Nii kiire? Viimasel paaril aastal pole kohal käinud, kuid vähemalt enne seda (hmm... 1999 või 2000) olid sealkohas (Nogo trampliin) ka politseionud oma radariga kohal ja mõõtsid kiirust. Mälu järgi küündisid maksimumid 125kmh kanti.
Kui ma õieti mäletan, siis oli 2001. Murakal seal tõesti miski 125km/h. Talle järgnes toona nulli sõitnud Pohl, kelle kiirus oli 115 km/h. Teiste kiirused olid väidetavalt jäänud 100km/h kanti
Vastuseks Toomasele ja Carlosele:
E.O.S-il on ju see va rallipass, mis maksab 150 EEKu. Selle sees on jalgpalli pilet, pääs raja äärde ja Pattaya (klubi) pilet kogu ralli jooksul -50%. Täpselt ei tea, kas rajaääres ka mingi eraldi pilet on. Kui eelmine õhta raja äärde lähed, siis saab vast ilma hakkama. Võib-olla see rallipass kehtib linnakatse kohta. Mine sa tea...
Pohlast ja pidurdamisest. Tallinna ralli teise päeva esimesel katsel oli Pohl pidurdama hakanud tükk maad hiljem, kui WRC-de pidurdusjäljed hakkasid......aga läks õnnelikult ja katsevõit ka tasuks.
Ja veel. Viimasel katsel selles "tammegunni" trampas sai Murakas vaevu parempoolsed rattad natuke maast lahti. Viita aga lendas hullu lennu. Kumb stiil kellale meeldis, seda näeb tulemustest!
Saaremaal sügisel Kaugatamal oli sama lugu. Murakas ei hüppanud õieti, aga Viita tegi päris hullu lennu........ja minu mäletamist mööda kaotas selle tõttu päris palju aega.....
Carlos kirjutas:Ja veel. Viimasel katsel selles "tammegunni" trampas sai Murakas vaevu parempoolsed rattad natuke maast lahti. Viita aga lendas hullu lennu. Kumb stiil kellale meeldis, seda näeb tulemustest!
nii ta on jah - õhusõit tähenda alati ajavõitu veel