport: Wilson, Allmendinger
PKV: Servia, Legge, Vasser (viimane mõnedel etappidel)
Team Australia: Tagliani, Power
CTE-HVM: Philippe, ilmselt Bremer
Conquest: Zwolsman, üsna tõenäoliselt Ranger
Rocketsports/Team Brazil: suure tõenäosusega Pizzonia ja Bernoldi
Coyne: kandidaate on palju, mh ka Pantano ja Enge.
Mingid variandid osadeks etappideks olla ka NHRi kolmas auto (da Matta?!?) ja Australia kolmas auto (Briscoe).
Ja näib, et minu suurim kartus pärast eelmise hooaja Toyota Atlanticu lõppu on saamas teoks: Legge ja Zswolsman on Champ Caris ja Kasemets jääb välja Legge'i saamises Champ Cari olin ma tegelikult niikuinii kindel, aga Zswolsmani saamine ja Kasemetsa mittesaamine paneb vanduma küll. Oli ju Kasemets tegelikult parem.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Da Matta liitus CCWS-i Minardi ehk Coyne'i tiimiga, Pizzonia sõidab avaetapil ühe Rocketsportsi autoga.
Hetkeseis:
NHR: Bourdais, Junqueira
Forsythe: Tracy, Dominguez
RuSport: Wilson, Allmendinger
PKV: Servia, Legge, Vasser (viimane mõnedel etappidel)
Team Australia: Tagliani, Power
CTE-HVM: Philippe, Clarke
Conquest: Zwolsman, Ranger
Rocketsports/Team Brazil: Pizzonia, tõenäoliselt Bernoldi
Coyne: da Matta, teine koht vaba.
Hetkeseis:
NHR: Bourdais, Junqueira
Forsythe: Tracy, Dominguez
RuSport: Wilson, Allmendinger
PKV: Servia, Legge, Vasser (viimane mõnedel etappidel)
Team Australia: Tagliani, Power
CTE-HVM: Philippe, Clarke
Conquest: Zwolsman, Ranger
Rocketsports/Team Brazil: Pizzonia, tõenäoliselt Bernoldi
Coyne: da Matta, teine koht vaba.
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
EPL:
Tõnis Kasemets USA-s täishooaega ei saa
Eestlase püüdlused eliitsarja ChampCar pääseda jäävad raha taha kinni.
9. aprillil algavast USA vormeli eliitsarjast ChampCar tuleb eestlasest piloodil Tõnis Kasemetsal esialgu eemale jääda. Põhjus on proosaline: raha.
“Minusugusel mehel peab selle sarja tiimi minnes kaasavara olema. Nõrgemas meeskonnas kolm–viis miljonit, tugevamas kuni kümme miljonit dollarit,” väitis Kasemets (32).
“Et mul on sidemeid ja sõitjana reputatsiooni, peaksin ise kokku ajama umbes neljandiku sellest summast. Ja kehva meeskonda ei tahaks ma oma vanuses enam minna,” lisas Kasemets, kellel ise USA-s end üles töötanud mehena seda summat kokku saada ei õnnestu.
Kasemets pidas talvel lä-birääkimisi kolme ChampCari meeskonnaga ja osales MiJack Conquest Racingu ja RuSpordi meeskonna testidel.
“Tõnis on kolme parema nn rahata sõitja ootelehel. Ta võib saada hooaja jätkudes koha, kuid ainult siis, kui kedagi tabab ebaõnn,” prognoosis Madis Kasemets, kes on venna tegemistega ookeani taga kõige paremini kursis. “Viimased testid RuSpordis läksid tal hästi. Tõnis näitas võrdseid ringiaegu Justin Wilsoniga, kellel meeskonnaga leping taskus nagu ka A. J. Allmendingeril,” lisas Madis Kasemets.
Venna hinnangul on USA sarjades juba arvukalt eurooplasi, kellel piisavalt toetajaid. Mõistagi eelistavad tiimid piloote, kellel on raha kaasa tuua.
Kogemusi lisandub
Tõnis Kasemets läks koos abikaasaga USA-sse üle kümne aasta tagasi. Kogus raha, kuni sai osta esimese auto. Kaheksa aasta eest pääses Kasemets Formula Continentali sarja, kolm aastat hiljem sõitis Z-Techi sarjas, kus kogus neli võitu.
2004. aastal osales ChampCari soojendussarjas Toyota Atlantic, kus tegi kuus starti. Mullu oli Kasemetsal parim aasta. Ta pääses Toyota Atlanticu sarjas kuuel korral poodiumile, võitis kolm sõitu, sai kolm korda parima stardikoha ning lõpetas hooaja kokkuvõttes teisena.
