Eile läks lukku järjekordse SM ralli registreerimine, mis toimub 18.02. Mikkelis.
Hetke seisuga on seal osalemas näiteks Egon Kaur (Renault Clio), Ott Tänak (Renault Clio), Aigar Pärs (Honda Civic), Denis Levyatov (Evo6), Alexander Dorosinskiy (Impreza WRC S7), Igor Sokolov (Evo6) ja mõningad muud välisesinejad kellele lisaks ka palju palju kohalikke
AE 111 peaks olema Toyota koodnimetus Corolla WRC-le, nagu näiteks viimane Celica mudel oli ST205. A5 klass on Soomes kõige võimsam A-rühm kuhu kuuluvad ka WRC autod, seega ma julgen eeldada, et tegemist on täisverelise Toyota Corolla WRC-ga.
WRC või mitte, aga Radik on A5 klassis võitlemas Sokoloviga klassi viimasele kohale (peale SS2). Kaotust Sokolovil Radikule 3,3. Liidrile klassis ligi 2 pool minutit.
Esimesele kohale kemplevad üldseisus Latvala ja vana tegija Mikkonen (0,7 s. sees peale SS3). Järgi tulevad 30 sek kaugusel ja 3 sek sees: Ketomaa, Lindholm, Välimäki, Alen.
Eestlastest Ott on hetkel kõige paremini tulnud, edumaa Pärsi ja Kauri ees ~20 sek. Pärs vahetult Kauri ees.
Jari-Matti Latvala saavutas Mikkelis oma elu esimese etapivõidu Soome meistrivõistlustelt. Tegemist on eriti väärtusliku tulemusega just selle poolest, et ta suutis edestada puhta sõiduga oma põhirivaale Sebastian Lindholmi ja Jarmo Mikkoneni. Viimane küll kahjuks sõitis viimasel katsel välja ja katkestas, kuid oli enne seda kindlalt Latvalast aeglasem. Tasub mainida, et Latvala Corolla WRC on ehitatud Didier Auriolile Neste ralliks 1999, Mikkoneni Focus on ehitatud Sainzile Neste ralliks 2002 ja Lindholmil on tuliuus 2003 spec 206 WRC.
N-rühmas suutis meistri Juha Salo katkestamise järel Juho Hännineni ees võita Jari Ketomaa.
Eestlastest sõitis hästi Ott Tänak, kes omavahelises mõõduvõtmises edestas Egon Kauri 16,4 sekundiga, kuid kui siia juurde arvestada Egoni 10 sekundiline trahv, siis on kahe mehe vahe vaid 6.4 sekundit. Omas klassis said nad vastavalt 11 ja 12 koha. Ka Aigar Pärs tuli lõuni, ent tema sõidu rikkus esimesel katsel saadud kaotus.