Pani siis kõik ühele kaardile, likvideerides oma osaluse Atlanticu sarja meeskonnas Dan Cobb/Team Tonis. Sihiks oli teoks teha elu unistus sõita eliitsarjas ChampCar. Madis Kasemets ei näe venna ukse taha jäämises läbipõrumist.
“Iga kogemus tuleb kasuks. Mulle on jäänud mulje, et Tõnist hinnatakse eelkõige autode testijana ja konsultandina. Aga ta on ka kõva sõidumees. USA-s, kus vormeliautode roolis ka üle 40-aastased mehed, pole Tõnis põrmugi vana,” leiab Madis Kasemets.
Tõnis Kasemets pole oma unistusest loobunud. Kui uus hooaeg autoroolis ka vahele peaks jääma, üritab ta uuesti.
url: http://www.epl.ee/artikkel.php?ID=316944
Tõnis Kasemets USA-s täishooaega ei saa
Eestlase püüdlused eliitsarja ChampCar pääseda jäävad raha taha kinni.
9. aprillil algavast USA vormeli eliitsarjast ChampCar tuleb eestlasest piloodil Tõnis Kasemetsal esialgu eemale jääda. Põhjus on proosaline: raha.
“Minusugusel mehel peab selle sarja tiimi minnes kaasavara olema. Nõrgemas meeskonnas kolm–viis miljonit, tugevamas kuni kümme miljonit dollarit,” väitis Kasemets (32).
“Et mul on sidemeid ja sõitjana reputatsiooni, peaksin ise kokku ajama umbes neljandiku sellest summast. Ja kehva meeskonda ei tahaks ma oma vanuses enam minna,” lisas Kasemets, kellel ise USA-s end üles töötanud mehena seda summat kokku saada ei õnnestu.
Kasemets pidas talvel lä-birääkimisi kolme ChampCari meeskonnaga ja osales MiJack Conquest Racingu ja RuSpordi meeskonna testidel.
“Tõnis on kolme parema nn rahata sõitja ootelehel. Ta võib saada hooaja jätkudes koha, kuid ainult siis, kui kedagi tabab ebaõnn,” prognoosis Madis Kasemets, kes on venna tegemistega ookeani taga kõige paremini kursis. “Viimased testid RuSpordis läksid tal hästi. Tõnis näitas võrdseid ringiaegu Justin Wilsoniga, kellel meeskonnaga leping taskus nagu ka A. J. Allmendingeril,” lisas Madis Kasemets.
Venna hinnangul on USA sarjades juba arvukalt eurooplasi, kellel piisavalt toetajaid. Mõistagi eelistavad tiimid piloote, kellel on raha kaasa tuua.
Kogemusi lisandub
Tõnis Kasemets läks koos abikaasaga USA-sse üle kümne aasta tagasi. Kogus raha, kuni sai osta esimese auto. Kaheksa aasta eest pääses Kasemets Formula Continentali sarja, kolm aastat hiljem sõitis Z-Techi sarjas, kus kogus neli võitu.
2004. aastal osales ChampCari soojendussarjas Toyota Atlantic, kus tegi kuus starti. Mullu oli Kasemetsal parim aasta. Ta pääses Toyota Atlanticu sarjas kuuel korral poodiumile, võitis kolm sõitu, sai kolm korda parima stardikoha ning lõpetas hooaja kokkuvõttes teisena.
Pani siis kõik ühele kaardile, likvideerides oma osaluse Atlanticu sarja meeskonnas Dan Cobb/Team Tonis. Sihiks oli teoks teha elu unistus sõita eliitsarjas ChampCar. Madis Kasemets ei näe venna ukse taha jäämises läbipõrumist.
“Iga kogemus tuleb kasuks. Mulle on jäänud mulje, et Tõnist hinnatakse eelkõige autode testijana ja konsultandina. Aga ta on ka kõva sõidumees. USA-s, kus vormeliautode roolis ka üle 40-aastased mehed, pole Tõnis põrmugi vana,” leiab Madis Kasemets.
Tõnis Kasemets pole oma unistusest loobunud. Kui uus hooaeg autoroolis ka vahele peaks jääma, üritab ta uuesti.
url: http://www.epl.ee/artikkel.php?ID=316944
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Lõplik stardilist ülehomseks LB etapiks. Kõrvalprogrammis seal Grand-Ami etapp ning Atlanticu avalöök. Koos uute autodega on Atlanticus ka väga palju tugevaid noori, eelmise aasta 15 auto ümber osalejate arv on seal pea et kahekordstunud.
1 Sebastien Bourdais France Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Newman/Haas Racing
2 Bruno Junqueira Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Newman/Haas Racing
3 Paul Tracy Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Forsythe Championship Racing
4 Nelson Philippe France Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola CTE Racing - HVM
5 Will Power Australia Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Team Australia Racing
6 Oriol Servia Spain Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
7 Mario Dominguez Mexico Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Forsythe Championship Racing
8 Antonio Pizzonia Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Rocketsports Racing
9 Justin Wilson England Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola RuSPORT
10 A.J. Allmendinger USA Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola RuSPORT
11 Jan Heylen Belgium Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Dale Coyne Racing
12 Jimmy Vasser USA Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
14 Dan Clarke United Kingdom Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola CTE Racing - HVM
15 Alex Tagliani Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Team Australia Racing
19 Cristiano da Matta Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Dale Coyne Racing
20 Katherine Legge England Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
27 Andrew Ranger Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Mi-Jack Conquest Racing
34 Charles Zwolsman Netherlands Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Mi-Jack Conquest Racing
1 Sebastien Bourdais France Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Newman/Haas Racing
2 Bruno Junqueira Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Newman/Haas Racing
3 Paul Tracy Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Forsythe Championship Racing
4 Nelson Philippe France Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola CTE Racing - HVM
5 Will Power Australia Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Team Australia Racing
6 Oriol Servia Spain Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
7 Mario Dominguez Mexico Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Forsythe Championship Racing
8 Antonio Pizzonia Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Rocketsports Racing
9 Justin Wilson England Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola RuSPORT
10 A.J. Allmendinger USA Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola RuSPORT
11 Jan Heylen Belgium Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Dale Coyne Racing
12 Jimmy Vasser USA Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
14 Dan Clarke United Kingdom Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola CTE Racing - HVM
15 Alex Tagliani Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Team Australia Racing
19 Cristiano da Matta Brazil Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Dale Coyne Racing
20 Katherine Legge England Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola PKV Racing
27 Andrew Ranger Canada Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Mi-Jack Conquest Racing
34 Charles Zwolsman Netherlands Bridgestone/Ford-Cosworth/Lola Mi-Jack Conquest Racing
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
LB kvali on sõidetud, kiireimat võib kolm korda arvata. Bourdais'le ka uus rajarekord, edu Wilsoni ees üle 0,3 sekundi. Sõitu peaks ka ES üle kandma.
1 S. Bourdais 1 Newman/Haas Racing 1:06.886 105.924 170.468
2 J. Wilson 9 RuSPORT 1:07.208 105.416 169.650 0.322
3 B. Junqueira 2 Newman/Haas Racing 1:07.225 105.389 169.607 0.339 0.017
4 A. Allmendinger 10 RuSPORT 1:07.249 105.352 169.547 0.363 0.024
5 M. Dominguez 7 Forsythe Championship Racing 1:07.301 105.270 169.415 0.415 0.052
6 P. Tracy 3 Forsythe Championship Racing 1:07.408 105.103 169.146 0.522 0.107
7 A. Tagliani 15 Team Australia Racing 1:07.717 104.624 168.376 0.831 0.309
8 O. Servia 6 PKV Racing 1:07.869 104.389 167.997 0.983 0.152
9 W. Power 5 Team Australia Racing 1:07.965 104.242 167.761 1.079 0.096
10 C. da Matta 19 Dale Coyne Racing 1:07.982 104.216 167.719 1.096 0.017
11 A. Pizzonia 8 Rocketsports Racing 1:08.242 103.819 167.080 1.356 0.260
12 J. Vasser 12 PKV Racing 1:08.246 103.813 167.070 1.360 0.004
13 D. Clarke 14 CTE Racing - HVM 1:08.410 103.564 166.670 1.524 0.164
14 J. Heylen 11 Dale Coyne Racing 1:08.641 103.215 166.108 1.755 0.231
15 N. Philippe 4 CTE Racing - HVM 1:08.647 103.206 166.094 1.761 0.006
16 A. Ranger 27 Mi-Jack Conquest Racing 1:08.855 102.894 165.591 1.969 0.208
17 K. Legge 20 PKV Racing 1:09.254 102.302 164.639 2.368 0.399
18 C. Zwolsman 34 Mi-Jack Conquest Racing 1:09.554 101.860 163.927 2.668 0.300
1 S. Bourdais 1 Newman/Haas Racing 1:06.886 105.924 170.468
2 J. Wilson 9 RuSPORT 1:07.208 105.416 169.650 0.322
3 B. Junqueira 2 Newman/Haas Racing 1:07.225 105.389 169.607 0.339 0.017
4 A. Allmendinger 10 RuSPORT 1:07.249 105.352 169.547 0.363 0.024
5 M. Dominguez 7 Forsythe Championship Racing 1:07.301 105.270 169.415 0.415 0.052
6 P. Tracy 3 Forsythe Championship Racing 1:07.408 105.103 169.146 0.522 0.107
7 A. Tagliani 15 Team Australia Racing 1:07.717 104.624 168.376 0.831 0.309
8 O. Servia 6 PKV Racing 1:07.869 104.389 167.997 0.983 0.152
9 W. Power 5 Team Australia Racing 1:07.965 104.242 167.761 1.079 0.096
10 C. da Matta 19 Dale Coyne Racing 1:07.982 104.216 167.719 1.096 0.017
11 A. Pizzonia 8 Rocketsports Racing 1:08.242 103.819 167.080 1.356 0.260
12 J. Vasser 12 PKV Racing 1:08.246 103.813 167.070 1.360 0.004
13 D. Clarke 14 CTE Racing - HVM 1:08.410 103.564 166.670 1.524 0.164
14 J. Heylen 11 Dale Coyne Racing 1:08.641 103.215 166.108 1.755 0.231
15 N. Philippe 4 CTE Racing - HVM 1:08.647 103.206 166.094 1.761 0.006
16 A. Ranger 27 Mi-Jack Conquest Racing 1:08.855 102.894 165.591 1.969 0.208
17 K. Legge 20 PKV Racing 1:09.254 102.302 164.639 2.368 0.399
18 C. Zwolsman 34 Mi-Jack Conquest Racing 1:09.554 101.860 163.927 2.668 0.300
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Vaatasin sõitu otse ES-ilt.
SB oli omaette klass, kohati sõitis ta sekund kiiremaid ringe kui rivaalid. Hoolimata viiest turvaautokäigust oli ta edu Wilsoni ees ikka 14 sekundit. Nende kahe elu tegi kergemaks Dominguez,kes sahkas Tracy rajalt välja ning kanadalase auto tõmbas kaasa ka Allmendingeri, Junqueira ja Servia. Lõpuks top6: SB-Wilson-Tagliani-Dominguez-da Matta-Ranger. Mullustest Atlanticu tegijatest oli Legge kaheksas ja Zwolsman 12. (katkestas seitse ringi enne ruudulippu).
Hooaeg jätkub siis 13. mail Houstonis koos ALMS-iga.
SB oli omaette klass, kohati sõitis ta sekund kiiremaid ringe kui rivaalid. Hoolimata viiest turvaautokäigust oli ta edu Wilsoni ees ikka 14 sekundit. Nende kahe elu tegi kergemaks Dominguez,kes sahkas Tracy rajalt välja ning kanadalase auto tõmbas kaasa ka Allmendingeri, Junqueira ja Servia. Lõpuks top6: SB-Wilson-Tagliani-Dominguez-da Matta-Ranger. Mullustest Atlanticu tegijatest oli Legge kaheksas ja Zwolsman 12. (katkestas seitse ringi enne ruudulippu).
Hooaeg jätkub siis 13. mail Houstonis koos ALMS-iga.
Mainiks veel seda, et tublilt sõitis ka Will Power, kes võitles seal tiimikaaslase Taglianiga, aga esimeses kurvis ei pidanud pinge all vastu ja see läks pikaks. Pizzonia eksis ka samas kohas.
Bourdaisi vastu läheb raskeks jah, ei ainsatki nõrkusehetke. Ainus võimalus olnuks see, kui seal esimese turvaautofaasi ajal kõik korraga boksis olnud ja seal midagi untsu läinuks...
Bourdaisi vastu läheb raskeks jah, ei ainsatki nõrkusehetke. Ainus võimalus olnuks see, kui seal esimese turvaautofaasi ajal kõik korraga boksis olnud ja seal midagi untsu läinuks...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kurjad keeled on rääkimas, et Korea etapp on lõplikult out, põhjuseks rahade jagamised jne. Asendusvõistlust väidetavalt ei tehta. 2007. aasta kalendri esimesed ideed on liikvel saidi www.champcarfan.com foorumis, seal säiliksid kõik muud selleaastased kohad ja uute radadena tuleksid mängu Las Vegas, Salt Lake City (selleaastase ALMS-i etapi koht), Phoenix (tänavarada või ovaal), Philadelphia või Washington (USA iseseisvuspäeva võistlus tänavarajal), lisaks veel etapid Brasiilias, Jaapanis, Hiinas ja LAV-is.